پورشه ۹۱۱ توربو معیاری برای ورود به دنیای خودروهای سوپراسپرت محسوب میشود و طبیعی است که شکست دادن آن نیز برای خودروهایی در همین سطح و کلاس کار آسانی نیست. از سویی اینک در سال ۲۰۱۶ تمامی انواع ۹۱۱ مجهز به توربو شدهاند و در این حال نباید مدل اصلی توربو و توربو S را با سایر مدلهای توربو شده جدید که پسوند توربو ندارند اشتباه گرفت. در اینجا طرف حساب ما نسل فعلی و قبل از فیس لیفت ۹۱۱ توربو سری ۹۹۱ است.
در سوی دیگر یک هموطن و البته فامیل دور نیز حضور دارد. آئودی R8 V10 Plus یک نسخه متمدنتر از لامبورگینی اوراکان محسوب میشود. با عمر کمتر از یک دهه، نسل دوم R8 با موتور وسط و انتقال نیرو به چهار چرخ همچنان یادآور ویژگیهای برجسته نسل قبلی خود است. این خودرو سبکتر و سریعتر از همیشه است. انعطافپذیری بالایی دارد و از کابین زیبایی نیز سود میبرد. پورشه ۹۱۱ توربو با پیشرانه شش سیلندر تخت ۳.۸ لیتری معروف خود که در عقب قرار گرفته و نیروی ۵۵۲ اسبی به نظر شانسی در برابر موتور ۱۰ سیلندر V شکل ۵.۲ لیتری آئودی با قدرت خروجی ۶۰۲ اسب bhp ندارد. در عوض گشتاور ۷۵۰ نیوتن متری پورشه بر گشتاور ۵۶۰ نیوتن متری آئودی کاملاً چیره است. وزن پورشه ۱۶۰۵ کیلوگرم و وزن آئودی ۱۵۵۵ کیلوگرم است که برتری آئودی در نسبت قدرت به وزن نیز عیان است. با این حال پورشه ۹۱۱ توربو S برای استفاده روزمره و در هرگونه شرایط آب و هوایی، بهترین گزینه سوپراسپرت ها محسوب میشود. شما میتوانید روی فیس لیفت ۹۱۱ توربو نیز حساب باز کنید. نسخه جدید ۲۰ اسب بخار نیروی بیشتر دارد و شتاب صفر تا صد آن نیز به ۲.۹ ثانیه رسیده است. بعلاوه مصرف سوخت و آلایندگی آن نیز کاهش یافته است.Porsche 911 Tubo S | Audi R8 V10 Plus | |
۱۴۵,۱۳۲ پوند | ۱۵۴,۲۲۵ پوند | قیمت مدل تست شده |
£۶۵,۸۰۱/۴۶.۰% | £۶۸,۱۹۲/۵۰.۷% | ارزش بعد از سه سال/۳۰ هزار کیلومتر |
۲.۸ ثانیه | ۲.۹ ثانیه | شتاب صفر تا ۹۶ |
۳۱۹ | ۳۳۰ | نهایت سرعت (کیلومتر بر ساعت) |
۸.۱—۷.۶۶—۱۱ | ۱۰.۲—۹.۴—۱۴.۶ | مصرف سوخت (شهر-جاده-ترکیبی) |
۷۲ دسی بل | ۷۶ دسی بل | میزان صدا در سرعت ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت |
۳۵.۹ متر | ۴۰.۱ متر | خط ترمز از سرعت ۱۱۳ |
CORVETTE Z06
۱۴ دی ۱۳۹۴هر دو فوق العاده هستند ولی منR8رو بیش از911 دوست دارم
علی
۱۴ دی ۱۳۹۴اگه قیمت مطرح باشه کوروتZ07 رو ب اینا ترجیح میدم ، غیر این ، فقط کوئنیخ زگ وان
Xman
۱۳ شهریور ۱۳۹۵wtf!!!!!!??????
