پرچمدار اینگولشتات هماکنون تحت آزمایشهای نهایی بوده و سال آینده برای رقابت با بامو سری ۷، فیسلیفت مرسدس بنز S کلاس و نسل جدید لکسوس LS معرفی خواهد شد
ماه آینده نسل جدید لکسوس LS در رسماً در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد شد و این یعنی نسل فعلی آئودی A8 به قدیمیترین خودرو در کلاس سدانهای فول سایز لوکس تبدیل خواهد شد؛ اما خبر خوب اینکه آئودی هماکنون در حال انجام آزمونهای نهایی بر روی نسل جدید سدان پرچمدار خود است و حالا نیز کاروانی متشکل از سه A8 جدید با پوششهای استتاری به همراه یک A8 قدیمی دیده شده است که نشان میدهد آئودی در حال انجام آزمونهای نهایی زمستانی بر روی نسل جدید این سدان لوکس است.
علیرغم استتار زیاد میتوان تا حدودی به طراحی نسل جدید A8 جدید پی برد. همچنین انتظار میرود طراحی آن به کانسپت پرولوگ که دو سال پیش رونمایی شد شباهت داشته باشد. با توجه به اظهارات جاسوسان، تغییر بزرگی در ابعاد نسل جدید A8 روی نخواهد داد اما انتظار میرود فاصلهٔ محوری آن کمی بیشتر باشد که موجب ارائۀ فضای پای بیشتری برای سرنشینان عقب خواهد شد. نسل جدید A8 به همراه نسل جدید مدلهای A7 و A6 اولین محصولات آئودی هستند که توسط طراح جدید این شرکت «Marc Lichte» و تیم او طراحی خواهند شد. وی که جایگزین «Wolfgang Egger» شده است، وعدهٔ ارائهٔ یک زبان طراحی جدید را برای آئودی داده است.
با توجه به چیزهایی که تاکنون به وسیلۀ تصاویر جاسوسی از طراحی نسل جدید آئودی A8 فهمیدهایم، این خودرو در بخش طراحی بیرونی تغییرات چندان زیادی را نسبت به نسل کنونی تجربه نکرده و کماکان فرم ساده و محافظهکارانۀ خود را حفظ کرده است. بااینوجود در حال حاضر قادر به تشخیص یک جلوپنجرهٔ ذوزنقه شکل زاویهدارتر، چراغهای جلوی نوین و چراغهای عقب کشیدهتری هستیم. همچنین سقف نیز کمی بیشتر به سمت عقب خودرو متمایل شده است درحالیکه پنجرهها و شیشهٔ عقب استتار شده و داشبورد هم با پارچهای پوشیده شده است.
در بخش داخلی نیز انتظار میرود که A8 جدید پیشرفت قابلتوجهی را نسبت به نسل فعلی تجربه کند. بنا بر گزارشات، در نسل جدید A8 از یک صفحهنمایش OLED برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی استفاده خواهد شد که قابلیت کنترل از طریق تشخیص حرکت دست را خواهد داشت. همچنین یک سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید نیز برای این سدان لوکس تدارک دیده شده است. بهاحتمالزیاد یک صفحه آمپر تمام دیجیتالی بهصورت استاندارد برای تمامی تیپهای A8 جدید ارائه خواهد شد درحالیکه خریداران میتوانند با پرداخت مبلغی اضافه سیستم پیشرفتهٔ traffic-jam pilot را سفارش دهند که A8 را تا سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت بهصورت اتوماتیک میرانَد.
A8 جدید بر روی پلتفرم MLB ساخته خواهد شد که در نسل دوم Q7 هم بکار رفته است؛ بنابراین انتظار میرود این سدان لوکس آلمانی از طریق یک رژیم غذایی سخت به میزان قابلتوجهی وزن کم کرده و تا ۲۰۰ کیلوگرم سبکتر شود. A8 با این رژیم کاهش وزن افزایش بهرهوری و بهبود عملکرد را هدف قرار داده است. به همین دلیل قرار است پیشرانهٔ ۶ لیتری W12 بایتوربوی جدید گروه فولکسواگن که در بنتلی بنتایگا مورداستفاده قرار گرفته است، بهعنوان جایگزینی برای پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 بایتوربو در مدل اسپرت S8 بکار گرفته شود.
همچنین با توجه به وعدههای سبز گروه فولکسواگن، بهاحتمالزیاد حداقل ساخت یک نسخهٔ پلاگینهیبریدی از آئودی A8 هم در دستور کار قرار دارد. آئودی تأیید کرده است که نسل جدید A8 در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد اما حرفی از تاریخ دقیق و محل رونمایی این خودرو به میان نیاورده است. بااینحال شاید A8 در خانهٔ خود یعنی در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ رونمایی شود. همچنین انتظار میرود فروش این پرچمدار ارباب حلقهها اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز گردد.
madjid911 GT2
۹ دی ۱۳۹۵W12 Biturbo در سینه ی S8+ ❤❤❤
این بهترین خبری بود که در این هفته شنیدم.
