به نظر میرسد آئودی مشکلی بابت لو رفتن طراحی نسل جدید مدل S3 ندارد زیرا بهتازگی این خودرو بدون هیچ پوشش استتاری در نوربرگرینگ دیده شده است. در اطراف این پیست دو نمونهٔ اولیه از S3 مدل ۲۰۲۱ یکی هاچبک مشکیرنگ و دیگری سدان آبیرنگ رؤیت شده که هردوی آنها فاقد پوششهای استتاری بوده و امکان مشاهدهٔ تفاوتهای آن نسبت به A3 جدید را فراهم کردهاند.
مثل همیشه، S3 با ارتقاءهای ظاهری قابلتوجهی مثل طرح لانهزنبوری بزرگتر در جلوپنجره، ورودیهای هوای بزرگتر در طرفین سپر جلو و دیفیوزر عقب با چهار سر اگزوز دایرهای، نمای اسپرتتر و تهاجمیتری نسبت به A3 دارد. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای ظاهری S3 نیز میتوان به تریم لانهزنبوری در سپر عقب با طرحی مشابه ورودیهای هوای سپر جلو، رینگهای بزرگتر، اسپویلر کوچک روی لبهٔ درب صندوق بار، تریم مشکیرنگ اطراف پنجرههای جانبی و آینههای جانبی مشکیرنگ اشاره کرد.
عکاسان جاسوس نتوانستهاند از داخل S3 عکس بگیرند اما نباید انتظار ارتقاء بزرگی را نسبت به کابین A3 S-Line داشته باشیم. بااینحال، صندلیهای اسپرت استاندارد، غربیلک فرمان قطورتر، تزئینات قرمزرنگ و تریم فیبر کربنی میتوانند از ویژگیهای کابین S3 جدید باشند. زیر کاپوت این هاچبک اسپرت هم یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با حدود ۳۰۰ اسب بخار قرار میگیرد که نیروی آن توسط یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه بهصورت استاندارد به هر چهارچرخ منتقل میشود.
به گفتهٔ آئودی، نسل جدید S3 به سیستم تعلیق تطبیقی و سیستم فرمان الکترومکانیکی پیشرفته مجهز خواهد بود و از آخرین تحولهای سیستم چهارچرخ محرک کواترو هم بهره میبرد. این نسخهٔ جدید از سیستم کواترو گشتاور را با تنوع کامل بین محورهای جلو و عقب توزیع میکند. در شرایط رانندگی معمولی، بیشتر گشتاور به محور جلو ارسال میشود اما هنگامیکه چرخهای جلو چسبندگی خود را از دست میدهند، سیستم میتواند تا ۱۰۰ درصد گشتاور را به چرخهای عقب منتقل کند تا S3 به هاچبکی دیفرانسیل عقب تبدیل شود.
جواد خطر
۲۰ تیر ۱۳۹۹آئودی خوب کاری کَردِ اصاً پوششِ اِستِتار یَنی چی؟؟
مهدی موتورز
۲۰ تیر ۱۳۹۹یه سوال بقیه چی شو تست میکنن که پوشش میخوان
F22RAPTOR
۲۰ تیر ۱۳۹۹خدا رو شکر اگزوزش فیک نیس