آئودی

بلند قدِ پاک‌سرشت! معرفی آئودی Q7 E-Tron

خریداران اروپایی می‌توانند آئودی Q7 e-tron کواتروی جدید را از آغاز ماه مارس سفارش دهند. اولین تحویل این خودرو از تابستان آغاز خواهد شد.

Audi Q7 e-tron TDI Quattro
Audi Q7 e-tron TDI Quattro
باقیمت ۸۸,۶۰۵ دلار، این مدل به امکاناتی همچون چراغ‌های LED استاندارد، کاکپیت مجازی آئودی، سیستم ناوبری MMI تمام لمسی، صفحه نمایش TFT با رزولوشن بالا و به همراه مواردی چون نمایشگر قدرت، جریان انرژی، محدوده و حالت شارژ باتری مجهز است.
Audi Q7 e-tron TDI Quattro
Audi Q7 e-tron TDI Quattro
ارباب حلقه‌ها همچنین اتصال اینترنت از طریق LTE با سرعت بالا، سرویس های اتصال e-tron و برنامه‌ی اتصال MMI آئودی را پیشنهاد می‌دهد که به کاربران این اجازه را می‌دهد که از راه دور فرایند شارژ را کنترل کنند و به داده‌های مرتبط به مسافرت‌های قبلی دسترسی پیدا کنند و همچنین سیستم تهویه را تنظیم کنند.
Audi Q7 e-tron TDI Quattro
Audi Q7 e-tron TDI Quattro
در وطن خود یعنی آلمان، این قد بلندِ پاک از کابل شارژ استاندارد برای جایگاه‌های عمومی شارژ سود می‌برد. آئودی ادعا می‌کند که این SUV “مناطق وسیعی از رفت‌وآمد روزانه را پوشش می‌دهد”. به نظر می‌رسد به لطف محدوده‌ی ۵۶ کیلومتری حرکت با قوای الکتریکی، این سخن آئودی چندان هم بیراه نباشد. این محدوده‌ی حرکت توسط باتری ۱۷.۳ کیلووات ساعتی لیتیوم-یونی تأمین می‌گردد و شارژ این خودرو با سوکت صنعتی دو و نیم ساعت زمان می‌برد.

audi-q7-e-tron-07

audi-q7-e-tron-06
مجموع قدرتی که به سیستم کواتروی Q7 از مجموعه‌ی انتقال پلاگین هیبرید فرستاده می‌شود، ۲۷۳ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتون متر گشتاور است که باعث شتاب صفر تا صد برابر ۶.۲ ثانیه می‌گردد. مصرف سوخت متوسط این آلمانی نیز فقط ۱.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. احسان آرسنالی

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    مرسی شاهین بابت بازگشت پیروزمندانه ات به عرصه ترجمه. خخخخ
    کسی میدونه عمر متوسط باطری های خودروهای پاک چند بار شارژ و یا مثلا چند کیلومتر میشه؟
    یعنی مثلا تا اتمام عمر یک باطری به طور متوسط چند کیلومتر میشه باهاش رفت

    1. بهزاد

      ۹ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (2544 ديدگاه)

      عمر باطری های لیتیوم که در این خودروها استفاده میشه به طور متوسط 5 سال هست ولی شرایط دمای محیط یا میزان استفاده و تکنولوژی ساخت باطری میتونه در عمر کلی باطری تاثیر گذار باشه.
      در حالت عادی حتی اگر از باطری لیتیوم استفاده خیلی کمی هم بشه عمر طولانی نخواهند داشت.

