با اینکه سبد محصولات Q آئودی شامل خودروهای متنوعی است اما این به معنی نادیده گرفتن سدان ها نیست. نگاه به آمار فروش ارباب حلقهها در آمریکا نشان میدهد که تقاضا برای A6 با افزایش ۶۸.۶ درصدی به ۱۷۸۰۷ دستگاه رسیده و سدان پرچمدار A8 نیز فروش ۲۹۶۳ دستگاهی را تجربه کرده که نشان دهنده رشد فروش ۸۵.۳ درصدی است. دیگر مثال روشن این قضیه بازار چین است که در آن مدل کشیدهی A4 L رشد فروش ۳ درصدی را تجربه کرده و به خانه ۱۶۸۱۸۹ نفر راه یافته است. فروش A8 L نیز ۱۲۴۵۱ دستگاه بوده که حاکی از رشد فروش ۲۱.۶ درصدی است.
این آمار تنها بخشی از دادههایی است که از بیانیهی منتشر شده توسط مدیر فروش و بازاریابی آئودی پشتیبانی میکنند. هیلدگارد ورتمن در مصاحبه با اتوبلاگ گفته که تقاضا برای سدان ها همچنان بالا بوده هرچند مردم علاقه زیادی به کراس اوورها و شاسی بلندها نشان میدهند. او خاطرنشان میسازد سدان ها اصلاً حذف نخواهند شد زیرا آئودی معتقد است استایل بدنه سنتی این خودروها هنوز هم طرفداران زیادی دارد.
مدیر فروش آئودی همچنین در سخنان کوتاهی به خودروهای کوپه و کانورتیبل اشاره کرده و از خودروهای دو درب به عنوان محصولاتی بسیار احساسی که همیشه وجود خواهند داشت نام برده است. با این وجود انتظار میرود TT در سالهای پیش رو بازنشسته شود و آینده سوپرکار R8 نیز در هالهای از ابهام قرار دارد. در کل فروش خودروهای کوپه و به ویژه کانورتیبل ها افت محسوسی را در سالهای اخیر تجربه کرده و هاچبک های کوچک فاقد دربهای عقب (سه در) نیز کمیابتر از همیشه میشوند.
ورتمن در این گفتوگو به استیشنها نیز اشاره کرده و گفته که پس از انتشار بیانیه آئودی درباره عرضه RS6 آوانت در آمریکا بازخوردهای فوقالعادهای دریافت کرده است. باید منتظر ماند و دید که آیا پاسخ مثبت افراد به این خودرو به معنی فروش بالای آن خواهد بود یا خیر مخصوصاً اینکه استیشن پرفورمنس آئودی قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت. رقیب اصلی این خودرو یعنی مرسدس-ای ام جی E63 S واگن قیمت ۱۱۱۷۵۰ دلاری دارد.
محمد
۲۵ دی ۱۳۹۸منتظر خبر اصلی هستیم پدال
جنسیس gv80 معرفی رسمی شد
Abbas.Lambo
۲۵ دی ۱۳۹۸باید دست کسانی که سعی در زنده نگه داشتن سدانها دارن رو بوسید نه اینکه بخاطر دوزار سود بزنن زیر لنگ سدانها و فقط قد بلند بزنن،در ضمن یچیزیو میخواسم بدونم،این چینی ها چرا به ماشین کشیده علاقه دارن؟مثلا از هر سدان یه نسخه ی کشیده هم واس اونا میزنن
MAHDI
۲۵ دی ۱۳۹۸سدان ها بهترین کلاس خودرویی هستن که البته آلمانی ها در این زمینه اوضاع خیلی خیلی خوبی دارن و مثل نقل ففروش میرن برعکس سدان های خیلی از برندهای دیگه
مانی
۲۵ دی ۱۳۹۸چون قدشون خیلی خیلی بلنده ماشین کشیده رو ترجیح میدن
اما در مقابل هلندیهای کوتوله ماشین هاچ بک ریزه میزه دوست دارن
sina
۲۵ دی ۱۳۹۸سدان ها زنده می مونن حتما ولی آعودی دیگه زخمی کرده با این همه سدان
A3-A4-A5-A6-A7-A8-RS3-RS5
سه سدان تو سه تا کلاس با پر فورمنس همونا بسه دیگه
net
۲۵ دی ۱۳۹۸ایودی a8 مدل ۲۰۱۹ خیلی خوب و زیباست
علیرضا
۲۵ دی ۱۳۹۸مرسی آئودی . قطعا کسانی که عاشق خودرو هستن اگه قرار بود مدیریت آینده خودرو به اونها داده بشه حتما سدان رو تا ابد تولید میکردند . البته صد در صد تصمیم درستیه.
Sina
۲۷ دی ۱۳۹۸نبوغ مهندسی در آئودی موج میزنه . حیف فروششون تو آمریکا کمه