اگرچه آئودی RS5 به هیچ عنوان خودروی کندی محسوب نمیشود اما واضح است که میتوان نیروی بیشتری را از پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری بای توربو استخراج کرد.
تیونری که این کار را به نحو احسن انجام داده من هارت است که قدرت پیشرانه RS5 را به ۵۰۰ اسب بخار و گشتاور را به ۷۰۰ نیوتون متر رسانده که نسبت به قدرت و گشتاور مدل استوک کارخانهای افزایش به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ واحدی را نشان میدهند.
این تیونر همچنین عناصر طلایی بدنه، رینگهای ۲۱ اینچی مشکی مات، سیستم تعلیق پیچشی KW و سیستم اگزوز سفارشی را روی این محصول ارباب حلقهها نصب کرده است.
چنانچه در ویدئوی پیش رو گفته میشود صدای محصول جدید من هارت در مقایسه با یک سوپرکار خیلی بلند نیست اما قطعاً غرشهای خاص آن باعث تمایز این خودرو مدل استاندارد خواهد شد.
البته بهبود دیگر این خودرو به سرعت مربوط میشود. با اینکه ارتقای صورت گرفته روی کاغذ متوسط ارزیابی میشود اما به نظر میرسد که من هارت، خوی وحشی آئودی RS5 را به ما نشان داده و قطعاً این امر با روحیه این خودرو کاملاً همخوانی دارد.
شهاب شورلت
۹ دی ۱۳۹۶زیباست
F۲۲RAPTOR
۹ دی ۱۳۹۶من به شخصه این ماشینو سر تر از رقباش
یعنی m4و c63 میدونم.
مصطفی
۹ دی ۱۳۹۶عجب جیگریه لامصب!
good mood
۱۰ دی ۱۳۹۶یه اسپرت و لوکس واقعی
فراتر از bmw و benz های تکراری