تیونینگ و ارتقای هر خودرویی به ویژه یک سوپرکار احتمالاً روی ارزش آن تأثیر خواهد گذاشت و شاید حتی دینامیک و طراحی آن را نیز خراب کند. به همین خاطر است که برخی افراد ترجیح میدهند مدلهای استاندارد را انتخاب کنند.
هنسی مدعی است توازنی عالی بین قدرت بیشتر و سواری خوب دومین نسل آئودی R8 را پیدا کرده است. این تیونر مشهور اظهار داشته علیرغم تبدیل کردن این سوپرکار به هیولایی توئین توربو، سواری R8 دقیقاً مشابه نمونه استوک میباشد.
پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی آئودی پذیرای قطعات جدید و البته پکیج HPE900 شده است. دو توربو، سوپاپهای جدید، سیستم ورودی هوا، پمپ روغن، اینترکولر هوا به آب و… به این نیروگاه اضافه شده و نتیجه کار ایجاد قدرت ۹۱۲ اسب بخاری در دور ۷۴۰۰ میباشد.
قدرت پیشرانه در چرخ ها حدود ۷۵۰ اسب بخار بوده و همین خروجی قابلتوجه باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیهای میشود. آئودی R8 هنسی خودرویی ۱۰ ثانیهای بوده و مسافت ۴۰۰ متر را در عرض ۹.۸ ثانیه و با سرعت ۲۳۳ کیلومتر در ساعت طی میکند.
این پیشرانه در R8 V10 پرفورمنس استاندارد قدرت ۶۱۱ اسبی و گشتاور ۵۸۰ نیوتون متری تولید کرده و باعث ایجاد شتاب ۳.۱ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۳۱ کیلومتر در ساعتی میشود.
هماینک بسته به بودجه و سطح تیونینگی که مالک مدنظر دارد، تیونرهای متنوعی وجود دارند که گزینههای متعددی را ارائه میکنند. برای مثال شرکت آندرگراند ریسینگ هیولایی تولید کرده که قدرت ۲۲۰۰ اسب بخاری را در چرخ ها ارائه میکند!
[دانلود ویدئو]
Hamidreza
۲۳ فروردین ۱۳۹۹لذت پیشرانه بنزینی!
واقعا فاز الکتریکی ها رو نمی فهمم
s.h
۲۳ فروردین ۱۳۹۹اندر گرند ریسینگ از همین موتور رو خود این ماشین و هورکان 2000 و ماکسیمم 3500 اسب میکشه یعنی کشیده بیرون وبرای درگ استفاده میکنه در ضمن منع قانونی برای خیابا هم نداره واقعا چطور این کار ور میکنند ؟؟؟
GERMANY
۲۳ فروردین ۱۳۹۹کوارار 9.8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
این دیگه چیهههههههه?
راستی من فکر میکردم ماشین 10 ثانیه ای ینی این که کوارتر رو توی 10 الی 10.9 ثانیه طی میکنه..?
رزیتا
۲۳ فروردین ۱۳۹۹اولین پروژه آئودی R8 تویین توربو تو دنیا پروژه خارق العاده بودش که از نوامبر 2009 شروع و تو ژانویه 2010 میلادی این ماشین راهی بازار جهانی شدش تا حریف بطلبه و الآن شاهد نسخه جدیدو تیونینگ شده R8 هستیم
رزیتا
۲۳ فروردین ۱۳۹۹کاربرای محترمی که به صحیح ترین اطلاعاتا و کامنتا هم دیسلایک میدن ، میشه توضیح بدن چرا !!؟؟
Farzad
۲۳ فروردین ۱۳۹۹برای اینکه اینجا دنیای مجازیه و نه واقعی
وکسی هم نمیاد جواب بده …
روز همگی خوش .
مهدی
۲۳ فروردین ۱۳۹۹همه چیزش توپ بجز ظاهر پشتش
محمد
۲۳ فروردین ۱۳۹۹عشقه این ماشین
دوست داشتنیه بی حاشیه❤
بی طرف
۲۳ فروردین ۱۳۹۹کاش بازنشسته نشه و آیودی اون رو فیس لیفت کنه.
OMID
۲۳ فروردین ۱۳۹۹تازه فیس لیفت شده
محمد
۲۳ فروردین ۱۳۹۹فوق العادست این ماشین
Zonda R
۲۳ فروردین ۱۳۹۹چه رنگیه؟
علیرضا
۲۳ فروردین ۱۳۹۹رخ در حد آئودی( از خودش برای خودش تبلیغ کنیم )
علیx76
۲۳ فروردین ۱۳۹۹این کار نشدنی نیست ، اما دیگه این استیج شهری نیست
اولا بخاطر هزینه خیلی سنگین ، دوما بخاطر استهلاک فوق العاده بالا
شما وقتی مثلا بوست 50psi بگیری ، سرسیلندری که بتونه این فشار هوا ، و انفجار احتراق رو تحمل کنه باید مهندسی فوق العاده بالا داشته باشه
یاتاقان ها ، تسمه ها و کلا تمامی قطعات باید در حد فضاپیما پیشرفته باشن ( اغراق )
ضمنا نیاز به نگهداری سنگین و مرتب دارن
یادمه یه ۲۰۶ TU5 توربو تو تهران بود ، حدود ۳۰۰ اسب قدرت گرفته بود
میگفتن هر ماه باید تنظیم موتور بشه
تعمیراتش هم خیلی خیلی زودتر از حالت عادی انجام میشه
در اخر ، از ۳۰۰۰ اسب میخوای چه استفاده ای ببری؟ فقط و فقط تو پیست درگ میشه استفاده کرد
تو پیست های ریس ، با اولین گاز ماشین اسپین میشه و تمام