آئودیهنسی

تیونینگ آئودی R8 توسط هنسی

هنسی، تیونر ناآرام آمریکایی، به‌تازگی جدیدترین دست‌پروردهٔ خود را معرفی کرده است؛ اما این شرکت که بیشتر به تقویت ماسل کارها و سوپراسپرت‌های آمریکایی می‌پردازد، این بار به سراغ یک سوپراسپرت اروپایی یعنی آئودی R8 رفته است. هنسی در وهلهٔ اول این خودرو را برای پاسخی به Underground Racing ارائه کرده است که پیش‌ازاین با ساخت یک R8 توئین توربو، قدرت آن‌را به ۲۲۰۰ اسب بخار رسانده بود؛ بنابراین هنسی هم که هیچ‌گاه با ساخت هیولاهایی با قدرت ویرانگر غریبه نبوده و بارها با مدل ونوم GT خودش را ثابت کرده است، تصمیم گرفته برای رقابت با Underground Racing، به تیونینگ آئودی R8 بپردازد.

هنسی نیز برای این کار، پیشرانهٔ ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی R8 را به دو توربوشارژ مجهز کرده است اما هنوز اعلام نکرده که به چه میزان قدرت این سوپراسپرت آلمانی افزایش پیدا کرده است. هنسی در مورد این R8 گفته است:

«ما به خاطر ارتقاء پیشرانهٔ آئودی R8 از طریق تجهیز به توئین توربو هیجان‌زده هستیم. این خودروی زیبایی است و پلت‌فرمی عالی دارد که می‌تواند بسیار سریع‌تر باشد. پروسهٔ تقویت و تیونینگ این سوپراسپرت آلمانی در حال انجام است اما پیش از پایان کار، چند تصویر از آن منتشر کرده‌ایم تا زیبایی آن‌را نشان دهیم».

قوی‌ترین نسخهٔ استاندارد نسل دوم آئودی R8 که می‌توان به‌طور مستقیم از کارخانه خریداری کرد، مدل V10 Plus است که از پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی مشترک با لامبورگینی اوراکان استفاده می‌کند. این موتور ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد و R8 با استفاده از آن می‌تواند ظرف ۳.۲ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده و نهایتاً به حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند؛ اما مطمئناً R8 هنسی بسیار قدرتمندتر از این مدل خواهد بود و بنابراین باید منتظر اعلام اعداد شگفت‌انگیزی در مورد این خودرو باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    سلطان ❤❤❤

    بی‌نظیره است ماشین ، برگ بنده ی R۸ موتور V۱۰ تنفس طبیعی ۵/۲ لیتری هست. ❤

    آئودی آر۸ V10 رو بیشتر از تمام رقیبانش دوست دارم❤

    سبک old-school آئودی R8 رو هیچ ماشینی در این کلاس با این غلظت نداره ❤

    در مورد نسخه ی UGR چند وقت پیش در سایتشون جزئیاتش رو خوندم ، ۲۲۵0 اسب بخار با بنزین مسابقه و ۱۳۵۲ اسب بخار با بنزین شهری !
    بازم خیلی زیاده ،
    احتمالا ۰تا۱۰۰ رو در زیر ۲ ثانیه پر خواهد کرد ،

    1. Amir

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      همین UGR حدود ۳ سال پیش اونتادور ۲۰۱۱ رو به ۱۲۰۰ اسب بخار رسوند ، ۰ تا ۱۰۰ در ۲/۲ ثانیه.
      اونتادور گیربکس تک کلاچه داشت.
      R8 با ۲۲۵۰ اسب بخار و گیربکس دوبل‌کلاچ به نظر من ۰ تا ۱۰۰ رو زیر ۱/۸ میزنه.
      منتظر پاسخ Heffner به UGR و هنسی هستیم.
      هفنر هم خیلی تیونر خفنیه‌ ،مثل خودم عشق لامبورگینی و آئودی !❤

  2. سینا

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    ,این اگزوز هاش واقعیه؟شنیدم نیستن

    1. سینا

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (350 ديدگاه)

      زیر خبر فانتوم ننوشته بود R8

  3. محمد

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (226 ديدگاه)

    آر 8 یه ماشین بسیار دوس داشتنیه به خصوص که هنسی هم دستی به سرش کشیده باشه.

  4. فقط فرانسه فقط بوگاتی

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (218 ديدگاه)

    هنسی بازم دیوونه بازی در اورد

  5. AMIR

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    دوستان underground racing یک اوراکان رو تیون کرده بود که نتیجه 2500hp و میتونست به سرعت 440 کیلومتر دست پیدا کنه

  6. PaRHaM

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    برنامه های فعلی هنسی انگار
    کار روی همین R8 و اوراکان و NSX و فورد GT و چلنجر دیمون هست.
    عجب هیولاهایی میخواد تحویل بده???
    خیلی باحاله❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا