مدیرعامل آئودی «مارکوس دوسمن» اخیراً با یک روزنامهٔ آلمانی در رابطه با شرایط این شرکت پس از شیوع ویروس کرونا گفتگو کرده است. وی گفته است آئودی به دنبال بازگشت به میزان فروش خود قبل از شیوع کووید ۱۹ طی دو تا سه سال آینده است. دوسمن دراینباره گفته است:
مطمئناً ما انتظار داریم بحران ویروس کرونا اثرات طولانیمدتی داشته باشد. ما امسال سهماههٔ دوم بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم. بااینحال، اوضاع بهآرامی در حال بهبود است اما نه آنقدر سریع که خیلیها انتظار دارند. البته برخی کشورها مثل چین سریعتر از دیگران به حالت عادی بازگشتهاند
آئودی همچنین در حال قمار بزرگی روی تقاضای در حال افزایش برای خودروهای الکتریکی است که از مشوقهای دولتی بهرهمند میشوند. با توجه به این موضوع، آئودی امیدوار است بتواند امسال حدود ۴۰ هزار دستگاه از کراساوور الکتریکی E-Tron را به فروش برساند. این در حالی است که فروش این خودرو در شش ماه نخست امسال ۱۷ هزار دستگاه بوده است.
اما هرچند E-Tron محصول بسیار مهمی برای آئودی محسوب میشود، دوسمن اعتراف کرده است که تسلا همچنان پیشروی مهم تکنولوژی در چندین زمینهٔ مختلف است. وی دراینباره اظهار داشته است:
در حال حاضر تسلا باطریهای بزرگتری دارد زیرا خودروهای این شرکت در اطراف باطریها ساخته میشوند. تسلا از نظر معماری محاسبات و نرمافزار و همینطور در رانندگی خودکار دو سال جلوتر است
Aran Milan
۶ مرداد ۱۳۹۹البته اگه دوستان ما در اینجا قبول کنن تسلا جلوتره وگرنه مدیر آئودی واسه خودش گفته!!!
کیان
۶ مرداد ۱۳۹۹اینکه اینقدر راحت و سخاوتنمدانه حقیقت و میگن نشون حرفه ای بودنشون هست
اما بنظرم ، صرفا نظر شخصی خودم هست، تسلا قاطعا سرامدتر نیست، تسلا به لطف اتوپایلتش بسیار معروف شده و جلوتر از رقبا قرار گرفته، ولی شاید به عنوان یک خودرو و ویژگیهاش همین حالا هم خیلیا ازش جلوتر باشن، مثه طراحی داخلی و خارجی و … .
اما اتوپایلتش پاشنه آشیلش هست و ترکونده واقعا
علی آقا
۷ مرداد ۱۳۹۹پاشنه آشیل یعنی نقطه ضعف!
Sajjad
۶ مرداد ۱۳۹۹الان یکی میاد میگه نه بابا تسلا رو به افوله اینا هم همش تبلیغاته
ایلان ماسک پول داده به آئودی که این حرفو بزنه ارزش سهامش الکی بره بالا?
ali (chevy nova)
۶ مرداد ۱۳۹۹من که گفتم بارها
تسلا خدای ماشینهای برقی هست و بقیه به گرد پاش هم نمیتونن برسن
علیx76
۶ مرداد ۱۳۹۹همش حبابه :)))
Reza
۶ مرداد ۱۳۹۹مدیر عامل آئودی صد در صد درست فرمودند، چون اصلا کار تسلا ساخت خودروهای الکتریکی هستش.
ممد ژانگولر
۶ مرداد ۱۳۹۹دم آلمانها گرم که ترسی از عنوان واقعیت و شکست ندارن
این داشتن روحیه ?گلادیاتوری?باعث افتخاره
همیشه دنبال حریف میگردن ???
تسلا ?پادشاه? ماشینهای برقیه ?
Malt hill
۶ مرداد ۱۳۹۹ولی به احتمال زیاد بهش میرسید و ازش جلو میزنید
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۹تکنولوژی الکتریکی کردن ماشیین
رانندگی خودکار
صحفه نمایش به اون بزرگی که همه دارن ازش کپی میکنن
فروش بالا
و………..
خب معلومه از بقیه تکنولوژیش بیشتره
البته اگه دوستان به این چیزا پی ببرند
Alireza
۶ مرداد ۱۳۹۹الان باز دو سه نفر از عزیزان میان با سخنان گوهر بار مارا شاد میکنند، حتی اونایی که قبلا آلمانی باز بودن الان میگن آئودی چرت میگه و ازین حرفا
Hamid
۹ مرداد ۱۳۹۹اودی غلط کرده
علی
۶ مرداد ۱۳۹۹آخه من موندم بعضیا چه دشمنی با تسلا دارند ، رقابت همه جا خوبه مخصوصا بین آمریکای ها والمان ها ،لطفا متعصب نباشید
زیزیگولو
۶ مرداد ۱۳۹۹زیاد به اینجور حرفای چندرغاز و صدتا یه غاز توجه نکن و بها نده
مهدی موتورز
۶ مرداد ۱۳۹۹x واقعا زیباست
کادیلاک
۶ مرداد ۱۳۹۹دشمنای تسلا کجان دقیقا
چه دشمنی با تسلا دارین
هر خودروساز قوی باشه میگوین این خودروساز قویه
از روی قدرت معده صحبت نکنیم
مدیر عامل ایودی هم گفت که تسلا از همه جلو است(احتمالا ایلان ماسک به مدیر عامل آیودی جهت تبلیغ تسلا پول داده???)
