آئودیبی ام وپورشهنیسان

درگ نیسان GT-R نیسمو، آئودی R8، ب‌ام‌و M850i و پورشه کررا 4S

نیسان GT-R فعلی برای اولین بار در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۰۷ معرفی شد و واضح است که یکی از پیرترین خودروهای اسپورت بازار محسوب می‌شود. البته برخی بهبودها در آن صورت گرفته تا گودزیلای دوست‌داشتنی ما در برابر رقبا حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد. می‌خواهید این موضوع را اثبات کنیم؟ بهتر است این مسابقه درگ بین نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ کررا ۴S، آئودی R8 پرفورمنس، ب‌ام‌و M850i و GT-R نیسمو را تماشا کنید.

اولین چالش پیش رو درگ ۴۰۰ متر از حالت سکون است. آئودی و پورشه شانه به شانه حرکت می‌کنند اما نیسان کمی دیرتر وارد این جشن می‌شود. در خط پایان این R8 است که برنده شده و GT-R در رتبه دوم قرار می‌گیرد. ۹۱۱ هم با کمترین فاصله به رده سوم بسنده کرده و M850i در رتبه چهارم جای می‌گیرد.

چالش بعدی درگ رولینگ (در حال حرکت) از سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت است. R8 و GT-R پیش می‌افتند و در نهایت این گودزیلاست که مقام نخست را کسب می‌کند.

نهایتاً هم نوبت به تست ترمز از سرعت ۱۱۳ کیلومتر در ساعت فرا می‌رسد که ۹۱۱ کمترین فاصله توقف را داشته و R8 هم نیز با فاصله کمی پشت سر این خودرو قرار می‌گیرد. فاصله توقف GT-R و M850i بیشتر از دو خودروی دیگر می‌باشد.

مقامات نیسان به توسعه نسل جدید GT-R و همچنین مدل قدیمی ۳۷۰Z اشاراتی داشته‌اند اما فعلاً تاریخ دقیق معرفی آن‌ها مشخص نیست.

نسل جدید R8 نیز در راه بوده و احتمالاً زودتر از نسل جدید گودزیلا پدیدار خواهد شد. آئودی می‌خواهد در سوپرکار خود از قوای محرکه الکتریکی شده استفاده کند و شاید حتی نسخه تمام الکتریکی آن را تولید نماید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پدال جان این درگ مال چندماه پیشه که قبلا مطلبش رو گذاشتید!!!
    در عوض ایکاش درگ جدید آئودی R8 V10 پرفومنس و پورشه 911کرراS و ب ام و M8 کامپتیشن و مرسدس AMG GT63S و تسلا مدل X P100D رو میذاشتید که CARWOW انجام داده.

    1. Shirko

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (271 ديدگاه)

      آقا مهدی لینکشو بذار لطفا

      1. MAHDI

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        shirko جان تو یه پست از BMW میذارم اون درگ رو.اما اگه پدال لطف کنه بزاره که عالی میشه.

    2. GERMANY

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (947 ديدگاه)

      اگه m8 competition بود…
      افرین ائودی
      اعجوبه ی خوش صدا
      کاررا هم که عشقه
      گودزیلا هم گودزیلاس…

    3. parvaz

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (400 ديدگاه)

      واقعا چرا در مقابل این حریف های قدر ۸۵۰ رو باید قرار بدن؟؟ m8 کامپتیشن رو باید میاوردن هم از نظر قیمتی هم عملکردی نزدیک بهم باشند

  2. datsun

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3915 ديدگاه)

    R8 V10 پرفورمنس تو یه درگ مجله دیگه از GTR Track Edition با فاصله عقب میفته بعد اینجا از نیسمو جلو میفته شاید هم لانچ کنترل فعال نبوده به هر حال باز هم تو رولینگ خوش درخشید

  3. حسین دهمرد

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2642 ديدگاه)

    چیزی از ارزشهای ب ام و کم نشد. ماشینی که میتونی با یه کت و شلوار باهاش بری یه قرار رسمی مستقیم از اونجا میتونی بری پیست.

    1. MAHDI

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      ب ام و M850 کلا همینقدر توانش هستش، بهترین زمانی که در مسیر 400 ثبت کرده بین 11.4 تا 11.6 ثانیه بوده. در درگ موتورترند اما کندتر بود چند دهم اما همیشه در CARWOW زمان 11.6 رو ثبت میکنه. در این درگ M850 بعد از پورشه 911 ضعیف ترین قدرت رو داره اما در عوض نیم تن از 911 سنگین تره و به ترتیب 400 کیلو و 300 کیلو از آئودی R8 و نیسان GTR سنگین تره.
      نکته جالب دیگه قیمت این خودروهاست که به ترتیب!!!
      *آئودی R8 V10 پرفومنس قیمت:: 195 هزار دلار
      *نیسان GTR نیسمو قیمت :: 177 هزار دلار
      *پورشه 911 کررا 4 S قیمت :: 122 هزار دلار
      * ب ام و M850 قیمت :: 112 هزار دلار

      1. مانی

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        باید M8 کامپتیشن و ۹۱۱ توربو رو میاوردن که قیمتها نزدیک باشه

  4. علیرضا

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    نیسان بعد ۱۲ سال هنوز در اوجه

  5. datsun

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3915 ديدگاه)

    کررا s تو بزرگترین درگ سال با قدرت کم ماشین های با قدرت خیلی بیشتر از خودش رو رنده کرد اینجا هم با مدل ۴s خیلی عملکرد خوبی داشت.

  6. احمدرضا

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (17 ديدگاه)

    انتخاب من آئودی
    غول مهربون

  7. Khosrow

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    خیلی عجیبه که صرف تند رفتن معیار کلی ماشین بازا شده / اونم در نهایت با چند هزارم ثانیه اختلاف / پک کلی رو دریاب که اونی خوبه که همه چیش خوبه / تو این جمع نیسان انتخاب اخر ..

  8. رزیتا

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    هر چقدر زمان میگزره با پیشرفت تکنولوژی ، فاصله تکنولوژی بین کمپانیای خودرو سازیم کمو کمتر میشه

  9. hamid

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (309 ديدگاه)

    پورشه چقد کارش درسته!
    با اینکه ۱۵۰ اسب از نیسان ضعیفتره ولی اختلافش یک دهم ثانیه بود

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      به اینم دقت کن که عمده تکنولوژی ساخت GTR مال 13 سال قبله

      1. datsun

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (3915 ديدگاه)

        شک نکن لانچ کنترل نیسان فعال نبوده تو بیشتر تست ها این اشتباه رو انجام میدن

  10. Saeed13r8

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ارباب واقعی

  11. Ferrari Fxx K Evo

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    انتخاب من نیسان GTR نیسمو ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا