پسازاینکه آستونمارتین طی سهماهه اول امسال بعد از یک دهه به سوددهی رسید، حالا اعلام آمار نیم سال نخست ۲۰۱۷ نشان میدهد که هیچ افتی در سود این شرکت رخ نداده است. این سازنده بریتانیایی در گزارش عملکرد نیم سال خود اعلام کرده است که سود آن با افزایشی تقریباً دو برابری از ۲۱۱ میلیون پوند در مدت مشابه سال قبل، به ۴۱۰ میلیون پوند رسیده است که افزایش چشمگیر ۹۴ درصدی را نشان میدهد. همچنین در طول ۱۲ ماه گذشته، درآمد آستونمارتین برای اولین بار در تاریخ این شرکت از یک میلیارد دلار گذشته است.
رئیس آستونمارتین آقای «اندی پالمر» در این رابطه گفته است:
«بهبود عملکرد ما به خاطر افزایش تقاضا برای مدل جدید DB11 و نسخه ویژه محصولاتمان بوده است که این مهم درنتیجه برنامه تحول قرن دوم ما روی داده است».
معاون اجرایی و مدیر مالی آستونمارتین آقای «مارک ویلسون» نیز افزوده است:
«نتایج مالی قدرتمند ما در نیمه اول امسال نشان میدهد که ما راهبرد درستی را دنبال میکنیم».
میزان فروش آستونمارتین در نیمه اول سال جاری ۶۷ درصد افزایش داشته است درحالیکه فروش این شرکت در سرزمین اصلی خود در اروپا یعنی بریتانیا و همینطور آمریکا و چین هم با رشد مواجه بوده است. علاوه بر این، میانگین قیمتی فروش هر دستگاه از محصولات آستونمارتین بهاستثنای نسخههای ویژه به میزان ۲۵ درصد افزایش یافته و به ۱۴۹ هزار پوند رسیده است که عمدتاً به خاطر افزایش فروش مدل DB11 است. این در حالی است که این برند بریتانیایی بهتازگی نسخه جدیدی از DB11 را با پیشرانه ۴ لیتری V8 متعلق به مرسدس-آامگ معرفی نموده و همچنین تأیید کرده است که مدل RapidE بهعنوان اولین محصول تمام الکتریکی این شرکت در سال ۲۰۱۹ تولید خواهد شد.
Serial Winner
۶ شهریور ۱۳۹۶.
این خودروسازان انگلیسی یهو احیا شدن. این عملکرد خوبی خیلی خبر شیرینیه.
هر چقدر تعداد رقبا بیشتر بشه بازار جذاب تر میشه.
فرشاد
۶ شهریور ۱۳۹۶اکثر محصولات فعلی استونمارتین، روی کاغذ در مقابل رقبای ایتالیایی و. . . بازنده هستن اما اونقدر تو بحث خاص و دلبر بودن، برند قویای هست که هر کسی رو شیفته خودش کنه. براش آرزوی موفقیت میکنم، برای خودمم آرزو دارم که یه روزی دستم به ولکان AMR PRO برسه!
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۶ شهریور ۱۳۹۶آره فرشاد جان منتها به جز ولکان که شاهکاریه.
و در آینده هم این خلاء رو با سوپر اسپرت موتور وسط و با والکایری پر میکنن.
اندی پالمر همیشه مدیران خودروسازی بریتانیا رو به شجاعت دعوت میکنه و میگه نباید بترسن.
شاید اگه هرکسی به جز پالمر بود هیچوقت با توجه به وضعیت شرکت سعی نمیکرد موتور 12 سیلندر جدید بسازه.
ولی پالمر این کار رو کرد و با فروش دی بی11 و محصولات دیگش جبران کرد.
واقعا هم راست میگه یه مدیر یا رئیس باید شجاع و البته باهوش باشه.
بارها گفتم و بازم میگم که رالف اسپث و اندی پالمر جزء نابغه های مدیریت در حوزه ی خودرو هستن که جامعه از وجودشون لذت میبره.
aston martin
۶ شهریور ۱۳۹۶db11 بهترین خودرو تو سری دی بی هست. سری دی بی همیشه یه رغیب دیگه داشته مث db9 که زیر سایه dbs قرار گرفت یا سایر سری های استون مارتین که هیچ کدومشون به ونکوئیش نرسیدن ولی دی بی 11 دیگه بی رغیبه
بلوغ طراحی استون مارتینه و ازونجایی که ای ام جی هم باهاش همکاری کرده دیگه تو خریدنش شک جایز نیست
MEHRAN
۶ شهریور ۱۳۹۶ضمن تشکر از مترجم محترم، خوبه که سایت موضوع انتشار کزارش عملکرد مالی سازنده های داخلی و واردکننده ها رو هم دنبال کنه