آئودی اعلام کرد از اول آوریل ۲۰۲۰، مارکوس دوزمن جایگزین برام شات در سمت مدیرعاملی این خودروساز آلمانی خواهد شد.
در ماه سپتامبر بود که اولین خبرها دربارهی رسیدن دوزمن به این جایگاه به گوش رسید. دوزمن قبلاً مدیر بخش خرید بامو بود و پس از آن نیز به گروه فولکسواگن پیوست.
هربرت دایس مدیرعامل گروه فولکسواگن درباره شات گفته است:
در زمان دشواری هدایت و مدیریت آئودی را بر عهده گرفت و عملکرد بسیار موفقی داشت و اقدام به ایجاد تغییرات مهمی کرد. ما از او بسیار سپاسگزاریم.
آئودی به دنبال تولید پیشرانههای پاک بهمنظور احیای وضعیت خود پس از رسوایی دیزل گیت میباشد. دوزمن مهندس فنیای است که در سال ۲۰۰۷ و پس از ترک مرسدس به بامو پیوست و آنجا رئیس بخش قوای محرکه تیم فرمول ۱ باواریایی ها شد.
دایس چند وقتی بود که دوزمن را برای سمت مدیرعاملی آئودی در نظر گرفته بود ولی این جابجایی به خاطر اینکه بامو اقدام به تسویه با دوزمن نمیکرد به تعویق میافتاد.
دایس در ادامه خاطرنشان ساخته است:
به عنوان یک مهندس فوقالعاده، مارکوس دوزمن همهی توان خود را برای استفاده از پتانسیلهای برند آئودی بکار خواهد گرفت و یکبار دیگر قدرت والای ورسپرانگ تکنیک را به همگان نشان خواهد داد.
مدیرعامل شورای کار آئودی نیز اظهار داشته است:
ما انتظار داریم مارکوس دوزمن و تیم مدیریتیاش کاربرد پایدار سایتهای تولیدی را تضمین کرده و اشتیاق بیشتری برای پیشرو بودن در تکنولوژی را ایجاد کنند. ما به دنبال همکاری مثبت بین کارکنان و خود شرکت خواهیم بود.
Behnam
۲۸ آبان ۱۳۹۸دوران طلایی زندگیمان شد دوران سیاهی معلوم نیس جلوتر چی میشه برامون
محمد حسین
۲۸ آبان ۱۳۹۸مگه ب ام و حدود سال 2007 تیم فرمول یک داشت ؟!
شاید همکاری با ویلیامز منظورش هست.
علی
۲۸ آبان ۱۳۹۸از آئودی هیچ چیز نمیخوام فقط آر8 توقف تولید نکنه
اینجا ایران است_انفرادی
محمد
۲۸ آبان ۱۳۹۸دیگه کامنتا هیچ ارتباطی به مطلب نداره…. پدال هم حذف نمیکنه کامنتارو…. البته حذف که چرا…. ولی اونقدر تعدادشون زیاده،،، شاید بهتر باشه بعضیاش بمونه تا همه بدونن زیر چه فشاری زندگی میکنیم…. به قول منصور در رابطه با ایران…. دلگیرم از تاریخت اما….. جغرافیاتو دوست دارم…
فرشید
۲۹ آبان ۱۳۹۸خدایا چرا من توی این بیییب دونی دنیا اومدم؟؟؟ :(
بخدا به زیمباوه هم راضی بودم :[