آئودی RS Q8 شاید سریعترین و قویترین شاسیبلند تاریخ این برند باشد اما تیونرها بیوقفه به دنبال یافتن راههایی برای ارتقای این قدبلند لوکس هستند. پس از تیون سوپر شاسیبلند ارباب حلقهها توسط ABT در اوایل سال جاری میلادی، هماکنون نوبت به منهارت رسیده تا پتانسیل کامل جایگزین ارزانتر لامبورگینی اوروس را آزاد کند.
البته واژهی ارزانتر واژهای نسبی است زیرا قیمت این خودرو ۱۱۳ هزار دلار است که ۸۷ هزار دلار کمتر از اوروس میباشد؛ اما منهارت هم قیمت قابلتوجه ۲۸۰ هزار یورویی را برای شاسیبلند ارتقا یافته خود در نظر گرفته و تنها ۱۰ دستگاه از این خودرو با نام RQ 900 را تولید خواهد کرد. در عوض شما کیت بدنه پهن و کاپوت فیبر کربنی، متریال سبکوزن بیشتر در اسپویلر جلویی، رکابهای جانبی، قوس چرخ ها و دیفیوزر عقب را دریافت خواهید کرد.
یک دست رینگهای ۲۳ اینچی درخشان با طراحی دو پره نیز بخشی از این پکیج بوده و به این موارد باید سیستم اگزوز اسپورت را اضافه کنید. منهارت همچنین ارتفاع خودرو را ۳۰ میلیمتر کاهش داده است. در داخل خودرو میتوان پوشش چرم و آلکانترا، کفپوشهای سفارشی و عناصر طلایی را مشاهده کرد.
نیازی به گفتن نیست که بزرگترین تغییر RS Q8 در زیر کاپوت رخ داده جایی که نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی این خودرو قدرت ۵۹۲ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری نسخه استاندارد را فراموش کرده و هماکنون قدرت ۸۸۷ اسبی و گشتاور ۱۰۸۰ نیوتون متری تولید میکند. این قدرت زیاد با استفاده از توربوهای بزرگتر و دیگر تغییرات پیشرانه به دست آمده است. منهارت همچنین گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک را ارتقا داده است.
اگرچه این تیونرها اشارهای به پرفورمنس شاسیبلند RQ 900 خود نکرده اما باید گفت نسخه استاندارد این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ و ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۸ و ۱۳.۷ ثانیهای داشته و حداکثر سرعت آن به ۳۰۵ کیلومتر در ساعت محدود شده است.
ferrari_lvr
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹این خودش در حالت عادی هیولاست
ببین این جی میشه دیگه…
منهارت عااالیه.
AMIRAJ
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ینی تا یه ساعت بعد خوندن نظرت داشتم میخندیدم :)
خیلی خوبه که
NAVID۰۰۹۸
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹دوستان
مثل اینکه واردات خودروهای سنگین سه سال کارکرده از خارج آزاد شده و به احتمال زیاد قیمت تریلی ، تک ، خاور و دهچرخ اُفت شدیدی میکنه .
حرف من اینه که اگر این اتفاق برای سواریها هم بیوفته دیگه نورهاَلانوره ولی احتمالش برای سواری خییییییلی کمه ، چون ؟؟؟
احتمالا به دلیل اینکه ایران خودرو سایپا میتوانند بنجل سواری بسازند اما ساخت خودروهای تجاری در توانشون نیست و وضعیت بیکاری شدیده ، فکر نمیکنم اجازه واردات بدن اما باید یه فکری برای خودروهای سواری هم بکنند دیگه تا اینقدر گران نشوند .
کارمون به کجا کشیده که از مونتاژ کادیلاک به واردات سواری و تجاری دست دوم هم راضی شدیم و از شنیدن خبرش ، کورسویی از امید در روح ما جوانه میزنه ? .
بهراد
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹تا بودجه نفتی و بورسی تامین نشده،هیچ وقت سراغ بودجه وارداتی نمیرن.
