همانگونه که میدانید پورشه تنها برند لوکس گروه فولکسواگن نیست که وارد کلاس خودروهای الکتریکی پرفورمنس شده است. آئودی که به خاطر استیشنهای پرقدرت و سیستم چهار چرخ محرک کواتروی خود شناخته میشود نیز به تازگی وارد این معرکه شده و RS E-Tron GT را معرفی نموده است.
به تازگی پیکربندی آنلاین آئودی RS E-Tron GT 2022 در دسترس بوده و میخواهیم نگاهی داشته باشیم به گرانترین نسخه این خودرو، پس با ما همراه باشید.
اگرچه قیمت E-Tron GT از ۹۹,۹۰۰ دلار شروع میشود اما برای خرید نسخه پرچمدار RS باید حداقل ۱۳۹,۹۰۰ دلار هزینه کنید. هرچند پکیج سال اول قیمت قابلتوجه ۲۰,۳۵۰ دلاری داشته و شامل رینگهای ۲۱ اینچی با طراحی مفهومی، ترمزهای سرامیک کربنی با کالیپرهای ترمز و چندین قطعه فیبر کربنی دیگر میباشد. شما همچنین میتوانید این خودرو را با نشانها و حلقههای مشکی آئودی، چراغهای جلوی LED با تکنولوژی لیزر و… سفارش دهید.
رنگ بدنه سفید بدون هزینه بیشتر قابل انتخاب است اما در صورتی که رنگهای دیگر همچون آبی آسکاری، نقرهای متالیک، خاکستری، مشکی، خاکستری سوزوکا، سبز تاکتیکی و خاکستری دیتونا را سفارش دهید باید ۵۹۵ دلار پرداخت نمایید.
شایان ذکر است رنگ ویژه آئودی که در تصاویر دیده نمیشود قیمت ۳۹۰۰ دلاری دارد.
پکیج سال اول یاد شده در کابین نیز شامل فرمان D شکل گرم شونده و سه پره، صندلیهای جلوی برقی با تنظیم در ۱۸ جهت و با پوشش چرمی، دوخت لانهزنبوری RS و… میباشد. به این موارد باید عناصر کربنی، پوشش سقف دینامیکا و پکیج طراحی کابین RS را اضافه کنیم که دربرگیرنده دوخت های قرمز، کفپوشهای RS و کمربندهای ایمنی قرمز رنگ میباشد.
آئودی RS E-Tron GT همانند پورشه تایکان با مجموعه باتری ۹۳.۴ کیلووات ساعتی و معماری الکتریکی ۸۰۰ ولتی برای شارژ سریع عرضه میشود. این خودرو قدرت ۵۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۳۰ نیوتون متری دارد.
با مجموع ۲۴,۲۵۰ دلار آپشن سفارشی، قیمت گرانترین نسخه آئودی RS E-Tron GT به ۱۶۴,۱۵۰ دلار میشود. به این مبلغ باید ۱۰۴۵ دلار هزینههای تحویل را نیز اضافه نمود.
MahyarM.A.R
۱۱ فروردین ۱۴۰۰پکیج رنگ مخصوص چه رنگیه
ATa
۱۱ فروردین ۱۴۰۰رنگی هست برا جیب بری به سبک اروپایی …و اما مشخصات: E-Tron GT برد ۳۸۳ کیلومتر شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر S۳.۹ در قیاس با TESLA S plaid long range اعداد یک دهه عقب افتادگی رو نشون می ده برد 800 کیلومتری و شتاب S1.9. اصالت و سابقه تولید هم بماند در زمینه الکتریکی. بد باختن قافیه رو. مدیرعامل BMW سر رقابت با تسلا اخراج می شه :))
Porsche
۱۱ فروردین ۱۴۰۰تسلا عقب افتادس که فک میکنه همه چیز برای یک خودرو شتابه
طراحی تکراری و داغون
داخلی دیگه بدتر
فضا و رانندگی بی روح و خسته کننده همه از دارندگان خودرو های تسلا منعکس شده
اگه مجله های معتبر رو بخونیم متوجه میشیم که همین RS Etron gt
رو برتر از تسلا میدونن چه برسه به تایکان
گزینه های بیشتری برای انتخاب هستن
Mercedes_Benz EQA-EQC
BMW IX-I4-IX3
Porsche taycan sedan-crosstorrismo
GT-Audi RS etron
VW ID3-ID4
همه اینا که فقط مال برند های آلمانی هستن بهتر از تسلا در کلاس خودشو عمل میکنن
فرامرز
۱۲ فروردین ۱۴۰۰بابا تسلا که واسه رنگ ۱۵۰۰ دلار میگیره. کیفیت رنگش هم شاید کمی بهتر از داچیا باشه و کلا ۳ تا رنگ سفارشی بیشتر نداره.
