شاید یکی از جذابترین بخشهای دنیای خودرو تست رانندگی با مدلهای جدیدی است که وارد بازار میشود و نه تنها میتواند هیجان زیادی را همراه داشته باشد بلکه میتواند در تصمیمگیری نهایی خریداران نیز تأثیر به سزایی دارد.
کارشناسان و کارمندان R&T یا همان Road&Track این شانس را دارند که سالیانه صدها خودرو را تست کنند. انواع مدلهای تولید شده به مدت دو هفته در دفتر آنها میماند تا اعضای تحریریه آن بتوانند حداقل یک روز با آن سواری کرده و در نهایت نظر خود را اعلام کند. این بار نوبت میرسد به یکی از مدلهای کمپانی آلمانی آئودی یعنی Audi S6 2014 که کارمندان R&T شانس رانندگی و تست آن را داشتهاند. اولین نفری که نتیجه تست خود را منتشر کرده Alex Kierstein از ویراستاران و هیئت تحریریه وب است. به نظر او خودروهای زیادی هستند که در عین سریع بودن میتوان با آنها به سادگی آهسته رانندگی کرد. ولی S6 از این قاعده مستثناست.سرعت در این خودرو تنها زیاد میشود و سیستم محدودیت سرعت نیز فقط تصور میکند که مسیر آهسته پیموده میشود. شاید باید فکری برای ۴۲۰ اسب بخار با پیشرانه V8 توئین توربو کرد که هیچ مشکلی در انتقال قدرت ندارد و تنها به زیاد شدن سرعت میاندیشد. دنده اتومات ۷ سرعته این خودرو نیز کاملاً خوب و روان عمل میکند و جابجایی و تغییر دندهها نیز خیلی سریع رخ میدهد. باید بدانید با یک سدان بی نظیر روبرو هستید که به نظر کمی ناشناخته ولی زیبا و هوشمند ساخته شده است. زیبایی مسحور کننده داخل S6 در بین مدلهای آئودی بهترین است. استفاده از نوارهای چوبی کمی جلف به نظر میرسد ولی همه چیز عالی است. صندلیها کاملاً مناسب و راحت طراحی شدهاند و تایرهای خودرو نیز کاملاً با کیفیت و در اندازه مناسب قرار گرفتهاند. البته فرمان خودرو کمی کوچک و کار کردن با آن کمی دشوار است. استفاده از یک صفحه نمایش تاشو و مناسب یکی از بهترین گزینههایی است که میتوان در هر خودرویی آن را پیدا کرد. زمانی که نیاز دارید این صفحه نمایش به شما کمک میکند و زمانی که نمیخواهید میتوانید آن را ببندید. باید بگوییم خوششانس هستید که این قابلیت در Audi S6 وجود دارد. S6 واقعاً فوق العادست و شاید کماکان نتوانیم اشکال خاصی از آن بگیریم.
مزایا:
- بی نقص، تولید قدرت زیاد، طراحی و فضای داخلی و خارجی خیره کننده
معایب:
- استفاده از نوارهای چوبی کمی مسخره است، سیستم توربوی موتور فوقالعاده خودرو صدای زیادی تولید میکند، تعویض دنده دستی ندارد
رانندگی با جدیدترین سدان های لوکس فوقسریع تولید شده آن هم با سرعت قانونی واقعاً عذاب آور است. اما قواعد بازی در مورد Audi S6 فرق میکند و این حس هرگز به شما منتقل نمیگردد. رانندگی با این خودرو حتی زمانی که در حال گشت زدن در شهر هستید از فرمان پذیری خودرو و سختی بدنه آن گرفته تا تعویض پدال و عکسالعملهای بی نقص آنها همه و همه برای شما لذت بخش خواهد بود. و حتی وقتی که داخل آن هستید تصور توان ۴۲۰ اسب بخاری با یک موتور ۴ لیتری توئین توربوی V8 بی نقص، تنها حس فخر فروشی به دیگران را در ذهن شما تداعی خواهد کرد.
داخل خودرو از بیرون آن هم بهتر است. سایر تولیدکنندگان خودروهای لوکس همواره با طراحی داخلی آئودی مشکل داشتهاند و S6 هم مانند مدلهای دیگر کاملاً راحت، هماهنگ و ارگونومیک است و به نظرم مجللتر و زیباتر از این نمیتوانست باشد. آئودی سعی کرده است تا راننده را در بهترین موقعیت قرار دهد و همه تنظیمات در بهترین شرایط انجام گیرد و وقتی داخل خودرو نشستهاید و رانندگی میکنید تنها حس تکامل به شما دست میدهد.
مزایا:
- کاملاً سریع. فضای داخلی زیبا و کاربردی، طراحی داخلی و بیرونی جذاب. در کلام آخر همه چیز تمام!
