وقتی بحث سدان های لوکس فول سایز باشد تمامی نگاهها به سمت مرسدس بنز S کلاس جدید که با کد W223 شناخته میشود خیره خواهد شد. این خودرو حدود یک هفته دیگر رونمایی خواهد شد. بامو نیز قبلاً در حال تست نسل جدید سری ۷ مشاهده شده و این در حالی است که برای اولین بار نسخه تمام الکتریکی این پرچمدار نیز عرضه خواهد شد؛ اما لکسس نیز اخیراً اقدام به بهبود LS کرده است.
آئودی در این مدت مشغول چه کاری بوده است؟ خب ارباب حلقهها نسبت به پرچمدار خود نسبتاً کمکار بوده و تنها گفته نسخه تمام الکتریکی آن عرضه نخواهد شد و برنامههای عرضه سدان لوکسش با سیستم خودران سطح ۳ فعلا لغو شده است. همچنین طرفداران آئودی از دیدن اینکه خبری از RS8 نخواهد بود ناامید شدهاند اما ویدئوی جدید CarWow که اقدام به بررسی مدل S8 کرده میتواند وضعیت را بهبود بخشد به گونهای که با دیدن عملکرد این خودرو شاید طرفداران نیازی به تولید مدل RS8 نبینند.
آئودی اعلام کرده S8 شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیهای دارد که برای چنین خودروی بزرگ و سنگینی یک عملکرد بسیار خوب محسوب میشود؛ اما نکته اینجاست که سدان آئودی بسیار سریعتر عمل میکند. خودروسازان آلمانی به خاطر عدم اعلام صحیح مشخصات عملکردی محصولات خود شناخته شدهاند و درباره S8 تفاوتها کاملاً محسوس است.
مت واتسون برای تست این خودرو از ابزار ویژهای برای اندازهگیری پرفورمنس S8 استفاده کرده و همانگونه که در ویدئو خواهید دید اعداد احساسبرانگیزی به دست آمدهاند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو تنها در ۳.۲۴ ثانیه ثبت شده و بنابراین رقیب مرسدس-ای ام جی S63 بیش از نیم ثانیه سریعتر از ادعای خود آئودی میباشد. در مقابل باید گفت سوپرکار پرچمدار R8 در نسخه پایه شتابی تقریباً برابر با S8 دارد.
شتاب صفر تا ۱۶۱ کیلومتر در ساعت این سدان لوکس نیز در ۸.۰۹ ثانیه ثبت شده و مسافت ۴۰۰ متر نیز با زمان ۱۱.۵۲ ثانیه طی شده است. ذکر این نکته مهم است که این سدان فول سایز وزن ۲۴۰۴ کیلوگرمی دارد.
اما آیندهی خانواده A8/S8 چگونه خواهد بود؟ اگرچه هنوز تولید نسخه پرفورمنس S8 پلاس تائید نشده اما میدانیم که آئودی برنامههایی برای معرفی نسخهای فوق لوکس در این خانواده را دارد. شاید این خودرو همان نسخه هورش است که پس از مدت احیا شده و به دنبال رقابت با مایباخ S کلاس باشد.
[دانلود ویدئو]
زیزیگولو
۴ شهریور ۱۳۹۹سدان لوکسو اسپرت آئودی به اندازه کافی اسپرتو قدرتمند و توانمندتر از گذشته و تا دندون مسلح واسه رویارویی با رقبا
z
۴ شهریور ۱۳۹۹همه جوره قشنگه ائودی
کابین اش عالیه
کافر مقدس
۴ شهریور ۱۳۹۹هی دنیا به چه شایستگی و احترام و کیفیتی رسیده ولی ما اینجا فقط اخبار دنیارو دنبال میکنیم .
Hadi
۴ شهریور ۱۳۹۹خیلی با ابهت و پرستیژ و قدرتنمده…
با این که ۳ سال از معرفیش میگذره هنوز هم فوق العاده زیباست…
ببینید دیگه اون موقع چی بوده ?
nikzad
۴ شهریور ۱۳۹۹هزاران بار گفتم الانم میگم که کابین و داشبورد آئودی حرف نداره به نظر من هرچند که طراحی بیرونش هم عالیه و خیلی با اصالت هست.
Dna
۴ شهریور ۱۳۹۹اینایی که از بین رقبای این کلاس یکی رو انتخاب میکنند و میخرند خیلی دوس دارم بدونم چطور میتونن یکی رو انتخاب میکنند
با اینکه عاشق مرسدس هستم بازم اصلا نمیتونم از دوتای دیگه بگذرم
بی ریا
۴ شهریور ۱۳۹۹آئودی تنها برند آلمانیه که قبولش دارم
طراحی هاش شاهکاره
پرفورمنسش عالی
بهترین سدان فول سایز سوپرلوکس آلمانی این و آ۸ هستن
بی ریا
۴ شهریور ۱۳۹۹تنها برند آلمانی که در اوج قدرت با کمترین خرج و کمترین سروصدا داره راه خودشو میره و انقدر خوب کارکرده که حتی اسپانسر تیم های بزرگ اروپایی مثل رئال مادرید و بایرن مونیخ شده
امیر.عارف
۴ شهریور ۱۳۹۹تمام ماشین هاش در کنار تکنولوژی ، رفاه ، زیبایی و …. یک اسپوت بودن خوشگل هم تو خودش داره
رامتین
۴ شهریور ۱۳۹۹یعنی آلمانی باشی و سدان لوکس بخوای و پانامرا، S8، سری7 و Sکلاس موجود باشه در کشورت، چرا اصلا باید در مورد برند یا محصول دیگه فکر کنی؟ از این دنیا مگه چه میخوای دیگه؟ حالا ملت ما تمام هدفشون برنده شدن در قرعه کشی ایران خودروست که اسمشون در بیاد! یکی از دوستانم که آلمان زندگی میکنه دیشب گفت سری4 جدید کد 430 میخواد بخره 60هزار یورو. میگفت اونجا هم بحث جلوپنجره میشه و جالبه شاید ده تیپ بسته به آپشن همین سری4 داره که روی قیمت خیلی تاثیر میگذاره.
Saeed
۴ شهریور ۱۳۹۹ای آئودی، تو چی هستی که هرسال جذاب تر میشی؟
خوشتیپ تر میشی؟
قوی تر میشی؟
امیدوارم هورش هم برگرده خیلی دلتنگشم:(
AMG///
۴ شهریور ۱۳۹۹یه چیزی رو میخوام رک و واضح بگم
سدان لوکس فقط بنتلی فلایینگ اسپور و s63
با بقیه زیاد حال نمیکنم
نه اینکه آئودی بده نه
فقط باهاش حال نمیکنم.
من دیگه حرفی ندارم
یاعلی مدد
AMG///