طبق گفتههای شماری از منابع نامشخص، شاید نسل بعدی پورشه ۹۱۱ و آئودی R8 بیش از گذشته به یکدیگر شبیه باشند.
اگرچه که نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ کماکان از طراحی پیشرانه عقب استفاده خواهد کرد و نسل آیندهی R8 نیز به طراحی پیشرانه وسط وفادار خواهد ماند اما گفته شده این دو برادر اسپورت همان معماری بخش جلویی و سیستم فرمان یکسانی خواهند داشت این امر به کاهش شدید هزینههای توسعه و ساخت کمک خواهد کرد.
اما خبری که باعث خوشحالی پیشرانههای تنفس طبیعی میشود اینکه R8 وفادار به سنتها باقی خواهد ماند. انتظار میرود آئودی از کتاب لامبورگینی نتبرداری کرده و پیشرانهی ۱۰ سیلندر کنونی را که با اوراکان مشترک است تا جایی که امکان دارد حفظ کند.
منبع: carscoops
KING 918
۱۸ بهمن ۱۳۹۵تو عکس اول 911 قیافش خیلی فرق کرده با باقی 911 ها …………….
یعنی نسل جدید در راهه …………
بیشتر انتظار 960 رو میکشم
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۸ بهمن ۱۳۹۵.
من عاشق این R8 پدرسوخته ی*** هستم !!!
قلبم رو داغون کرده.
تو ویدئو های مختلف وقتی صدای موتورش رو میشنوم ضربان نبضم رو که تا 180 میره کاملا روی مچ دستم حس میکنم.
بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنی دوستش دارم.
تو ماشین ها ،R8 رو مثل یک پرنسس زیبابی نهایت زیبا میدونم که فرشته های خدا چهره و اندامش رو طراحی کردند.
حیف که من ، اون شاهزاده ی رویاهاش نیستم 😥😥😥
این ماشین اسطورست. سمبل صنعت ماشین سازی دنیاست.
فاتح بزرگترین مسابقه ی درگ جهان در سال 2016.
امیدوارم تا وقتی کسایی مثل من زنده هستند تولید بشه.
عاشق صدای موتورشم. ای 10 سیلندر افسانه ای … .
R8 اصلا رقیب 911 توربو نیست. کسانی که ماشین تنفس طبیعی میپسندن هیچ وقت با موتور توربو راضی نمیشن. برعکسش هم درسته.
بنابراین مشتریان R8 و 911 Turbo همیشه به این 2 ماشین وفادارند.
2 تا تایتان قدرتمند که هر کدوم در سرزمین جدایی پادشاهی می کنند.
Bavaria
۱۸ بهمن ۱۳۹۵بالاخره آئودی با کمک لامبو سوپراسپرت ساز شد، با کمک پورشه هم داره توسعه میده
.
واقعا پورشه داره تجزیه میشه، اون از شاسی هاش که میخواد به اشتراک بزاره، اینم از سیتم تعلیقش و موتور هاش هم که بماند
.
حیف اون پورشه قدیم و خاص!
.
اینجاست که فهمیدم،اگه فراری ماشینش رو با هزارجور آپشن گرون میفروشه حق داره. وقتی میبینه رقیباش همه دارن از رو دست هم تقلب میکنن،دگ چاره چیه؟!!!!
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۸ بهمن ۱۳۹۵دوست گرامی ،
پورشه در اصل در کروه فولکس واگن صاحبخونست. 75 درصد سهامداران گروه VW نوه های فردیناند و فری پورشه هستند.
پورشه برای گروه VW مثل موسسه R&D عمل میکنه.
این منطقی هست که گروه فولکس واگن با 45/000/000/000/000 تومن بدهی بیاد سرمایش رو واسه یک کار تو دو جا هزینه کنه ؟؟! کدوم آدم عاقلی همچین کاری میکنه.
در ضمن آئودی لامبورگینی رو ساخت. نه برعکسش.
سال 1994 وقتی لامبورگینی ورشکسته بود ، آئودی و پورشه با هم RS2 Avant رو ساختن که با موتور 2.2 لیتری 5 سیلندر ، ماشینی که به “ماشین معلم های جوون” معروف شده بود، با قیافه ی یک ماشین استیشن از سوپراسپرت های قرمز دو در پرادعای فراری پوز میزد.
باز خوبه آئودی با یک خودروساز پیشرفته همکاری میکنه. بهتر از اینه که آرمش رو شـورت و زیرپوش و آدامس خرسی بزنه و 100 برابر قیمتشون بندازه به خلق الله.
نکنه آئودی رو نمیشناسی. آئودی 100 سال قدمت داره. 4 تا از بزرگترین خودروسازان اون زمان آلمان با هم آئودی رو ساختن.
در پورشه اثری از تجزیه نمیبینم. همکاری پورشه و آئودی قدمت 50 ساله داره.
مگه سری 7 که قطعاتش در محصولات رولزرویس استفاده میشه داره تجزیه میشه ؟؟!
.
