دومین نسل آئودی RS7 در آمریکا قیمت پایه ۱۱۴ هزار دلاری خواهد داشت که به این مبلغ باید ۹۹۵ دلار هزینههای تحویل را نیز اضافه کرد. در عوض شما یک کوپهی پنج درب بزرگ با پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی TFSI را دریافت میکنید که جذابیتهای زیادی دارد.
RS7 2021 بهصورت استاندارد با دیفرانسیل اسپورت کواترو و همچنین فرمان پذیری چهار چرخ دینامیک و البته سیستم تعلیق بادی تطبیقی RS عرضه میشود.
این خودرو از نظر پرفورمنس جای هیچ حرفی را باقی نمیگذارد زیرا از نیروگاهی با قدرت ۵۹۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر سود میبرد. قدرت و گشتاور RS7 نسبت به S7 به ترتیب ۱۴۷ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتون متر افزایش یافته است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیهای تنها گوشهای از تواناییهای این خودروی جذاب است.
نیروی پیشرانه از طریق گیربکس ۸ سرعته تیپ ترونیک استاندارد که زمان تعویض کمتری دارد به تمامی چرخ ها منتقل میشود. این گیربکس همچنین از سیستم لانچ کنترل جدید نیز بهره میبرد.
از جمله تجهیزات استاندارد محصول جدید ارباب حلقهها میتوان به رینگهای ۲۱ اینچی استاندارد (رینگهای ۲۲ اینچی سفارشی هم در دسترس هستند)، صندلیهای اسپورت RS، نشانهای این بخش، فرمان چرمی و گرم شونده و پدال شیفترهای آلومینیومی بزرگ اشاره کرد.
همچنین ترمزهای سرامیکی با کالیپرهای قرمز یا خاکستری، سیستم اگزوز اسپورت سفارشی و پکیج بهبود حداکثر سرعت تا ۳۰۵ کیلومتر در ساعت نیز جزو ویژگیهای RS7 2021 هستند.
این خودرو نسبت به A7 استاندارد ۱۰.۱ میلیمتر ارتفاع کمتری داشته و در حالت دینامیک سواری اگر سرعت خودرو فراتر از ۱۲۰ کیلومتر در ساعت باشد سیستم تعلیق خودرو ارتفاع را دوباره کاهش خواهد داد.
مودریچ
۱۸ اسفند ۱۳۹۸عجب موشکیه این
بی طرف
۱۸ اسفند ۱۳۹۸اینکه همون قبلیه!
ممد ژانگولر
۱۸ اسفند ۱۳۹۸من فیلمشو تو یوتوب دیدم فقط کافیه نحوه روشن شدن چراغهای جلو و عقبشو ببینید و همچنین کیفیت ساخت و صدای اگزوزش
با اینکه بنز خیلی دوست دارم ولی آئودی منو شیفته خودش کرده الخصوص این مدل
برید ببینید فیلمشو پشیمون نمیشید
mehdi
۱۸ اسفند ۱۳۹۸طراحیش حرف نداره ائودی و پورشه از کمپانی های المانی هستن که طراحیشون خراب نشده و زیباست
ساسان
۱۸ اسفند ۱۳۹۸یک کلاس طراحی برای هم رده هاشه از دید من
آئودی هرگز از یه استانداردی پایینتر نمیاد ویک خط پیشرفتیو با شیب ملایم داره که نشان از استراتژی خوب و با برنامه ریزی درست مدیرانش رو میرسونه.
نکه الان پستش هست احساسی نظر بدم.فک میکنم اکثر دوستان قبول دارن این موضوع رو.
حمید
۱۸ اسفند ۱۳۹۸خودروی بی نظیری هست با پرفومنس عالی
البته تو این رنج قیمت رقبای هم وطن قدری داره
انتخابم ام 8 گرن کوپه هست بسیار جذاب هست
Country boy
۱۸ اسفند ۱۳۹۸خشن
جذاب
طراحی متفاوت
کابینی غرق در تکنولوژی
مورد کم لطفی مردم
علیرضا
۱۸ اسفند ۱۳۹۸آئودی هیچوقت به حقش نرسید
آریا ماشین
۱۸ اسفند ۱۳۹۸من تو این رنج انتخابم مرسدس بنز AMG GT63 هست
JDM
۱۸ اسفند ۱۳۹۸با اینکه مرسدس و بی ام و دارن تو طراحی ها گند میزنن ولی آئودی روز به روز داره بهتر میشه.
خیلی با وقاره
محمد
۱۸ اسفند ۱۳۹۸چه طراحیه خوب وخشنی
Hadi
۱۸ اسفند ۱۳۹۸پانامرا توربو S_E hybrid انتخاب منه
Me
۱۹ اسفند ۱۳۹۸وای قلبم???
Milad AMG
۱۹ اسفند ۱۳۹۸بین rs7 و amg gt 63 کدوم رو حاضرید بخرید
ائودی?
بنز?
من خودم آئودی رو انتخاب کردم
MAHDI
۱۹ اسفند ۱۳۹۸خیلی خیلی جذابه، اما آئودی RS7 جدید که مجله SPORT AUTO در پیست هوکنهایم GP و مجله AUTO BILD در پیست زاکسنرینگ باهاش زمان گیری کرده توسط یک راننده به همراه ب ام و M5 کامپتیشن و مرسدس AMG GT4 63، آئودی RS 7 در هر دو پیست بین 3 تا 4 ثانیه کامل کندتر از M5 و GT4 63 S بود که به هیچ وجه انتظارشو نداشتم چون حداقل RS7 هم اسپویلر عقب داره مثل GT4 63 که باید عملکرد بهتری میداشت.
قبلا زمان هاشون رو گذاشتم اما دیدن کلیپ این زمان گیری ها تو کانال یوتیوبی این مجلات جذابیت خیلی بیشتری داره!!!!
Mohammad Rostami Nejad
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰❤❤❤❤❤
بهراد
۱۹ اسفند ۱۳۹۸جاااااان ( با لحن ذوقی وار بخونید)
چه خوشگل شده ، من نسخه ی تیون شده ABT رو بیشتر دوسش داشتم. خدا وکیلی رنگ قرمزش عشقه عشششق