پشت سر گذاشتن تست گوزن کار آسانی نیست و درحالیکه شاید فکر کنید خودروهای کوچکتر شانس بیشتری برای پاس کردن این تست داشته باشند اما همیشه اینگونه نیست.
بله قطعاً شاسی بلندها و پیکاپ های انگشتشماری خواهند توانست در این تست عملکرد خوبی داشته باشند اما برخی مدلها همچون میتسوبیشی L200 تست گوزن را با نتیجه قابل قبولی پشت سر گذاشتهاند.
اخیراً MK77 اقدام به تست آئودی A3 اسپرتبک ۲۰۲۰ کرده است. این خودرو در اولین تلاش خود با سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت وارد مسیر شده و اگرچه آن را با موفقیت پشت سر گذاشته اما کم فرمانی شدیدی را نشان داده و با برخی مخروطها برخورد کرده است. با کاهش سرعت به ۷۲ کیلومتر در ساعت راننده توانسته بدون برخورد به مانعی تست را پشت سر بگذارد.
نسل فعلی A3 اسپرت بک اخیراً با اضافه شدن نسخه پلاگین هیبریدی ۴۰ TFSI e بهروز شده است. این مدل از پیشرانه ۱.۴ لیتری با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متر استفاده کرده و یک پیشرانه الکتریکی دیگر نیز با خروجی ۱۰۷ اسبی و گشتاور ۳۳۰ نیوتون متری وجود دارد.
این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته S ترونیک به چرخ های جلو فرستاده شده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۶ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۲۷ کیلومتر در ساعتی میشود.
[دانلود ویدئو]
مهدی
۱۰ آذر ۱۳۹۹توی سرعت های 72 و 75 عملکردش خوب بود مخصوصا 72 ولی بالاتر که میرفت عملکردش ضعیف میشد و گرنه عملکرد خوبی داشت
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۱۰ آذر ۱۳۹۹اره فکر کنم خوب بود
MOHAMMAD.n.r
۱۰ آذر ۱۳۹۹به نظر شما از لاستیک های یکسان برای ماشین های مختلف استفاده میکنن؟؟
اگر از یک نوع برند لاستیک استفاده کنن نتیجه بهتر میشه.
ارش
۱۰ آذر ۱۳۹۹من که فکر میکنم علاوه بر لاستیک خیلی مسائل دیگه هم دخالت میدن نقش راننده و …..
MOHAMMAD.n.r
۱۰ آذر ۱۳۹۹????
افشار
۱۰ آذر ۱۳۹۹اگر یکسان باشه اون حس رقابت که باعث پیشرفت میشه ازبین میره
MOHAMMAD.n.r
۱۰ آذر ۱۳۹۹برای اینکه تست چند خودرو معتبر باشه باید شرایط یکسانی داشته باشند.
بعضی افرادی که تست های معتبر انجام میدن مواردی مثل: لاستیک،راننده مشترک یا راننده هایی که وزن مشابه دارن، باد لاستیک، مدت زمان گذشته از سرویس های دوره ای و میزان کارکرد و حتی میزان بنزین داخل باک رو در نظر میگیرن تا داده هایی که به دست میارن دقیق باشن.
اگر با لاستیک های متفاوت تست کنن دیگه تست موس نیست و تست لاستیک هست!!!!
یدونه جیپ رو یکبار با لاستیک ۴ فصل معمولی و یکبار هم با لاستیک گل جنگی توی گل تست کنید تا متوجه اهمیت لاستیک بشید.
افشار
۱۰ آذر ۱۳۹۹اگر قرار باشه همه با یک مدل لاستیک در تستها و مسابقات شرکت کنن که دیگه لازم نبود این همه شرکت لاستیک سازی داخل دنیا باشه و همین تعدد شرکتها باعث میشه برای بهتر بودن بجنگن و رقابت کنن که موجب بهبود کیفیت در هر دوره از تولید جدید میشه
افشار
۱۰ آذر ۱۳۹۹هر شرکتی برای تست یا مسابقه دادن خودرو تولیدیش دنبال بهترین مارک لاستیک هست و اگر یک برند خودرویی بتونه با یکی از مارکهای لاستیک در تست موفق بشه یا در مسابقه پیروز بشه این یک امتیاز و تبلیغ بزرگ برای اون شرکت لاستیک سازی به حساب می آد
MOHAMMAD.n.r
۱۰ آذر ۱۳۹۹همه جای دنیا در تست های معتبر برای به دست اوردن نتیجه معتبر شرایط یکسانی رو مهیا میکنن.
حس میکنم با یه بچه ده پونزده ساله دارم صحبت میکنم.
باشه هرچی شما گفتی درسته.
افشار
۱۱ آذر ۱۳۹۹چرا آخرین کامنت من تاید نشده؟؟
ارش
۱۰ آذر ۱۳۹۹من که فکر میکنم علاوه بر لاستیک خیلی مسائل دیگه هم دخالت میدن نقش راننده و …..
بهنام
۱۰ آذر ۱۳۹۹کم فرمانی یک اپیدمی در کل محصولات آئودی به حساب میاد. مدل های اخیر خیلی بهتر شدن ولی همچنان این نقیصه در همه ی مدل های آئودی همچنان باقی مانده است. در یکی از قسمت های تخت گاز به این موضوع اشاره شد، نصب موتور در جلوی محفضه ی موتور و تقریباً روی محور جلو باعث شده که اون مدل آزمایشی در تست اسلالوم دچار کم فرمانی بشه در مقابل رقبا.
Ho3eyn
۱۰ آذر ۱۳۹۹زنده باد زانتیا