اگر به دنبال یک سدان لوکس و پیشرفته باشید به احتمال زیاد به سراغ مرسدس بنز S کلاس خواهید رفت؛ اما اگرچه مرسدس بنز در این کلاس بسیار خوب عمل میکند اما این موضوع ضرورتاً به معنی ارائهی بهترین گزینهی موجود نیست.
اخیراً مقایسهای توسط مجلهی بریتانیایی CarWow صورت گرفته تا این موضوع را بفهمد که سهگانهی لوکس آلمانی یعنی مرسدس بنز S کلاس، آئودی A8 و بامو سری ۷ در برابر یکدیگر چه عملکردی خواهند داشت.
از نظر طراحی ظاهری باید گفت نظرات بسته به افراد بسیار متفاوت هستند. البته داخل خودروها داستان متفاوتی وجود داشته و این آئودی A8 است که به لطف کیفیت فوقالعادهی کابین و تکنولوژیهای برجسته خود کاملاً دست برتر را داشته و برجسته نشان میدهد.
اما اگر شما در صندلیهای عقب هر سه خودرو بنشینید تفاوت زیادی را بین رقبا حس نخواهید کرد زیرا هر سه خودرو فوقالعاده راحت هستند. محفظه بار این سدان های لوکس نیز کاملاً پاسخگوی نیازها میباشد.
اما از نظر دینامیک سواری و عملکرد کلی در جاده، بازهم آئودی A8 جدید با سواری بسیار نرم و لذتبخش عملکرد درخشانی داشته و از نظر سکوت و آرامی اگر از مرسدس S کلاس بهتر نباشد در حد و اندازههای آن است. خب با این تفاسیر، برندهی این مقایسه کیست؟ شما چه فکر میکنید؟
محمد
۱۴ شهریور ۱۳۹۷تنها چیزی که میتونم بگم اینه که در حال دیدن این عکسا فقط داشتم خودمو میزدم
امین
۱۴ شهریور ۱۳۹۷برادر عزیز،این وضعیت واسه هممون هست.نگران نباش.امیدوارم ما هم به حقمون برسیم
امیر
۱۴ شهریور ۱۳۹۷آئودی به برتری چندین ساله مرسدس پایان داد.فکر نمی کنم تا الان ماشینی بوده باشه که از مرسدس راحت تر باشه اما همانطور که در فیلم دیدیم آئودی از همه راحت تر بود و کیفیت داخلش هم بهترین بود همینطور هندلینگ و دینامیک بسیار خوبی هم داشت و این یعنی A8 جدید یک سوپر شاهکاره!
عشق است ارباب حلقه ها❤
دانیال روشنی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷بزرگترین ایراد آئودی عدم تمایز نمای بیرونی ماشین به بقیه خودروهاشه .
بی ام و هم ابدا قسمت عقبش در حد آئودی و مرسدس نیست
محمد
۱۴ شهریور ۱۳۹۷دیگه از Audi پسر عموی پورشه و بنتلی کمتر از این هم انتظار نمیرفت
mahdy
۱۴ شهریور ۱۳۹۷مرسدس وظیفشو (نسبت به کلاسی که توش هست) بهتر از همه انجام داده ولی من بیمرو بیشتر دوس دارم هر چند نمیشه از ارباب حلقه ها هم گذشت
Sina
۱۴ شهریور ۱۳۹۷این جابجایی صدر نشینی موقیته بنز اس کلاس همیشه در راس میمونه و همه هم دنباله روهش هستن
وقتی همه دارن سعی میکنن خودشونو برسونن در سطح اس کلاس و مثل اون خوب بشن خب چکاریه همون اس کلاسو بخر که از اولش خوب بوده
سید
۱۴ شهریور ۱۳۹۷اس کلاس چه پرستیژی داره خداوکیلی…عشقه این خودروسازی بنز?
عطا
۱۴ شهریور ۱۳۹۷انتخاب اول من بنزه ولی بعدش نمیدونم چرا عقلم میگه بی ام و ولی دلم میگه ائودی !!!!
Bilbo
۱۴ شهریور ۱۳۹۷تو بحث طراحی داخلی، آئودی بارها و بارها و بارها بهتر از هر دو رقیب بنظر میاد.
اما طراحی خارجی بنظرم تو نمای عقب آئودی بهتره، نمای جانبی بامو بواسطه خم هافمیستر کاملا خودشو از منظر زیبایی جلو میندازه نسبت به رقبا و نمای جلو هم بنظرم بامو و مرسدس تو یه سطحن و از آئودی بهتر
البته بنظرم فیس لیفت سری هفت، باتوجه به عکسهای جاسوسی یه فیس لیفت درست و حسابی برای نمای جلو به حساب میاد و فیس جلو رو با ابهت تر از اینی که هست، میکنه. اون رو هم نباید فراموش کرد.
ا.سد.مرتضی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ماشینی از همه بهتره که جنس رولس رویس محبوبیت بنتلی و تکنولوژی میباخ و طراحی داخلی ائودی و رو داشته باشه اون از همه بهتره چون اینا هر کدوم یه چیزی دارنئد که اون یکی نداره ولی ظاهر اس کلاس از همه جذاب تره بهش میخوره تشریفاتی باشه ولی اون دوتا نه
البته باید گفت داخل ائودی با اختلاف از هر دو بهتره
Khosrow
۱۴ شهریور ۱۳۹۷یک اپسیلون فکر کن اس رو بزارم و به بقیه فکر کنم / وقتی اس هست در اون دوتارو باز هم نباید کرد ..
ایلیا
۱۴ شهریور ۱۳۹۷کسی در مورد انتخابت فکر نمیکنه، حتی یک اپسیلون
Khosrow
۱۴ شهریور ۱۳۹۷هرچیزی یه چیزی میخواد ..
Kamran
۱۴ شهریور ۱۳۹۷اگه ائودی توانسته با اس کلاس کنونی
تقریبا برابری کنه به این خاطره که ائودی
با نسل جدید A8 وارد رقابت شده
این در حالیست که تقریبا 5 سال از
معرفی نسل جدید S-Class گذشته
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷انتخاب من قطعا سری۷هستش.البته بیشتر مدل سفیدشو دوست دارم که خیلی اسپرت هستش.یه جورایی الان سری۷قدیمی تراز بقیه هستش چون A8تازه معرفی شده.Sکلاس هم فیس لیفتش تازه معرفی شده وفیس لیفت سری۷هم بزودی معرفی میشه
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷سری۷اسپرت ترین طراحی روداره.وکیفیت متریال استفاده شده درکابین ازدید تمام مجله های خودرویی ازبنزکلاسSبالاتروباکیفیت ترهم هست.طراحی عقبSکلاس باسراگزوز های تقلبی رودوست ندارم
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷قابل توجه یه سری که قبلا من وقتی میگفتم کیفیت کابین سری۷ ازکابین کلاسSبالاتره لج میکردن که اینطور نیست.اینجاهم بهش اشاره شده.قبلاهم درچندمقایسه دیگه به این نکته اشاره شده.وباقی مجله های خودرویی هم اینوگفتن بعد برسی که بینشون کردن.حتی کیفیت متریال سری۵هم ازEکلاس بالاتره
mahdy
۱۴ شهریور ۱۳۹۷آقای احمد زاده بهتر نیست برای متناسب شدن تصاویر به جای اون عکسی که از نمای جلویی آئودی قرار داده شده (در کل عکس دوم ) مثل دیگر رقبا عکسی از نمای پشتی میزاشتین
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ولی دراین رقابت قطعا پیروزآئودی هستش چون سواری بهتری داره وتکنولوژی بالاتر.ول بدون تعصب طراحی بیرونی نسل قبلش روبیشتر دوست دارم.ولی طراحی داخلیش عالیه.ایکاش زودترفیس لیفت سری۷هم معرفی بشه چون کلاس sهم تازه بروزشده.اما به نظرمن بیرون سری۷ازهرسه جذاب تر واسپرت ترهستش مخصوصا مدل اسپرتش
Fk
۱۴ شهریور ۱۳۹۷شاید بی ربط باشه
ولی شاید ی وقتی میتونستیم این ارزو رو داشته باشیم که نه اس کلاس ی سی کلاس بتونیم بخریم ولی الان ب سراتو مونتاژی دو دستی چسبیدیم و ترس از دست دادن
دیگه ارزوهای کوچیکمون هم تبدیل ب رویاهای دست نیافتنی شده ،،،،،،،،،،،
نمیدونم مردیم یا زنده هستیم !!!!!!!!؟؟
shirko
۱۴ شهریور ۱۳۹۷انتخاب بنده ، نمای بیرون ب ام و ، نمای داخل بنز و مهندسی و تکنولوژی ائودی
بهنام
۱۴ شهریور ۱۳۹۷تو این کلاس به نظر من اولویت اصلی بر لوکس بودن و پرستیژ میباشد که حتی توی عکسها هم واضحه اس کلاس از این منظر کاملا برتر میباشد. از منتقدین نمای جلوی سری هفت هستم و معتقدم هر چه سریعتر باید با یک فیس لیفت چراغ جلوی ب ام و تغییر کند. آئودی با همه ی شایستگیها هنوز هم از طرح ظاهری بسیار محافظه کارانه رنج میبره به این صورت که کاملآ یک آ چهار بزرگتر بنظر میرسد. این نقیصه در اس کلاس و سی کلاس هم هست ولی کلاس اس با این وجود هم حتی لوستر و با پرستیژ تر از دو رقیب به نظر میرسد. نمای داخلی و چیزهای دیگر از نظر من با یه تیونینگ میتواند به کلی متحول شود
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷کجاش واضحه که لوکس تره.درحالیکه کیفیت متریال استفاده شده درکابین sکلاس ازهردورقیبش پایین تربود.درضمن A8و سری۷توی فیلم نسخه پایه بودن که۵نفره هستن.نسخه ای که صندلی های عقب بایه کنسول ازهم جداهستن نبودن.البته عکسشون بالا هست.اون عکسهای کوچیک که سری۷چرم قرمز داره روببین ویاa8.واما درمورد شتاب هم سری۷ ازدو رقیبش سریع تره.بزودی فیس لیفتش معرفی میشه
net
۱۴ شهریور ۱۳۹۷چراغ عقب گرنجوری ،ایودی a8 می ارزد به کل بی ام و سری۷ و بنز سری اس
Mopar or No Car
۱۴ شهریور ۱۳۹۷1. S class
2.A8
3. سری 7
emad1990
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ارزوم یه اس کلاس میباخ ه.امیدوارم همه به ارزوشون برسن
الف.ی
۱۵ شهریور ۱۳۹۷اصلا انتظار شکست مرسدس رو نداشتم
ولی مرسدس شکست خورد
این افول بنیان گذار صنعت خودروسازیه
ببینین کی بهتون گفتم
در آینده در تاریخ از این دوره به عنوان افول مرسدس بنز نام خواهند برد
مرسدس از آئودی شکست خورد
پس
تبریک به طرفدارای آئودی
مانی
۱۶ شهریور ۱۳۹۷میبری و میدوزی
آخر عمر اس کلاس هست
نسل جدیدش تقریبا آماده شده بزودی میاد
مسعود
۱۳ اسفند ۱۳۹۷داداش دمت گرم خیلی با منطقی بودنت حال کردم، قشنگترین پیامو دادی
علی
۱۵ شهریور ۱۳۹۷به نظرم دهن آئودی زیادی گشاد هست.
کاوه
۱۵ شهریور ۱۳۹۷تبلیغاتی بودن متن صددرصد مشخصه. شوخی با اس کلاس ، عاقبت خوشی نداره. در ضمن a7به خاطر تجمع آپشن ها در صفحه تاچ اسکرین مورد انتقاد شدید قرار گرفته. اتاق اس کلاس هم که مشخصه از رقبا شیکتره. شک نکنید یک متن تبلیغاتی سفارشی است. البته متن اصلی را می گویم.
net
۱۵ شهریور ۱۳۹۷کاوه خخخخخ چه متن تبلیغاتی=ایودیa8در تمام مجلات و سایتهای معتبر جهان به عنوان زیباترین و بهترین سدان فوق لوکس جهان شناخته شده
حمید ع
۱۵ شهریور ۱۳۹۷شیش عقب آئودی چجوری تا آخر میاد پایین؟این شیشه تو در جا شه!
امکانش هست این شیشه مث مثلا ۲۰۶ تا آخر نیاد پایین؟!!!!
نوید جهرمی
۱۶ شهریور ۱۳۹۷اگر به شک افتادین، دیدن جاده از پشت آرم روی کاپوت بنز همه معادلات رو به هم میزنه :)
محمد مهدی
۱۸ شهریور ۱۳۹۷فقط ائودی