کوچکترین کراس اوور آئودی تا سال ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد شد. این خودرو آنقدر کوچک است که از پلتفرم فولکس پولو استفاده میکند و نام Q1 نیز نشان میدهد که اشتراکات بسیاری با هاچ بک A1 خواهد داشت.
هم اکنون کوچکترین شاسی بلند آئودی Q3 نام دارد. اما Q1 در سگمنت B (خودروهای با اندازه کوچک) با طولی به اندازه ۳.۸ متر و ارتفاعی بلند و چهره ای عصبی، ویژگیهای منحصر به فرد خود را ارائه خواهد داد. از کراس اوور آئودی Q1 نباید انتظارات آفرود زیادی داشته باشید. حتی قابلیت انتقال نیرو به چهار چرخ کواترو هم در ابتدا شامل این مدل نمیشود. موتور ۱.۴ لیتری بنزینی و موتور سه سیلندر ۱.۴ TDI دیزلی که هر دو قدرتی معادل ۸۹ اسب بخار تولید میکنند و به یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه متصل میشوند، انتخابهای ابتدایی هستند. برای جلوگیری از سرخوردگی، یک موتور توربوی ۲ لیتری هم با توان ۲۲۸ اسب بخار روی مدل SQ1 این خودرو قرار میگیرد.۱۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
km
۱۳ مهر ۱۳۹۲وای عالیه این اگه بیاد میشه حدود 170-180 البته اگه بخاطر اسم و رسمش 100 میلیون بش اضافه نشه. خیلی خوشگله
mojtaba..designer
۱۳ مهر ۱۳۹۲طراحی شیک و ساده ای داره…
به این میگن طراحی !!!! il ultimo!!!
bl4ckd0om
۱۳ مهر ۱۳۹۲این که چیزی نیست
بذارید suv که ایران خودرو بدنه اش رو خرداری کرده بیاد بیرون
یه موتور تخت آونجر شایدم دولوکس بندازن زیرش بری باهاش حال کنی
فقط میبینی یه هو یه پیکان خسته ازت جلو میزنه چون سبک تره
آره این است خودرو ملی با طراحی بدنه چین و موتور انگلیس
البته فکر کنم خود انگیلسی ها هم یادشون رفته این مدل موتور رو
۶۰ اسب بخار قدرت که خودت رو بکشی با ۲۰۰ هزار تومن یه ۴۰ ٪ درصد قدرتش رو ببری بالا و ۳۵ ٪ مصرف رو کم کنی
آره اینست !!!
carbonado aventador
۱۳ مهر ۱۳۹۲خیلی کوچیکه در حد پراید هاچ بک یا 206 یا ام وی ام!!!!!
yashar
۱۳ مهر ۱۳۹۲داخل سرد وبی روحهههههههههههههههههههه
NIMA
۱۳ مهر ۱۳۹۲اقایون یه سوال . چرا سیستم نام گذاری بنز و بی ام و اینقدر شبیه همه ؟ اخه چرا ؟ برای مثال هرچی اپشن بنز داره بی ام و هم داره یا برعکس مثلا سیستم استارت استوپ یا ایکس درایو در برابر 4ماتیک !!!!! دلیلش رو میدونن ؟ ایا ؟
Arash66
۱۳ مهر ۱۳۹۲پدال جان این خبرها فقط در حد شایعه هستن و خیلی صحت ندارن
شما تصاویر Audi Crosslane Coupe رو گذاشتی که فعلا مشخص نیست تولید شود و چه اسمی برایش انتخاب کنند.
فرامرز
۱۴ مهر ۱۳۹۲با این قیمت فکر کنم گلف پلاس بهتر باشه حداقل از نظر اندازه و فنی! این همون آ۱ هست و فقط با ارتفای بیشتر و طراحی داخلی جدید. امکان آفرود رو اصلاْ نداره.
jalal
۱۵ مهر ۱۳۹۲قیافه و قیمت خوبی داره.
slr722
۱۵ مهر ۱۳۹۲خوشگل نیستا…
فرامرز
۱۶ مهر ۱۳۹۲دوستان یکم منطقی باشن. خب با یه بزرگ کردن چرخ های A1 و باریک کردن چراغ جلوش که نمیشه مینی هاچ بک (با طولی در حد پراید هاچ بک) رو به کراس اور تبدیل کرد. ابعاد این به هم نمیخوره و تنها چیز جالبش طراحی داخلی جدیدشه. اینم گلف پلاس که کاراییش خیلی بیشتره و اسم کراس اور بیشتر بهش میاد:
http://www.carscoops.com/2009/06/new-vw-golf-plus-crossover-bifuel-goes.html
مهدی
۱۶ مهر ۱۳۹۲فک کنم برا خانوما خوب باشه؟
میلاد.فقط المان.فقط بنز.
۱۵ آبان ۱۳۹۲درود.
این دیگه چیه.
این حرکت ائودی مثل رنو میمونه که بر اساس مدل ساندرو یک پکیج اسپورت و نیمه شاسی بلند به اسم ( استپ وی ) روانه ی بازار کرد.
حالا بیاد ببینیم چیه.
((( ایران و المان )))