معایب:
- نداشتن تعویض دنده دستی، سیستم تعلیق خشک و سفت
اجازه دهید یک نگاه کلی داشته باشیم. بله! یک موتور V8 توربو شارژ با قدرت فوقالعاده. به نظر میرسد S6 برای این همه توان دنبال تزریق هورمون بوده است! خیلی زود احساس میکنید داخل یک خودروی عضلانی، سریع و خشن و تهاجمی نشستهاید. ولی مراقب انجام حرکات نمایش یا رفتارهای عجیب و غریب خود باشید. S6 میتواند ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید کند و این اصلاً شوخی نیست. ولی برای هر رانندهای فوق العادست.
مزایا:
- یاد جمله Montgomery Burns افتادم که میگفت: از سر راه من کنار بروید من یک اتومبیل سوارم!
معایب:
- کلاچ دو گانه آن عمکلرد سریعی دارد ولی نرم نیست
اکنون نوبت شماست تا نگاهی واقع بینانه به این خودرو داشته باشید. تمام فکر من در مورد این بود که آئودی چه تفاوتهایی بین مدل S و RS قائل شده است. اما به نظرم جالب است که بدانید به هر حال آنها در آلمان کار میکنند و سعی دارند نشان خود را با قدرت در بیامیزند. و این تفاوت آنها با شخصیت امریکاییهاست.
مزایا:
- زیبا، راحت، در گروه خودروهای سریع
معایب:
- سیستم انتقال آن مرا یاد مدل A6 و با کمی ارفاق یاد RS7 میاندازد. برای سواری اطراف شهر سیستم کلاچ دوگانه مناسب نیست. سیستم استارت و شروع حرکت آن خیلی جالب نبود و به نظر میرسد سیستم ۸ سرعته RS7 موقع آغاز حرکت شرایط بهتری را فراهم میکند.
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳این بنده ی حقیر که نه این خودرو رو از نزدیک دیده ام و نه رانده ام،مجبورم به گفته های این نویسنده ها اعتماد کنم.بالاخره اونا تجربه ی خیلی خیلی بالاتری از من دارن.(فی الواقع من اصلا تجربه ای ندارم!)
من که از این ائودی خیلی خوشم اومد! طراحی داخلیش وحشتناک خوشگله.
خوشم میاد که واقع بین هستن:
“اما به نظرم جالب است که بدانید به هر حال آنها در آلمان کار میکنند و سعی دارند نشان خود را با قدرت در بیامیزند. و این تفاوت آنها با شخصیت امریکاییهاست.”
خاوری مزراتی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جون آئودی یعنی عشق و عشق یعنی آئودی
این s6نیست که جیگره :-) :))
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اقایون و خانوما! ائودی جیگره،جیگره،جیگره!!!!!!!!!! :) :) :)
carbonado aventador
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳من تو بازی grid2 با این ماشین قهرمانی های زیادی کسب کرده ام و دارم می کنم!!!!!!!!شاهین اگه واقعا ماشین بازی باید پشت این بشینی…!!!!!!!!صداش مثل لامبورگینی گایاردو می مونه لامصب…!
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳داداش چجوری بشینم؟! خودشو که ندارم! واسه گیم هم الان یه PS یا XBOX حداقل 2 تومن پولشه!
carbonado aventador
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳پرداخت 2 میلیون خیلی راحت تر از پرداخت 300 میلیون می باشدً!!!!!!من خودم 10000 تومان پول می دم بازی می خرم که چندین مرحله اش تو نیوبرگ رینگه!هم کلی حال می کنم وهم مهمتر از همه کشته نمی شم!!!!!!!!!!!
carbonado aventador
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳جوری می گی بازی ماشینی می کنی که خودم فکر می کردم بهترین گیمر ایرانی..!!!!!!!
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳نه بابا چه گیمری! ما تفننی بازی میکردیم!!! :)
mahdi
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
دوستان شبکه 1 برنامه مناظره در رابطه با خودرو داره میده نگاه کنید
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
کاظم قاقی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳جلوشو از رو جنسیس کپی کردن
امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳چه شباهتی داره؟
من اصلا متوجه نشدم.
در ضمن اگه شبیه هم بود جنسیس کپی کرده بود
رضا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳reza.نویسنده ارشد داستانهای تخیلی!
یادتون باشه که این ماشین رو آلمانیا ساختن که تکنولوژیشون
دربرابر ایرانیها هیچه! قدرتش نسبت به سرورش تیبا خیلی کمه
و کیفیت چوب و چرم طبیعی اون نسبت به پلاستیک بازیافتی
استفاده شده در داخل تیبا خیلی پایینه و من رو یاد مرسدس و
لکسس میندازه!
قدرت موتور و شتابگیری خیلی ضعیفی داره و از لحاظ ایمنی هم
با پراید قابل مقایسه نیست چون درصورت تصادف نمیتونه شمارو
بسرعت به دیار باقی برسونه که یک عیب اساسیه.
مزایا:
مزایای خاص و قابل ذکری نداره
معایب:
بزرگترین عیبش اینه که شبیه تیبا نیست
sadegh
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳رضا، یه نصیحت برادرانه بت میکنم، تو باید حرفه داستان نویسی رو حتما ادامه بدی، البته نه فقط داستان تخیلی خالی! بلکه داستانهای کمدی-تخیلی رو باید ادامه بدی!!! :) ;)
رضا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳قربون صادق جان.
