آئودیپورشه

اشتراکات تکنولوژیک نسل بعد پورشه 911 و آئودی R8

طبق گفته‌های شماری از منابع نامشخص، شاید نسل بعدی پورشه ۹۱۱ و آئودی R8 بیش از گذشته به یکدیگر شبیه باشند.

porsche-911
اگرچه که نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ کماکان از طراحی پیشرانه عقب استفاده خواهد کرد و نسل آینده‌ی R8 نیز به طراحی پیشرانه وسط وفادار خواهد ماند اما گفته شده این دو برادر اسپورت همان معماری بخش جلویی و سیستم فرمان یکسانی خواهند داشت این امر به کاهش شدید هزینه‌های توسعه و ساخت کمک خواهد کرد.

اگرچه چگونگی توسعه‌ی دو مدل جدید توسط مهندسان پورشه و آئودی تاکنون به‌صورت یک راز باقی مانده اما به نظر می‌رسد پورشه احتمالاً به مهندسی نسل بعدی R8 کمک خواهد کرد. این موضوع برخلاف این حقیقت است که هر دو خودرو در مدل‌های فول رقیب یکدیگر از نظر پرفورمنس و برچسب قیمتی هستند.

news-2017-audi-r8-exclusive-6
اما خبری که باعث خوشحالی پیشرانه‌های تنفس طبیعی می‌شود اینکه R8 وفادار به سنت‌ها باقی خواهد ماند. انتظار می‌رود آئودی از کتاب لامبورگینی نت‌برداری کرده و پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر کنونی را که با اوراکان مشترک است تا جایی که امکان دارد حفظ کند.

audi-r8-2

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. KING 918

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    تو عکس اول 911 قیافش خیلی فرق کرده با باقی 911 ها …………….
    یعنی نسل جدید در راهه …………
    بیشتر انتظار 960 رو میکشم

  2. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    من عاشق این R8 پدرسوخته ی*** هستم !!!

    قلبم رو داغون کرده.

    تو ویدئو های مختلف وقتی صدای موتورش رو میشنوم ضربان نبضم رو که تا 180 میره کاملا روی مچ دستم حس میکنم.

    بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنی دوستش دارم.

    تو ماشین ها ،R8 رو مثل یک پرنسس زیبابی نهایت زیبا میدونم که فرشته های خدا چهره و اندامش رو طراحی کردند.
    حیف که من ، اون شاهزاده ی رویاهاش نیستم 😥😥😥

    این ماشین اسطورست. سمبل صنعت ماشین سازی دنیاست.
    فاتح بزرگترین مسابقه ی درگ جهان در سال 2016.

    امیدوارم تا وقتی کسایی مثل من زنده هستند تولید بشه.

    عاشق صدای موتورشم. ای 10 سیلندر افسانه ای … .

    R8 اصلا رقیب 911 توربو نیست. کسانی که ماشین تنفس طبیعی میپسندن هیچ وقت با موتور توربو راضی نمیشن. برعکسش هم درسته.
    بنابراین مشتریان R8 و 911 Turbo همیشه به این 2 ماشین وفادارند.

    2 تا تایتان قدرتمند که هر کدوم در سرزمین جدایی پادشاهی می کنند.

  3. Bavaria

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    بالاخره آئودی با کمک لامبو سوپراسپرت ساز شد، با کمک پورشه هم داره توسعه میده
    .
    واقعا پورشه داره تجزیه میشه، اون از شاسی هاش که میخواد به اشتراک بزاره، اینم از سیتم تعلیقش و موتور هاش هم که بماند
    .
    حیف اون پورشه قدیم و خاص!
    .
    اینجاست که فهمیدم،اگه فراری ماشینش رو با هزارجور آپشن گرون میفروشه حق داره. وقتی میبینه رقیباش همه دارن از رو دست هم تقلب میکنن،دگ چاره چیه؟!!!!

    1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      دوست گرامی ،

      پورشه در اصل در کروه فولکس واگن صاحبخونست. 75 درصد سهامداران گروه VW نوه های فردیناند و فری پورشه هستند.

      پورشه برای گروه VW مثل موسسه R&D عمل میکنه.

      این منطقی هست که گروه فولکس واگن با 45/000/000/000/000 تومن بدهی بیاد سرمایش رو واسه یک کار تو دو جا هزینه کنه ؟؟! کدوم آدم عاقلی همچین کاری میکنه.

      در ضمن آئودی لامبورگینی رو ساخت. نه برعکسش.

      سال 1994 وقتی لامبورگینی ورشکسته بود ، آئودی و پورشه با هم RS2 Avant رو ساختن که با موتور 2.2 لیتری 5 سیلندر ، ماشینی که به “ماشین معلم های جوون” معروف شده بود، با قیافه ی یک ماشین استیشن از سوپراسپرت های قرمز دو در پرادعای فراری پوز میزد.

      باز خوبه آئودی با یک خودروساز پیشرفته همکاری میکنه. بهتر از اینه که آرمش رو شـورت و زیرپوش و آدامس خرسی بزنه و 100 برابر قیمتشون بندازه به خلق الله.

      نکنه آئودی رو نمیشناسی. آئودی 100 سال قدمت داره. 4 تا از بزرگترین خودروسازان اون زمان آلمان با هم آئودی رو ساختن.

      در پورشه اثری از تجزیه نمیبینم. همکاری پورشه و آئودی قدمت 50 ساله داره.
      مگه سری 7 که قطعاتش در محصولات رولزرویس استفاده میشه داره تجزیه میشه ؟؟!

      .

      فعلا اوضاع پورشه بیسته. از عالی هم عالی تر.

      1. Bavaria

        ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (581 ديدگاه)

        مجید،من نگفتم ساختن. نه لامبو نه آئودی واسه هم ماشین نساختن بلکه با کمک به تکامل رسیدن.
        .
        من حاضرم (اگر طرفدار فراری باشم) زیرپوش یا هرچی رو با آرم فراری بخرم تا بهش کمک کنم،چون دوست ندارم ی روز سیستم تعلیق فراری ، زیر ی ماشین دیگه بره
        .
        درضمن هرکی زیرپوش فراری میخره، به اجبار نمیخره، فقط بخاطر علاقشه
        .
        آفرین به فراری که تا حالا تک مونده تا تک بمونه
        .
        لامبو هم تا جایی که تونسته خاص مونده و خواهد موند

        1. مجید / خودروسازی = آلمان + ایتالیا + ژاپن

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          آخه شما از اون سیستم تعلیق که زیر یک ماشین دیگه بره چه ضرری میکنی ؟

          در این زمینه به توافق نمیرسیم.

          بحث بی فایدست

        2. danial

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (33 ديدگاه)

          مگه الفا از موتورای فراری استفاده نمی کنه؟

        3. Bavaria

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (581 ديدگاه)

          آلفا و مزراتی معمولا از تکنولوژی موتورهای فراری استفاده میکنن ولی این یک فرقی داره:
          هیچکس با خرید آلفا، مزه فراری رو نمیچشه، ولی واسه آلفا یه تبلیغ حساب میشه
          .
          ولی به قول دوستمون Daniel این دوتا ((( رقیب))) برای چی باید اشتراک داشته باشن، باز هم به قول دوستمون مجید آئودی خودش از مدعیان تکنولوژی و صدسال سابقه داره، عوض اینکه بیاد سوپر اسپرتشو خاصتر کنه (که میتونه) بدتر از اینو اون داره قرض میگیره، و آئودی کم از پورشه نداره که بیاد ازش کمک بگیره
          .
          امیدوارم منظورمو رسونده باشم

        4. arash66

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (433 ديدگاه)

          Madjid R8 V12 TDI Le Mans
          عزیز کاملا حرف های شما درست است و به منفی هایی که به شما داده اند توجه نکن چون اطلاعات دوستات پایین هست !

        5. Parker

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          داداش این منفی اندازه ی پشیزی واسه من ارزش نداره.
          انقدر منفی بدن که باد کنن ?????

        6. Parker

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          این منفی ها رو اقلیتی 5 نفری میدن.
          فکر میکن با این چیزا خبری میشه.
          من واسه این سایت کلی برنامه دارم.
          حالا حالا ها هستیم خدمتتون ???

    2. امیرحسین

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (102 ديدگاه)

      قربونه دهنت
      حیف اون پورشه خاص و قدیمی
      اول اومدن کاین رو زدن بعدش ماکان
      از یه طرف پلت فرم ماشیناش به زیرمجموعه های دیگه رفت
      حداقل انتظار داشتم در مورد 911 افسانه ای این کارو نکنن حالا هر چه قدر هم میخواد عقلانی و با توجیه اقتصادی باشه

  4. Daniel

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (955 ديدگاه)

    حیف پورشه واقعا. واقعا حیف پورشه. این دوتا رقیبا برای چی باید اشتراک داشته باشن؟
    من نمیدونم این آئودی چی دیگه از خودش داره؟؟؟
    آئودی هم آئودی های قدیم… .

  5. rs7

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (30 ديدگاه)

    داداش گلم مجید ار8 وی12شما عین خودمی منم عاشق ار8 هستم عاشقشم، کسایی که روش عیب میزارن از ماشین سر در نمیارن، لایک داری داداش.

  6. Bavaria

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    با تشکر از همه دوستانی که چون سلیقه شون با من فرق میکنه ، منو با اطلاعات پایین خطاب کردن
    .
    من نگفتم آر۸ بده یا پورشه بده، میگم این مدعیان دارن از خاص بودنشون میزنن و جهت کاهش هزینه ها از سیستم های هم استفاده میکنن، من به نظر (((خودم))) مدعیانی مثل آئودی و پورشه نباید از رو دست هم تقلب کنن. همونطور که فراری انقد غرور داره که فقط تکنولوژی موتورهاشو به آلفا و مزراتی میده و هرگز از کمپانی رقیب کمک نخواسته
    .
    درضمن، من در دنیای ماشین نهایتا بتونم به خودم بگم آماتور، چون نه وقت مطالعه زیاد رو دارم و نه میخوام بیشتر از این بدونم(هرچند بیشتر از پانزده سال هست که در جریان کلیات دنیای اتومبیل هستم)، اگه اطلاعات غلط میدم عذر میخوام، ولی اگه نظری میدم که با سلیقه شما نمیخونه، نگین اطلاعاتش پایین هست
    .
    یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا