آئودی تصاویری تازه از مدل جدید رودستر TT را با مناظری زیبا از رشتهکوههای آلپ منتشر کرد. این خودرو در این کلاس تنها خودرویی است که از ویژگی انتقال نیروی دائم به چهار چرخ که در آئودی به نام سیستم کواترو نامگذاری شده، استفاده میکند.
با کمک سیستم کواترو، در واقع رودستر TT تبدیل به یک خودروی چندمنظوره و عملیتر از رقبای خود شده است. همین سیستم کمک میکند تا در مسیرهای یخزده و برفی نیز بتوان رانندگی اطمینان بخشی داشت. در زیر کاپوت TT رودستر، یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو که این روزها بسیار باب شده است قرار دارد. قدرت تولیدی این پیشرانه در دو نسخه به ۲۲۷ اسب بخار و ۳۱۶ اسب بخار میرسد. البته میتوانید مدل ۲.۰ لیتری توربو دیزل را با قدرت ۱۸۱ اسب بخار نیز انتخاب نمایید. گیربکس دوکلاچه DSG نیز به صورت اختیاری و تنها با مدلهای بنزینی ارائه میشود. یک سیستم کنترل لانچ برای شتابگیری بهتر نیز روی این خودرو قابل سفارش است.۳۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Frankenstein
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ظاهر بسیار زیبا….
ولی یه موتور قوی تر براش در نظر می گرفتن بهتر نبود؟؟؟؟
صادق
۲۰ بهمن ۱۳۹۳درود
داش فرانکنشتاین، دیگه چقد قدرت میخواد آخه؟؟
موتور 316 اسبی کم نیست، برای وزن 1200-1400 کیلو عالیه
اگه اشتب نکنم شتابش در بهترین حالت بین 4.5-5 ثانیه اس
برای قدرت موتور باید یه نگاه به وزن ماشین و از اون مهمتر کلاس ماشین انداخت
الان رقبای این ماشین مث z4 یا z370 توی همین مایه ها هستن دقیق نمیدونم
ارادت
Frankenstein
۲۰ بهمن ۱۳۹۳این عدد دوم رو نخوندم…..
316 اسب بخارش جا موند….
:)
ارادت زیاد
ARMEN
۲۲ بهمن ۱۳۹۳با یه موتور ۲۰۰۰سی سی توربو ۲۲۷اسب بنظرت کمه؟
عجب
قیافش حرررررف نداره لامصب
ويكي
۲۰ بهمن ۱۳۹۳نمای جلوش خیلی خوشکل شده… در کل ماشین خیلی خوبیه
4MATIC
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ایودی TT=دیس لایک
بنزSLK=لایک
فرهاد تبریزی
۲۰ بهمن ۱۳۹۳آقای 4matic انتخاب خیلی سختیه…
این تی تی خودش ماشین فوق العاده خوب و اسپرتیه…
بنز slk هم سوپر اسپورته که مدل های 2008 یا 2007 یه کمتر پایین تر هم تو ایران هست که اونم فوق العاده هست…
4MATIC
۲۰ بهمن ۱۳۹۳من SLKمدل2014رو گفتم نه 2008
فرهاد تبریزی
۲۱ بهمن ۱۳۹۳منم عرض کردم 2008 و 2007 تو ایرانو دیدم که فوق العاده اس عزیز
فرهاد تبریزی
۲۱ بهمن ۱۳۹۳بعدشم ببخشید شما slk 2014 کجا دیدید اقای 4MATI؟
Archi khan
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ایشون خواب زیاد میبینن…
احمدرضا ب ام و
۲۰ بهمن ۱۳۹۳یکی از لایک ها کم و به دیسلایک ها بدید من اشتباهی زدم منانتخابم tt هست
4MATIC
۲۰ بهمن ۱۳۹۳باشه الان یکی از لایکارو کم می کنم
Ahmad..F12
۲۰ بهمن ۱۳۹۳SLK رو با هیچ خودرویی تو کلاس خودش مقایسه نکن
شــــــــــاهــــه…… :) ♥ :)
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۳با سلام
معذرت میخام اگه مطلبم ربطی به این موضوع نداره
به نظرتون پارس ای ال ایکس موتور1800زانتیایی کارکرده بهتره بخرم یا این جدیدا که موتور tu5 دارن؟
Pooya
۲۰ بهمن ۱۳۹۳کلا نه زانتیا بگیر و نه پارس حالا با هر موتوری، یا تندر ۹۰ بگیر یا jac j5.
ماسل کار
۲۰ بهمن ۱۳۹۳درود
اول اینکه چرا هرکی یه سوال رو محترمانه میپرسهن دیس بارونش میکننینش!!!!!!!!!!چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوم بگم ما خودمون پرشیا 1800 زانتیایی داشتیم انصافا کیفیت خوب و موتور قوی البته به نسبت میگم ولی 1800 خوبه ولی بعد از چن سال مصرفش میره بالا مثلا قبلا تو شهر 8 تا بیشتر نمیسوزوند ولی بعد چن سال 11،12 تا میسوزونه ولی اگه باحاش رابیای و به موقع روغن و این چیزا رو عوض کنی و بهش برسی خوبه
البته تندر فنیش خوبه ولی از نظر ظاهر من شترو بیشتر میپسندم!!!!!!
درباره tu5 روی پارس اطلاعات ندارم ولی روی 206 پرخرجه ولی هم پرشتاب وهم کم مصرف.
البته سورن هم هس.
Just Muscle Cars
مرتضی
۲۰ بهمن ۱۳۹۳نمیدونم چرا نمیتونم به این داشبورد که عکسش اینجاست علاقه مند شم!!
amirali
۲۰ بهمن ۱۳۹۳با سلام خدمت دوستان عزیز
بنده هم اکنون در سایت تابناک خبری را مشاهده نمودم مبنی بر اینکه از بهمن ماه امسال به بعد واردات خودرو از هر نوعی ( زیر 2500 ) فقط و فقط باید از طریق نمایندگی های مجاز خودروهای خارجی صورت بگیرد و افراد به صورت شخصی امکان واردان خودرو را ندارند . دلیل را هم اینگونه ذکر کرده بود که باید بر روی کیفیت خودروهای وارداتی نظارت شود تا خودرو بی کیفیت وارد نشود ؟!!!
مردم را بیشعور فرض کرده اند . نمایندگی خودروهای خارجی دست چه افرادی است ؟ خودروسازان داخلی !
اگر می توانید کیفیت خودرو وارداتی را کنترل کنید چرا کیفیت خودروهای داخلی را کنترل نمی کنید ؟
اگر به فکر مصرف کم خودرو هستید و واردات خودرو های بالای 2500 را به همین دلیل ممنوع کردید لازم است بدانید خودروهای داخلی با حجم به مراتب کمتر مصرفی برابر با خودروهای خارجی بالای 2500 هستند .
قبلا برای واردات خودرو باید انواع باج و خراج به دولت و خ.دروساز داخلی و … می دادیم حالا علاوه بر این ها باید یه باجی هم به دلال ( که اخر هم همون خودروساز داخلی هست) بدیم.
یکی بیاد مافیا را برای من تعریف کنه . دیگه نباید گفت خودروساز داخلی بلکه باید گفت پدرخوانده خودرو !!
علی
۲۰ بهمن ۱۳۹۳پدال عزیز ازت خواهشمندیم در مورد این مطلبی که امیر خان بهش اشاره کرد یه تیتر بزنید
اگه شما نشریه ها و مجلات درد مردم رو بازتاب ندین و انتقاد نکنید مسولین فکرای دیگه ای میکنن البته همین الانم دور از جون روم به دیوار مردم رو گوش مخملی فرض کردن در صورتی که…(خود ممیزی!!!)
h112
۲۰ بهمن ۱۳۹۳دوست عزیز این ها همه شایعه و دروغ هستند….شما باور نکنید…
صادق
۲۰ بهمن ۱۳۹۳بچه ها ببینید این دولت مثلا 5 تا راه نون درآوردن داره (البته بیشتر از این حرفا داره ولی برای مثال میگم)
یکی از بزرگترین راه های […]مردم همین صنعت خودرو هستش (جوری که میتونه جایگزین صنعت نفت ایران بشه) خب حالا شما بیاید کلاه خودتونو قاضی کنید، آیا دولت حاضره از چنین سود کلانی بگذره؟؟!؟!؟؟!؟؟؟
روی هر پراید نزدیک 10-15 میلیون سود میکنه، حالا این سود رو ضرب در تیراژ تولید سالانه کنید، حالا بیاید این عدد رو در تعداد سالای تولید پراید کنید (درسته مثلا 5 سال پیش 15 میلیون روی هر پراید نمیخورد ولی از لحاظ ارزش مالی در موقعت زمانی مشخص با الان برابره) ببینید چه عددی در میاد، اصلا ماشین حساب مهندسی نمیتونه عدد رو نشون بده
حالا این فقط یه ماشینه
شما بیاید تولیدات پیکان و مشتقات پژو هم بذارید روش
حالا بعد باز بیایید باند بازی های واردات خودرو های شرق آسیا رو هم اضافه کنید
از اون طرف منتاژ خودرو های دیگه مث بعضی از کره ای ها و چینی ها رو هم اضافه کنید
و….
حالا به نظرتون با این حجم پول یه همچین دولتی میاد به مردم فکر کنه؟!؟!؟!؟!؟
حسین
۲۰ بهمن ۱۳۹۳درود. در واقع دولت این کار رو برای خارج کردن دلالها از بازار خودرو انجام داده. چون برخی افراد اتومبیلی رو از کشورهای عربی وارد میکردن و روی اون ماشین امکانات غیر استاندارد و اضافی میذاشتن (مثل گرم کن صندلی برای لندکروز که موجب آتش گرفتن صندلی شده بود و یا چسبوندن آرم ایربگ و فروش ماشین به اسم فول آپشن و … که کلا ماشین رو از حالت استاندارد خارج میکرد و حتی برای برخی از ماشینهای وارداتی گارانتی و پلاک گذاری هم دچار مشکل میشد.)
امـــــــــــا این مصوبه هم ایراداتی داره و یکی از مهمترین ایراداتش انحصاری شدن واردات خودرو و سود کلان برای نمایندگیهاس. یعنی غیر از انحصار در بازار خودروهای داخلی، در بازار خودروهای وارداتی هم انحصار به وجود میاد
E 36
۲۰ بهمن ۱۳۹۳دوسش دارم
احسان(احسان سابق)
۲۰ بهمن ۱۳۹۳جلوی این ماشین منو یاد R8 مینداره.اما 2 لیتر و 316 اسب بخار فقط از پس مهندسای باواریایی بر میاد.316 اسب بخار برای همچین ماشین ریزه میزه ای واقعا زیاده.با این ماشین و خانم راننده تو عکس بری تو همون کوههای الپ بگازونی البته خودت پشت فرمون باشی
عادل
۲۰ بهمن ۱۳۹۳هر چی باشه از پراید که سرتر نیست !!!
مثلا” قیمتش به پول خودمون میشه 200میلیون تومان بعد بیاد ایران میشه 1میلیارد و250 میلیون .
صادق
۲۰ بهمن ۱۳۹۳یعنی این با این Audi TT هر آدمی رو میتونی عاشق ماشین کنی
خیلی جذابه
h112
۲۰ بهمن ۱۳۹۳بعضی از خودرو ها هستند که پرچمه(اعتبار) اون کمپانی رو به دوش میکشن …برای آیودی هم tt و r8 رو میشه مثال زد….
Ahmad..F12
۲۰ بهمن ۱۳۹۳آئودی TT عالیه، این نسلش واقعاً جذابه
فقط زیادی ابعادش کوچیکه،
نسل قبلی به خودی خود کوچیک بود باز توی این نسل ابعادش رو کوچیک تر کردن
دیگه عیبی برش وارد نیست
ظاهر داخلی و خارجی عالیه، مصرف سوخت و کیفیت هم عالیه
عملکرد موتور هم خیلی خوبه
لذت بردم
ماسل کار
۲۰ بهمن ۱۳۹۳درود
دقیقا برعکس mini cooper
که 2014اش 65cm از مدل اولی بزرگتره واز نسل قبلیش 10cm بزرگتره!!!!!!!
Just Muscle Cars
Ahmad..F12
۲۲ بهمن ۱۳۹۳بله دوست عزیز ;)
اکثراً خودروها به همین شکا بوده نسلشون
REZA
۲۰ بهمن ۱۳۹۳جلوش خیلی خوشکل
عقبش معمولی
mazaher
۲۱ بهمن ۱۳۹۳سلام المانی ها همیشه عالی بودن در تمام صنایع.
سعید
۲۱ بهمن ۱۳۹۳این رنگ آبی خیلی بهش میاد
ali
۲ اسفند ۱۳۹۳ولی قبول کنین نسل قبلی ظاهرش خیلی قشنگتر از این بود.مثل R8 اون اصالت و چهره خاصشرو ازدست داده