نیسان GT-R فعلی برای اولین بار در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۰۷ معرفی شد و واضح است که یکی از پیرترین خودروهای اسپورت بازار محسوب میشود. البته برخی بهبودها در آن صورت گرفته تا گودزیلای دوستداشتنی ما در برابر رقبا حرفهای بیشتری برای گفتن داشته باشد. میخواهید این موضوع را اثبات کنیم؟ بهتر است این مسابقه درگ بین نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ کررا ۴S، آئودی R8 پرفورمنس، بامو M850i و GT-R نیسمو را تماشا کنید.
اولین چالش پیش رو درگ ۴۰۰ متر از حالت سکون است. آئودی و پورشه شانه به شانه حرکت میکنند اما نیسان کمی دیرتر وارد این جشن میشود. در خط پایان این R8 است که برنده شده و GT-R در رتبه دوم قرار میگیرد. ۹۱۱ هم با کمترین فاصله به رده سوم بسنده کرده و M850i در رتبه چهارم جای میگیرد.
چالش بعدی درگ رولینگ (در حال حرکت) از سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت است. R8 و GT-R پیش میافتند و در نهایت این گودزیلاست که مقام نخست را کسب میکند.
نهایتاً هم نوبت به تست ترمز از سرعت ۱۱۳ کیلومتر در ساعت فرا میرسد که ۹۱۱ کمترین فاصله توقف را داشته و R8 هم نیز با فاصله کمی پشت سر این خودرو قرار میگیرد. فاصله توقف GT-R و M850i بیشتر از دو خودروی دیگر میباشد.
مقامات نیسان به توسعه نسل جدید GT-R و همچنین مدل قدیمی ۳۷۰Z اشاراتی داشتهاند اما فعلاً تاریخ دقیق معرفی آنها مشخص نیست.
نسل جدید R8 نیز در راه بوده و احتمالاً زودتر از نسل جدید گودزیلا پدیدار خواهد شد. آئودی میخواهد در سوپرکار خود از قوای محرکه الکتریکی شده استفاده کند و شاید حتی نسخه تمام الکتریکی آن را تولید نماید.
[دانلود ویدئو]
MAHDI
۲۲ فروردین ۱۳۹۹پدال جان این درگ مال چندماه پیشه که قبلا مطلبش رو گذاشتید!!!
در عوض ایکاش درگ جدید آئودی R8 V10 پرفومنس و پورشه 911کرراS و ب ام و M8 کامپتیشن و مرسدس AMG GT63S و تسلا مدل X P100D رو میذاشتید که CARWOW انجام داده.
Shirko
۲۲ فروردین ۱۳۹۹آقا مهدی لینکشو بذار لطفا
MAHDI
۲۳ فروردین ۱۳۹۹shirko جان تو یه پست از BMW میذارم اون درگ رو.اما اگه پدال لطف کنه بزاره که عالی میشه.
GERMANY
۲۲ فروردین ۱۳۹۹اگه m8 competition بود…
افرین ائودی
اعجوبه ی خوش صدا
کاررا هم که عشقه
گودزیلا هم گودزیلاس…
parvaz
۲۳ فروردین ۱۳۹۹واقعا چرا در مقابل این حریف های قدر ۸۵۰ رو باید قرار بدن؟؟ m8 کامپتیشن رو باید میاوردن هم از نظر قیمتی هم عملکردی نزدیک بهم باشند
datsun
۲۲ فروردین ۱۳۹۹R8 V10 پرفورمنس تو یه درگ مجله دیگه از GTR Track Edition با فاصله عقب میفته بعد اینجا از نیسمو جلو میفته شاید هم لانچ کنترل فعال نبوده به هر حال باز هم تو رولینگ خوش درخشید
حسین دهمرد
۲۲ فروردین ۱۳۹۹چیزی از ارزشهای ب ام و کم نشد. ماشینی که میتونی با یه کت و شلوار باهاش بری یه قرار رسمی مستقیم از اونجا میتونی بری پیست.
MAHDI
۲۲ فروردین ۱۳۹۹ب ام و M850 کلا همینقدر توانش هستش، بهترین زمانی که در مسیر 400 ثبت کرده بین 11.4 تا 11.6 ثانیه بوده. در درگ موتورترند اما کندتر بود چند دهم اما همیشه در CARWOW زمان 11.6 رو ثبت میکنه. در این درگ M850 بعد از پورشه 911 ضعیف ترین قدرت رو داره اما در عوض نیم تن از 911 سنگین تره و به ترتیب 400 کیلو و 300 کیلو از آئودی R8 و نیسان GTR سنگین تره.
نکته جالب دیگه قیمت این خودروهاست که به ترتیب!!!
*آئودی R8 V10 پرفومنس قیمت:: 195 هزار دلار
*نیسان GTR نیسمو قیمت :: 177 هزار دلار
*پورشه 911 کررا 4 S قیمت :: 122 هزار دلار
* ب ام و M850 قیمت :: 112 هزار دلار
مانی
۲۳ فروردین ۱۳۹۹باید M8 کامپتیشن و ۹۱۱ توربو رو میاوردن که قیمتها نزدیک باشه
علیرضا
۲۲ فروردین ۱۳۹۹نیسان بعد ۱۲ سال هنوز در اوجه
datsun
۲۲ فروردین ۱۳۹۹کررا s تو بزرگترین درگ سال با قدرت کم ماشین های با قدرت خیلی بیشتر از خودش رو رنده کرد اینجا هم با مدل ۴s خیلی عملکرد خوبی داشت.
احمدرضا
۲۲ فروردین ۱۳۹۹انتخاب من آئودی
غول مهربون
Khosrow
۲۲ فروردین ۱۳۹۹خیلی عجیبه که صرف تند رفتن معیار کلی ماشین بازا شده / اونم در نهایت با چند هزارم ثانیه اختلاف / پک کلی رو دریاب که اونی خوبه که همه چیش خوبه / تو این جمع نیسان انتخاب اخر ..
رزیتا
۲۲ فروردین ۱۳۹۹هر چقدر زمان میگزره با پیشرفت تکنولوژی ، فاصله تکنولوژی بین کمپانیای خودرو سازیم کمو کمتر میشه
hamid
۲۲ فروردین ۱۳۹۹پورشه چقد کارش درسته!
با اینکه ۱۵۰ اسب از نیسان ضعیفتره ولی اختلافش یک دهم ثانیه بود
:::فرشاد:::
۲۲ فروردین ۱۳۹۹به اینم دقت کن که عمده تکنولوژی ساخت GTR مال 13 سال قبله
datsun
۲۳ فروردین ۱۳۹۹شک نکن لانچ کنترل نیسان فعال نبوده تو بیشتر تست ها این اشتباه رو انجام میدن
Saeed13r8
۲۲ فروردین ۱۳۹۹ارباب واقعی
Ferrari Fxx K Evo
۲۳ فروردین ۱۳۹۹انتخاب من نیسان GTR نیسمو ?