آئودی از عضو جدید خانواده R8 پردهبرداری کرد. این خودرو تولید محدود نام RWS را داشته که مخفف سری خودروهای دیفرانسیل عقب است.
R8 V10 RWS در دو نسخه کوپه و اسپایدر عرضه خواهد شد و همانگونه که میبینید تنها بهصورت دیفرانسیل عقب در دسترس خواهد بود. بدین ترتیب باید با سیستم چهارچرخ محرک کواتروی نسخههای استاندارد خداحافظی کنیم.
استفان وینکلمن مدیرعامل آئودی اسپورت میگوید:
مدل ویژه تولید محدود برای مشتریان دارای حداکثر لذت رانندگی است. با پیشرانه ۱۰ سیلندر قرار گرفته در میانه خودرو و سیستم دیفرانسیل عقب، این خودرو بهطور موفقیتآمیزی مفهوم رانندگی با خودروی مسابقهای لمانز R8 LMS را به خیابانها آورده است.
پوشش کامل و لحظهبهلحظهٔ جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم…
الف.ی
۲۲ شهریور ۱۳۹۶این ماشین که خیلی عالیه اصلا شکی نیست
ولی یه سوال از آقای احمد زاده
مگه بقیه سوپرکارها برای ماشین باز ها نیستند؟
بهتر نبود اسم بهتری برای مقالتون میذاشتین؟
SERIAL WINNER
۲۲ شهریور ۱۳۹۶نه ، بعضی سوپرکار ها “بیشتر” برای جلب توجه ساخته شدن ، R8 ازوناش نیست !
الف.ی
۲۲ شهریور ۱۳۹۶اون که 100% آئودی از اون خفناشه
SERIAL WINNER
۲۲ شهریور ۱۳۹۶.
به هیج عنوان.
ویدئوی بررسی R8 توسط مت واتسون رو نگاه کن.
مقدمه ی قشنگی داشت و یک جملش خیلی خوب در ذهن من مونده.
جملش این بود :
کسایی که سوار سوپراسپرت های ایتالیایی میشن میخوان بگن (( Ooh look at me ! I’m driving an expensive supercar))) ، اما R8 یک ورژن آلمانی از هوراکانه برای کسایی که نمیخوان خودنمایی کنن.
الف.ی
۲۲ شهریور ۱۳۹۶یعنی آئودی R8 به قول خودم ماشین خفنی نیست؟
SERIAL WINNER
۲۳ شهریور ۱۳۹۶.
نه عزیز ، هست ، ولی نسبت به سوپراسپرت های ایتالیایی و انگلیسی جلب توجه نمیکنه
SERIAL WINNER
۲۳ شهریور ۱۳۹۶.
اصولا آلمانی ها ماشین رو برای جلب توجه نمیسازن ، نه با صدا و نه با تصویر. بیشتر پرفورمنس و کاربردی بودن براشون مهمه.
نماینده ی سوپراسپرت های آلمانی رو 911 توربو در نظر بگیر با ظاهر و قیافه ی منحصر به فردش و موتور 6 سیلندر توربو . از طرف دیگه به 458 ، اوراکان ، 812 و اونتادور نگاه کن. رنگ قرمز و زرد ، موتور پرسر و صدای V12 ، V10 و V8 ، با قیافه ای که در جا خشکت میکنه.
SERIAL WINNER
۲۲ شهریور ۱۳۹۶.
جانم ❤❤❤
اینجاست که شاعر میگه !: ( وای وای دل من شده عاشق صداش /// وای که نمیدونستم میشم پریشون نگاش … ! )
اگر قیمت رو در نظر بگیریم R8 به نظر من بهترین سوپراسپرت در حال تولیده.
صدا برای من خیلی مهمه و صدای R8 و برادرش رو فقط در سوپراسپرت هایی با 2 تا 3 برابر این قیمت میشه شنید.
نگرانم از روزی که صدای V10 خاموش بشه. خدا نکنه تولید این موتور متوقف بشه .
arash66
۲۲ شهریور ۱۳۹۶SERIAL WINNER موافقم شدید، به نظر من هم یکی از بهترین خروجی های صدا رو داره آر 8 …
GOD BLESS AMERICA
۲۲ شهریور ۱۳۹۶هیچ پیشرفتی تو پرفورمانس دیده نمیشه پس وینکلمان این همه سال تو لامبورگینی چی یاد گرفته؟
اصلا چه معنی داره مدل جدید معرفی کنی که همون اعداد و ارقام رو ارائه بده.
فقط شاید گرونتر بدنش که هیچ ارزشی نداره.
Hamid...Audi
۲۲ شهریور ۱۳۹۶دکتر از اول هم قرار نبوده اعداد و ارقام تغییری کنن…این ماشین همون نسخه دیفرانسیل عقب آر8 هستش.
نوید جهرمی
۲۷ شهریور ۱۳۹۶من ک هنوز طرفدار نسل اولشم. برام جذاب تر و گیراتره.
:::فرشاد:::
۲۲ شهریور ۱۳۹۶نسخه کواترو یه چیز دیگست. . .
دیفرانسیل عقب برای همچین پر از هیجانه اما به شخصه نمیتونم از چسبندگی و شتاب بهتر نسخه کواترو بگذرم.
حسین
۲۳ شهریور ۱۳۹۶نسخه دف عقب برای عشق دریفت هاست!
عطا
۲۳ شهریور ۱۳۹۶دوستان یه سوال فنی من یه فیلم دیدم تو یوتیوب که ثابت میکرد کواترو بهتر از 4ماتیک عمل میکرد ایا این صحت داره؟ اصلا بین ایکس درایو ، 4 ماتیک و کواترو کدوم بهتهره؟