رضا
۱۴ دی ۱۳۹۴وای خدایا گشتاور 750 برای 911 باور نکردنی و فوق العادست. حلالت باشه پورشه چی میسازی آخه
ali ayat
۱۵ دی ۱۳۹۴دوست عزیز این بحث در موتور توربو خیییلی عادیه کلا گشتاور های موتورهای توربودار خیلی بالاست چه ام جی چه این مدل اصلا چیز عجیبی نیست
پاگانی هیورا ۷۵۰اسب بخار هزار نیوتون مترگشتاور
آونتادور سوپر ولوچه ۷۵۰اسب بخار ۷۵۰نیوتون متر گشتاور
Carbonado Aventador
۱۵ دی ۱۳۹۴البته اس وی همون 690 نیتون گشتاور رو تولید میکنه…
قدرتش رفته بالا . گشتاورش فرقی نکرده!!!
adnan
۱۴ دی ۱۳۹۴دوست ندارم صدای ناب لامبورگینی رو توی ماشینهای تمام مثل هم اودی باشه
ПпП
۱۴ دی ۱۳۹۴ببخشیدا صدای ناب لامبورگینی اول مال آئودیه :|
بعد میره تو لامبو
Carbonado Aventador
۱۴ دی ۱۳۹۴عزیزم زمانی که هنوز r8 ساخته نشده بود . لامبورگینی از موتور v10 تو گایاردو استفاده میکرد…
پس حرف بی منطق ممنوع!!!!
mohsen
۱۵ دی ۱۳۹۴خب مال آئودی بود
ds
۱۶ دی ۱۳۹۴ائودی یا سایرخودروهای شرکتهای المانی خیلی تو دل بروو کم استهلاک هستن شرکتهای ایتالیایی یاهمون چین اروپا هیچ موقع به ائودی نمیرسن ایتالیا فکر میکنه خودرو فقط شتاب. دیگه استهلاک ومصرف بنزین وتعداد سیلندر و جادار بودن ماشین و هندلینگ براش مهم نیست هر موقع ایتالیا تونست یه خودرو سدان خانوادگی چهار درب مثل ائودی rs7 با حجم موتور 4 لیتر شتاب 3.8 ثانیه ومصرف 9 لیتر بسازه اون موقع معلوم میشه خودرو سازه
داود
۱۶ دی ۱۳۹۴بابا خیلی باحالی!! لامبورگینی حالا حالاها باید بدوه تا به آئودی برسه
لامبورگینی درمقایسه با آئودی مورچه درمقابل شیره.
Carbonado Aventador
۱۴ دی ۱۳۹۴بعدش ائودی و لامبو از تلنولوژی و پلتفرم مشترک استفاده میکنن که با توجه به اقتصاد امروزی خیلی کار درست و هوشمندانه ای هست….
موتور های هر شرکت مختص به خودشون هست و تو خود همون شرکت درست میشه!!!!
اینکه یه نفر بیاد بگه موتور های لامبو مال خودش نیست و براش میفرستن نشان از سطح فکر و دانش پایینش داره!!!
تنها چیز مشرک بین r8 و هوراکان پلتفرم و موتور مشرک هست…
مواد به کار رفته در ساخت بدنه . سیستم تعلیق . سیستم انتقال قدرت و گیریبکس هاشون هم متفاوته…
حتی هوراکان 100 کیلو سبکتره و سریعتر!!!
arash66
۱۴ دی ۱۳۹۴درست می فرمایید، البته بلوک موتور و بعضی از قطعات موتور یکی هستند، ولی خروجی متفاوتِ.
صدای موتور تنفس طبیعی زیباتر است پس هم آر 8 هم هوریکان هم گایاردو صدای زیبایی دارند.
البته آر 8 کلا صداش بیشتر شبیه ماشین های مسابقه ای کلاس GT هست که با اینکه خیلی بلند نیست ولی بسیار زیباست.
بهزاد
۱۴ دی ۱۳۹۴آخرش موتورشون مشترکه یا فرق میکنه؟
اول میگید هرکی فکر کنه موتور لامبو از جای دیگه میاد بی سواده بعدش در مشترکات از موتور یکسان میگید.
Carbonado Aventador
۱۴ دی ۱۳۹۴بهزاد
80 درصد قطعات موتورشون مشترکه…
ولی هرشرکت جداگانه تو خود شرکت خودش موتور رو سرهم بندی میکنن!!!!
تکنلوژی های ائودی و لامبورگینی مشترک هست!
هرکسی موتور خودشو میسازه!
امیدوارم گرقته باشی چی میگم.
محمد زمانلو
۳۰ دی ۱۳۹۴حرفت رو باید با رو طلا حکاکی کرد. کارت درست داداش!
sina
۱۴ دی ۱۳۹۴گشتاور 750 نیوتن متری رو دیدم چشام گرد,شد!
O-o
سعید
۱۴ دی ۱۳۹۴قطعا پورشه از نظر فنی بهتره و حتی از نظر هندلینگ و پیستی بودن
ولی به نظرم بیایم قبول کنیم صدا و قیافه ائودی مردونه تره
شایان
۱۴ دی ۱۳۹۴پورشه عملکردش بهتر بود ولی همه چیز که شتاب و سرعت نیست قیافه پورشه زیادی برای من کلاسیکه دوست دارم اگه اینهمه پول واسه ماشین میدادم (تو خواب) اسپرت تر باشه مثل همین آئودی یا بی ام و. به نظرم ماشینای بنز هم یکم سن بالا میزنن دور ور 45 سال میزنه.
كاپيتاليسم
۱۴ دی ۱۳۹۴ظاهر ائودی باطن پورشه
هرچند با وجود مصرف سوخت و قیمت بیشتر و خط ترمز طولانی تر
به R8 رأی دادم
waliid
۱۴ دی ۱۳۹۴من آیودی رو بیشتر میپسندم همه چیز که شتاب نیست. ابهت آیودی یه چی دیگست
germany 21
۱۴ دی ۱۳۹۴چرا مقاله کامل رو نگذاشتی پدال جان؟؟توی سایت اتواکسپرس R8 رو برنده اعلام کردند.البته 911 در هر صورت سلطانه…
اینم لینک بررسی اصلی :http://www.autoexpress.co.uk/audi/r8/93873/audi-r8-vs-porsche-911-turbo-s
ali ayat
۱۴ دی ۱۳۹۴منتظر این مقایسه داغ بودم و در چند کامنت نظر سنجی کردم و دقیقا همین دو مدل با سال و نوع موتور ذکر شد که بیشترین رای به پورشه داده شد و نشون داد قیافه و چهره یک خودرو تاثیری در کاهش محبوبیت نداره و اصل ذات یک ماشینه مهم زیر کاپوت و داخله البته انتخاب شخص من آئودی هست به یک سری دلایل مانند طراحی داخلی فوق العاده که در عین سادگی بسیار پیچیده و زیباست صدای اگزوز کمی بهتر و جذاب تر طراحی خشن تر و اسپورت تر نسبت به پورش و چراغای جلوش !!
moein
۱۴ دی ۱۳۹۴از همون بچگیمم که نگاه به ماشین های پورشه می کردم یاد قورباقه ی در حال بلوغ می افتادم که خیلی چابک جست می زد
VAHI:D
۱۴ دی ۱۳۹۴طراحی آئودی قشنگ تره داخل کابینش فوق العادس
sina
۱۴ دی ۱۳۹۴تو متن نوشته 0-96=2.9 واسه911 جدید بعد تو مشخصات مدل 2015 نوشته 2.8 ! یعنی جدید 0.1 کند تر شده :/ ؟؟؟؟
سردبیر
۱۴ دی ۱۳۹۴سینا جان نوشته شده صفر تا صد 2.9 ثانیه نه صفر تا 96.
king 918
۱۴ دی ۱۳۹۴از نظر طراحی هردو زیبان پورشه به یه جور اسپرت کلاسیک ائودی هم یه اسپرت روزه انتخاب بسته به سلیقه ست اما من 911 رو برتر میدونم چون فقط با یه موتور 6 سیلندر که حجمش از 4 لیتر هم کمتره روی خیلی از 8 سیلندر ها 10 سیلندر ها 12 سیلندر ها رو کم کرده ………..
Nima
۱۴ دی ۱۳۹۴داداش شما باید به تنفس طبیعى بودن و تویین توربو بودن هم توجه کنى.
Carbonado Aventador
۱۴ دی ۱۳۹۴911 که از هوراکان جاموند…
پس از 675 . 488 . آونتادور . اف 12 هم جا میمونه!!!!!