  2. احسان آرسنالی

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    شاهین اگه میشه عکس پروفایلت رو عوض کن خیلی تکراری و قدیمی شده

    1. شاهین

      ۹ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      رو چشمم داداش

  3. حميد

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    فکر کنم مصرفش رو اشتباه نوشته
    در کل ماشین خوبی
    ولی یک جورهایی از مطلب در مورد ماشین خوندن خسته شدم

  4. احسان(احسان سابق)

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    1 ماه پیش معرفی شد 4 ماه دیگه زیرپاشونه.دنا سال 88 معرفی شد 94 با نصف قدرت معرفی شده و قیافه بدتر به صورت محدود وارد بازار شد

  5. حسین

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (271 ديدگاه)

    به نظر من که طراحی خوشکل و زیبایی نداره،یه طراحی ساده بدون هیچ جذابیتی

    کلا نمای عقب آئودی اصلا به زیبایی و خشونت نمای جلوش نداره خیلی قدیمی و تکراری یاد تویوتا های 30 سال پیش تو ایران میفتم

    1. Hamid

      ۹ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      من یه مشکی گذر موقتشو دیدم. اصلن نمیشه چشم ازش برداشت. خیلی پر هیبت بود.

  6. علي

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (969 ديدگاه)

    این خودرو به قدری خوب طراحی شده که پر فرش ترین ماشین آئودی در بازار آمریکا بود از زمان ورودش و جالبه بیشتر مشتریان SUV سوار طرفدار خودروهای درشت هیکل آمریکایرو به خودش جلب کرده. روند صعودی این خودرو ادامه خواهد داشت.

  7. احمد باقری

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    من هم همین نظر رو دارم، از نظر طراحی، هیچ پیشرفتی نداشته.

  8. GT

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (544 ديدگاه)

    بله دیگه گروه طراحی آئودی(!!!) که بلد نیستن طراحی کنن.کارشناسای طراحی ما حق دارن انتقاد کنن.
    آقا اینو از نزدیک ببینی از ابهتش آب میشی میری تو زمین حالا زیباییش بماند. اونوقت شما چقد با اطمینان میگید طراحیش خوب و زیبایی نداره.یکم انصاف داشته باشید آخه :|
    هیچ برندی محصول جدیدشو بدون پیشرفت تو هر زمینه ای به خصوص طراحی نمیفرسته تو بازار که شکست بخوره.این صدمین بار

  9. arash66

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (433 ديدگاه)

    طراحیش در عین سادگی روبه جلو و زیباست ولی به نظر من تیم طراحی آئودی بهتر بود کمی از خطوط کمتری در پیکره این مدل استفاده میکرد.
    نکته جالب مشخص کردن عدد 7 در عقب خودرو است ( چراغ عقب و خط کج قرار گیری پلاک)

    در ضمن اشاره ای به حجم موتورو مشخصات احتراقی این مدل نکردید …

  10. @@سرباز وطن@@

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    درود به همگی. من نمیدونم چرا آئودی اینقدر در طراحی ظاهری خودروهای شاسی بلند ضعیف هست.واقعا ماشینهای سواریش، خیلی خیلی زیبا هستن.ولی شاسی بلند های آئودی، اصلا به دل نمی شینه. سپاس

    1. arash66

      ۹ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (433 ديدگاه)

      این دیدگاه شماست، اتفاقا بر عکس هر سه مدل suv آئودی دارای طراحی بسیار خوب و ماندگار است …

  11. moein

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    بلند قدِ پاک‌سرشت!با تیترش خیلی حال کردم جالب بود

  12. محمد پاك سرشت

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون کلی با این تیتر حال کردم هم بلند قد هم پاک سرشت هم ائودی البته من انقدر بلند قد نیستم 1.81 اما جالب بود البته ائودی از همه جالب تر
    دوست دار شما و سایتتون محمد پاک سرشت.

  13. سعيد رنجكش جهرمي

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    مسافت در شرایطی که هم از موتور الکتریکی و هم بنزینی استفاده بشه قید نشده ؟و فقط ۵۶کیلومتر در حالت تمام الکتریکی قید شده .
    از لحاظ مصرف هم ۱/۸ لیتر در هر ۱۰۰کیلومتر واقعا عالیه
    از نظر طراحی هم زیباست و پخته شاید اگر شیب سقف بیشتر بود از نظر بقیه دوستان هم طراحی خوبی داشت

  14. reza

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    راهی که آئودی باید میرفت هیوندا رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا