پورشه ۹۱۱ توربو S مدل ۲۰۲۱ یکی از پرشتابترین خودروهای بازار بوده و حتی توانسته بر مک لارن ۷۲۰S غلبه کند. این خودرو به حتی سریع است که خودروهای معدودی یارای مقابله با آن را داشته و از آنجایی که نمونه استوکی پیدا نشده بنابراین CarWow به دنبال محصولی تیون شده برای رقابت با محصول پر استعداد پورشه بوده است.
آنچه که در برابر ۹۱۱ توربو S قد علم کرده نه یک سوپرکار ارتقا یافته همچون لامبورگینی اوراکان توئین توربو بلکه آئودی RS3 سدان بوده است! قطعاً نباید امیدی به پیروزی این خودرو در برابر ۹۱۱ توربو S داشته باشیم نه؟!
خب موضوع اینگونه ساده و سرراست نیست. محصولات آئودی طرفداران زیادی بین تیونرها داشته و RS3 نیز در سالهای اخیر محبوبیت خود بین تیونرها را ثابت کرده است. یکی از دلایل اصلی این موضوع به پیشرانه ۵ سیلندر توئین توربوی آن مربوط میشود که کاملاً تیون پذیر بوده و به لطف وجود سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس دوکلاچه، RS3 های تیون شده زیادی وجود دارند که از شتاب فوقالعادهای سود میبرند.
RS3 سدان موردبحث قدرت ۷۱۶ اسب بخاری داشته و میتواند مسافت ۴۰۰ متر را در محدوده ۹ ثانیه طی کند که عملکردی بسیار خوب محسوب میشود.
خب عملکرد این خودرو چگونه بوده است؟ در درگ اول پورشه لانچی فوقالعاده داشته و پیش میافتد؛ اما موضوع احساسبرانگیز اینکه آئودی توانسته پا به پای ۹۱۱ بتازد اما خب فاصله کم نشده است. در مسابقه دوم هم داستان مشابهی تکرار شده و توربو S بهتر از آئودی از زمین کنده شده است.
و سپس به مسابقه رولینگ میرسیم که نتیجه را لو نمیدهیم و بهتر است این ویدئو را تماشا کنید!
[دانلود ویدئو]
زیزیگولو
۲۷ مهر ۱۳۹۹آئودی که سهله گنده تر از آئودی هم نتونسته حریف ۹۱۱ بشه
Reza
۲۷ مهر ۱۳۹۹آقا M5 تونست مچ Pista رو بخوابونه .تمام کرک و پرم ریخت
https://youtu.be/U7UksuFzBuQ
MAHDI
۲۷ مهر ۱۳۹۹بله درگ قبلی CARWOW بین M5 کامپتیشن 800 و فراری 488 پیستا بود که این نسخه M5 تونست مسیر 400 رو در 10.2 ثانیه ثبت کنه.
مهراد
۲۷ مهر ۱۳۹۹بی ام و M5 هیولاس ??
مهراد
۲۷ مهر ۱۳۹۹آقا بی ام و و پورشه چجوری مهندسی میکنن که با اسب بخار کمتر رقبای مافوق گردن کلفت رو لوله میکنن ؟؟
NISSAN GTR SOLTAN
۲۷ مهر ۱۳۹۹داداش اون بی ام و تا 800 اسب تیون شده بود در ضمن 488 تایم خوب نزد
JDM
۲۷ مهر ۱۳۹۹بابا این خو 800 اسب بخاره?
