با شیوع ویروس کرونا برخی خودروسازان تصمیم گرفتهاند معرفی محصولات جدید خود را به تعویق بیندازند اما تیونرها کار خود را تعطیل نکردهاند. برای مثال ABT را در نظر بگیرید که اخیراً اوقات شلوغی داشته و مدلهای RS6-R و RS7-R را معرفی کرده است. هماکنون نیز این تیونر دست روی محصولی با ماهیت کاملاً متفاوت از ارباب حلقهها گذاشته است.
شاسیبلند لوکس و پرفورمنس SQ7 فیس لیفت دارای پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو در زیر کاپوت خود است. این پیشرانه قدرت ۵۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد؛ اما نسخه دیزلی این قدبلند از نظر قدرت و گشتاور هیچچیزی کم نداشته و از این نظر با ۴۲۹ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور مالک خود را راضی میکند.
شاید با خود فکر کنید چنین قدرت و گشتاور عظیمی برای پیش بردن شاسیبلند بزرگ و سنگین آئودی کافی باشد اما ABT تصمیم گرفته قدرت را به ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور را به ۹۶۹ نیوتون متر برسد. این پکیج قدرت چند ماه پیش اعلام شده بود اما حالا با یک کیت بدنه پهن همراه شده است.
آغاز کننده تغییرات ظاهری این خودرو بچه گلگیرهای جلو و عقب بوده و به این موارد باید اسپویلر لبهای جلو، اسپویلر روی سقف و چهار خروجی اگزوز را اضافه کرد. تکمیل کننده تغییرات هم رینگهای بزرگ ۲۲ اینچی و تریم فیبر کربنی در کابین هستند.
متخصصان ABT کار خود را با موفقیت به پایان رساندهاند زیرا آئودی SQ7 ظاهر خشنتری پیدا کرده و اثری از برخی تیون های عجیبوغریب شماری از شرکتهای دیگر در آن نیست.
علیرضا
۲۹ فروردین ۱۳۹۹همه چی یه طرف کیفیت متریال داخلی و ارگونومی یه طرف .
meysam
۲۹ فروردین ۱۳۹۹عملا چیزی به اسم سپر براش نمونده. همش شده جلو پنجره
NAVID۰۰۹۸
۲۹ فروردین ۱۳۹۹همه چیزش okیه ، ولی با اون صدای موتور که شبیهه تراکتوره چیکار میکنند .
اصلاً با صدای دیزلیها نمیتونم کنار بیام .
Malt hill
۲۹ فروردین ۱۳۹۹بو و صدای تراکتور در ماشین های دیزلی واقعا عذابه
موتور های دیزلی خیلی خوش صدا هستن به شرطی که روی لودر یا تراکتور و …. نصب بشن.
من عاشق صدای لودر های کاترپیلارم.
رزیتا
۲۹ فروردین ۱۳۹۹امیدوارم واردات خودرو با تعرفه گمرکی پایین آزاد بشه و شاهد حضور ماشینای روز دنیا تو ایران باشیم ، چون واردات خودروهای روز دنیا تنها راه نجات مردم از کشته شدن تو هوای آلوده و جاده های غیر استاندارد و غیر ایمن هستش
طرفدار جنگ صلیبی
۲۹ فروردین ۱۳۹۹تو این کلاس ی جورایی پورشه بهترینه : | یعنی خاص تره :| اگه پولشو داشتم عمرا دلم میومد تو این رنج پورشه نگیرم
سعید
۳۰ فروردین ۱۳۹۹جاش همون پورشه بگیری بهتره خاص ترم هست
رامتین
۳۰ فروردین ۱۳۹۹با اینکه جلوپنجره بزرگتری از x7 داره اما تو ذوق نمیزنه. دلیل این همه اعتراض به جلوپنجره بزرگ بی ام و چیه؟ کاملا پاسخ روشنه. دلیل اینه جلوپنجره بی ام و، یکپارچه نیست و از وسط به شکل عمودی به دو قسمت تقسیم شده. اگر یکپارچه بود، بهیچ وجه این اعتراضات نبود، چرا که شکل و شمایل اتفاقا بسیار زیبایی هم داره مثلا همین آئودی. البته آیا آئودی جلوپنجره بزرگ را در محصولات سدان و کوپه اش استفاده کرده؟ مشخصا این کارو نکرده و بی ام و با ارائه جلوپنجره بزرگ روی سری4 کاملا داره اشتباه میکنه. ضمن اینکه روی شاسی بلندهاش هم داره اشتباه میکنه، چون طرح یکپارچه نداره و باید کلا شماتیک جلوپنجره را تغییر بده. نیازی نیست تا صدها سال پایبند بود به گذشته! کمی تغییر اشکال نداره…