آئودی

آئودی S8 ؛ رقیبی برای S کلاس‌های AMG

اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: آئودی از سدان S8 که برای ۲۰۱۲ آماده شده بود نیز رونمایی کرد. با کمی اغراق می‌توان این خودرو را رقیبی متفاوت برای S-class های مرسدس بنز که توسط AMG تیون شده‌اند، دانست.

استفاده گسترده از آلومینیوم در ساخت شاسی این خودرو، وزن نهایی آن را به ۴۳۵۴ پوند رسانده است؛ یعنی ۱۰۰ پوند کمتر از شاسی تمام فلزی سابق.

پیشرانه هشت سیلندر خورجینی S8 مجهز به توربوهای دوگانه بوده که با تکنولوژی TFSI عرضه شده است. قدرت این موتور به حدود ۵۲۰ اسب‌بخار خواهد رسید. گیربکس هشت سرعته تیپ‌ترونیک و سیستم همه چرخ‌های محرک (کواتروو – درایو) این خودرو، شتاب صفر تاصد را در ۴.۲ ثانیه محدود کرده است.

Audi S8 at 2011 Frankfurt Auto Show
Audi S8 at 2011 Frankfurt Auto Show
Audi S8 at 2011 Frankfurt Auto Show
Audi S8 at 2011 Frankfurt Auto Show
Audi S8 at 2011 Frankfurt Auto Show
Audi S8 at 2011 Frankfurt Auto Show
Audi S8 at 2011 Frankfurt Auto Show

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ابی

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    من عاشق ایودی ام
    فوق العادس

    1. سید علیرضا

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (250 ديدگاه)

      زیاد هم فوق العاده نیست در برابر مدل های دیگر اصلا ماشین خوبی نیست بعد هم صفر تا صدش 6 دقیقه است

  2. سید علیرضا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (250 ديدگاه)

    من خریدم ولی یک زره عزیت می کنه در ایران وسیلش گیر نمی یاد

  3. میثم

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    این چه ماشینیه ماشین خوب میخوای پراید

  4. آرش

    ۱۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (433 ديدگاه)

    اشتباه!
    S8 رقیبی برای کلاس S بنز می باشد نه کلاس E

  5. سپهر

    ۲۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    واقعا ماشیناش بی نقص و کلاسیکن

  6. جواد

    ۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (27 ديدگاه)

    اون آئودیa8که رقیب کلاس sهست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا