ما هنوز هم منتظر رونمایی از نسل جدید آئودی RS3 هستیم اما در همین اثنا تیونر سنتی محصولات گروه فولکسواگن یعنی ABT گزینه بهتری را معرفی کرده است. این شرکت روی S3 جدید دست گذاشته و با دستکاری پیشرانه ۲ لیتری توربوی آن قدرتش را به برادر عضلانیتر خود نزدیک کرده است.
پیشرانه ۴ سیلندر یاد شده در حالت استاندارد قدرت ۳۰۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری تولید میکند اما با جادوی ABT شاهد خروجی ۳۶۵ اسبی و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متر هستیم. اگرچه قدرت و صدای این پیشرانه به نیروگاه ۵ سیلندر RS3 نمیرسد اما خب فاصله قدرتی بین این دو هاچبک داغ کمتر از هر زمان دیگری شده است.
دستاندرکاران کمپانی ABT فعلاً جزئیات دستکاری قوای محرکه S3 را منتشر نکردهاند اما محصولی واقعاً سریع را معرفی نمودهاند. نسخه استاندارد این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۸ ثانیهای و حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد.
جدای از بهبود نیروگاه آهنین S3، این هاچبک اسپورت به رینگهای ۲۰ اینچی با ظاهر ۵ پره مشکی مجهز شده است. مشتریان همچنین میتوانند رینگهای ۱۹ اینچی کوچکتر با ظاهر گان متال و مشکی مات را انتخاب کنند. ABT همچنین روی یک سیستم اگزوز گیرا با چهار خروجی کار کرده است.
امیدواریم ABT و دیگر تیونرها کیت بدنه قابلاعتنایی را برای جدیدترین نسل S3 تدارک ببینند تا دیگر خبری از ورودیهای هوای غیرواقعی در جلو و عقب نباشد. ورودیهای پشتی واقعاً توی ذوق میزنند و اگر رنگ خودرو روشنتر باشد این موضوع حادتر خواهد بود. S3 مشکی حاضر در تصاویر بهبود قابلتوجهی را نسبت به نسخه استاندارد نشان میدهد اما خب هنوز هم میدانیم که این ورودیها واقعی نیستند.
NAVID۰۰۹۸
۲۷ آذر ۱۳۹۹آئودی ازون دست ماشینائیه که در استاندارد کارخونه قشنگتر جلوه میکنه .
مثل نیسان ماکسیماهای خودمون میمونه که هیچجوره نمیشه روش تغییرات ایجاد کرد و زیباترش کرد ، در حالی که نمونهی استاندارد کارخونش زیباست اما با یه تغییر رینگ هم قیافش به هم میریزه چه برسه به دستکاریهای ظاهری دیگر !
علی
۲۷ آذر ۱۳۹۹ماکسیمایی که تو ایرانه یا ماکسیمایی که تو ژاپنه؟
امین
۲۴ شهریور ۱۴۰۰برعکس گفتی ائودی سری پلاس و آر که ای بی تی یا اوانت تیون میکنه معرکه میشه الان یه ار اس کیوهشت فابریک و با تیونینگ ای بی تی ببین خدای تفاوت حس میکنی هیکلش دوبرابر میشه یا اراس هفت شش پنج چهار و همین سه وحتی ار هشت و اس هشت واقعا با تیون ای بی تی وصف ناپدیر میشن در ضمن هیچ وقت اسم ماکسیما را حتی صفرش و کنار یه ائودی نیار حتی برای مقایسه معمولی .بخدا حیف
Ho3in
۲۷ آذر ۱۳۹۹محصولات آئودی یه طورین ?میشه با یه کت و شلوار و حتی با یه لباس ورزشی پشتشون نشست خیلی مجلسی و باکلاسن
تاحالا این برند رو از نزدیک ندیدم واقعا جای خیلی از برند های دوست داشتنی توی ایران خالیه
Mr.X
۲۸ آذر ۱۳۹۹من یه Q8 تو نمایشگاه دیدم. موقعی که پراید ۲۰ بود اون ۷۰۰ میلیون. هم قیمت بنز و اینا بود.
Abbas.Lambo
۲۷ آذر ۱۳۹۹تو ژرمنا طراحی آئودی از بقیه جداس،واقعا تو طراحیش ثبات داره و قشنگ جلو میره
زیزیگولو
۲۷ آذر ۱۳۹۹عشق ماشینا بیشتر از هر چیزی به ماشین علاقه دارنو از هر فرصتی استفاده میکنن تا ماشیناشونو از نظر شتابو سرعتو شکل ظاهری ارتقاء بدنو به اصطلاح ماشیناشونو تیونینگ کنن که این کار همه جای دنیا طرفدارای زیادی داره تا جایی که شرکتای بزرگو مطرحی تو کل دنیا هستن که تقویتو تیونینگ محصولات کمپانیای مشهورو بزرگ خودروسازی رو انجام میدن و حتی تو ایران خودمونم خیلیا هستن که علاقه شدیدی به قوی کردنو تیونینگ ماشیناشون دارن که بیشترشون تو رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال هستن که اینا علاوه بر تقویت ماشین به ظاهرو زیبایی ماشینم خیلی اهمیت میدن و فقط کافیه موقعی که تو خیابون هستین یه نگاه به ماشینای تیونینگ شده بندازین که رینگو لاستیکو لامپو سیستم صوتیو اگزوز و ………. هر قسمت از ظاهر این ماشینا و حتی ارتفاعشون کلاً تغییر کرده
MAHDI
۲۷ آذر ۱۳۹۹?????
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۲۷ آذر ۱۳۹۹آئودی ماشین بدی نمیسازه. قدیمم گفتم
ولی متاسفانه الکی گران است. محصولات مشابه برند های دیگر ارزانتر هست.
علی
۲۷ آذر ۱۳۹۹یه پست درباره Audi A6 Allroad Quattro بزارین. این ماشین مورد علاقه من و خیلیای دیگه هست. عکساشو ببینین عاشقش میشین.
Omid622
۲۷ آذر ۱۳۹۹بهترین و کاربردی ترین سدان آئودی همون Rs3 هستش
منتظریم ببینیم ارباب حلقه ها چه دست پختی برامون رو میکنه
ح ع
۲۸ آذر ۱۳۹۹آقای RAMIN.plai…چرا بدون اطلاعات صحبت میکنی؟نمیشه یکم مطالعه کنین بعد اعتبار آیودی رو زیر سوال ببرین!