اگر نیازی به فضای کابین و بار جدیدترین نسل آئودی S6 ندارید ارباب حلقهها گزینهی دیگری را در اختیارتان قرار میدهد. با وجود همان پیشرانهی ۶ سیلندر هیبریدی ملایم دیزلی، این نسخه از آئودی S7 تمامی ویژگیهای برادر خود را به همراه استایل یک خودروی اسپرت بک عرضه میکند.
آئودی S7 همان قدرت ۳۴۴ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری S6 را داشته و به همین خاطر سریعتر نیست. علیرغم بدنهی روانتر و ظاهری کوپه مانند، این خودرو تیزتر هم نیست. در واقع هر دو خودرو سواری بسیار مشابهی دارند.
البته این موضوع بدی نیست. همانند نسخهی استیشن، S7 اسپرت بک گشتاور زیاد خود را از دور ۲۵۰۰ در اختیار راننده قرار میدهد و باعث میشود ترافیک را به آسانی پشت سر بگذارید. این خودرو آرام و ساکت هم بوده و شیشههای دولایهی جانبی باعث میشود کمترین میزان صدای باد وارد کابین شود.
خودروی حاضر در تست همانند S6 از سیستم فرمان پذیری تمام چرخها سود میبرد. این سیستم چابکی لذت بخشی را به ارمغان میآورد و بازخورد طبیعی را در فرمان ایجاد میکند. چسبندگی سیستم چهار چرخ محرک نیز در تمامی شرایط آب و هوایی تضمین شده است.
شاید شما بهصورت معقولی انتظار داشته باشید فرم بدنهی روانتر S7 از نظر هزینههای سوخت مزیتی را در بر داشته باشد اما این خط سقف تنها کاری که انجام داده رساندن وزن خودرو به بالای دو تن بوده است. نتیجهی این کار هم مصرف سوخت و آلایندگیای است که باعث کاهش مالیات پرداختی نمیشود.
خریداران S7 احتمالاً از حذف پیشرانهی ۸ سیلندر بنزینی نسل قبلی ناراحت خواهند شد اما دلیلی برای لذت بردن از صدای مصنوعیای که از بلندگوهای خودرو پخش میشود وجود ندارد. خوشبختانه میتوان این صدا را خاموش نمود. حتی صدای پیشرانهی دیزلی را میتوان به این صدای مصنوعی ترجیح داد.
کابین S7 تغییر چندانی در مقایسه با مدلهای استاندارد نداشته و از این نظر هم مشابه S6 است. کابین خودرو فضایی لوکس بوده و از تمامی تکنولوژیهای نوین دنیای خودرو برخوردار میباشد که از جملهی این موارد میتوان به دو صفحهنمایش سیستم اطلاعات سرگرمی اشاره کرد. لیست تجهیزات S7 اسپوت بک هم مشابه S6 بوده و در هر دو خودرو شاهد سیستم تهویه مطبوع ۴ ناحیهای، شیشههای تیره و تریم لوکس متنوع هستیم.
برخلاف آئودی S6 کاربردی و جادار، S7 برای افرادی ساخته شده که در انتخاب یک خودرو قلب را بر عقل ترجیح میدهند. به همین خاطر استفاده از یک پیشرانهی دیزلی قدرتمند در این خودرو کمی متناقض حس میشود. حقیقت این است که S7 از نظر سواری هیچ مزیتی در مقایسه با S6 نداشته و به خاطر بهای بیشتر نمیتوان آن را خیلی پیشنهاد کرد.
مشخصات آئودی S7 اسپرت بک TDI کواترو
- قیمت: 68 هزار پوند (تخمینی)
- پیشرانه: 6 سیلندر ۳ لیتری دیزلی
- قدرت/گشتاور: 344 اسب بخار/۷۰۰ نیوتون متر
- گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 5.۱ ثانیه
- حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
- مصرف سوخت: 7.۹ لیتر در هر ساعت
منبع: autoexpress
رضا شیری
۱۴ خرداد ۱۳۹۸این باa7 sportback چه فرقی میکنه؟?
تویوتا
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ببخشید یا سوال داشتم اروپایی ها که اینقدر نگران آلایندگی و آب و هوا هستن چرا پیشرانه دیزلی بیشتر استفاده میکنن ؟؟؟؟
قصد آشفتگی سایتو ندارم
علی
۱۴ خرداد ۱۳۹۸خیلی جذابه
S7 لایک
پانامرا دیسلایک
net
۱۴ خرداد ۱۳۹۸طراحی داخلی و چراغ جلو و جلوپنجره s7 شبیه زیباترین و بهترین سدان لوکس سایز بزرگ جهان ایودی a8 مدل ۲۰۱۹ هست
چراغ متصل عقب s7 زیبا نیست و صندوق عقب کشیده نیست بد شده و ۴ تا لوله اگزوز برای سدان سایز متوسط و سدان سایز بزرگ زیاده و ۲تا لوله اگزوز کافی بود و سپر عقب قسمت لوله اگزوز که مشکی هست ومتضاد با رنگ سپر عقب هست جالب نیست و اگر سپر جلو زیر چراغ جلو توری مشکی نبود و سپر جلو سوراخ نبود قشنگتر میشد و رینگش هم زیبا نیست
arash66
۱۵ خرداد ۱۳۹۸داداش داری اشتباه میزنی ….
NAVID۰۰۹۸
۱۴ خرداد ۱۳۹۸علی عزیز
S7 ، پانامرا ، سری۶ ، cls ، مگه میشه این خودروها را با هم مقایسه کرد یا اصلاً مگه میشه هیچکدام را دوست نداشت .
اگر میشد در ایران خودمون راحت خرید کرد ، هر شش ماه یکبار هر کدام را جدا جدا میخریدم و امتحان میکردم ، آخ اَگه میشد چی میییییشد .
رامتین
۱۴ خرداد ۱۳۹۸نمای جلو خیلی عالی و گیراست. کلا آئودی خودروی خاصیه و بیشتر احساس لوکس بودن را در ایران، ایجاد میکنه.
MAHDI
۱۴ خرداد ۱۳۹۸رقابت آئودی A7وCLS ازauto express
https://www.google.com/amp/s/www.autoexpress.co.uk/mercedes/cls/103982/mercedes-cls-vs-audi-a7-sportback%3Famp
رقابت آئودی A7 ومرسدسCLS از کاراندرایو
https://www.caranddriver.com/reviews/comparison-test/a25938596/2019-audi-a7-vs-2019-mercedes-benz-cls-four-door-luxury-coupe/
رقابت آئودی A7 ومرسدسCLS وب ام وسری6GT
http://gearopen.com/rides/new-audi-a7-sportback-mercedes-benz-cls-vs-bmw-6-series-gt-comparison-79716/
رقابت آئودی A7 ومرسدسCLS از تاپ گیر
https://www.topgear.com/car-news/review/quick-twin-test-audi-a7-vs-mercedes-cls
رقابت آئودی A7 ومرسدسCLS از مرسدس بلاگ
https://mercedesblog.com/2019-mercedes-cls-versus-audi-a7-sportback-the-most-beautiful-duel-of-the-year/
رقابت مرسدس CLS وپورشه پانامرا از auto car
https://www.autocar.co.uk/car-news/features/mercedes-benz-cls-vs-porsche-panamera-twin-test
MAHDI
۱۴ خرداد ۱۳۹۸رقابت های نسل جدید آئودی A7 با رقباش رو فرستادم براتون دوستان. وقتی تایید شداگه دوست داشتید ببینید
MAHDI
۱۵ خرداد ۱۳۹۸رقابت مجله AUTO ZEITUNG بین آئودی A7 وب ام و سریGT6 وفولکس واگن آرتیون
https://www.autozeitung.de/audi-a7-bmw-630d-vw-arteon-test-193880.html
رقابت مجله AUTO ZEITUNG بین مرسدسCLS وب ام و سریGT6
https://www.autozeitung.de/bmw-640i-mercedes-cls-450-test-193990.html
Hamid...Audi
۱۵ خرداد ۱۳۹۸طراحی عقبش یه جوریه، انگار یه چیزی کم داره.
به نظرم عقبش اگه شبیه به کانسپت الکتریکی بود خیلی خیلی جذاب تر میشد.
از نظر من A6 و A8 به مراتب جذاب ترن.
MAHDI
۱۵ خرداد ۱۳۹۸به نظرمن طراحی عقبA7 از مدل اسپرت ترش یعنیS7 بهتره.شاید هم در رنگ سفید اینطوره. چون اون قسمت پاینش سیاهه یه جوری شده.درمجموع طراحیش ضعفی نداره