فعلا اوضاع پورشه بیسته. از عالی هم عالی تر.
Bavaria
۱۸ بهمن ۱۳۹۵مجید،من نگفتم ساختن. نه لامبو نه آئودی واسه هم ماشین نساختن بلکه با کمک به تکامل رسیدن.
.
من حاضرم (اگر طرفدار فراری باشم) زیرپوش یا هرچی رو با آرم فراری بخرم تا بهش کمک کنم،چون دوست ندارم ی روز سیستم تعلیق فراری ، زیر ی ماشین دیگه بره
.
درضمن هرکی زیرپوش فراری میخره، به اجبار نمیخره، فقط بخاطر علاقشه
.
آفرین به فراری که تا حالا تک مونده تا تک بمونه
.
لامبو هم تا جایی که تونسته خاص مونده و خواهد موند
مجید / خودروسازی = آلمان + ایتالیا + ژاپن
۱۸ بهمن ۱۳۹۵آخه شما از اون سیستم تعلیق که زیر یک ماشین دیگه بره چه ضرری میکنی ؟
در این زمینه به توافق نمیرسیم.
بحث بی فایدست
danial
۱۸ بهمن ۱۳۹۵مگه الفا از موتورای فراری استفاده نمی کنه؟
Bavaria
۱۸ بهمن ۱۳۹۵آلفا و مزراتی معمولا از تکنولوژی موتورهای فراری استفاده میکنن ولی این یک فرقی داره:
هیچکس با خرید آلفا، مزه فراری رو نمیچشه، ولی واسه آلفا یه تبلیغ حساب میشه
.
ولی به قول دوستمون Daniel این دوتا ((( رقیب))) برای چی باید اشتراک داشته باشن، باز هم به قول دوستمون مجید آئودی خودش از مدعیان تکنولوژی و صدسال سابقه داره، عوض اینکه بیاد سوپر اسپرتشو خاصتر کنه (که میتونه) بدتر از اینو اون داره قرض میگیره، و آئودی کم از پورشه نداره که بیاد ازش کمک بگیره
.
امیدوارم منظورمو رسونده باشم
arash66
۱۸ بهمن ۱۳۹۵Madjid R8 V12 TDI Le Mans
عزیز کاملا حرف های شما درست است و به منفی هایی که به شما داده اند توجه نکن چون اطلاعات دوستات پایین هست !
Parker
۱۸ بهمن ۱۳۹۵داداش این منفی اندازه ی پشیزی واسه من ارزش نداره.
انقدر منفی بدن که باد کنن ?????
Parker
۱۸ بهمن ۱۳۹۵این منفی ها رو اقلیتی 5 نفری میدن.
فکر میکن با این چیزا خبری میشه.
من واسه این سایت کلی برنامه دارم.
حالا حالا ها هستیم خدمتتون ???
امیرحسین
۱۹ بهمن ۱۳۹۵قربونه دهنت
حیف اون پورشه خاص و قدیمی
اول اومدن کاین رو زدن بعدش ماکان
از یه طرف پلت فرم ماشیناش به زیرمجموعه های دیگه رفت
حداقل انتظار داشتم در مورد 911 افسانه ای این کارو نکنن حالا هر چه قدر هم میخواد عقلانی و با توجیه اقتصادی باشه
Daniel
۱۸ بهمن ۱۳۹۵حیف پورشه واقعا. واقعا حیف پورشه. این دوتا رقیبا برای چی باید اشتراک داشته باشن؟
من نمیدونم این آئودی چی دیگه از خودش داره؟؟؟
آئودی هم آئودی های قدیم… .
rs7
۱۹ بهمن ۱۳۹۵داداش گلم مجید ار8 وی12شما عین خودمی منم عاشق ار8 هستم عاشقشم، کسایی که روش عیب میزارن از ماشین سر در نمیارن، لایک داری داداش.
Bavaria
۱۹ بهمن ۱۳۹۵با تشکر از همه دوستانی که چون سلیقه شون با من فرق میکنه ، منو با اطلاعات پایین خطاب کردن
.
من نگفتم آر۸ بده یا پورشه بده، میگم این مدعیان دارن از خاص بودنشون میزنن و جهت کاهش هزینه ها از سیستم های هم استفاده میکنن، من به نظر (((خودم))) مدعیانی مثل آئودی و پورشه نباید از رو دست هم تقلب کنن. همونطور که فراری انقد غرور داره که فقط تکنولوژی موتورهاشو به آلفا و مزراتی میده و هرگز از کمپانی رقیب کمک نخواسته
.
درضمن، من در دنیای ماشین نهایتا بتونم به خودم بگم آماتور، چون نه وقت مطالعه زیاد رو دارم و نه میخوام بیشتر از این بدونم(هرچند بیشتر از پانزده سال هست که در جریان کلیات دنیای اتومبیل هستم)، اگه اطلاعات غلط میدم عذر میخوام، ولی اگه نظری میدم که با سلیقه شما نمیخونه، نگین اطلاعاتش پایین هست
.
یاعلی