آئودی بسته تجهیزاتی جدیدی برای TT فیس لیفت را با نام S Line کامپتیشن پلاس معرفی کرده است.
این تریم جدید که برای مدل TT 45 TFSI در دسترس میباشد از پکیج ظاهری S Line با سپرها، جلوپنجره، ورودیهای هوای جانبی، دیفیوزر عقب و… سود برده و پکیج استایل مشکی آن نیز شامل عناصر مشکی براق در جلوپنجره، ورودیهای هوا، رکابهای جانبی، پوشش آینهبغلها، دیفیوزر و بال عقب ثابت میباشد.
همچنین در این تریم جدید خروجیهای اگزوز دارای رنگ مشکی بوده و لوگوها نیز از ظاهر مشابهی سود بردهاند. بدنه نیز با رنگهایی همچون قرمز، سفید، آبی و خاکستری در دسترس میباشد. به این موارد باید کالیپرهای ترمز قرمز و رینگهای ۱۹ اینچی با ظاهر مشکی براق را اضافه کرد.
TT S Line کامپتیشن پلاس جدید که بر پایه پکیج S Line اسپورت بنا شده از کابینی با پوشش چرم مشکی و آلکانترا، لوگوهای S پشتسریها، دوخت های آبی یا قرمز و… سود میبرد.
کاکپیت مجازی ۱۲.۳ اینچی آئودی بهصورت استاندارد وجود داشته و پانل پشت آمپرها نیز از عناصر آلومینیوم برس خورده یا کربنی برخوردار شده است.
چندین آپشن را میتوان برای این نسخه از TT سفارش داد که از جمله آنها میتوان به رینگهای ۲۰ اینچی، چراغهای جلوی LED و چرم ناپا اشاره کرد.
این خودرو همچنین از سیستم تعلیق S Line اسپورت سود برده که ارتفاع را تا ۱۰ میلیمتر کاهش میدهد. نیروبخش نسخه جدید TT هم پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۵ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متر میباشد. همکار پیشرانه نیز گیربکس ۷ سرعته S ترونیک است.
این خودرو فعلاً فقط بهصورت دیفرانسیل جلو و با فرمهای بدنه کوپه و رودستر عرضه شده و نسخههای چهار چرخ محرک آن از سهماهه اول سال ۲۰۲۱ در دسترس خواهند بود.
آئودی TT S Line کامپتیشن پلاس جدید قیمت پایه ۴۷۳۱۶ و ۴۹۶۵۵ یورویی برای نسخههای کوپه و رودستر در آلمان خواهد داشت و اولین نمونههای آن از ماه دسامبر به دست مشتریان خواهند رسید.
Maserati
۱۷ مهر ۱۳۹۹یه ربع طول کشید تا عنوان رو بخونم._____.
ممد ژانگولر
۱۷ مهر ۱۳۹۹با این عنوان طولانی ولی قیمتش مفته ?
MAF
۱۷ مهر ۱۳۹۹48000 یورو مفته :|
ممد ژانگولر
۱۷ مهر ۱۳۹۹اره خداییش
فکر کن ی مینی سوپر اسپرت داری که جای مینی بطر آب معدنی هم نداره
فقط خودتی و طرف مقابل
فقط میتونی بری کافیشاپ باهاش ?
Maserati-MC20
۱۷ مهر ۱۳۹۹برای آئودی قیمت خوبیه
ارشیاSVJ
۱۷ مهر ۱۳۹۹اسمش چرا انقد طولانیه.
Abbas.Lambo
۱۷ مهر ۱۳۹۹تریلی هم اسمشو نمی کشه لامصب،خودش یه جمله ی کامل بود،اصن صد رحمت به دنا پلاس توربو اتوماتیک?
Reza ar
۱۸ مهر ۱۳۹۹آخه چرا دف جلو؟؟؟؟؟؟؟اگه دف عقب بود عالی میشد
MAF
۱۸ مهر ۱۳۹۹دف جلوعم همچین برا این بدنی