کمتر از دو ماه پس از معرفی نسل جدید رودستر اسپرت TT در نمایشگاه پاریس، تولید این خودروی جذاب در کارخانه آئودی در مجارستان آغاز شد. این چهارمین عضو خانواده آئودی علاوه بر مدل سدان و کابریولت A3 و کوپه TT است که در این محل ساخته میشود.
تأسیسات تولید خودروی آئودی در Győr مجارستان دارای ۴ هزار نفر نیرو است و ۲۱ سال قدمت دارد. آغاز تولید آئودی TT جدید نیز تأکیدی بر موقعیت این کارخانه در شبکه تولیدی آئودی است. نسل سوم آئودی TT رودستر از یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۲۷ اسب بخار در مدل پایه و ۳۰۶ اسب بخار در نسخه S سود میبرد و علاوه بر آن یک موتور توربودیزل فوقالعاده هم با خروجی ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر برای این خودرو در اروپا قابل انتخاب است که مصرف سوخت متوسط آن تنها ۴.۳ لیتر در صد کیلومتر میباشد.۱۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
amir
۲۰ آبان ۱۳۹۳بسیار زیباست.بیرون خودرو ساده و شکیل است.این یعنی راز یک طراحی اروپایی…
kayvan
۲۰ آبان ۱۳۹۳مانیتور نداره؟؟؟
amir
۲۰ آبان ۱۳۹۳ظاهرا توی صفحه نمایشگر جلوی راننده تعبیه شده.
ASADI
۲۰ آبان ۱۳۹۳یعنی اگه بخواد موزیک رو عوض کنه باید دستشو بزنه به کیلومترش(جلوی راننده)
امیر علما
۲۰ آبان ۱۳۹۳یکی از ایرادات ماشینای جدید بنظرم همینه
باد کولر تنظیم کنی کیلومترت پریده صوت سیخ کنی نویگیشن نداری خیلی قاطیه تا پیش به تنت نخوره نمیدونی چه عذابی داره
MAFIA
۲۰ آبان ۱۳۹۳من از این مدل ماشین خیلی خوشم میاد
جمع و جور زیبا سریع ارزان و با کیفیت
واقعا تحسین برانگیزه.
tiraxtur
۲۰ آبان ۱۳۹۳ارزان قیمت !!!
خودروهای ائودی پس از پورشه بیشترین حاشیه سود رو برای فولکس واگن داره و بالطبع این هم اروزن نخواهد بود مثل بقیه ماشین های آئودی.
مک میسل
۲۰ آبان ۱۳۹۳جناب تیکسترا،ایودی بهترین کیفیت در ایودی تی تی را به کار میبره
پس باید به خاطر کیفیتش و بدون نقص بودن در کارش پول متوسطی رو بگیره!
ایودی رتبه6 یا7 کیفیت رو در جهان داشت مطلبش هم موجوه!
در کیفیت مونتاژ هم رتبه5 جهان رو داره!
اگر مورد دیگری همم هست بگید
(ایران%المان)
tiraxtur
۲۱ آبان ۱۳۹۳دوست عزیز من اصلا صحبتی در مورد کیفیت خودرو نکردم و این هم کاملا منطقی هستش که کیفیت و قیمت تمام شد رابطه مستقیم با هم دارن و همچنین حاشیه سود بالا به معنی کیفیت پایین نیست.
ثانیا این مطلب که آئودی پس از پورشه بیشترین حاشیه سود رو در بین برند خودرو های سواری فلکس واگن داره رو به این صورت اصلاح میکنم که آئودی بعد از پورشه و بنتلی بیشترین حاشیه سود رو برای VW داره . مرجعش هم از سایت Businessweek با لینک زیر هستش:
http://www.businessweek.com/articles/2014-03-13/volkswagen-pockets-23-000-when-you-buy-that-new-porsche
یه مورد دیگه هم اینکه اسم پروفایل من تیکسترا نیست تیراختوره :)
MAFIA
۲۰ آبان ۱۳۹۳چراغ عای جلوش شبیه چراغهای لامبورگینی هوراکان نیست!!!؟؟؟
milad5527
۲۰ آبان ۱۳۹۳عالیه
parseh net30
۲۰ آبان ۱۳۹۳با جسه کوچیکش دل همه رو برده
e36
۲۰ آبان ۱۳۹۳اینجوری بیشتر به چشم میاد
SUBARU
۲۰ آبان ۱۳۹۳در یک کلام، عالیه.
از هر نظر.
REZA . JUST TOYOTA
۲۰ آبان ۱۳۹۳طراحی داخلشوخیلی دوست دارم
مک میسل
۲۰ آبان ۱۳۹۳فوق العاده خوشگله
علی
۲۰ آبان ۱۳۹۳زیبا شیک
Ashkan
۲۰ آبان ۱۳۹۳نسل ققبلش به نظرم چراغ جلو قشنگ تری داشت
Ahmad..F12
۲۷ آبان ۱۳۹۳TT همه چیزش عالیه فقط قد و قوارش باید به نسبت رقباش یکم بزرگتر میبود
از نزدیک میبینی یاد ماشین کوکی میفتی
مخصوصاً مدل کروکی رو