S8 پلاس با این پیشرانه خیلی خاص تر و جذاب تر از سری 7 و S65 خواهد بود.
بی صبرانه منتظر سلطان اینگولشتات هستم تا با سلطان اشتوگارت یک کشتی نفش گیر و هیجان انگیز داشته باشه.
عاشقتم آئودی.
اگر مسئولان آئودی متوجه این میشدن که کسی مثل من اینقدر عاشق محصولاتشون هست و جوونیش رو پشت فرمون پراید و پیکان گذرونده، دلشون به حال من و تمام ماشین باز های پدال کباب میشد و به پاس عشق و علاقه ی شدیدم به آئودی ، یک RS7 به عنوان هدیه برام ارسال میکردن. مطمئنم !!!!
madjid911 GT2
۹ دی ۱۳۹۵راستی ، امروز کشف کردم که عشق و علاقه به ماشین یک امر دو طرفست.
به اصطلاح دل به دل راه داره در مورد ماشین ها میشه گفت دل به موتور راه داره!!
دیروز پدال یک مقاله در مورد Mercedes-Benz S600 Pullman گذاشته بود
و من با کمال تعجب امروز در بلوار احمد آباد مشهد، ساعت 7:30 یا 7:45 ، یک بنز مشکی رنگ S600 پولمن، پارک شده در حاشیه ی خیابون دیدم. دقیقا مثل همونی که عکسش رو پدال گذاشته بود. سیاه رنگ و بسیار تمیز و سالم. مثل روز اول… فکر منم مدل 1965 تا 1970 بود.
اصلا باورم نمیشد. 10 بار چک کردم تا مطمئن بشم S600 Pluuman هست.
ابهت و قدرت یک پادشاه بزرگ رو داشت. بی نظیر بود. اولین تجربه ی زندگی من با بنز S600 امروز اتفاق افتاد
سوار ماشین بودم و مشهدی ها میدونن ترافیک بلوار احمد آباد خیلی سنگینه.
نمیشد توقف کرد. حاشیه ی بلوار هم جای پارک نبود.
از طرفی دیرم میشد.
از راه برگشت که میومدم کلی دنبالش گشتم ولی دیگه نبود. فکر کنم بنز انتظار داشت کنارش توقف کنم و برم از نزدیک نگاهش کنم و یک سلامی عرض کنم. رفتار من رو به عنوان بی احترامی تلقی کرد ، و گذاشت و رفت.
فکر کنم خیلی ناراحتش کردم.
کاش لااقل میتونستم براش توضیح بدم !
.
این اتفاق واقعا امروز رخ داد. اما سعی کردم شیوه ی نگارشم ،داستانی و جالب باشه.
کاش میلاد عزیز هم اونجا بود و این شاهکار رو از نزدیک میدید. از روی عکس اصلا نمیشه به اوج زیبایی این ماشین پی برد. صد حیف که نتونستم ازش عکس بگیرم.
دیدن این ماشین یکی از بهترین تجربه های ماشینی زندگیم بود.
من محو تماشای این ماشین شدم. اینقدر که پشت سرم ترافیک درست شد.
رامکال
۹ دی ۱۳۹۵مجید میخوام یک ماجرای عجیبی رو برات تعریف بکنم از داستان من و آئودی در شهر اهواز.
مدت ها بود که دوستانم از رویت شدن چندین آئودی در اهواز صحبت میکردند ولی منی که مثل ریگ بی ام و وبنز جلو پام سبز میشد تا حالا یکیش رو هم ندیده بودم.
این موضوع واسم خیلی عجیب بود.
تا این که بعد از تعریف کردن صمیمی ترین دوستم دوباره به این موضوع علاقه مند شدم البته این بار خدا چشم و دلم رو باز کرد و اولش توی تاریکی شب توی خیابان اصلی کیانپارس یک آئودی کوچولو که به نظر هاچ بک میومد رو دیدم .راستش تایرهاش و رینگهاش نسبت به هیکلش بزگ بنظر میرسیدن و فوق العاده جذاب بود.
متاسفانه من نتونستم مدلش رو تشخیص بدم شاید شما بهتر بدونی چی بود.
من چندین بار دیگه هم دیدمش.
یکی دیگش هم مربوط به دیده شدن مدل “کیو 5” از همین کارخانه معظم بود که وقتی دیدمش هم به علت ابهتش و هم به علت این که باورم نمیشد تونستم یکی دیگشونو ببینم قلبم از تپش ایستاد.
رامکال
۹ دی ۱۳۹۵راستی مجید اون روزی که من کیو 5 رو دیدم چند قدم اون طرفترش یک بنز به + یک مدل قدیمی از ب ام و (که بر عکس حرف دایی و عموی برخی دوستان هنوز سرپا بود) رو دیدم .خوشبختانه از هر سه تاشون عکس گرفتم.
