خریداران اروپایی میتوانند آئودی Q7 e-tron کواتروی جدید را از آغاز ماه مارس سفارش دهند. اولین تحویل این خودرو از تابستان آغاز خواهد شد.
باقیمت ۸۸,۶۰۵ دلار، این مدل به امکاناتی همچون چراغهای LED استاندارد، کاکپیت مجازی آئودی، سیستم ناوبری MMI تمام لمسی، صفحه نمایش TFT با رزولوشن بالا و به همراه مواردی چون نمایشگر قدرت، جریان انرژی، محدوده و حالت شارژ باتری مجهز است. ارباب حلقهها همچنین اتصال اینترنت از طریق LTE با سرعت بالا، سرویس های اتصال e-tron و برنامهی اتصال MMI آئودی را پیشنهاد میدهد که به کاربران این اجازه را میدهد که از راه دور فرایند شارژ را کنترل کنند و به دادههای مرتبط به مسافرتهای قبلی دسترسی پیدا کنند و همچنین سیستم تهویه را تنظیم کنند. در وطن خود یعنی آلمان، این قد بلندِ پاک از کابل شارژ استاندارد برای جایگاههای عمومی شارژ سود میبرد. آئودی ادعا میکند که این SUV “مناطق وسیعی از رفتوآمد روزانه را پوشش میدهد”. به نظر میرسد به لطف محدودهی ۵۶ کیلومتری حرکت با قوای الکتریکی، این سخن آئودی چندان هم بیراه نباشد. این محدودهی حرکت توسط باتری ۱۷.۳ کیلووات ساعتی لیتیوم-یونی تأمین میگردد و شارژ این خودرو با سوکت صنعتی دو و نیم ساعت زمان میبرد.
مجموع قدرتی که به سیستم کواتروی Q7 از مجموعهی انتقال پلاگین هیبرید فرستاده میشود، ۲۷۳ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتون متر گشتاور است که باعث شتاب صفر تا صد برابر ۶.۲ ثانیه میگردد. مصرف سوخت متوسط این آلمانی نیز فقط ۱.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
احسان آرسنالی
۹ اسفند ۱۳۹۴مرسی شاهین بابت بازگشت پیروزمندانه ات به عرصه ترجمه. خخخخ
کسی میدونه عمر متوسط باطری های خودروهای پاک چند بار شارژ و یا مثلا چند کیلومتر میشه؟
یعنی مثلا تا اتمام عمر یک باطری به طور متوسط چند کیلومتر میشه باهاش رفت
بهزاد
۹ اسفند ۱۳۹۴عمر باطری های لیتیوم که در این خودروها استفاده میشه به طور متوسط 5 سال هست ولی شرایط دمای محیط یا میزان استفاده و تکنولوژی ساخت باطری میتونه در عمر کلی باطری تاثیر گذار باشه.
در حالت عادی حتی اگر از باطری لیتیوم استفاده خیلی کمی هم بشه عمر طولانی نخواهند داشت.
احسان آرسنالی
۹ اسفند ۱۳۹۴شاهین اگه میشه عکس پروفایلت رو عوض کن خیلی تکراری و قدیمی شده
شاهین
۹ اسفند ۱۳۹۴رو چشمم داداش
حميد
۹ اسفند ۱۳۹۴فکر کنم مصرفش رو اشتباه نوشته
در کل ماشین خوبی
ولی یک جورهایی از مطلب در مورد ماشین خوندن خسته شدم
احسان(احسان سابق)
۹ اسفند ۱۳۹۴1 ماه پیش معرفی شد 4 ماه دیگه زیرپاشونه.دنا سال 88 معرفی شد 94 با نصف قدرت معرفی شده و قیافه بدتر به صورت محدود وارد بازار شد
حسین
۹ اسفند ۱۳۹۴به نظر من که طراحی خوشکل و زیبایی نداره،یه طراحی ساده بدون هیچ جذابیتی
کلا نمای عقب آئودی اصلا به زیبایی و خشونت نمای جلوش نداره خیلی قدیمی و تکراری یاد تویوتا های 30 سال پیش تو ایران میفتم
Hamid
۹ اسفند ۱۳۹۴من یه مشکی گذر موقتشو دیدم. اصلن نمیشه چشم ازش برداشت. خیلی پر هیبت بود.
علي
۹ اسفند ۱۳۹۴این خودرو به قدری خوب طراحی شده که پر فرش ترین ماشین آئودی در بازار آمریکا بود از زمان ورودش و جالبه بیشتر مشتریان SUV سوار طرفدار خودروهای درشت هیکل آمریکایرو به خودش جلب کرده. روند صعودی این خودرو ادامه خواهد داشت.
احمد باقری
۹ اسفند ۱۳۹۴من هم همین نظر رو دارم، از نظر طراحی، هیچ پیشرفتی نداشته.
GT
۹ اسفند ۱۳۹۴بله دیگه گروه طراحی آئودی(!!!) که بلد نیستن طراحی کنن.کارشناسای طراحی ما حق دارن انتقاد کنن.
آقا اینو از نزدیک ببینی از ابهتش آب میشی میری تو زمین حالا زیباییش بماند. اونوقت شما چقد با اطمینان میگید طراحیش خوب و زیبایی نداره.یکم انصاف داشته باشید آخه :|
هیچ برندی محصول جدیدشو بدون پیشرفت تو هر زمینه ای به خصوص طراحی نمیفرسته تو بازار که شکست بخوره.این صدمین بار
arash66
۹ اسفند ۱۳۹۴طراحیش در عین سادگی روبه جلو و زیباست ولی به نظر من تیم طراحی آئودی بهتر بود کمی از خطوط کمتری در پیکره این مدل استفاده میکرد.
نکته جالب مشخص کردن عدد 7 در عقب خودرو است ( چراغ عقب و خط کج قرار گیری پلاک)
در ضمن اشاره ای به حجم موتورو مشخصات احتراقی این مدل نکردید …
@@سرباز وطن@@
۹ اسفند ۱۳۹۴درود به همگی. من نمیدونم چرا آئودی اینقدر در طراحی ظاهری خودروهای شاسی بلند ضعیف هست.واقعا ماشینهای سواریش، خیلی خیلی زیبا هستن.ولی شاسی بلند های آئودی، اصلا به دل نمی شینه. سپاس
arash66
۹ اسفند ۱۳۹۴این دیدگاه شماست، اتفاقا بر عکس هر سه مدل suv آئودی دارای طراحی بسیار خوب و ماندگار است …
moein
۹ اسفند ۱۳۹۴بلند قدِ پاکسرشت!با تیترش خیلی حال کردم جالب بود
محمد پاك سرشت
۹ اسفند ۱۳۹۴با سلام و تشکر از سایت خوبتون کلی با این تیتر حال کردم هم بلند قد هم پاک سرشت هم ائودی البته من انقدر بلند قد نیستم 1.81 اما جالب بود البته ائودی از همه جالب تر
دوست دار شما و سایتتون محمد پاک سرشت.
سعيد رنجكش جهرمي
۱۰ اسفند ۱۳۹۴مسافت در شرایطی که هم از موتور الکتریکی و هم بنزینی استفاده بشه قید نشده ؟و فقط ۵۶کیلومتر در حالت تمام الکتریکی قید شده .
از لحاظ مصرف هم ۱/۸ لیتر در هر ۱۰۰کیلومتر واقعا عالیه
از نظر طراحی هم زیباست و پخته شاید اگر شیب سقف بیشتر بود از نظر بقیه دوستان هم طراحی خوبی داشت
reza
۱۰ اسفند ۱۳۹۴راهی که آئودی باید میرفت هیوندا رفت