کوپهی پرفورمنس خیابانی آئودی RS5 تنها خودرویی نیست که این برند دوستداشتنی با خود به نمایشگاه خودروی ژنو امسال آورده است. علاوه بر این خودرو شاهد حضور نسخهی مسابقهای DTM جدید نیز در ژنو هستیم. این خودرو رقابتی جذاب در سری مسابقات محبوب تورینگ آلمان خواهد داشت.
RS5 DTM جدید که جایگزین خودروی قهرمان سال پیش است به منظور برآورده ساختن جدیدترین تغییرات صورت گرفته در قوانین طراحی شده است.
بدین ترتیب پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری این خودرو اگرچه بر مبنای پیشرانهی کنونی ساخته شده اما هماکنون از سیستم جذب و خنککنندگی جدیدی بهره برده و قدرت بیش از ۵۰۰ اسب بخاری دارد. این خودروی مسابقهای همچنین از لاستیکهای نرمتر (ساخته شده توسط هانکوک) و سیستم تعلیقی با ارتفاع کمتر از سطح زمین بهره میبرد.
اگرچه طراحی خودرو تا حد امکان نزدیک به طراحی نسخهی خیابانی بوده اما RS5 DTM از ویژگیهای آئرودینامیکی بهبود یافتهای برخوردار است. جلوپنجرهی خودرو نمایشی بوده اما اسپلیتر جلو، پانل زیر کف و دیفیوزر عقب همگی کاملاً جدید هستند. بال عقبی در همان موقعیت نشسته اما حالا مسطحتر بوده و دارای دو فلاپ برای سیستم کاهش درگ مشابه نمونههای استفاده شده در فرمول ۱ میباشد.
در مجموع حاصل تلاشهای بیوقفهی مهندسان ارباب حلقهها خلق خودرویی بوده که قول داده تا در هر پیست مسابقهای بهطور چشمگیری سریعتر باشد. امیدواریم مسابقات امسال باعث شادی و هیجان بیشتر طرفداران و خود تیمها شود.
. صبح همه بخیر عیدتون پیشاپیش مبارک. مسابقات DTM از سال 1984 شروع شد (البته در سال های 1997-1998-1999 برگزار نشد). سال 2016 ، راننده ی قهرمان مارکو ویتمن از تیم BMW . آئودی هم در این سال خودروساز قهرمان شد.
NOBLE
۲۰ اسفند ۱۳۹۵.
صبح همه بخیر
عیدتون پیشاپیش مبارک.
مسابقات DTM از سال 1984 شروع شد (البته در سال های 1997-1998-1999 برگزار نشد).
سال 2016 ، راننده ی قهرمان مارکو ویتمن از تیم BMW . آئودی هم در این سال خودروساز قهرمان شد.