شاید توی سایت آپلودشون کنم.
البته هم به خاطر فضایی که برخی بوجود آوردند و هم به خاطر تیپ شخصیت خودم زیاد تمایلی به این کار ندارم ولی خدا رو چه دیدی شاید نظرم عوض شد.
من و صمیمی ترین دوستم کلی عکس از ماشین ها میگیریم البته دوستم بیشتر این کار رو میکنه حتی پشت فرمون هم که باشه ازشون عکس میگیرد و میگذارد توی اینستاگ…
جالبه که دوستم اولش عشق شدید ماشین آمریکایی بود اما من سر براهش کردم بطوری که 80 نود درصد عکس هایی که میگیرد از ماشین های آلمانیه.
یعنی وقتی که برای اولین بار مرسدس بنز سی ال اس رو از نزدیک دید نزدیک بود برود جلو وازش خواستگاری بکند.
لا مصب ابهت ماشین آلمانی همه رو مجذوب خودش میکند.
این رو واسه برخی ها گفتم تا حساب کار دستشون بیاد.
رامکال
۹ دی ۱۳۹۵مجید توی اهواز تا دلت بخواد ماشین آلمانی ریخته که خوشبختانه قانون استهلاکی که متاسفانه دامنگیر خود روهای دایی های برخی از کاربران این سایت شده شامل حالشون نمیشود و من که تا حالا توی تعمیر گاه ازشون ندیدم.
جالبه که اب و هوای اهواز خشن تر از جاهای دیگست.
والل… نمیدونم به بعضی ها چی باید گفت.
مجید من پروژه های بزرگی واسه اینجا داشتم که متاسفانه بخاطر بهم خوردن جو این جا توسط یک عده و همین طور عدم وجود انگیزه کافی برای انجام دادن چنین کارهایی در من از انجام دادنشون فعلا صرف نظر کردم.
مثلا میخواستم نام چند آهنگ محبوب و تکنوی باحال از گروههای قدیمی مثل atc اسکوتر (که اکثر جوون های ایرانی و ماشین باز ها ازشون خاطره دارند)رو بگم بعد دوستان بگند که فلان ماشن توی فلان صحنه آهنگ چه مدلی است.
madjid911 GT2
۹ دی ۱۳۹۵رامکال جان…
واقعا مدلی خاص تر و اشرافی تر از S600 Pullman ، من تا حالا ندیدم .
در مورد حرف های دیگه ی شما، من هم بهت تبریک میگم که افتخار دیدن یک مدل خاص از آئودی رو داشتی .
من دوستان امریکایی باز زیادی داشتم و همشون خیلی خوب بودن.
عشق من به ماشین با Chevy Chevelle شروع شد.
من روی هیچ برندی تعصب ندارم.
نه عاشق چشم و ابروی آلمانی ها هستم و نه از خودروهای امریکایی نفرت دارم.
غیر از لامبورگینی ، و آئودی ، بقیه ی خودروسازان از پورشه تا جگوار و ماستنگ برای من یک اندازه محبوب هستند و عاشق همشونم.
من مثل میلاد عزیز و گل ، آلمانی باز نیستم.
اعتقاد دارم هر ماشینی یک جور خوبه
برای همشون آرزوی پیشرفت و افزایش فروش میکنم.
اگر امروز جایی حرفی گفتم فقط خواستم بعضی ها بدی کار خودشون رو بفهمن.
فکر میکنم ما فقط نظرمون رو بدیم و به حرف کسی کاری نداشته باشیم، بهتره.
Bavaria
۹ دی ۱۳۹۵یکی از شغل هایی که آرزو دارم داشته باشم همینه که خودروهای جدید رو در مناطق مختلف تست کنم
farzad
۹ دی ۱۳۹۵دوستان پیشنهاد میکنم مستند Apex The Story of the Hypercar ببینید فوق العادست
AK_007
۹ دی ۱۳۹۵من طراحی ائودی رو دوست دارم ولی لکسوس و ائودی ماشین هایی هستن که نمیشه به عنوان ی آدم بهشون شخصیت داد چون طراحیشون ماشینیه ولی با این حال خیلی زیبان
ولی این ائودی داره هی جلوپنجره رو بزرگتر میکنه یا نیششو بازتر!
احمد باقری
۹ دی ۱۳۹۵امیدورام طراحیش بهتر شده باشه.
شایان
۹ دی ۱۳۹۵واااای منتظرش میمونیم…
مطمعنم a8میترکونه.صد در صد برگ برنده ایی جلو مرسدس و بی ام و داره.
لکسوس هم که ی ماه دیگه معرفی میشه
چن وقت دیگه ی جنگ تمام عیار داریم با ۴ تا پرچمدار