یک جنگ شتاب کاملاً جذاب!
میدانیم که مقایسههای پرسرعت را دوست دارید و به همین خاطر امروز جنگ شتاب و سقف سرعت دیگری را برای شما تدارک دیدهایم. این بار شاهد مقایسه دو خودروی داغ آلمانی هستیم: آئودی TT RS در برابر بامو M2!
درست همانند اکثر اوقات اینجا دو خودروی کاملاً متفاوت به جنگ یکدیگر رفتهاند. موشک باواریایی نیروی خود را از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۴۶۵ نیوتون متر میگیرد و البته یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک آن را به چرخهای عقب منتقل میکند.
در طرف مقابل حریف اینگلوشتاتی حضور دارد که علیرغم استفاده از پیشرانهای کمحجمتر (۲.۵ لیتر) در حقیقت نیروی بیشتر ۴۰۰ اسبی و گشتاور ۴۸۰ نیوتون متری را چرخهای بیشتری منتقل میکند! در حقیقت این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک ارباب حلقهها به هر چهارگوشه منتقل میشود.
خب با دو نمونه از سریعترین خودروهایی که سوپر اسپورت نیستند روبرو شدهایم. کدامیک برنده میشود؟ طبیعتاً خودروی قدرتمندتر در بحث شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سریعتر عمل میکند اما M2 خیلی عقب نمیافتد. البته فاصله بین دو خودرو در زمانی که TT RS به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد بیشتر شده و در مرز ۲۵۰ کیلومتر در ساعت بیشتر از پیش هم میشود.
نمیتوانیم بگوییم که از نتیجه به دست آمده سورپرایز شدهایم. در واقع اصلاً سورپرایز نشدیم. اگرچه پیشرانه آئودی کمحجمتر و کوچکتر است اما ۳۵ اسب بخار بیشتر نسبت به بامو داشته و همین برای غلبه بر باواریایی خوشترکیب کافی است. البته با توجه به اینکه بهای پایهی TT RS بیش از ۱۰ هزار دلار بیشتر از M2 بوده و این خودرو دارای پیشرانهی فوقالعادهی ۶ سیلندر توربو است نمیتوانیم انتخابی یکطرفه داشته باشیم.
[دانلود ویدئو]
سياوش
۱۸ دی ۱۳۹۶دوتاعشق
Parvaz
۱۸ دی ۱۳۹۶چون من علاقه ی شدیدی از زمان معرفی M2 به این خودرو دارم انتخاب من مشخصه ?
mehran911
۱۸ دی ۱۳۹۶M2 داره DNA و پیشینه BMW رو معرفی میکنه
M2 یک BMW واقعیه منو یاد 2002 می ندازه
واقعا خیلی دوستش دارم
علی
۱۸ دی ۱۳۹۶قیمتهای جدید کاذب و مسخره جدید bmw convert 220 رو تو ایران ی نگاه بندازین . یعنی نمیدونی بخندی یا گریه کنی.یعنی کاری میکنن که همه چی دوباره برگرده به رکود قبل. آخه ما فرض بگیریم bmw 220 ماشین خوب ولی آدمیزاد برای عشقش ۴۵۰ م ناقابل باید هزینه کنه؟!! اونم ماشینی که تو dubai به پول ما در میاد ۱۶۰ میلیون ؟!!!ما ۱۶۰ میلیونو ضبدر ۲ هم بکنیم که باج گمرک ایرانه میشه ۳۲۰ میلیون ولی ۴۵۰ کجا این قیمت کجا. من شخصا سرمو جای همتون میکوبم به دیوار بتونی .
با تچکر و تاسف ویژه
ایمان
۱۸ دی ۱۳۹۶قیمت جهانی سانتافه فول آپشن ۱۶۷.۵۰۰.۰۰۰
قیمت سانتافه فول آپشن در ایران ۲۹۸.۰۰۰.۰۰۰
تفاوت قیمت ۱۳۰.۵۰۰.۰۰۰ واقعاً چجوری حساب کردن؟؟؟؟
فقط باید گفت الفاتحه ????
بهنام
۱۸ دی ۱۳۹۶وای ، آ ئو دی چه خوب دور میگیره ! این کلیپو دیدم حس کردم بی ام و خیلی کنده ?
دلم با BMW س ، اون 10 هزار دلارم خرج تیونینگش میکنم ?
فقط کو پولش ?
محمد
۱۸ دی ۱۳۹۶خداییش طراحی فرمون و داشبورد ائودی رو نگاه کنین فک کنم همین واسه انتخاب ائودی کافی باشه♥️♥️
رضا
۱۸ دی ۱۳۹۶TT Rsخیلی خفنه.توی تاپ گییر بود که فکر کنم با نیسان جی تی آر تا یک چهارم مایل با هم رفتن
نوید جهرمی
۱۸ دی ۱۳۹۶انتخاب آئودی. صدای جذاب تر. دورگیری بهتر، تعادل بیشتر.هر چیزی ک از یه کوپه بانشاط میخوای رو یکجا داره.
امیر
۱۸ دی ۱۳۹۶دو تا ماشین انتخاب کردن که بهترین در کلاس خود هستن واقعا اتنخاب بین این دو تا سخته ولی با توجه به 10000دلار و با اختلاف خیلی خیلی کمی در شتاب بی ام و من m2 رو انتخاب میکنم