خودروهای زرهی معمولاً از بین سدان های لوکس بزرگ یا شاسی بلندهای قلدر انتخاب میشوند و البته راندن آنها هیجان چندانی را ایجاد نمیکند؛ اما شرکت اد آرمور تلاش داشته این مشکل را با رونمایی از خودرویی که داعیهدار عنوان سریعترین خودروی زرهی دنیا میباشد حل نماید.
با دارا بودن سقف سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعتی، این خودروی زرهی بر پایهی آئودی RS7 اسپورت بک تیون شده توسط APR شکل گرفته است.
کار را با زیر کاپوت آغاز میکنیم جایی که محصول جذاب ارباب حلقه به سیستم پلاس استیج II شرکت APR مجهز بوده و به این ترتیب پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی RS7 قدرت ۷۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۸۵ نیوتون متری دارد. با این تغییرات شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودروی زرهی به ۲.۹ ثانیه رسیده است.
اد آرمور تمایلی به انتشار جزئیات عملکردی محصول خود نداشته بنابراین از پوشش پلی کربناتی که ۱۰ برابر قویتر از فولاد بالستیکی بوده ولی ۶۰ درصد وزن کمتری دارد استفاده کرده است. این شرکت همچنین شیشههای ویژهای را روی خودرو نصب کرده که ترکیبی چندلایه از پلی کربنات و شیشهی بالستیک میباشند.
امیر
۲۰ تیر ۱۳۹۸اصلش اینه !!!
لذت و هیجان در کنار امنیت
یانکی
۲۰ تیر ۱۳۹۸ماشین حفاظت و تشریفات رو دست کدیلاک1 عمو ترامپ وجود نداره.درش اندازه در 747 هستش.
امیر
۲۰ تیر ۱۳۹۸اونکه ۱۰۰درصد اما قضیش خیلی فرق میکنه با این
این در حد خودش عالیه واقعا
voice
۲۰ تیر ۱۳۹۸یه چیزی میگه با مغز ماها جور در نمیاد
مشکل اینه که شما برا کادیلاک عمو ترامپ باید صد برابر بیشتر پول بدی
ماشین یک و نیم میلیون دلاری رو با یه ماشین دویست هزار دلاری مقایسه میکنی؟
عجب
بهراد
۲۰ تیر ۱۳۹۸اون سیستم شوک روی دستگیره ی در تو ایران باید خیلی کاربرد داشته باشه، میتونی وصلش کنی به پیچ تایر ها یا قفل کاپوت، تا نصف شبی یه سورپرایزی برا آقا دزده هم باشه.
الف.ی
۲۰ تیر ۱۳۹۸من به شخصه عاشق خوندن مشخصات امنیتی و همینطور فنی ماشین های امنیتی هستم
این نابودگر های مریخی!
شاهین
۲۰ تیر ۱۳۹۸اینا رو بیخیال فقط این تیکه ش :
پیشرانهی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی RS7 قدرت 760 اسب بخاری و گشتاور 1085 نیوتون
کدوم مدل بنز یا بی ام و تو این سایز ین خروجی رو دارند ؟
بهراد
۲۰ تیر ۱۳۹۸“با دارا بودن سقف سرعت 325 کیلومتر در ساعتی، این خودروی زرهی بر پایهی آئودی RS7 اسپورت بک تیون شده توسط APR شکل گرفته است”
شاهین جان این موتور تقویت شدست و نسخه ی کارخونه ای حدود 650 تا 700 اسب قدرت و 813 نیوتن متر گشتاور داره.و شتابشم 3.2 ثانیه هست.
مرسدس برابوس 800 هم حدود 800 اسب قدرت داره ولی هر چقدر توان بیشتری از موتور بکشی زودتر به اورهال نیاز داری و مخصوصا تو این ماشین که وزنش دو سه برابر پس تو هر شتاب گیری فشار بیشتری به موتور میاد ولی ایمنی شخص مهم تره و منم تو این ماشین قدرت بیشتر رو ترجیح میدم
M
۲۱ تیر ۱۳۹۸مقالات دیگه نخواستیم تورو خدا همین مقاله ای که میایین زیرش در افشانی میکنین رو بخونین !بهراد اومده شاهینو ارشاد کنه خودش میگه این ائودی دو سه برابر وزن مدل کارخونس !
(زرهی کردن این خودرو کمتر از 91 کیلوگرم به وزن RS7 اسپورت بک اضافه کرده)
دوما شاهین خدا وکیلی این چه حرفیه میزنی تو تیون M5 توسط منهارت و E63 توسط برابوس شاهد 800 اسب هم بودیم !
حالا تازه من فقط دارم از8 سیلندرا حرف میزنم تو میگی کل بی ام و و بنز هممون میدونیم که 12 سیلندر 6.5 لیتری بیمر با دو تا توربوش اگه بخوایم اینجوری تیون کنیم به راحتی استعداد 1000 اسب رو داره!
بهراد
۲۱ تیر ۱۳۹۸منظور من مدل گارد بنز اس کلاس بود و اشتباهی وزن پولمن رو گفتم.
اما منظورتو از در فشانی و .. نگرفتم میشد بایه اشاره کوچیک حرفتو بگی/