آئودی

وفاداری محصولات RS آئودی اسپرت به سیستم کواترو

بخش M ب ام و به آرامی در حال استفاده از سیستم چهار چرخ محرک در اکثر محصولات خود بوده و این تصمیم نه تنها شامل شاسی بلندهای شرکت بلکه سدان ها و کوپه‌های پرسرعت باواریا نیز می‌باشد؛ به عبارت دیگر این خودروساز در حال ورود به قلمروی آئودی اسپرت است جایی که این شرکت با خودروهای پرفورمنس و چهار چرخ محرک خود حضوری پررنگ دارد؛ و این موضوع در آینده تغییر نخواهد کرد.

اگرچه تغییر مسیر به سمت خودروهای دیفرانسیل عقب می‌تواند به آئودی در دستیابی به استانداردهای آلایندگی سخت گیرانه کمک کند اما این خودروساز اخیراً تائید کرده به ریشه‌های خود وفادار باقی خواهد ماند و همچنان از سیستم مشهور کواترو استفاده خواهد کرد. البته این چیزی است که مدیر فروش و بازاریابی آئودی اسپرت ادعا می‌کند.

رولف میشل در مصاحبه با اتوکار گفته است:

ما از سیستم دیفرانسیل عقب در نسل اخیر R8 استفاده کرده‌ایم؛ اما معمولاً سیستم کواترو بخشی از میراث ماست. این سیستم به معنی رانندگی امن، چابک و رقابتی است. من هیچ دید متفاوتی را ندیده‌ام و حتی نسخه‌های الکتریکی شده محصولاتمان در آینده نیز از این سیستم استفاده خواهند کرد. ما روش خود را حفظ خواهیم کرد: کواترو بخش مهمی از محصولات RS است.

اگر واقعاً خواهان یک محصول پرفورمنس و دیفرانسیل عقب از آئودی باشید باید به دنبال R8 دیفرانسیل عقب باشید. ظاهراً طی چند ماه آینده این خودرو در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد آینده‌ی این خودرو نیز روشن است.

مدیر آئودی می‌افزاید:

آئودی اسپورت به R8 متعهد بوده و ما هر چیزی را برای کسب ایده در آینده انجام می‌دهیم. R8 وجوه اشتراک زیادی با یک خودروی مسابقه‌ای داشته و البته با انتظارات آینده نیز همخوانی دارد و این باعث می‌شود تصمیم پیچیده‌ای در پیش باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۲۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (4129 ديدگاه)

    آئودی طراخیاش فوق العاده با کلاس و دوست داشتنیه و به آینده خیلی نزدیک
    انگاری دادنش به robocops طراحیش کردن
    من خیلی باهاش حال میکنم همه جوره ?

    1. مهدی موتورز

      ۲۴ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1229 ديدگاه)

      یه سوالی کسی که بخواد همچین ماشینهایی طراحی کنه چقدر میگیره

      1. Reza

        ۲۴ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (5360 ديدگاه)

        طراحان همچین موجودات دوست داشتنی با عشق طراحی میکنن ، ملاکشون پول نیست

      2. ممد ژانگولر

        ۲۴ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (4129 ديدگاه)

        بستگی داره در کدام کشور زندگی کنی
        مثلا آمریکا باشی به دلار میگیری ?
        ژاپن باشی به ین ?
        اروپا باشی به یورو?
        ایران باشی به چس ریال ?

      3. nhvf

        ۲۵ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اول از همه ۱ نفر طراحی نمیکنه. یه تیم طراحی میکنه.
        یه شرکتی مثل بنز حداقل ۱۰ تا دفتر طراحی مختلف داره.
        هر دفتر حدود ۱۰۰ تا طراح. یعنی بنز حداقل ۵۰۰ تا طراح داره
        اونیکه مثلا چراغای بنز رو طراحی میکنه نمیاد داشبورد رو هم طراحی کنه.
        اونیکه چرخها رو طراحی میکنه نمیاد غربیلک فرمان رو طراحی کنه.

  2. زیزیگولو

    ۲۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (6033 ديدگاه)

    تو ماشینای دیفرانسیل عقب بخاطر اینکه انتقال نیرو در عقبو جلوی ماشین تقسیم میشه تقسیم وزن بهتری انجام میشه و وزن ‌موقع شتابگیری به محور عقب منتقل میشه و با بالا رفتن چسبندگی تایر‌ای عقب شتابگیری بهتر انجام میشه

  3. Hadi

    ۲۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    آره همینه ?
    کواترو باید بمونه…

  4. مهدی موتورز

    ۲۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1229 ديدگاه)

    الان من شنیدم اقای رضوانی با دوستش طرح های زیادی داده به شرکت های مختلف و پول زیادی به جیب زده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا