تولید مدل آئودی ای-ترون اسپورتبک بر اساس کانسپتی که امسال در شانگهای به نمایش درآمد، در سال ۲۰۱۹ در کارخانه خودروساز واقع در بروکسل بلژیک آغاز خواهد شد. آئودی ای-ترون اسپورتبک در کنار اولین محصول تمام الکتریکی آئودی، یعنی ای-ترون کواترو قرار میگیرد؛ مدلی که باز هم خط تولیدش در بروکسل قرار دارد.
کانسپت چهار درب از سه موتور الکتریکی، یکی در جلو و دو موتور دیگر در عقب بهره میبرد تا شرایط را برای داشتن چهار چرخ متحرک فراهم میکنند. ترکیب قدرت این موتور در مجموع به ۵۰۰ اسببخار میرسد. انتظار میرود که این خودرو در ۴.۵ ثانیه، سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند و بُرد مسافتی در حدود ۵۰۰ کیلومتر داشته باشد. اینکه چقدر از این مشخصات در مورد مدل تولیدی نیز صدق کنند، هنوز مشخص نیست، امّا به گفته آئودی، ای-ترون اسپورتبک از یک سیستم پیشرانه الکتریکی ۳۲۰ کیلوواتی استفاده میکند که با توجه به ساختار خودرو طراحی شده است.
ای-ترون اسپورتبک دومین محصول EV آئودی است که پس از ای-ترون کواترو (که سال ۲۰۱۸ میلادی برای ارائه آن درنظر گرفته شده)، روانه بازار میشود. ایترون کواترو شاسیبلند بر اساس کانسپتی با همین نام ساخته میشود؛ کانسپتی که در سال ۲۰۱۵ به نمایش درآمده است. این خودروی شاسیبلند نیز از یک سیستم پیشرانه الکتریکی مشابه «ای-ترون اسپورتبک» استفاده خواهد کرد. بنابراین، عملکرد مورد انتظار از این مدل نیز مشابه اسپورتبک خواهد بود. با اینکه هنوز کسی مدل تولیدی از ای-ترون کواترو را به چشم ندیده، امّا آئودی از هماکنون دریافت سفارش را برای اولین مدل الکتریکیاش در نروژ آغاز کرده است.
گروه فولکسواگن متعهد شده تا قبل از سال ۲۰۲۵، تعداد بیش از ۳۰ مدل خودرو با باتری الکتریکی به بازار عرضه کند. بنابراین، میتوان انتظار داشت که محصولات EV بیشتری از آئودی در سالهای آینده، در بازار حاضر شوند.
به نظره من بهترین طراحی ها رو بین خودروسازان آلمانی آئودی و پورشه دارن. مرسدس و ب ام و به جز چند مورد خاص دیگه طراحیاشون اون جذبه ی لازمه رو نداره. نمیدونم شاید من اشتباه میکنم. ولی به هر حال نظره من اینه.
دکتر شایان. من فقط نظرمو گفتم. گفتم ممکنه اشتباهم بکنم. گفتم بهترین طراحی ها رو آئودی و پورشه دارن.نگفتم ب ام و و بنز طراحی های بدی دارن.فقط اون دوتا (از نظر من) بهترن. خدافظی نمیکنم خدافظی نکن. فعلا……?
با شما موافقم علیرغم اینکه بی ام و و بنز همیشه خوب بودن و هستن ولی تو یکی دو سال اخیر طراحی های ساده و یکنواخت و هماهنگ محصولات گروه فولکس واگن گیرایی بسیار بیشتری پیدا کردن و بنظرم پیشرفت بیشتری از بنز و بی ام و داشتن الان بنز و بی ام و یکه تازی قبل را ندارن اون زمان فقط این دوتا ماشین زیبا بودن بقیه ماشینا هر کدوم تو طراحی یه ایرادی داشتن ولی الان اینطور نیست طراحی های چند تا خودرو ساز خیلی زیبا شده که یکیش همین فولکس و زیر مجموعه هاشه و کادیلاک
هرچی به محصولات آینده نزدیک میشیم سادگی بیشتری رو حس میکنیم که هنر ساخت ماشن همینه مثلا پنل های مرکزی پورشه که عین هواپیما بود تو نسل های جدید ساده تر شده و در یک مانیتور یا سیستمی ترکیبی داخل خودرو جای گرفته صندلی ها هر سال نازک تر و سبک تر میشه چراغ ها باریک تر و مختصر که همین اصل ماشین سازیه به طوری که با کمترین متریال بیشترین استفاده رو از ماشین ببریم
پهلوان مک لارن(مک دانیال)
۸ تیر ۱۳۹۶به نظره من بهترین طراحی ها رو بین خودروسازان آلمانی آئودی و پورشه دارن.
مرسدس و ب ام و به جز چند مورد خاص دیگه طراحیاشون اون جذبه ی لازمه رو نداره.
نمیدونم شاید من اشتباه میکنم.
ولی به هر حال نظره من اینه.
شایان
۸ تیر ۱۳۹۶در مورد بنز و ب ام و اشتباه میکنی بازم…
پهلوان مک لارن(مک دانیال)
۸ تیر ۱۳۹۶دکتر شایان.
من فقط نظرمو گفتم.
گفتم ممکنه اشتباهم بکنم.
گفتم بهترین طراحی ها رو آئودی و پورشه دارن.نگفتم ب ام و و بنز طراحی های بدی دارن.فقط اون دوتا (از نظر من) بهترن.
خدافظی نمیکنم خدافظی نکن.
فعلا……?
مهدی
۹ تیر ۱۳۹۶با شما موافقم علیرغم اینکه بی ام و و بنز همیشه خوب بودن و هستن ولی تو یکی دو سال اخیر طراحی های ساده و یکنواخت و هماهنگ محصولات گروه فولکس واگن گیرایی بسیار بیشتری پیدا کردن و بنظرم پیشرفت بیشتری از بنز و بی ام و داشتن الان بنز و بی ام و یکه تازی قبل را ندارن اون زمان فقط این دوتا ماشین زیبا بودن بقیه ماشینا هر کدوم تو طراحی یه ایرادی داشتن ولی الان اینطور نیست طراحی های چند تا خودرو ساز خیلی زیبا شده که یکیش همین فولکس و زیر مجموعه هاشه و کادیلاک
ali ayat
۸ تیر ۱۳۹۶هرچی به محصولات آینده نزدیک میشیم سادگی بیشتری رو حس میکنیم که هنر ساخت ماشن همینه مثلا پنل های مرکزی پورشه که عین هواپیما بود تو نسل های جدید ساده تر شده و در یک مانیتور یا سیستمی ترکیبی داخل خودرو جای گرفته صندلی ها هر سال نازک تر و سبک تر میشه چراغ ها باریک تر و مختصر که همین اصل ماشین سازیه به طوری که با کمترین متریال بیشترین استفاده رو از ماشین ببریم
Mohammadreza
۸ تیر ۱۳۹۶هنوز برای ماشین های الکتریکی زوده
هرکی الان تمام الکتریکی بخره قربانبه تجربه اندوزی برندها میشه