کادیلاک
۶ مرداد ۱۳۹۹من ماندم که چرا کسانی گه در پست های قبلی از تسلا بد میگفتند کجا هستن
چرا الان نمی یان و نمی گن تسلا از همه خودروساز ها و همچنین ایرانخودرو و سایپا ضعیفه؟
Mohammad
۶ مرداد ۱۳۹۹درست میگه دیگه
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۹وقتی تسلا تو این تایم کم تونسته خودروهایی بسازه که در زمینه تکنولوژی ۲ سال از audi آلمانی که جزئی از امرپاطوری فولکس واگنه جلو بزنه ، قطعا با بزرگتر شدنش و افزایش منابعش میتونه به راحتی این فاصله رو بیشتر از ۲ سال کنه
sina
۶ مرداد ۱۳۹۹موضوع ساده اس
تسلا قمار کرد و همه تخم مرغ هاش رو چید تو یه سبد
یا برنده میشد یا با صورت میخورد زمین
اولی رخ داد
Elmiraj
۶ مرداد ۱۳۹۹وقتی تسلا تمام خودران شد….شماها تازه به تکنولوژی تغییر لاین رسیده اید….
.
۸ سال دیگر به اختلاف تکنولوژیت اضافه کن ، همون طور که هربرت دایس گفت….
ارش
۶ مرداد ۱۳۹۹جای تعجب هم نیست چرا که آمریکا مهد تکنولوژی در الکترونیک و کامپیوتره و یه سری احمق در حال توسعه مثل چین در صدد دزدی اطلاعات از آمریکا هستند.
Sina
۶ مرداد ۱۳۹۹قطعا تسلا در خودرو های برقی پیشتازه ولی من یه خواسته از پدال که علاوه اخبار خوب از تسلا عیب هاشو هم بگه تا عدالت رعایت بشه.
فرق تسلا و آئودی مثل فرق یه خونه کوچیک که اینترنت پرسرعت و لپ تاپ داره و فرقش با یه خونه خیلی بزرگ و با وسایل سلطنتی و با کیفیته که اینترنت پرسرعت نداره .
Farzad
۶ مرداد ۱۳۹۹درسته ، تسلا هنوز نقطه ضعف های زیادی داره .
JDM
۷ مرداد ۱۳۹۹هر برندی نقاط ضعف خودشو داره
پدال بار ها نقاط ضعف و قوت تسلا رو پوشش داده اما موردی که هست اینکه این اواخر تسلا رو نقاط ضعف خودش کار کرده و خیلی بهتر شده
Sina
۷ مرداد ۱۳۹۹منظور از نقاط ضعف مشکلات کیفیتیه .
پدال بار ها درباره فولکس واگن id3 و مشکلاتش حرف زده در حالی که همون موقع چندین مشکلات کیفیتی بدتر درباره تسلا وجود داشت
Farzad
۶ مرداد ۱۳۹۹به نظرم خیلی از برند ها در عرصه ی الکتریکی دارن چراغ خاموش حرکت میکنن … و ممکنه رو دست تسلا بلند شن .
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۹من تنها ایرادی که گرفتم طراحی بعضی مدلاش بوده وگرنه در کل تسلا رو تحسین میکنم
AMG///
۶ مرداد ۱۳۹۹تسلا خوبه و من پیشرفتشو تحسین می کنم
اما چیزی که باور منو به تسلا تغییر داد تسلا رودستر 2020 و سایبر ترک بود
واقعا این دو تا آینده خودرو سازین
Hadi
۷ مرداد ۱۳۹۹عاشق این تواضعشون هستم…
خیلی راحت اومده میگه برند رقیب ما از لحاظ تکنولوژی ۲ سال از ما جلوتره…
اونوقت داخلی هایی که زه بغل و کف پوش ماشین رو آپشن حساب میکنن میگن آره ما ماشین های با تکنولوژی روز تولید میکنیم و از این چرت و پرتا بعد جلو واردات رو میگیرن به بهانه اینکه که میتونن با خارجی ها رقابت کنن و نه تنها قیمت وارداتی ها کهکشانی میشه بلکه لگن های داخلی هم قیمتشون سر به فلک میکشه و یه بازار انحصاری به وجود میاد که مردم چارهای جز خریدن همین لکنته های داخلی ندارن
این است شرح حال ما…
آخییی سبک شدم …
kmal
۷ مرداد ۱۳۹۹کلا با الکتریکی حال نمیکنم حالا میخواد هرچی باشه تسلا آئودی بی ام و بنز پورشه یاهرچی دیگه