روی کدوم v12 رو دقیقا کم کرده؟؟؟
مهدی 911
۱۴ دی ۱۳۹۴درگ از 911 و هوراکان موجوده که هوراکان با اختلاف چند صدم میبره که با توجه به وزن کمتر و 50 اسب بیشتر لامبو برنه واقعی پورشه هست مهندسی پورشه اونفدر خوبه که با خودرو های با 100 اسب قویتر رقابت میکنه
Hamid...Audi
۱۴ دی ۱۳۹۴آئودی R8 با یه توربوی دو قلو یا چهار قلو مستقیما وارد رقابت با ویرون میشه 911 که عددی نیست…
خطاب به دوستانی که میگفتن موتور 3.8 لیتری و تکنولوژی پورشه بهتر از موتور 5.2 لیتری R8ه.
Carbonado Aventador
۱۴ دی ۱۳۹۴مهدی918
هرکسی 911 رو ماشین کمی بدونه واقعا هیچی از خودرو نمیفهمه!!!!
درسته 911 حدود 50 اسب کم داره!
ولی هممون خوب میدونیم فقط قدرت مهم نیست!
فاکتور های وزن و دینامیک و… هم مهمه!
به قول شما 50 اسب کمتر داره ولی 200 نیوتون گشتاور بیشتری تولید میکنه!!!
مهندسی پورشه حرف نداره ولی وقتی یه مجله بخواد یه ماشین رو بهتر بدونه فقط به درگ نگاه نمیکنه!!!!
الان تو تست فوق 911 سریعتره ولی r8 درخیلی از فاکتورهای دیگه سرتر هست…
نمره ی کلی اگر بخواییم بهشون بدیم r8 برنده هست!!!!
king 918
۱۴ دی ۱۳۹۴عزیز از اونتادور که جلو زد اونتادور که موتور 12 سیلندر داره از فراری 599 که موتور 12 سیلندر داره از سوپر لگرا که 10 سیلندره از 458 که 8 سیلندره از ار 8 که 10 سیلندره ووووووووو بازم بگم
Carbonado Aventador
۱۴ دی ۱۳۹۴من دوتا درگ دیدم که از آونتادور جلو بزنه…
یکیش 911 قدرتش 900 اسب بود…
دومیش 911 قدرتش 700 اسب بود…
ما ماشین استوک رو کار داریم!!!
Nima
۱۴ دی ۱۳۹۴به نظر من توى رنج قیمتى اینا (تازه 40-50 هزار دلار کمتر) کوروت هردوى اینارو شکست میده با مدل Z06 با مشخصات:
650 اسب بخار
شتاب 2.95s
حداکثر سرعت 330 kmh
و قیمت زیر 150000 دلار و نه 150000 پوند
توى پیست نوربرگ رینگ هم از هردو سریعتر هست
اصالتش هم هیچى از پورشه کم نداره.(تازه قدمتش بیشتره)
من شخصا با توجه به دلایل بالا کوروت رو انتخاب میکنم. من پولم بیشتر میمونه و هم بازده بهترى میگیرم.(همون پول اضافه رو خرجش کنم میتونم با ماشیناى 300-500 هزار دلارى یا حتى درحد مکلارن ها و لامبورگینى ها رقابت کنم)
البته توى رویا.
Carbonado Aventador
۱۴ دی ۱۳۹۴من خودم عاشق ماشینای آمریکای هستم!
اصا شما فرض کن کوروتت رو تقویت کنی بشه 1000 اسب از لافرای و p1 هم قویتر و سریعتر بشه!!!!
ولی ایا کلاس یدونه لافراری یا تکنولوژی یک 918 رو خواهد داشت؟؟؟
نداره که…
فقط سریعه!!!!
مطمئن باش اگه اینطور که شما میگی بود دیگه کسی نمیرفت f12 یا آونتادور بخره.
میرفتن با یک پنجم قیمت . کوروت میخریدن!!!
سیاوش
۱۴ دی ۱۳۹۴کورت عمرا هندلینگ ایندوتا رو داشته باشه
1A1
۱۴ دی ۱۳۹۴گل گفتی نیما جان.
