آئودی اس ۳ در حال انجام مراحل نهایی آزمایش خود در پیست Nürburgring است، تا قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه اتو شوی پاریس در ماه سپتامبر، قابلیت و کارایی های آن مشخص شود.
در کل ظاهر آن تغییرات جزئیی داشته است در جلوی خودرو سپر ، هوا کش های جلو و چراغ ها تغییر کرده اند و در عقب خودرو نیز تنها تغییر چراغ ها جلب توجه می کند. چرخ های آلیاژی آن ۱۸ اینچ بوده و قطر تایر آن حدود ۲۲۵/۴۰ است. این تصاویر همچنان نشان می دهد که اس ۳ دارای اگزوز دوقلو در هر طرف است که برای اولین بار در خانواده اس خواهد بود.
نسل سوم آئودی S3 از موتور توربو شارژر ۲ لیتری چهار سیلندر گروه فولکس واگن استفاده خواهد کرد. درحال حاضر هیچ اطلاع رسمی درباره ی توان خروجی داده نشده اما قدرت آن حدود ۲۷۶ اسب بخار است .
و اما شتاب ۰ تا صد کیلومتر آن حدود ۵.۵ ثانیه است که از نسل قبلی ۲ ثانیه سریعتر می باشد و حداکثر سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. سیستم گیربکس S3 نیز ۶ دنده دستی یا ۷ دنده اتوماتیک است که خریداران می توانند انتخاب کنند. در حال حاضر S3 مدل ۳ درب خود را آزمایش می کند اما شاید نسخه پنج درب آن نیز عرضه شود.
سید علیرضا سیادتی
امیر
۲۶ تیر ۱۳۹۱چراغهای جلوش خیلی جیگره…
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴قشنگه
amir hossein
۲۶ تیر ۱۳۹۱سلام
مطلب داغی بود
حیف همچین موتور قدرمندی که با 250 Km/h محدود بشه
اما در کل ماشین خوبیه
اگه از قیمت حدودیشم اطلاعات دارین بزارین
مرسی
علی قضایی
۲۶ تیر ۱۳۹۱یه سوال. نسل دومش موتورش توربو شارژه؟؟
محمدعلی
۲۶ تیر ۱۳۹۱خیلی خوشگله حال کردم باهاش .
مگه تو خواب از اینا ببینیم
ایران خودرو و سایپا رو خدا ……….. کنه
فرید
۲۷ تیر ۱۳۹۱بعضی ها میگن آئودی هندلینگش زیاد خوب نیست، درسته یا نادرست؟
احمد.ف
۲۷ تیر ۱۳۹۱شما کجای کاری آئودی با انواع سیستم های کمک به هندلینگ، کمک فنرهای مخصوص و تعلیق عالی و از همه مهمتر سیستم چهار چرخ متحرک (Quatro) در زمینهی هندلینگ یکی از بهترینها است!!
فرید
۲۷ تیر ۱۳۹۱چه مردمی هستیم ما!
من اومدم یک سوالی مطرح کردم، یه سری نمره منفی میدن یکی هم که جواب میده، با لحن توهین آمیز جواب میده!
یاد دوران مدرسه افتادم، معلمه می گفت سوالی دارید بپرسید بعد وقتی می پرسیدیم یا از کلاس مینداختمون بیرون یا یه جوری جواب میداد که دیگه دفعه بعد جرات نکنی بپرسی.
سوال داشتن کلید دانایی و پیشرفته!
احمد.ف
۲۷ تیر ۱۳۹۱ببخشید، آقا ما قصد اهانت نداشتیم، اونهایی هم که منفی دادند منظورشون این بوده که نادرسته (یکی از گزینههایی که مطرح کردید)
esi
۲۷ تیر ۱۳۹۱ای کاش میشد اینارو تو جاده کندوان سوارشون شد تا ازشون ازمایش بگیریم ای کاش…
بهزاد
۲۷ تیر ۱۳۹۱فرید جان تنها مشکلی که تحلیلگران با ماشینهای آئودی داشتند مشکل بیش فرمانی هست که گفتند با کمی تمرین و آشنایی با تواناییهای این ماشین زیاد جدی نیست و هندلینکش عالیه.
سید علیرضا
۱۶ مرداد ۱۳۹۱به نظر میرشه شیشه هاش زد گلوله است