(جبر روزگار دیدی چه بر سرمان آورد…)
sadegh
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳:) :) :)
meysam
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳شیک، ایمن، با کلاس.
ToRMoZ_DaSTi
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳این ماشین اصن ربطی به خانوم ها نداره
Metalhead
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا قشنگه ، ولی یه چیزی ، مانیتورش کجاست؟؟؟ تو عکس اول اتاقش مانیتور نیست ، یعنی برای 420 اسب بخار قدرت و این قیمت ، ممکنه در مدل غیر فول مانیتور نباشه؟؟؟
زیگما
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳میاد از تو داشبورد بیرون :D
خیلی وقیحانست…. :)
Arash66
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳با 1003 دیدگاه، تو رو به خدا ببینید نمیدونن مانیتور کنسول های جدید آئودی مخفی هستن !
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
ارش جان این چه حرفیه .
محمد عشقه ماشین ژاپنی هست ، طبیعی است که از ماشین المانی
اطلاعاتی نداشته باشه . من هم اطلاعات خوبی از ماشین های ژاپنی
ندارم . بعدشم داداشم سوال پرسیده !!!!
مطمئن باش اگر مسخره میکرد باهاش مخالفت میشد .
در اخر باید بگم که من هم نمیدونستم کجاست . الان که زیگما
گفت فهمیدم .
Arash66
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد جان مشکل میدونی چیه؟ مشکل تعصبه !
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
نه اینطورام نیست ارش جون .
محمد اقاست .
Ehsan
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳جریان چیه ، امروز همه چسبیدن به تعداد دیدگاه
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳دکتر مگه مدانستن به تعداد دیدگاهه؟؟؟؟
parham
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳چشم هارا باید شست،جور دیگر باید دید…!!!
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳از اونجایی که متاسفانه یا خوشبختانه(!) من مقاله هارو با دقت میخونم،به نظرم این اقای Alex Kierstein در زمان ازمایش،اب معدنی فراوان مصرف کردن! چرا؟! توی مزایای این خودرو نوشته “بی نقص”،بعد اومده توی معایب،دو خط عیب و ایراد نوشته!
غفاری
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳دوست عزیز معایبی که ایشون ذکر کرده در مقابل مزایای بیشمار این خودرو قابل فاکتور گرفتن و کلمه بی نقص اصطلاحه وگرنه هیچ چیز مطلق نیست که
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام اقای غفاری.دوست عزیز،مطلب من بیشتر حالت طنز داره ولی از نظر ادبیات من درست نوشتم.میدونم بی نقص اصطلاحه ولی برای R&T جالب نیست که این جوری بنویسه و معایبی که این کارشناس نوشته،موارد کوچکی نیستن.در هر حال ممنونم که وقت گذاشتین و کامنت منو خوندین.ارادتمندم.
غفاری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳من مخلصم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
اقای غفاری حضور شمارا به سایت پدال تبریک میگم . امیدوارم موفق
و سربلند باشید .
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳آقای غفاری شما نویسنده ی این مطلب هستین؟! اقا زودتر میگفتین! ارادت من به شما چندین برابر شد.ارادتمندم.
حامی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ممنونم دوست عزیز من قبلا هم تو این سایت بودم که بنا به مشکلاتی مدتی نبودم و حالا برگشتم! :d
Ehsan
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جان ، خواسته کلاس بگذاره بگه من الکی نیست که تست میکنم
اگر ایراد نمیگرفت که نمیشد
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اره.Alex جونه دیگه!!! چه میشه کرد!!! :)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
دوستان یکجوری با نویسنده ی عزیز برخورد کنید که رغبت بکنه بازم
مطلب بذاره . شاهین جان میدونم شما عشق ب ام و هستی . منم عشق
بنزم . ائودی متعادله و در یکسری موارد بالاتر از بنز و ب ام و
است . باید قبول کنیم .
در ضمن هیچ ماشینی مطلق نیست . حرف اقای غفاری درسته .
منظور الکس این بوده که اگر معایب ماشین در یک کفه ی ترازو و
محاسن ماشین در یک طرفه ترازو باشه ، کفه ی محاسن سنگین تره .
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد جون،حق با توئه ولی بار طنز داره این مطلب من.
داداش به جون خودم،درسته که BMW رو دوس دارم ولی باور کن تا حالا ذره ای از روی غرض ورزی نظر ندادم.من از پروتون مالزی گرفته تا بنز المان رو دوست دارم.
در مورد ائودی،واقعا اگه از BMW بیشتر دوسش نداشته باشم مطمئنا همونقدر دوسش دارم.
مخلص تو و اقای غفاری عزیز هم هستم.ارادت.
