کراساور کامپکت و قدرتمند آئودی بهتازگی با یک نسخه پرفورمنس با سطح قدرت بالاتر و تجهیزات اختصاصی، جذابیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. موتور ۲/۵ لیتری پنج سیلندر TFSI با افزایش ظرفیت خنککننده در رادیاتور اصلی و بهینهسازی پمپ سوخت، به میزان ۲۷ اسببخار به خروجی خود اضافه کرده و صاحب قدرتی برابر ۳۶۲ اسببخار و گشتاوری برابر ۴۶۵ نیوتنمتر شده است.
با توجه به قدرت اضافهای که در اختیار آئودی RS Q3 پرفورمنس قرار گرفته، این مدل میتواند ۰/۴ ثانیه زودتر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و این سرعت را در زمان ۴/۴ ثانیه ثبت کند. همچنین حداکثر سرعت در این مدل، از ۲۵۰ به ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کرده است. مهندسان آئودی تنظیمات گیربکس استاندارد ۷ سرعته S ترونیک را نیز تغییر دادهاند؛ سیستمی که قدرت موتور را به هر دو محور جلو و عقب منتقل میکند. همچنین این خودروساز سیستم تعلیق RS اسپورت و کنترل دامپر را به عنوان یک آپشن برای این مدل ارائه میکند. ویژگیهای ظاهری این مدل شامل مواردی چون طراحی تازه سپرها با دریچههای هوای بزرگتر در جلو و دیفیوزر برجسته عقب، شبکههای لانه زنبوری برای جلوپنجره، الگوهای تیتانیومی مات، لوگوی «کواترو»، اسپویلر لبه سقفی، ریلهای سقفی، چرخهای ۲۰ اینچی ویژه RS با طراحی پنج پرهای V شکل و رنگآمیزی آبی (Ascari Blue) میشود. درون کابین، برند چهار حلقه از تجهیزاتی مانند طراحی آبی و مشکی صندلیها، دوخت متمایز آبیرنگ برای پوشش چرمی RS اسپورت غربیلک فرمان، دسته دنده، تکیهگاه دست در وسط و کفپوشها استفاده کرده است. آئودی RS Q3 پرفورمنس از هماکنون با قیمت ۶۱ هزار یورو در آلمان برای سفارش در دسترس قرار گرفته است. این در حالی است که قیمت مدل «معمولی» از RS Q3 از ۵۶ هزار و ۶۰۰ یورو شروع میشود. در بریتانیا، انتظار میرود که این مدل از اواخر ماه جاری میلادی، با شروع قیمت ۴۹۱۷۵ پوند ارائه شود. امّا تحویل خودروها در سهماهه دوم سال جاری میلادی خواهد بود. ضمن اینکه این مدل رسماً در نمایشگاه موتور شوی ژنو ۲۰۱۶ در ماه مارس، معرفی خواهد شد.۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
king 918
۲۲ بهمن ۱۳۹۴خیلی ماشین توپیه تو درگ هم کم نمیاره انصافا تنها مشکاش به نظرم کابینشه خیلی بی روحه
درگ
۲۲ بهمن ۱۳۹۴هی هی
وقتی تو رو ندارم تو بگو چیکار کنم.چیکار کنم
رو دلم پا نذار آیودی.من من میخوام بگم دوست دارم روم نمیشه
نمیشه نه نمیشه که ازت دست بکشم.
ایول به وله.ای جانم جیگر تو.
ماشین من.هی.باشه الهی پیش من.
واسه اون خوشکلیت.بابا اون صندلی چرمت.
الهی قربون اون خوشکلیت برم.
(:
arash66
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ببینید آئودی در این مدل بیشتر روی سادگی و راحتی کارکرد یا ارگونومی تمرکز کرده …
درسته که در تصاویر زیبا نیستند ولی در واقعیت خودش رو نشون میده.
درگ
۲۲ بهمن ۱۳۹۴بهترین کار
بده گاز بدون تو کارت درسته
دوست دارم رنگت رو
هر چی دور ورت هست همش تیونینگه
امشب میان جلو همه ماشین باز ها
مگه نیست که میگن ایران خودرو و ساپیا فرغونند
بذار تو هم نازی آیودی
خبری نیست
بهش نگاه کردم ژنتیکی عاشقش شدم
رینگ رو نیگاه کسی نیست واست تمیزش کنه
میام شیک شیک پیش تو
ثانیه به ثانیه من باهاتم آیودی
(:
امیر مرادی
۲۲ بهمن ۱۳۹۴همیشه آئودی مورد پسندم بوده حیف که دستم نمیرسه بهش
احمد باقری
۲۲ بهمن ۱۳۹۴طراحی جلوش خیلی ساده است.
moein
۲۲ بهمن ۱۳۹۴قیمتش خیلی زیاده به نظرم پول اینو باید داد یه جگوار آی فیس ( شاسی بلند جدید ) گرفت که با این هزینه نمونه فولشو می ده انتخاب معقول تریه
Archi KHAN
۲۳ بهمن ۱۳۹۴دوست عزیز احتمالا منظورت F-Pace هست دیگه ؟!!
آی فیس برندی از قابهای مخصوص گوشی موبایلِ …