کانال یوتیوب Daniel Abt قصد برگزاری یک سری مسابقات درگ جدید را دارد و برای اولین قسمت یک آئودی S8 را در برابر یک پورشه پانامرا ۴S هیبریدی قرار داده است. نتیجهٔ این درگ مثالی عالی برای نشان دادن قدرت الکتریکیسازی است. روی کاغذ این دو خودرو مشخصاتی نزدیک به هم دارند. آئودی به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و ۲۳۰۵ کیلوگرم وزن دارد. نمونهای که در درگ حضور دارد روی رینگهای ABT قرار گرفته که البته تعجبی ندارد زیرا این شرکت تیونینگ آلمانی توسط خانوادهٔ دنیل اداره میشود.
از سوی دیگر، پانامرا ۴S هیبریدی از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توربو و یک موتور الکتریکی استفاده میکنند که مجموعاً ۵۶۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند. این ماشین با ۲۳۰۰ کیلوگرم وزن، تقریباً هموزن آئودی است. همچنین هردوی این خودروهای آلمانی روی لاستیکهای زمستانی قرار دارند و از سامانهٔ چهارچرخ محرک برخوردارند.
اولین مسابقه، موضوع جالبی را در مورد آئودی نشان داد و آن اینکه اگر لانچ کنترل برای مدتی طولانی فعال نگهداشته شود، خاموش میشود. به همین دلیل، در این درگ پورشه کاملاً فاصله گرفت و S8 دیگر هیچ کاری نتوانست انجام دهد. در درگ دوم از لانچ کنترل آئودی بهدرستی استفاده میشود و بنابراین شاهد رقابت نزدیکتری هستیم اما بااینحال پورشه هنوز هم برنده است. با توجه به اعداد پایان ویدئو، S8 مسافت ۴۰۰ متر را ظرف ۱۱.۷ و پانامرا ظرف ۱۱.۴ ثانیه طی کردهاند. سپس یک مسابقهٔ رولینگ هم برگزار میشود که مزیتهای گشتاور فوری موتورهای الکتریکی را نشان میدهد زیرا در اینجا پورشه با وجود قدرت کمتر، بهمحض فشرده شدن پدال گاز مثل موشک شلیک میشود و این موجب میشود آئودی خیلی کُند به نظر برسد.
[دانلود ویدئو]
Mahyar.M.A.R
۱۵ فروردین ۱۴۰۰بعله
برقیه دیگه جارو برقی
behnam1012
۱۵ فروردین ۱۴۰۰?
تو یک ساعت 100 دیس لایک
هنوزم این مشکل دستکاری لایک و دیسلایک پا برجاست که ?
Sina10
۱۵ فروردین ۱۴۰۰۱۱۳ تا دیسلایک توی همین چند دقیقه!!!!
رکورد نسبت دیسلایک به زمان در دنیا شکسته شد?
King 918
۱۵ فروردین ۱۴۰۰اتفاقا یه جا دیس لایک ها درست خوردن. توی دوره ایی هستیم که موتور الکتریکی و موتور های هیبریدی باید باشن . همون طور که همه میدونن از قدرت این موتور ها و عکس العمل سریع اونها نمیشه غافل شد . هنوزم که هنوزه پی وان ۹۱۸ و لافراری با اینکه میان سال شدن فوق العاده قدرتمند و با شکوهن و اینو بیشتر مدیون موتور های الکتریکین
MahyarMAR
۱۵ فروردین ۱۴۰۰اسغفرلا
Audi s8
۱۵ فروردین ۱۴۰۰اگه کسی بخواد یه ماشین لوکس و راحت بخره آئودی
اگه هم بخواد ماشین از لحاظ فنی و سرعت خوب باشه پورشه
Navid_bivaN
۱۵ فروردین ۱۴۰۰اگر جاروبرقی هم اینقد هیجانت انگیز و مطمأن باشه، من حاضرم سوارشم. چه مسخره ایه هر چی ماشین الکتریکیه بگین جاروبرقی. این که هایبریده.
Reza
۱۵ فروردین ۱۴۰۰???
بنیامین
۱۵ فروردین ۱۴۰۰تو دنیای واقعی شتاب خیلی مهم نیست، شتاب 6 ثانیه با 4 ثانیه خیلی تفاوتی ایجاد نمیکنه مهمترین پارامتر ها تو دنیای واقعی قابلیت اطمینان و کیفیت ساخت و طراحی جذاب و کاربردی بودن و مصرف سوخته
Amirreza
۱۵ فروردین ۱۴۰۰آپشن هم مهمه ، نگین مهم نیست ،
میثم
۱۵ فروردین ۱۴۰۰طراحی آئودی رو بیشتر می پسندم
فنی پورشه
Ramin
۱۵ فروردین ۱۴۰۰این خودرو حاضر در درگ نسخه پانامرا 4s هیبرید هست که قیمتش 103 دلار شروع میشه. با این کاری ندارم
http://www.porshe.com/usa/models/panamera/panamera-models/panamera-turbo-s-e-hybrid/
این سایت پورشه آمریکا هست.
این نسخه که مشاهده میکنید پورشه پانامرا توربو اس E hybrid هست
قیمتش 187 هزار و 700 دلاره و شتابش 3 ثانیه هست.
من رنگ بیرونی خودرو رو تغییر دادم.