Ehsan
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد عزیز
البته من و شاهین به این موضوع واقف هستیم و انچه که در اینجا بحث کردیم بیشتر جنبه شوخی داشت ، بهر حال این کاملا مشخصه که هیچ ماشینی کامل نیست و بالاخره معایبی هم داره ، که از دیدگاه افراد مختلف نواقص و معایب نیز میتونه متفاوت باشه ، همانطور که در نقدهای مختلف که نوشته شده میبینیم ، هیچکدوم از معایب گفته شده مشترک نیستند و هر کی یه چیزی گفته
غفاری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دوستان هر کی هر چی بخواد میتونه در کمال احترام بگه من نقدها رو می پذیرم و تو مطالب بعدی رعایت می کنم
Ehsan
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳جناب غفاری ضمن سلام و تشکر بابت این مطلب
باید بگم که جملات من و شاهین عزیز در مورد دیدگاه آقای Alex Kierstein هسته و نحوه بیان دیدگاهشون و شوخی با آن
بازهم جا داره از شما تشکر کنم ، چون امروز صبح داشتم با خودم فکر میکردم چه خوب میشد نویسندگان سایت پدال در کامنت ها و بیان دیدگاه ها با ما همراه میشدند ، که شما اینکار رو آغاز کردید
زیگما
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشین جذابیه، احساس خوبی بهم میده،در کلاس خودش بهترینه از نظر من.عاشقشم
saied
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳رقیباش قوی تر تشریف دارن .
ولی خودشم خیلی شکیله
mory
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳خدا نصیب مردم ایرانم کنه این حق رو
mahdi
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
این ماشین
1 زیبا
2 جذاب
3 دارای قدرت مناسب
ماشین فوق العاده ایه
راستش به دلم خیلی نشست
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
زیگما
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳مهدی جان شما یقین داری فرزند کوروش هستی یا فقط جهت شعار دادن اینو مینویسی؟
به اسم عربیت که نمیخوره…..
خاوری مزراتی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اینهم از تناقضات ما ایرانی هاست زیگماجان
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
انتظار بیشتری داشتم از شما اقای خاوری………….
Zonda R
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
زیگما
انتخاب اسم و محل بدنیا اومدن رو هیچکس نمیتونه تو انتخابش دخیل باشه
پس سعی نکن بابت این دو هیچوقت کسی رو تحقیر کنی
کاظم قاقی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳زوندا میدونی عکس آواتارت یکی از نمادهای شیطان پرستی و فراماسونری هست؟
امیدوارم به اشتباهت پی برده باشی
Zonda R
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
کاظم عزیز
جدی؟واقعا ممنون که گوشزد کردی
ولی
عوضش نمیکنم
و
به این اراجیف هم اعتقادی ندارم
اقای محترم
اینجا سایت خودرو هستش نه …..
پس از نظر امثال شما این که عکس یه چشم زیبا که از افریده پروردگار هست
گذاشتنش اشتباهه
و………..
من قانون ناطقم
پس مرجع تشخیص اشتباه شما و امثالهم نیستید
پس لطفا همه چیز رو با همه چیز قاطی نکن
Ehsan
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳جناب نمیدونم چقدر از فراماسونری شناخت داری ولی مطمئن باش ، فراماسونری هیچ ربطی به شیطان پرستی نداره
این یک ترفند مذهبی از طرف کلیسا برای خراب کردن فراماسون هاست
اوج تقابل کلیساو فراماسون ها در دوران قرون وسطا و سلطه کلیسا بوده ، و از آنجا که کلیسا بدنبال کشتن اعضای فراماسونری بودند ، انها مجبور بودند برای برقراری ارتباط از نماد ها استفاده کنند
این موضوع خیلی جای بحث داره و طولانیه
پدال ببخشید که در مورد موضوع هایی که به خودرو ربطی نداره مطلب گذاشتم
mahdi
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
جواب شما جناب زیگما اسمت رو هم نمیدونم (آقای ….. یا خانوم…….)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سپاسگذارم
مهدی ((( فرزند کوروش)))
Ehsan
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳زیگما خان ، اسم هیچ کس بیان کننده افکارش نیست ، چون نام آقا مهدی نام واقعی ایشون هست و مثل شما نام مستعار نیست که بخواهد چیزی رو بیان کنه و نام واقعی را خود شخص انتخاب نمیکنه
carbonado aventador
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳خوب کاری می کنی می نویسی..!من به شخصه اول (فرزند کوروش) رو نگاه می کنم و بعد کامنتت رو می خونم!!!!!!!زیگما خان شما هم ناراحتی بنویس (زیگما فرزند داریوش)!!!!!!!!!!!!!
(کربنادو فرزند فورچیو)
mahdi
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
ممنونم کربنادو جان
داداش گلم مثل اینکه ایشان(زیگما) و جناب خاوری مزراتی با نامی که با عنوان پایانیم درج میکنم مشکل دارند یا با وجود من توی این سایت مشکل دارند
سپاسگذارم
مهدی (((فرزند کوروش)))
زیگما
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیزم اروم باش
من کی گفتم مشکل دارم؟ فقط سوال پرسیدم
با این اخلاقت، بد تر اسم کوروش رو زیر سوال میبری پیش من یا کاربرای پدال…
mahdi
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
جناب زیگما یه زحمت بکش دوباره متنها (کامنتها) که زیر کامنت من گذاشتی مطالعه کن
شما آدم جالبی هستید
خوشحالم از آشنایی شما
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
زیگما هیچجوری اسم کوروش خراب نمیشه .
در ضمن شما که از اتوبلاگ تعریف میکنی و حال و هوای
اونجارو برا ما تعریف میکنی و میدونی ازت سوال دارم ؟؟؟
ایا اونجا هم کسی اگر نام یک فرد بزرگ رو اخر نظرش
بنویسه با برخوردی و رفتاری مثل شما مواجه میشه ؟؟؟
یا نه اونجا کسی بیکار نیست و به کسی هم کار نداره ؟؟
اوجا به نظر و اعتقادات کسی هم فضولی میشه ؟؟؟
از اتوبلاگ برام بگو …………..
نکنه اون متنو نوشتی که تخریب شخصیتی بکنی ؟؟؟
از کجا میدونی که مهدی عصبانی شده ؟؟؟
اقا مهدی از شما بزرگتره . فرد متشخصی هم هست . من
با ایشان در ارتباط هستم .
در ضمن این سوال شماست که شخصیت بزرگی مثل کوروش رو
زیر سوال میبره نه اخلاق اقا مهدی . چون افراد سعی
میکنند ، نام و اخلاق رفتار افراد محبوب رو برای
برگزینند و انتخاب کنند . شما حتما مخالفی ….
شمارا باید جور دیگر دید . نه اقا مهدی را .
اقا مهدی با کسی کاری نداره . دیدگاهشو میذاره و
میره .
mahdi
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود میلادجان
ممنونم داداش گلم
من به اینجور کنایه ها اهمیتی نمیدم
کاری هم بهشون ندارم
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
خوبی مهدی جان ؟؟؟
زیگما هم دوست خوب ما هستش . اما این سوالی که پرسیده ،
از نظر من خیلی بی معنی و پوچ بوده . تا حالا کسی از
زیگما پرسیده که چرا مدام اواتار عوض میکنه ؟؟؟
چرا ثابت قدم نیست ؟؟؟ چیکار داریم که بپرسیم . !!!!
زیگما
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳من فقط سوال پرسیدم. سوال پرسیدن در اتوبلاگ امر بسیار پسندیده ای هست! لذا میلاد جان باید بهتون بگم در اتوبلاگ با رفتار های مشابه، اینگونه برخورد نمیشه و انسان وار پاسخ طرف رو میدن!
اتفاقا میخواستم از اتوبلاگ براتون بگم . بگم که آدم هایی درش نیست که منتظر باشن تا یکی یه حرفی بزنه و بهش هی نیش و کنایه بزنن! سوال پرسیدم و سر سوالم هستم! نه مثل شما فحش و بی ادبی کردم، نه خواستم “شخصیت کسی رو ببرم رو هوا!!”
مهدی هم هر چقدر سن داشته باشه، باز من سوالم رو میپرسم!
ثابت قدم نیستم؟ هه هه
این آواتار های من هم انگار بد جوری اعصاب بعضی هارو خورد کرده! علت تغییر زود به زودش هم چیزی نیست جز کنایه ها و زخم زبان های امثال مثل شما آقا میلاد!
یادم نرفته که تا آواتارم رو به یه برند امریکایی تغییر میدادم، منو متهم به تعصب میکردی! و من به خاطر دور کردن این صفت بد از خودم، مجبور بودن سریع آواتارم رو تغییر بدم که مبادا به دهان میلاد جان بد بیاد! بله عزیز ثابت قدم بودن یعنی همین! یعنی اینکه 6 ماه در پدال باشی و یک کلام از روی تعصب حرف نزنی! به این میگن ثابت قدم بودن……
زیگما
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳راستی اینم بگم
از توی هزاران دیدگاهی میلاد جان گرفته، تا یک ادم با 1 کامنت در سابقه، وقتی نظری در پدال میذاره باید منتظر پاسخ و بازخورد بقیه کاربران باشید. من در پاسخ به هر کس و هر جا که دلم بخواد نظر میدم!چه مربوط باشه چه نباشه در هر حال من حق نظر دادن دارم.
این اصلا و ابدا جزو اصول اخلاقی نیست که کسی رو به خاطر نظر دادن ، مورد نیش و کنایه قرار داد! توی اتوبلاگ هم این رفتار های مسخره عمومیت نداره ! فکر هم نکنم کوروش بزرگتون هم این رفتار های شمارو بپسنده! همون ادم بزرگ…
خاوری مزراتی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ببین مهدی جان هیشکی همچین حرفی نزده که بودن شما تو پدال دارای مشکله..خوب نیس اینجور به بقیه بدبین باشی
ایران دوستی و باستان گرایی که بد نیست اگه افراطی نباشه
Ehsan
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳زیگمای عزیز درسته که سئوال کردن امر پسندیده ای هسته
ولی بهتر که یکبار دیگه سئوالی رو که نوشتی بخونی
والا من که برای اولین بار خوندم از این جمله احساس تمسخر و کوبیدن طرف مقابل بهم دست داد ، یعنی شما یکجوری خواستید با نام خود آقا مهدی اون امضا آخر هر جملشو تخطئه کنی
البته این برداشت من بود
mahdi
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
من از کسی ناراحت نیستم
دوستان راحت باشید
لطفا باهم بحث نکنید
تموم شد
نمیخوام کودورتی درست بشه
یه فکری برای این مسئله کردم
فکر خوبیه
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
با اینکه زیگما جان من از نیت شما اگاهم ، وظیفه ی خود
میدانم که از شما عذرخواهی کنم . هرچند که من بابت حرف
های قبلی خودم از شما عذر خواهی کردم ، این در حالی بود
که من عذرخواهیم را هم در روز پنج شنبه در ( وایبر و
لاین ) تکرار کردم و یاد اوری کردم ، اما گویا شما
حافظه ی خوبی نداری . اگرم خواستی پست هایی که در ان
عذرخواهی کردم را برایت میگذارم تا یک شوک به ان
حافظه ی شما وارد شود .