توی درگ ها معمولا یکی گیج میزنه.اینم کچله راننده آئودی دوربینو به صحبت گرفته چند صدم ثانیه پورشه افتاد جلو…
mehran911
۱۴ دی ۱۳۹۴ممنون از پدال
امروز دو دوست قدیمی آئودی و پورشه مقابل هم قرار گرفتن
این دو ماشین معمولا زیاد باهم مقایسه میشن
آئودی مدل 2015 و 911 مدل 2014 بود
911 از نظر دینامیکی بهتر از R8 هست که از اعداد و ارقام میشه فهمید
اما صدای اگروز R8 بخاطر موتور نفس طبیعی بهتر بود
تو سایت autoexpress هم دلیلی بجز برتری صدای اگزوز R8 نسبت به 911مطرح نکرده
از طرفی 911 امتیازات بیشتری نسبت به R8 درخودش داره که به تعدادیش در جدول بالا اشاره شده
در کل نظر من 911 بوده و هست
911: Ever Ahead
farzam
۱۴ دی ۱۳۹۴اوووووف درگش خیلی حال داد. کلا یه مدت هستش که پورشه به عنوان یکی از سلاطین شتاب شناخته میشه. هندلیگ پورشه هم که دیگه نیازی به تعریف نداره.
ولی سر 2 چیز افسوس میخورم
1 قیافه ماشین های پورشه که مجبوره بخاطر اصالت اینجوری باشه
2 صدا نداشتن موتور های ساخت پورشه. بقول جرمی کلارکسون صدای سشوار میده :/
Carbonado Aventador
۱۴ دی ۱۳۹۴شاید پورشه تو درگ 1/4 برنده باشه و خیلی سریع باشه…
ولی خب همه چی که 400 متر نیست…
من خودم به شخصه 0-200 و 0-300 یه ماشین برام خیلی مهم تره!!!!
اگر بخوایم تمامی جوانب این دو خودرو رو بسنجیم r8 نمره بالاتری میگیره…
چراغ لیزری و طراحی بسیار اسپرت تر و جذاب تر…
موتور v10 کجا موتور v6 کجا…
قدرت بالاتر و چابکی بیشتر در دورموتور های بالا!!!!
موتور تنفس طبیعی بزرگ توانایی خودشونو تو سرعت های بالا نشون میدن
زمانی که پورشه به سختی داره به 320 میرسه . ائودی توانایی اینو داره که 350 رو رد کنه(کیلیپش هست که هوراکان 350 رو رد میکنه)!!!!!!
موتور تنفس طبیعی برتریش همینه…
من خودم به شخصه برام 0.1 و 0.2 مهم نیست!!!!
حداکثر عملکرد برام مهمه!!!
مهدی 911
۱۴ دی ۱۳۹۴در کار اند درایو پورشه شتاب 2/5 و 400 متر در 10/6 با210 کیلومتر و ائودی 2/7 400 متر 10/6 در 212 کیلومتر رو ثبت کرده
mehran911
۱۵ دی ۱۳۹۴شما چرا ؟!!!
دوست من رسیدن به سرعت نهایی این خودرو ها حتی تو خیلی از پیست ها هم کار ساده ای نیست
پس اختلاف 10 کیلومتر بر ساعت در این دو خودرو چندان اهمیت پیدا نمیکنه
راستی من فکر نمیکنم فقط تعداد سیلندر عاملی بر برتری یک خودرو باشه یا حتی حجم موتور . امروزه نسبت حجم به تعداد سیلندرو کوچکتر بودن اندازه و ابعاد موتور و وزن کمتر موتور بیشترین اهمیت رو دارند
دلیل اصلی برتری خیلی از خودرو های با حجم بالا گشتاور بالاشون هست که با حجم موتور نسبت مستقیم داره و میتونه تو شتاب ثانویه و شتاب بعد از تعویض هر دنده بسیار کار گشا باشه
اما آئودی با وجود حجم بیشتر به این مهم دست پیدا نکرده
پورشه با و جود حجم کمتر بدلیل استفاده از توربو شارژر به توان خوب و مصرف سوخت کمتر دست پیدا کرده
پورشه تو سرعت های 60 تا 300 هم از پس آئودی بر اومده ویدیو هاشو میتونی پیداکنی
Carbonado Aventador
۱۵ دی ۱۳۹۴گفتم تو خوب بودن 911 شکی نیست…
ولی عملکرد موتور تنفس طبیعی تو دورموتور بالا از توربو بهتره…
این یه چیز ثابت شده هست!!!
بعد اتفاقا دست یابی به حداکثر سرعت تو اتوبان راحت تر از پیسته…
تنها پیستی که میشه توش بالای 300 تا رفت نورمبرگ رینگه!!!
تو اتوبان راحتر میشه به 300 رسید
V.D.T
۱۵ دی ۱۳۹۴به این مهم دست نیافته؟
والا تو این بررسی با حالت متعجبانه میگه حتی از 911 هم توی تعویض دنده سریع تره.
علاوه بر اون زمان به پایان رسوندن map تو این بررسی برای R8 با اختلاف کمتری بهتر بوده!
V.D.T
۱۵ دی ۱۳۹۴تو این بررسی منطورمه البته:
آئودی R۸ در مقابل پورشه ۹۱۱ Turbo S – مجله evo
احمد باقری
۱۴ دی ۱۳۹۴باز هم سرو کله این دایناسور تکراری پیدا شد، دیگه قیافه اش، تکراری که شده، هیچ، واقعا حال به هم زن هست.
GT500
۱۴ دی ۱۳۹۴پورشه 911 یه ماشین با اصالت ولی اصالت همیشه نشانه ی برتری نیست. هر دو شون عالیند ولی از نظر من R8 هم از نظر ظاهر و هم از نظر کارایی بهتره.
سیاوش
۱۴ دی ۱۳۹۴چرا منو این موقعیت قرار میدین(الکی مثلا من پول خرید این دو تا عجوبه رو دارم)
هر دوتا خواستنی ان فوق العادن
ویدئو رو حتما ببینید
محمد
۱۵ دی ۱۳۹۴هیچ ماشینیو با ۹۱۱ مقایسه نکنید
وقتی سوارش میشی ، بوی چرم صندلیش باعث میشه نخوای از ماشین پیاده شی
به طرز وحشتناکی دوسش دارم
V.D.T
۱۵ دی ۱۳۹۴R8!
مخصوصا تو سرعت های بالا و درگ های طویل!
__
این دو تا همیشه از معروف ترین مقایسه ها بودن و خواهند بود. منتهی دوستان در این بین به کروت اشاره کردن! خوشحال میشم جزئیات مقایسه با کروت رو بشنوم. بعد یه سری مقایسه ها هستن از نظر سگمنت و حجم موتور اوکی ن، ولی تو سایتا ی خارجی خیلی بهش اهمیت نمیدن.(اصطلاحا هیت نمیشن!) مثلا Audi S3 رو در نظر بگیرین تو سگمنت خودش از بهترین هاست و مطابق caranddriver این اعداد براش ثبت شده:
Zero to 60 mph: 4.4 sec
Zero to 100 mph: 10.8 sec
Zero to 130 mph: 19.7 sec
Street start, 5-60 mph: 5.6 sec
Standing ¼-mile: 12.9 sec @ 108 mph
Top speed : 155 mph
از نظر من مقایسه این با Mustang 2.3L میتونه مقایسه خوبی باشه ولی هرچی گشتم یافت نشد مورد خاصی! ولی بازم طبق همون سایت اعداد زیر برای موستانگ ثبت شده:
Zero to 60 mph: 5.2 sec
Zero to 100 mph: 14.4 sec
Zero to 130 mph: 31.0 sec
Rolling start, 5-60 mph: 6.0 sec
Top gear, 30-50 mph: 3.1 sec
Top gear, 50-70 mph: 3.9 sec
Standing ¼-mile: 13.9 sec @ 98 mph
Top speed (governor limited): 149 mph
دنبال یه درگ ریس بودم که بتونم این اعداد رو با چشم خودم ببینم؛ ولی متاسفانه در اکثر این درگ ریس ها از مدل 5L موستانگ استفاده شده بود و حتی استوک هم نبودن هیچکدوم.(به خصوص تو اعداد بالا رسیدن به سرعت Zero to 130 mph خیلی برام عجیب بود) بعد یه نکته ای م برام جالب بود: تو منطقه آزاد این S3 از Mustang 2.3L ارزون تر درمیاد! نمی دونم چطوریه! ولی هیشکی اونطور که باید (حد اقل تو استان ما) به آئودی ایمان نیاورده! و اگرم قرار باشه انتخاب کنن بین ایندو، بدون هیچگونه استدلال انتخابشون موستانگه. خز ترین ماسل منطقه آزاد!
زهرا
۱۵ دی ۱۳۹۴تو منطقه آزاد جنوب غربی ؛ هر جا که بری یا موستانگ میبینی یا کامورو یا چلنجر!!!!!!!!!!!!!!
البته من عاششششششششششششق موستانگم و فوق العاده بهش علاقه دارم (اولین ماشین مورد علاقه ی من هستش)ولی دیگه واقعا چون هر جا بری این سه تا رو میبینی واقعا تکراری شدن
mohsen
۱۵ دی ۱۳۹۴چه ربطی به مقایسه 911 و R8 داشت خوب شما اگه میتونی برو 911 ترخیص کن از منطقه الانشم وضع بازار راکده ولی چون 2500 سی سی به بالا قدغنه ملت رو اوردن به ماشین المانی توربو دار تو مناطق ازاد
V.D.T
۱۵ دی ۱۳۹۴ربطی نداشت! صرفا برای من جالب بود ؛ گفتم شاید برای دوستان هم جالب باشه! والا روی نیاوردن به ماشین های آلمانی. اتفاقا بیشتر از خود آمریکا تو منطقه آزادا ماشین آمریکایی میبینی!
mohsen
۱۵ دی ۱۳۹۴نمیدونم واسه من جلوی نسخه ی قبلی R8 اونم به خاطر چراغاش سنگین تر بود به هر حال من که بین این دو R8 رو عقلم میگه دلم 911 رو جیبم هیچ کدومشونو!
ولی انصافا مقایسه اینا با اوراکان یا 488 کار خیلی خفنی نیس چون اونا نزدیک 2 برابر اینا قیمت دارن که یکی اون همه پول داشته باشه سخت تر به این دوتا فکر میکنن چون کدوم یکی خاص بودن 488 رو داره نمیگم خاص نیست اینا ولی خوب فراری ارزش خاص بودنش بیشتره
Carbonado Aventador
۱۵ دی ۱۳۹۴هوراکان 200هزار دلاره…
آر8 هم همین قیمته…
بسته به اپشن ها ممکنه چندهزاردلاری بالاپایین شه قیمتاشون!!!
mohsen
۱۵ دی ۱۳۹۴ببخشید مطمئنید؟
http://www.caranddriver.com/audi/r8
http://www.caranddriver.com/lamborghini/huracan
240745$/117150$=2.05
کامران
۲۰ دی ۱۳۹۴کاری به 911 ندارم که مثل اشراف و لورد ها قیافش هزار ساله همینه و اصالت داره همیشه شیک و زیباست و برندش یه کم با کلاس تره، آخه چطوری پشت R8 رو اینقدر قشنگ طراحی کردن باید نگاه کرد درکش کرد ، واقعا قالبی که این ماشین با این همه انحنا در میاد چطوری هستش ؟ فاصله درز های صندق عقب چجوریه که فکر میکنی صندق نداره .
کمیاگری اینه ما با همین فلز تیبا درست میکنیم و فلزو تبدیل به کود میکنیم یه جایی هم R8 درست میشه که هرچی نگاه میکنی نمیفهمی با چه جادویی از قالب در اومده ، مگه میشه ….
محمد زمانلو
۳۰ دی ۱۳۹۴آقایون دادشا گفته باشم رقابت میان آلمانی ها خیلی داغه و نتیجه ی رقابت ها خیلی نزدیک به هم اند. پس زیادی واسه هم کری نخونیم . ولی اینو به همه اعلام می کنم که اگه احیانا لامبورگینی بیشتر از سامانه های کمکی مخصوصا توربوشارژر استفاده می کرد خیلی جلوتر از رقبا ی خودش بود .
فقط انگلیش
۱۷ بهمن ۱۳۹۴مکلارن 675ltباموتور3.8لیتری 666اسب بخار بیرون می کشه پس همین طور پورشه رو بالاترین ندونید شتاب اولیشم از ائودی بهتره وبا پورشه برابره ولی شتاب ثانویش خیلی از این دو تا بهتره قیمتشم نزدیک به 150000هزار دلار ازاینا بالا تره پس یعنی برتری نسبت به بهترین خودروشرکت ائودی ویکی از سه خودرو برتر شرکت پورشه فکر کردید تمام شرکت های دنیا خوابیدن وفقط شرکت های المانی پیشرفت می کنن
خسته شده
۱ اسفند ۱۳۹۴مقایسه تکنولوژِِی آلمان و انگلیشت مضحک و مسخرست انگلیش اصلا صنعت اتومبیل نداره که داری اینقدر انگلیش انگلیش میکنی در اروپا فقط یک کشور صنعت اتومبیل داره اونم آلمانه در دنیا سه تا کشورن که صنعت اتومبیل دارن که ژاپن و آمریکا همراه با آلمانن بقیه ماشین نیستن برند خشک و خالین که زیر نظر این چند تا کشور دارن نفس میکشن و مستقل نیستن یادتم باشه انگلیش جونت هم تکنولوژی هم برنداشو مدیون آلمانه شاید بشه گفت ایتالیا هم قدرت داره ولی در حد این سه کشور قدرتمند در صنعت اتومبیل نیست بعدم همیشه وقتی نظر میذاری آخرین نفری بعد از چند هفته نظر میذاری که همه خوندن یادت باشه همیشه یکی هست که بازم چک میکنه نظرات و که هرکی هرچی دلش خواست نگه
فقط انگلیش
۴ اسفند ۱۳۹۴من اصلا کاری به ژاپن وامریکا ندارم چون مقایسه اون دوتا با انگلیس فقط از ارزش خودرو انگلیسی کم می شه ولی المان=اون وقت که فیلم ها گران ترین خودرو های دنیارونشون می ده تو اون فیلما استون مارتین ولکان واستون مارتین وان 77ومکلارن p1ومکلارنf1ومکلارن675ltونوبلm600واسکاری A10ورولزرویس فانتوم کوپه ورولزرویس داون ورولزرویس ریس وبنتلی مولسان کوپه وجگوارcx75 و…وجود داره ولی المان چی یه پورشه 918 مسخره ویه گومپورت اپولو مسخره رو داره فکر کرده همه چی تمومه وشرکت لندروورکه صد ساله توافرود رقیب نداشه توفیلم اپارات هست که یه لندروور 2300سی سی یه دوج رم 6600سی سی رو می کشه اونم از اون امریکایی که تعریفش می کنی بعد شرکت استون مارتین که اصلاتودنیا شرکت رقیب نداشته وشرکت رولزرویس وبنتلی که تنها رقیبشون میباخ بود که با کمال خنده میباخ رو نابود کردن وشرکت مینی که تو کلاس خودش بد جور اوله وشرکت مکلارن که داره تمام شرکت های دنیارو زیر پاش له می کنه وشرکت مورگان که تو ضمینه کلاسیک سازی حرف اولو می زنه اینم ازشرکتای انگلیس بعد اون طرف که خودروهای المانی دارن به تاکسی تبدیل می شن هزاران ثروتمند برای خرید یک خودرو انگلیسی ماه ها تو صف می ایستند تومسابقات درگ باید اول صدتا شرکت تیونینگ خودروهای المانی روتیونینگ کنن تا گرد خودرو انگلیسی رو جمع کنن باید بهتون بگم که خودرو المانی دیگه خیلی خز شده وهیچ کس کوچک ترین محلی بهشون نمی ذاره ولی هرکس خودروانگلیسی رو می بینه ده تا عکس ازش می گیره ازلحاظ قیمت اگر میانگین بگیریم خودروهای انگلیسی بیش ازدو برابر خودروالمانی قیمت دارن دیگه بیشتر نگم بهتره حالا فهمیدی که انگلیس چی هستش دوست عزیز