دوست داشتیم تصاویر جاسوسی منتشر شده درباره آئودی به بازگشت این برند به رالی مربوط باشد اما متأسفانه اینگونه نیست. اگرچه خبری از حضور دوباره آئودی در رالی نیست اما حداقل این TT فیس لیفت با چراغهای رالی مانند جلو باعث میشوند حس بازگشت آئودی به رالی زنده شود. این چراغها تقریباً ما را نمای بیرونی با پوشش استتاری کم غافل میکند. طراحی آئودی TT فیس لیفت بازنگری کمی نسبت به مدل کنونی پیدا کرده است.
به نظر میرسد بهروزرسانیهای صورت گرفته مشابه همان چیزی باشند که اخیراً در مدل TT RS دیدهایم. مدل استاندارد TT بیشک ابهت کمتری نسبت به برادر پرتوانتر در جلو داشته و ما دیفیوزر RS در عقب را نمیبینیم. این خودرو همچنین فاقد هرگونه پوشش استتاری در کنارهها بوده است. به نظر میرسد RS رکابهای جانبی ضخیمتری خواهد داشت.
علاوه بر مشاهده این خودرو در هوای سرد، تصاویر جاسوسی دیگری نیز منتشر شده که هر دو مدل کوپه و رودستر را در حال تست نشان میدهد. مدل کوپه این بار هم در برف بوده اما بدون پوشش استتاری در شب مشغول بررسی بوده است. همین موضوع درباره مدل رودستر نیز صادق بوده که البته در آبوهوای مرطوب دیده میشود. پوشش بکار رفته در نمای جلو تغییرات ورودیهای هوا نسبت به مدل فعلی را پنهان نکرده و بال عقب بزرگ باعث نمیشود فکر کنیم با RS روباز طرف هستیم. خروجیهای اگزوز گرد میگویند این خودرو دارای قوای محرکه استاندارد است.
هنوز حرفی درباره بهروزرسانیهای فنی احتمالی TT زده نشده است. مدل فعلی دارای پیشرانه ۲ لیتری ۲۲۰ اسب بخاری و گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه ای است که قدرت را به تمامی چرخها میفرستد. مدل RS نیز خروجی ۴۰۰ اسب بخاری دارد.
Mohammad
۱۹ آذر ۱۳۹۶R8 یه زمانی پرچم دارش بود و tt پشت اون
الان برعکس شده
بیشتر تمرکزشون tt شده
تغیر دادن پرچم دار با بهتر کردن ماشین های دیگه
در یک برند یعنی فاجعه
:::فرشاد:::
۱۹ آذر ۱۳۹۶اتفاقا هنوزم R8 پرچمداره و TT پشت سرش. R8 بیشتر تو چشم هست و روش مانور میدن، طرفدارانشم به مراتب بیشتره. الان R8 از بالاترین نسخه TT عملکرد بهتری داره.
Khosrow
۱۹ آذر ۱۳۹۶نسل اول تی تی یک طرح انقلابی و جذاب بود که کلی جوایز هم برد /الان بعد این همه سال عملا تغییری نکرده / ابعاد و قالب کلی همونه / همه ی اینا فیس لیفت نسل اول هستند نه یه نسل جدید / نکنه دنبال اصالت به سبک 911 هست؟ / تو این سگمنت مرسدس— اس ال کا — نسل اول و دوم شاهکار بودن ..