در هر حال من بحث را تمام میکنم و باز هم از شما
عذرخواهی میکنم و برخلاف شما که عذرخواهی را کوچک
شدن میدانی ، مظلوم نمایی و …… نمیکنم . بدرود .
این حرف های منم روی حساب اینکه ( کم اوردنم بگذار تا
…… باشی . )
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
در ضمن یکی از مواردی که باعث رفتن یکسری دوستان من از
پدال شدند ، شما بودی . اگرم خواستی میگم که رسما در
پدال اعلام کنند .
( محسن . حمید . کسری . امین . و …. )
طوری که از محسن خواهش کردم که فقط در پستهای پورشه
دیدگاه بگذارد و با کسی هم بحث نکند .
پس جو را به سمت خاصی یا من متشنج نکن .
زیگما
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳بله هر کس نمیتونه منو تحمل کنه، میتونه بره!
مرد معرکه نیستند به من ارتباطی نداره! روحیه ضعیف اون بندگان خدا به من ارتباطی نداره.
من در چهار چوب ادب و احترام و قوانین سایت با هر کس که دلم خواست بحث میکنم، اگر کسی نمیتونه بحث های منو تحمل کنه، راه براش بازه.
در ضمن شما تا 100 سال دیگه هم عذر خواهی بکنی، برای من ارزشی نداره. ارزشمند برای من، رفتار و اعمال تو در آینده بود که متاسفانه باز هم داری مسیر خودت رو در جهت تمسخر بنده ادامه میدی.
از مدیریت به خاطر این بحث مسخره عذر خواهی میکنم. اشتباه از من بود از اول، طبق قوانین نباید سوال بی ربط میپرسیدم. ببخشید.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
مرد معرکه بودند . اما نه در مقابل کسی که بگه :
گیر عجب خرایی افتادیما . یا …..
زمانی هم که اون اقایون رفتند ، شما نه قانون و نه
چهارچوبی را مد نظر قرار میدادی .
پس با این حساب که هرکسی دلش میخواد بره ، ما هم هر
طور که میخواهیم برخورد خواهیم کرد .
برگ برنده دست ماست .
carbonado aventador
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳مهدی جان من برای اینکه نشان بدهم نه تنها کار شما بد نیست بلکه بسیار زیبا و پسندیده هست و برای حمایت از شما قصد دارم با اجازه شما برای مدتی پسوند (((کربنادو فرزند فورچیو)))را زیر کامنت هام بگذارم…!
خاوری مزراتی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳از اشکالات عمده ما ایرانیان اینه که کلا درباره ی حرفها و یا نوشته هایی اظهارنظر میکنیم بدون اینکه با گوینده یا نویسنده ش همداستان بشیم و دلیل کارشو بپرسیم
اولندش آقامیلاد من توهین نکردم هیچ حرفی هم از آقا مهدی و خدای ناکرده توهین به ایشون به میان نیاوردم که موجب کدورتشون بشه ..یه جملکی نوشتم باین مضمون که ماایرانیها مرمان متضادی هستیم و سیل نوشته ها شروع شد
من از ظهر تو پدال نبودم دوستان کلی زیگمارو تفسیر کردن
اگه دوس داشتین تا درمورد اون تک جمله هم باآقامهدی با بقیه حرف بزنم
درود بر ایران و ایرانی
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اقا مهدی،میلاد جان،داداش زیگما و خاوری جان.هممون میدونیم که هدفمون از اومدن به این سایت افزایش سطح دانش خودرویی و لذت بردن از پدال هستش.حالا ممکنه این وسط یه سوءتفاهماتی هم پیش بیاد.اینو مطمئنم که هیچ کدوممون از روی کینه یا دشمنی حرف نمیزنیم.من خودم یه کدورتی با اقا “محمد،فقط ژاپن” داشتم که همین جا ازش معذرت میخوام.امیدوارم هممون با سعه ی صدر با هم برخورد کنیم.بزرگواری به خرج بدین و تمومش کنین این بحث رو. مخلص همتون هستم.ارادت
زیگما
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جان خودتو بذار جای من
من یه سوال فقط پرسیدم و با این بازخورد از طرف مخاطبم مواجه شدم!
اونم از میلاد که فقط و فقط….
بلند بشید برین تو اتو بلاگ بلکه شاید آداب بحث رو یاد بگیرید! به جای مسخره کردن من….
خاوری مزراتی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳من به شدت اعتقاد دارم ما به گفتار درمانی احتیاج داریم
جدا ازون (خدای ناکرده منظورم میلاد یا مهدی جان نیست) اخلاقیات آزادی خواهانمون وجوه بسیار بیشتری از احساس داره تا اینکه حقوقا و واقعا بدونیم همه آزادن چه در رفتار چ در اظهارنظر چه در تفکر و…
سجاد
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام دوستان شاید چون خودتون تو متن کارید ندونید چقدر با هم جر و بحث میکنید و چقدر بی دلیل به هم میپرید من هم تا همین چند روز پیش نمیدونستم چقد اوضاع خرابه چون مثل شما جرو بحث ها رو همراه مطالب پدال میخوندم و خیلی توجهم رو جلب نمیکرد تا اینکه حدودا 1 هفته به دلیل مصافرت از پدال محروم بودم!
وقتی برگشتم مجبور شدم چند ساعت وقت بذارم و تمام مطالبی که از دست داده بودم رو همراه با نظرات عزیزان بخونم چون تو چند ساعت همه ی نظرات رو یکجا میخوندم یجورایی به عمق فاجعه پی بردم باور کنید تقریبا تو هیچ پستی نبود که دوستان دست به یقه نشده باشن باور کنید دلم گرفت الان هم که دارید همدیگه رو ناراحت میکنید…
بدتر از اون اینکه اکثر بداخلاقیا از ریش سفیدای پدال بود که جای تاثف داشت
خواهش میکنم یکبار مطالب چند وقت پیش رو مرور کنید تا یه دید کلی نسبت به نظرات پیدا کنید اونوقت به حرفم پی میبرید…
زیگما خان تا حالا شاید یکبارم بهت دیس نداده باشم( البته کلا خیلی کم دیس میدم مگه اینکه واقعا مجبورشم) ولی قبول کن خیلی وقتا حرفات تلخه و بچه ها رو ناراحت میکنه امیدوارم تجدید نظر کنی…
ببخشید که پرحرفی کردم
mahdi
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
کربونادو جان اختیار من هم دست شماست
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
mahdi
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
من از کسی ناراحت نیستم
دوستان راحت باشید
لطفا باهم بحث نکنید
تموم شد
نمیخوام کودورتی درست بشه
یه فکری برای این مسئله کردم
فکر خوبیه
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
زیگما
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا عذر میخوام که سوال پرسیدم
اولش فکر کردم منو بخاطر سوالم دارید آزار میدید ولی حالا که فکر میکنم نظرم عوض شد و پاسخم رو به طور غیر مستقیم دریافتم!
خیلی خوب یاد گرفتیم فرزند کوروش یعنی چی! یعنی تا عمر دارم یادم نمیره!
mahdi
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
جناب زیگما من ناراحت نیستم
از اینکه باعث کدورت خاطر شما شدم عذر میخوام
نام کوروش برام مقدس هست
و فرزند کوروش برام یه نماد و نشانه فکر من هست
توضیحش زیاده
تو این مقال نمیگنجه
یه فکری برای این جریان کردم
به هرحال از حضورتون عذرخواهی میکنم
ب د ر و د
سپاسگذارم
مهدی( )
زیگما
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳من همواره طبق ادب و احترام رفتار کردم.مگر زمانی که طرف مقابلم شروع به بی ادبی کنه. بالاخره سابقه هر شخص مشخصه…..شخصیتمون حالا نبری رو هوا :) هه هه کی به کی میگه….
کوشا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳یعنی قبل از مرگ میشه 1 ساعت سوار اینجور ماشینا بشیم؟
sadegh
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳چقد این ماشین خوشکله انصافا (مخصوصا اون رنگ آبی کاربنی)
همینجوری داره شخصیت و ابهت از ماشین میریزه
وااااای، یعنی یه روز خوب میاد؟؟؟؟!!
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳نمیدونم چرا تا این جمله ی اخر رو میشنوم یاد دیس حصین به هیچکس توی اهنگ “صبح،ظهر،شب” میوفتم!!! :) :) :)
sadegh
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳داش شاهین، واقعا حصین توی رپ از همه سواست، عجوبه ای برا خودش لامصب
سواره سرنوشتم کجا نمیدونم،یه جا نمیمونم
یه باکِ پر دارم ، یه را کِ پر پیچه
تمامه لحضه هام دنبالِ اکسیژن و جای آزاد
روزامم جای بازاد یطوره دیگه شب میشه
:) ;)
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳دمت گرم داداش.حیف جاش نیس وگرنه یه بحث هیپ هاپی توپ راه مینداختیم!
sadegh
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا حیف! ایشاا… هر وقت دیدمت بحثش رو را میندازیم :)
carbonado aventador
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳Rap فقط رپ خارجی…!ایرانی هارو به غیر از چند نفر اصلا دوست ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳رپ فارس فقط! خارجی اِمینم،تمام! :)
sadegh
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین امینم رو به جا اومدی!
