ارباب حلقهها از نسخهی قدبلند A1 اسپورت بک رونمایی کرد. البته این خودرو پسوند معمول محصولات این چنینی آئودی یعنی آلرود را حمل نمیکند بلکه آن را Citycarver نامیده است که احتمالاً دلیل آن عدم استفاده از سیستم چهار چرخ محرک مشابه سایر مدلهای آلرود میباشد.
آئودی محصول جدید خود را گیراترین مدل در خانوادهی A1 نامیده و میگوید Citycarver ترکیبی از ظاهر یک کراس اوور با آپشن های شخصیسازی بیشتر است.
اصلیترین تفاوت این خودرو با مدل استاندارد افزایش ارتفاع ۴۰ میلیمتری از سطح زمین است که باعث بهبود ورود و خروج، بیشتر شدن میدان دید و توانایی عبور از مسیرهای سختتر میشود.
افزایش ارتفاع خودرو با بالاتر بردن ۳۵ میلیمتری ارتفاع سیستم تعلیق حاصل شده و ۵ میلیمتر بقیه نیز با استفاده از چرخ های بزرگتر به دست آمده است.
دیگر عناصر متمایزی نیز در بدنه دیده میشوند که از جملهی آنها میتوان به جلوپنجرهی تک فریم بزرگ مخصوص شاسی بلندهای این برند، حفاظ زیر بدنه از جنس فولاد ضدزنگ، پوشش پلاستیکی مشکی/خاکستری در اطراف قوس چرخ ها و رکابها و سپرهای متفاوت اشاره کرد. دیگر ویژگی خاص این خودرو اسپویلر مخصوص روی سقف است.
مشتریان میتوانند از بین ۹ رنگ بدنه و رنگهای مشکی یا خاکستری سقف یکی را انتخاب کنند. در کابین نیز سطوحی با رنگهای گوناگون به چشم میخورد.
سه تریم با نام های ادونسد، دیزاین سلکشن و S line به چشم میخورد. در نسخهی S line مشتریان میتوانند پوششهای صندلی چرمی یا آلکانترا را انتخاب کنند. پکیجهای نورپردازی متنوع نیز در اختیار خریداران قرار دارد.
اگرچه جزئیات پیشرانههای این خودرو منتشر نشده اما آئودی میگوید تجربهی رانندگی این خودرو با استفاده از پکیج دینامیک ارتقا خواهد یافت. این پکیج شامل مواردی همچون دیسکهای ترمز با کالیپرهای قرمز، سیستم هندلینگ دینامیکی آئودی، فعالکننده صدا و سیستم تعلیق با دامپرهای تنظیم شونده است. مدلهای مجهز به پکیج دینامیک را میتوان با رینگهای ۱۸ اینچی سفارش داد.
آئودی پیشفروش A1 Citycarver را از ماه آینده میلادی شروع خواهد کرد و انتظار میرود اولین نمونهها در فصل پاییز به دست مشتریان برسند. اولین نمونههای تولیدی از نوع ادیشن وان خواهند بود که دارای رنگ بدنهی خاکستری یا نارنجی هستند. از دیگر ویژگیهای این مدل میتوان به رینگهای ۱۸ اینچی، پکیج بدنهی مشکی، چراغهای جلو و عقب تیره، پوشش رنگ متفاوت سقف و آینه ا، لوگوی نقرهای ادیشن وان روی دربهای عقب و عناصر نارنجی یا نقرهای کابین اشاره کرد.
علیرضا(lexus)
۸ مرداد ۱۳۹۸قشنگ نیست
مهدی
۸ مرداد ۱۳۹۸این شبیه کنا شده یا کنا شبیه این شده؟!!!
محمد
۹ مرداد ۱۳۹۸این شبیه کنا چون کنا زودتر رونمایی شده
یه سوال دیگه،
جلوپنجره های آئودی بزرگ نشده؟؟؟
حتی توی کوچکترین شاسی بلندش بر خلاف بیمر؟؟؟
مهزیار
۸ مرداد ۱۳۹۸یکم مسخره شده
سپر عقب رو نگاه
mehran (fox)
۸ مرداد ۱۳۹۸فقط دیزاین و کیفیت کابینو عشق کنین…زنده باد ارباب حلقه ها
امیر.عارف
۸ مرداد ۱۳۹۸با دیدن تلاش و مشتری مداری تمام دنیا . آدم حسرت میخوره که چرا خودروسازهای ایرانی چرا اصلا به فکر مشتری نیستند و چرا ما مردم باز هم برای خرید ارابه های مرگ سرو دست میشکنیم . اگه فقط 6 ماه نخریم اتفاقهای خوبی میفته
AAA
۹ مرداد ۱۳۹۸ما هم باید سوار X22 شیم : |
Ferrari Fxx K Evo
۹ مرداد ۱۳۹۸اصلا دسته دنده اتومات به ماشین به این مدرنی نمیاد
حسین دهمرد
۹ مرداد ۱۳۹۸خوبه که واسه همه سلیقه ها یه ماشین داشته باشی ولی A1 به برند لوکس آئودی نمیخوره.کلاسشو میاره پایین.
M3csl
۹ مرداد ۱۳۹۸بالاخره رقیب سایپا کوییک هم اومد