اگرم برن سراغ تعرفه سواریا نمی رن،چون رو موجن.انتظار اینم نباید داشته باشیم که ماشینی درحد ای کلاس ده سال قبل تولید کنن، بتونن تیراژ دنا پلاس اسپرت و کوییک آر رو میبرن بالا که پارکینگارو پر کنن.همونطوری که یه شبه کلی اوپتیما سفید تو پارکینگ پاساژ دپو شد و درست بعد اون تعرفه واردات خودشو کشید بالا،شک نکنید قبل آزاد سازی واردات تا جایی که ممکنه ماشین بدون پخش و بدون مولتی مدیا انبار می کنن،بیست سی چرخی میزنه،بعد همونارو سریع تحویل میدن حالا شاید بعد یکی دو هفته واردات نمه نمه آزاد شه.
ولی درآینده شاید بفهمیم چرا اون همه سال برای خودرو های آنتیک نرخ روز پرداخت میکردیم.وقتی مردم خارج از خودروی برقی و ایمنی ۵ ستاره با شرایط خوب استفاده میکردن با چه تفکراتی ما حاضر به پرداخت ٩٠ میلیون پول واسه جعبه آهنی میشدیم…
Car lover
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹منهارتو هر وقت میشنوم یاد اون بازیه راکستار میفتم که اسمش من هانت بود عجب بازی بود
کیا یادشونه؟
Saeed
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹منم همش میخواستم منهارت رو تلفظ کنم میگفتم منهانت:|
واقعا چرا؟
ولی جدا از این چقدر ظاهرش عوض شده!وحشی بود،وحشیتر شد و ترسناکتر!عاح عاح عاح
فقط رنگ مشکیش
Enzo
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹بابا شتاب استوکش میگه زیر چهارثانیه هستش اونم با قیمت صدو خوردهای چه کاریه آدم دویستو هشتاد بده پای این .قویتر میخوای خب اوروس هست دیگه
car lover
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹این حداقل روح خودشو داره
اوروس روح لامبو رو نداره
این اصیله
اوروس اصیل نیس
سینا BMW
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹لامبو بی اصالته !!!!!!!!!!!!!
نمی دونم حرفتون شوخی بود یا جدی ولی کلا خیلی عجیب بود.
با این قیمت بالای ۲۰۰ هزارتا اوروس شاید منطقی باشه ولی واقعا RSQ8 بیشتر تا شبیه ماشین باشه به اون دایناسور های غول پیکر شده. ۹۰۰ اسب بخار برای یک دایناسور!!!
suan chwan
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹خیلی شلوغه به نظرم همون استانداردش باحال تره …
Hamidreza
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹گریه ام درومد
وای
چقدر وحشیه!
خیلی وحشی!
اوف خدا
این چند روز بهترین عکسیه که دیدم
سینا BMW
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹کلا طراحی آئودی جدیدا خیلی خشن و ترسناک و البته اسپرت شده.
مثلا RSQ8 استاندارد آدم رو یاد خرس قطبی میندازه یا این نسخه آدم رو یاد خرس های گریزلی میندازه
RS6 آدم رو یاد ببر های وحشی میندازه
RS5 آدم رو یاد یوزپلنگ میندازه.
A3 آدم رو یاد بچه شیر ها میندازه
نسل های قبلی خیلی ساده البته خوب بودن ولی این جدیدا خیلی وحشی و عالی شدن.
چند تا عکس جالب از RS Q8
https://wallpapercave.com/w/wp5018103
https://wallpapercave.com/w/wp5018101
https://wallpapercave.com/w/wp5018100
https://www.wsupercars.com/car-wallpaper-download.php?title=2020%20Audi%20RS%20Q8&res=3840%20x%202160&pic=wallpapers/Audi/2020-Audi-RS-Q8-V6-2160.jpg
Malt hill
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹آئودی Q8 بیشتر از تویوتا سوپرا قابلیت تیونینگ شدن داره :)
آئودی بدجور دل بری می کنه.