آهنگی که با ریهانا خوندو گوش کردی؟ عجب آهنگیه
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳Monster رو میگی؟ اره داداش باحال بود.
carbonado aventador
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳برید آلبوم امینم رو گوش کنید!!!!!به نظر من آهنگ stan امینم بهترین آهنگ خونده شده اش تا به حال می باشد من خودم وقتی گوش می دم گریه ام می گیره…!!!!!!!!!!!
زیگما
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳مناظره حول موضوعات صنعت خودرو در شبکه یک شروع شد، برید ببینید
ساعت 5 شروع شده….
خاوری مزراتی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳که چی زیگماجون
واقعا بعیده از دوستان
من با گافی که چندروز پیش درخصوص تعرفه واردات خودروهای هیبریدی داده شد مطمئن شدم که قرار نیست از شر یابوهای ایران خردو و سایپا رها بشیم و دیدن این مناظره های الکی و من دراوردی هیچ دردی رو دوا نمیکنه
گفتاردرمانی درحوزه سیاست گذاری ملی و بین المللی دیگه دوای کارایران نیست احتیاج به اسکندر داریم بقول اخوان ثالث
شلبى
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳نه کوشا جان فکر نکنم، امیدمون به بنزهاى بهشت زهرا بود اونم که دارن قدیمى میشن و عوضشون نمیکنن ، حداقل اون موقع سوارش میشدیم
امید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳خوشبحال کسانی که پولشو دارن و سوارش میشن ما هنوز تو پیچ اولیم
Alieskandari
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بچه ها خواهشا یکی به من کمک کنه من چند مدته دارم درباره ی مدلهای آئودی تحقیق میکنم توی اینترنت ولی دارم دیوانه میشم این آئودی چند تا مدل داره؟
Alieskandari
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳یکی لیست کامل مدل هاشو بهم بده
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام اقای اسکندری.من لینکشو اینجا میذارم ولی ممکنه طول بکشه تا تایید بشه.ارادتمندم.
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Audi_vehicles
Arash66
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳علی جان سلام
دوست من یه توضیح کلی بهت میدم، اگر هم دوست داشتی بیا پیج آئودی ایران در اف بی تا بیشتر کمکت کنیم
آئودی کلاس استانداردش A هست و اتاق هاش از 1 تا 8 اسم گذاری شدن مثل A1 … A8
کلاس اسپرت اتاق 1 تا 8 هم S هست و گلاس اسپرت ترش RS
شلبى
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام اقاى غفارى، شما اهل کجایین ، منم فامیلیم غفاریه، البته خودتون که میدونید غفارى ها کلا زیادن
Ehsan
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳در مورد این ماشین خیلی از اون صندلی های مشکیش خوشم اومد چه جالبه
ببینید رقابت این سه خودرو ساز المانی باعث چه پیشرفتی در این سه کارخانه شده
mohsen
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳خداوکیلی ما چقدر از دنیا عقبیم.
توی کشورهای پیشرفته خریدار میتونه حدود 500 تا 600 کیلومتر خودرویی را که در نظر داره خریداری کنه میتونه تست کنه اگه خوشش اومد که خودرو را خریداری میکنه و گرنه که نه.
اینجا تست خودرو پیشکش میری توی مغازه لباس فروشی اخر دست اگه چیزی را نپسندی که فروشنده جواب خداحافظیتو نمیده تازه اگه توهین نکنه که خیلیه(مثلا میگه تو خریدار نیستی).
ولی اونجا اگه مشتری جنسی را نپسندید
فروشنده بابت این که خریدار جنسی را که مد نظرش بوده و نتونسته ارایه بده از مشتری عذرخواهی میکنه.
خب اینجا ایرانه و مردم خودرویی را که هنوز ندیدن و کمپانی پیش فروش بگذاره ثبت نام میکنن و پول میدن.
خودرو ساز هم دیگه چی میخواد و خودروشو با هر قیمت و هر کیفیتی که خواست به مشتری میده.
محمد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳جناب Alieskandari
اینجا تو موترترند لیست مدلای کامل هست تقریبا
البته 2 صحفه هستش ، هر2تاشو ببینید
http://www.motortrend.com/new_cars/01/audi/
محمد ر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳سر دبیر عزیز از شما خواهش میکنم این دیدگاه را به خاطر بی ربط بودن پاک نکنید.
مثل اینکه یه عده از دوستان به زیگما تهمت زدن که با ایمیل و اسمی به نام محمد ر میاد و از خودش دفاع میکنه.
خیر عزیزان این ایمیل متعلق به شخصه منه اسم و این تهمت ها پوشالی هیچ چیزی را عوض نمیکنه.از سر دبیر محترم خواهش دارم با اینگونه تهمت ها برخورد کنه.
با مهر اریایی سپاس
Nissan GTR
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ای کاش لااقل این مهایب ها رو خودروهای ایرانی داشتند
Masoud AMG
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳AUDI همیشه در بین رقیباش بهترین دیزال داخلی رو داشته.در صورتی که بنز از سال 2006 تا 2013 ودر حال حاضر بی ام و شاهد افت بودن وهستن.
4MATIC
۲ بهمن ۱۳۹۳cLسرو به این ترجیح می دم