Ali_b
۱۱ فروردین ۱۴۰۰طراحی هماهنگ و آینده نگرانه ای داره
VIPER
۱۱ فروردین ۱۴۰۰به راحتی به تایکان ترجیه میدم،
خیلی خیلی برجسته س
NAVID۰۰۹۸
۱۱ فروردین ۱۴۰۰یعنی آدم میمونه از طراحی بینظیر بازی LED در چراغهای محصولات آئودی .
خیلی لامصب خوب طراحی و دیزاین میکنه !
آئودی یکی از شرکتهایی بود که اگر درست و حسابی وارد ایران میشد ، میتونست تمام رقبا را به چالش بکشه اما شرگذشتش شد مثل هوندا و سوبارو و در هنگام ورود ، شرکت درست بازاریابی نکرد و این برند سرشناس را به خاک سیاه نشوند !
هنوز که هنوزه از دیدن آئودی TT لذت میبریم یا Q5 ، اما نه خدمات درستی دارند و نه بازار درست و هرکسی خریدش بدانید یه عشق آئودی تمامعیاره و غیر از این باید دیوانه باشه یا پولش زیادی کرده باشه ، البته متاسفم این را میگویم ولی این تقصیر شرکت ضعیف وارد کنندش بوده !
پرشیا خودرو را ببینید چقدر هنور که هنوز با قدرت داره فعالیت میکنه حتی در همین دوران سخت تحریم ، اما ستارهای ایران که بنز وارد میکرد ، امروزه شده موش و فقط خبر مرگ از اون بیرون میاد !
جداً ، مدیریت در ایران بدجوری دچاره چالش هست و نیاز داریم به دانشگاهی که مدیر کارآمد و دانا تحویل جامعه بده و نه مدرکی پوچ و تابلونما که هیچی از مدریت بَلَد نباشند و فقط هارتوپورت بکنند !!!
جواد خطر
۱۱ فروردین ۱۴۰۰بریم همون پژو پارسمونو سوارشیم والا بخدا مارو چِ به این حرفا
افشار
۱۱ فروردین ۱۴۰۰جواد خطر !! انگار دیگه مدل لاتی حرف نمیزنی و کامنت نمیگذاری ؟؟
جواد خطر
۱۱ فروردین ۱۴۰۰اون کامنتها بیشتر جنبه شوخی داشتن اما دوستام به شوخی بهم میگن جواد خطر به خاطر طرز موتور روندن و ماشین روندنم !
Benz SLR
۱۱ فروردین ۱۴۰۰من از جلوی ستاره ایران چند روز کار داشتم تو مسیر بود باز بود ولی موندم توش چیکار میکنن؟
جواد خطر
۱۱ فروردین ۱۴۰۰به خاطر گارانتی ماشینهایی که تا سال ۲۱۰۷ وارد شدن و هنز چند سال از گارانتیشون باقی مونده
جواد خطر
۱۱ فروردین ۱۴۰۰هنوز
Navid_bivaN
۱۵ فروردین ۱۴۰۰کاملا باهات موافقم. ما با مدیریت درست، میتونستیم نصف دنیا رو بگیریم. توهمی نمیگم. واقعیت داره. اما متأسفانه الان تو کار خودمونم موندیم.
Achtung
۱۱ فروردین ۱۴۰۰همون بار اول با یه نگاه عاشقش شدم
حسین
۱۱ فروردین ۱۴۰۰چندروز پیش یه ال۹۰ شوتی دیدم خیلی بدم اومد ازش.چرخای سمت راستش یه نوع قالپاق زشت داشت.چرخای سمت چپش رینگ سیاه داشتن.اصلا بهش نمیومد.
Amirreza
۱۱ فروردین ۱۴۰۰خیلی خوشگله ، فنیشم خوبه ولی شاید تایکان انتخاب جالب تری باشه ، چون در کل اگه قراره درباره یه اسپورت چهار در صحبت کنیم پورشه در بخش پرفورمنس و اسپورت سازی از بقیه آلمانیا جلوتره و تجربه بیشتری در ساخت سوپر اسپورت های سریع داره ، این رو بدون هیچ تعصبی گفتم و واقعا قبولش دارم این حرفو با اینکه طرفدار مرسدسم
سگ سرابی
۱۱ فروردین ۱۴۰۰آخی چقدر ناز شده
سگ سرابی
۱۱ فروردین ۱۴۰۰تیونر ها برای تیونینگ ماشینای برقی چیکار می کنن؟
Aryan kia
۱۱ فروردین ۱۴۰۰همه چیز این ماشین رو دوست دارم ولی هیچ وقت از طراحی کابین آئودی خوشم نمیاد
نه اینکه بد باشها نسبت به بیرونش خوب نیشت
Benz SLR
۱۱ فروردین ۱۴۰۰آئودی طراحی پخته و جذابی داره
پارسا
۱۱ فروردین ۱۴۰۰داخل تایکان
بیرون این
موتور اس پلید
??