نمایشگاه بینالمللی خودروی آمریکای شمالی که بیشتر با نام نمایشگاه دیترویت شناخته میشود شاید بخواهد نام خود را تغییر دهد زیرا پس از مرسدس و BMW هماینک آئودی نیز برنامههای خود برای عدم حضور در این رویداد خودرویی را اعلام کرده است.
این خودروساز آلمانی در بیانیه کوتاهی که توسط اتوبلاگ منتشر شده گفته تاریخچه درخشانی در نمایشگاه دیترویت داشته و مدلهای بیشماری را در این رویداد معرفی کرده و به همین خاطر مشتریان از این برند لذت میبرند؛ اما آئودی میگوید تصمیم گرفته سال آینده در این نمایشگاه حاضر نباشد.
آئودی از اشاره به دلیل عدم حضور در نمایشگاه خودروی دیترویت خودداری کرده اما گفته که تکتک نمایشگاههای خودرویی دنیا را بررسی و ارزیابی خواهد کرد. این خودروساز خوشنام گفته حضور یا عدم حضور در رویدادهای خودرویی با زمانبندی معرفی محصولات و ارزشی که نمایشگاهها از نظر رسانهها و مشتریان دارند تخمین زده خواهد شد.
آئودی احتمال بازگشت به این نمایشگاه را رد نکرده اما بیانیه منتشر شده توسط این شرکت جدیدترین اخبار ناخوشایند برای مدیران برگزاری نمایشگاه دیترویت است. این نمایشگاه چندی است تحتفشار نمایشگاههای رقیب همچون CES لاسوگاس قرار گرفته است. جدای از نمایشگاه CES، تعدادی از نمایشگاهها نیز به لطف اینترنت خلوتتر از همیشه میشوند. فضای مجازی به مشتریان اجازه میدهد به آسانی از جدیدترین اخبار دنیای خودرو آگاه شوند و محصولات موردنظر را با یکدیگر مقایسه کنند.
اگرچه آئودی در دیترویت ۲۰۱۹ غایب خواهد بود اما اتوموتیونیوز با سخنگوی فولکسواگن مصاحبه کرده و او حضور فولکس در نمایشگاه سال آینده را تأیید کرده است. شاید فولکسواگن تنها خودروساز آلمانی نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ باشد.
مقامات برگزار کننده این نمایشگاه اقدام به برخی تغییرات همچون تغییر تقویم برگزاری از ژانویه به اکتبر میکنند تا جذابیتهای آن را افزایش دهند. آبوهوای گرمتر شاید حضور در این رویداد را افزایش دهد و خودروسازان نیز فرصت معرفی محصولات خود در فضای بیرونی را داشته باشند. این حرکت زمان برگزاری نمایشگاه دیترویت با CES را فاصله خواهد داد اما درست بین زمان نمایشگاههای فرانکفورت/پاریس و لسآنجلس قرار میگیرد.
Amirferrari
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷نمایشگاه خودرویی اول ژنو
Stern des Südens
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷فراکفورت
بزرگترین نمایشگاه خودرویی جهان که هر سال برگزار میشه و یکی از قدیمی ترین ها و با سابقه ترین هاست
sunmartin
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷خاص ترین برند دنیا البته بعد از پورشه من آئودی در حد اعلایی ستایش میکنم اما میدونم که نمیتونم یه a4 یا rx8 داشته باشم واقعا کیفیت مثال زدنی و طراحی فرای انتظاری داره این زیبای آلمانی وقتی سوار آلمانی بشید میفهمید که ژاپنی ها و فرانسوی ها یک توهم بیش نبودن
عرفان
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷شما سوار محصولات هر سه کشور شدید ک اینطور نظر میدید؟
بنظر من بستگی به نوع خواسته مصرف کننده از خودرو داره…
لوکس بودن،راحتی، کم خرج و…
Hamid...Audi
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷شدیدا قبول دارم.شاید ژاپنی ها توی لوکس سازی به اندازه آلمان ها قوی نباشن ولی توی قابلیت اطمینان و دوام محصولات رقیب ندارن.به نظرم واسه اکثریت مردم اولویت خرید خودروی خانوادگی و کم دردسر ژاپنی ها باشن.
Saman
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷حتمن آئودی به خاطر تقلب خاطره انگیز دیزل گیت دچار افسردگی و رودربایستی شده و شرکت نمیکنه :D که حضورش هم چندان مهم نیستش چون جرررمنی ها اکثرن فیس هستن و مرتب یک طرح کسل کننده رو تکرار میکنن . و برندهائی که باعث رونق و استقبال و شور و نشاط می شود : رنجروور لندروور ، استین مارتین و فراری و معمولن لکسس و کادیلاک و تراکهای us هم مورد استقبال خوب قرار می گیرن. عشق است us و ژاپن :-)
Stern des Südens
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷چه مسخره !
Hamid...Audi
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷لوکس سازای آلمانی با اختلاف اول تا سوم فروش جهانی هستن پس نتیجه میگیریم مردم دنیا عاشق فیس و طرح های تکراری و متقلبین دیزل گیت هستن.?