رنگ داخل خودرو رو تغییر دادم.
بکیچ صندلی سفارش دادم و یه بکیج پرفورمنسی پورشه سفارش دادم
قیمتش شد 212 هزار دلار !!! ( باور نمیکنید برید خودتون انجام بدید)
تازه کلی آپشن مونده بود.
آیا واقعا این همه پول ارزش داره ؟؟؟؟؟ با این پول وارد قلمرو بنتلی شده.
واقعا ارزش این همه پولو داره؟
محمد
۱۵ فروردین ۱۴۰۰خب شاید بنتلی رو هم بخوای چارتا آپشن اینجوری بذاری وارد قلمرو رولزرویس شه.
Ramin
۱۵ فروردین ۱۴۰۰دوست عزیز بنتلی اصلا نمیتونه وارد قلمرو رولز رویس بشه.
نسخه پایه بنتلی فلاینگ اسپور 219 هزار دلار هست.
وقتی شخصی سازی کنی قیمتش در بالاترین حالت مممن 285 الی 290 هزار دلاره
بنتیاگا هم نسخه پایه 230 هزار دلار هست و نسخه فول بین 300 الی 305 هزار دلار هست.
” خب شاید بخواهی بنتلی…. ”
شاید ؟؟؟ عجب استدلالی…
به جای اینکه دیس لایک بدید پاسخ بدید….. حتی لینک هم دادم.
باز هعی دیس میدن. ?
Sina10
۱۵ فروردین ۱۴۰۰رولزرویس هم با چند تا آپشن وارد قلمرو بوگاتی میشه
بوگاتی هم نسخه های تولید محدودش وارد قلمرو فراری های کلاسیک میشه
اون فراری ها هم بعد از چند سال وارد قلمرو فراری 250 GTO میشن
شنیده بودم که یه 250 GTO رو با قیمت ۷۰ میلیون دلار فروختن!!!!!
تا ۵۰ میلیون رو مطمئنم ولی ۷۰ تا رو نمیدونم
حسین دهمرد
۱۵ فروردین ۱۴۰۰تو عمرت چیزی رو از رو علاقه خریدی؟ شد تو یه پست ماشین حساب دستت نگیری؟
یه بار داشتیم راجب لکسوس حرف میزدیم یه پیرمغزی گفت 120 تا سرعت قانونیه بیشتر از اون بری جریمه میشی. 120 تا رو که پرایدم میره. طرز فکرت منو یاد اون میندازه
Hossein.Car.Lover
۱۵ فروردین ۱۴۰۰از این درگ نتیجه گرفتم که نباید همیشه به مشخصات روی کاغد اعتماد کرد?♂️?
خیلی دوست داشتم آئودی ببره
porsche
۱۵ فروردین ۱۴۰۰منم
MahyarMAR
۱۵ فروردین ۱۴۰۰بچه ها کلا سه ساعت از گزاشتن این مقاله گذشته تو کل کامنت ها 59 تا لایک و دیسلایک وجود داره فقط تو کامنت من 127 تا دیسلایک هست میدونستم با این حرف دیسلایک هایم زیاد تر ار لایک ها میشه ولی نه انقدر
Navid_bivaN
۱۵ فروردین ۱۴۰۰اهمیت نده
England
۱۵ فروردین ۱۴۰۰واقعا پورشه دوست داشتنی ترین ژرمنی هست البته از نظر من
واقعا دوسش دارم فوق العادس
•Mohamad•
۱۵ فروردین ۱۴۰۰من به عنوان طرفدار آئودی دیگه خسته شدم
آخه همش آئودی تو درگ ها می بازه??
SRT
۱۵ فروردین ۱۴۰۰من خودمم آئودیو خیلی دوس دارم،ولی ماشینی نیست که بشه برای درگ روش حساب کرد
England
۱۵ فروردین ۱۴۰۰داداش گل حریفش حریف قلدریه پورشه بی نهایت قلدره وقتی مکلارن 720 رو بعد 4 سال شکست داد با موتور 6 سیلندر من بهش ایمان داشتم ایمانم قوی تر شد
SRT
۱۵ فروردین ۱۴۰۰کدوم مدل, مکلارنو شکست داده؟
England
۱۶ فروردین ۱۴۰۰منظورم برند پورشه هست
نسل جدید 911 بعد 4 سال مکلارن رو شکست داد ( 400 متر)
یاس ی
۱۶ فروردین ۱۴۰۰آئودی لعنتی را ببینید چقدر زیباست. چقدر این برند کم حاشیه دوست داشتنی هستش.من شیفته دو چیز آئودی هستم یکی تکنولوژی چراغهاش دومیش طراحی بسیار بسیار بسیار زیباش. من از طرفدارای طراحی ماندگار پورشه خصوصا 911 هستم ولی اینجا به نظرم از نظر طراحی آئودی چند پله بالاتر بود.
mahan
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ای کاش پانامرا بنزینی میاوردید.ادم پانمرا می خواد بخره چرا هیبریدی بخره وقتی بنزینی هست.تجربه خوبی از پانامرا داشتم فقط مشکلش خدمات رسانی نمایندگی و دزد بودن تعمیرکارا بود.چون ماشین پورشه هست باید طرف رو حسابی تیغ بزنی!همین شد که بجز ماکان تقریبا پورشه های ایران کم کم بازنشسته میشن