زیزیگولو
۲۷ مهر ۱۳۹۹آره رضا ماشینای آلمانی ((مخصوصاً پورشه)) واسه لانچ کردنو درگ لِنگه ندارن
مهدی
۲۷ مهر ۱۳۹۹اره خیلی عجیب بود که ام 5 از فراری برد با اینکه ام 5 تیون بود ولی بازم جای تعجبه
Moein
۲۷ مهر ۱۳۹۹دمت گرم پادشاه درگ فقط به توربو اس میاد
JDM
۲۷ مهر ۱۳۹۹اگر 1000 اسب بخارش کنه شاید بتونه تو 400 متر از پس توربو اس بربیاد
Hadi
۲۷ مهر ۱۳۹۹۹۱۱ لامصب مثل موشک میمونه…
آئودی اگه ۹۰۰ اسب هم داشت نمیتونست از پس ۹۱۱ بر بیاد…
مهمترین عامل رکورد زدن turbo s لانچ فوق العادشه…
البته آیرو دینامیک فوق العاده ۹۱۱ هم بی تاثیر نیست…
Maserati-MC20
۲۷ مهر ۱۳۹۹هوراکان پرفورمانته که آیرودینامیک تره
OMID
۲۷ مهر ۱۳۹۹داشتن داونفورس زیاد اتفاقاً خوب نیست اصلا
اینجا منظور از ائرودینامیک بودن درگ ( مقاومت کمتر ) هست که داونفورس خودش با درگ رابطه مستقیم داره
واسه همینه مثلا 720s میتونه از سنا توی درگ سریعتر باشه
Maserati-MC20
۲۷ مهر ۱۳۹۹منم میدونم دانفورس زیاد برای درگ خوب نیست اما کاپوت 911 رو با هوراکان مقایسه کن
مثلا اگه سیستم ala رو از هوراکان بردارن دیگه ائرودینامیک تر از 911 هست
M.A.S
۲۷ مهر ۱۳۹۹میدونی خب فقط ایرودینامیک نیستش که
عوامل خیلی مهمتری هم هستن مثل کشش عالی که از گیربکس دابل کلاچ پورشه و همچنین وزن پایین تر با وجود قدرت مشابه هوراکان بدست میاد(اابته خود هوراکان هم دابل کلاچه)و این در حالتی هست که پورشه انجین تویین توربو داره و هوراکان تنفس طبیعیه
OMID
۲۷ مهر ۱۳۹۹ربطی به تیزی کاپوت نداره که وگرنه تونل باد لازم نبود
بهترین آیرودینامیک رو اشیا صیقلی و صاف دارن مثلا 720 و اسپیدتیل ایرودینامیک عالی ای دارن یا مثلا لوسید ایر با طراحی نرم و روان و کاپوت بلند آیرودینامیک فوقالعاده ای داره
مانی
۲۸ مهر ۱۳۹۹مرسدس A-class سدان با ضریب پسا ۰.۲۲ از هر دوشون خیلی آئرودینامیک تره
آئرودینامیک بودن به شکل که نیست
البته نه اینکه شکل مهم نباشه فرم قطره آب بهترینه
مدافع حقوق موتور احتراق داخلی
۲۸ مهر ۱۳۹۹اره خوب. کلا پورشه خطوط نرم استفاده میکنه ولی هوراکان پرفورمانته هم awd هست
اخه کلا باورم نمیشه همیشه تو ذهنم لامبورگینی خفن تر از پورشه بود
JDM
۲۷ مهر ۱۳۹۹مهم ترین عاملش AWD بودن گیربکس فوق العاده و وزن رو محور عقب هست(موتور عقب بودن)
علی
۲۷ مهر ۱۳۹۹تنها گزینه ای که برای رقابت با توربو اس وجود داره ، مک لارن 765LT هست که هنوز شاخ به شاخ نشدن تا نتیجه رو ببینیم
مدافع حقوق موتور احتراق داخلی
۲۷ مهر ۱۳۹۹مکلارن 765lt ، rwd یا awd
مازیار
۲۷ مهر ۱۳۹۹پورشه باید پشت توربواس بنویسه اگه میتونی منو بگیر
SRT
۲۷ مهر ۱۳۹۹مکلارن ۷۶۵ ال تی نیشخند ریزی میزند..(؛
ارش
۲۷ مهر ۱۳۹۹جدیدا مجله car and driver پورشه توربو اس رو تست کرده شتاب صفر تا ۹۶ رو عدد 2.2 بدست آورده یعنی در حد ۹۱۸ !!!!!
Maserati-MC20
۲۷ مهر ۱۳۹۹چییییی!!!!!2.2!!!!!!
از بوگاتی سریعتر!!!
از کوینیگزگ!!!
از لامبورگینی!!!!
از فراری!!!!!
مگه کیشه شتاب 2.2 پورشه 918 اشتباهه
OMID
۲۷ مهر ۱۳۹۹پورشه 918 2.2 زده اشتباه نیست
سرچ کنید میاد
Maserati-MC20
۲۷ مهر ۱۳۹۹یاااا اببللففضضضللللللل??????
مغزممم سووتت کششییدددد!!!!!!!!
Maserati-MC20
۲۷ مهر ۱۳۹۹الان 918 تو درگ میبره یا شیرون سوپر اسپرت یا یسکو ابسولوت ؟؟
M.A.S
۲۷ مهر ۱۳۹۹اخه نه شیرون سوپر اسپرت اومده نه یسکو ابسولوت نمیشه نظر داد (ولی بهترین تایم شیرون 9.9 و بهترین تایم 918 9.8 هست ولی شیرون سوپر اسپرت فک کنم 9.7 بزنه)
ولی در جواب به اون دوستمونتوربو اس فک نمیکنم دیگه در حد2.2 باشه اون918 بود
امین
۲۷ مهر ۱۳۹۹بله سریعتر چیه مگه؟ لافراری و کوعینگ که دف عقبن ۰ تا ۱۰۰ شون زیر ۲.۸ نیست لامبو هم همینطور(با اینکه جفت دیفر هست ولی ۲.۸ هست حدودا) بوگاتی هم اگه شیرون رو در نظر بگیریم(۲.۵) بله ۹۱۸ تو ۰ تا ۱۰۰ بسیار سریعتر از شیرون هست اینو تو درگ ها هم میتونی ببینی و تو ۲۵۰ متر اول شیرون هم رقیب ۹۱۸ نیست کلا خدای ۰ تا ۱۰۰ پورشه هس ۰ تا ۲۰۰ مکلارنp1 و شیرون هست و ۰ تا ۳۰۰ و ۰ تا ۴۰۰ هم کوعینگ زگ جای تعجب نداره بله ۰تا ۱۰۰ توربو اس و ۹۱۸ رقیب نداره برادر حتی هایپر کار ها هم رقیب نیستن(البته۹۱۸ که هایپرکاره) اوکی؟!
msh_ferrari
۲۷ مهر ۱۳۹۹مهندسی المانی…
911 turbo s
مگه اس اف نودی ۷۶۵ ای چیزی خریف این بشه
امین
۲۷ مهر ۱۳۹۹اگه کسی از من بپرسه برترین سوپر اسپورت ساز ها و هایپرکار های جهان کدومه میگم اول فراری و بعد هم پورشه و لا غیر
مکی که تا حالا یه موتور نزده بوگاتی هم با همکاری ۲۷۸کشور و تاسیس ایتالیایی موتور آلمانی گیربکس انگلیسی مونتاژ فرانسوی با ۲۰۰سیلندر ۹۰ لیتری ۴ توربو شارژری وزن ۲ تنی چندان جالب و خودساخته و اصیل نیست فقط کوعینگ زگ حال میده و واقعا سلطان هستن
امین
۲۷ مهر ۱۳۹۹بله سریعتر چیه مگه؟ لافراری و کوعینگ که دف عقبن ۰ تا ۱۰۰ شون زیر ۲.۸ نیست لامبو هم همینطور بوگاتی هم اگه شیرون رو در نظر بگیریم بله ۹۱۸ تو ۰ تا ۱۰۰ بسیار سریعتر از شیرون هست اینو تو درگ ها هم میتونی ببینی کلا خدای ۰ تا ۱۰۰ پورشه هس ۰ تا ۲۰۰ مکلارنp1 و شیرون هست و ۰ تا ۳۰۰ و ۰ تا ۴۰۰ هم کوعینگ جای تعجب نداره بله ۰تا ۱۰۰ توربو اس و ۹۱۸ رقیب نداره برادر حتی هایپر کار ها هم رقیب نیستن(البته۹۱۸ که هایپرکاره)
SRT
۲۷ مهر ۱۳۹۹فقط وایسا ۷۶۵ ال تی بیاد بببین چیکار میکنه.
Moein
۲۷ مهر ۱۳۹۹پدر ال تی هم بیاد بایدپورشه تو آینه بغل نگاش کنه
امین
۲۷ مهر ۱۳۹۹این بحث اعداد و ارقام مهم نیس برادر بنده خودم مدتی مکلارن رو با فراری و پورشه مقایسه میکردم که فهمیدم تا حالا۰ تا ۱۰۰ یه موتور رو هم خودش نساخته و کلا دیدگاهم عوض شد بهش میدونی که دیگه چی میگم؟
خوب ۷۶۵lt اصن ۹۱۱ رو لوله کنه خوب که چی مثلا؟!
وقتی…..
اصالت و هویت و کیفیت مهمه ۹.۹ و ۱۰.۱ مهم نیس دیمون هم ۹.۶ میزنه ولی خوب……..
اونم ماشینه و بقیه هم نه اینکه بد باشه ها فقط …….
ال قصه
مهدی ۹۱۱
۲۷ مهر ۱۳۹۹منم دیدم ۹۱۱ ۶۰ مایلو ۲/۲ زده
مهدی
۲۷ مهر ۱۳۹۹از همون اول معلوم بود پورشه 911 توربو S میبره اگه حتی منصوریم ائودی ار اس 3 تیون کنه باز ائودی نمیتونه پورشرو شکست بده مثلا پورشه 911 توربو S با زمان 10.1 پادشاه 400 متره
ارشیاSVJ
۲۷ مهر ۱۳۹۹در جنگتون شرکت نمیکنم چون لامبورگینی ها تو این مورد چیز خاصی برای رو کردن ندارن!?♂️?♂️?♂️
مدافع حقوق موتور احتراق داخلی
۲۷ مهر ۱۳۹۹به جاش رکورد نوربرگینگ (نمیدونم چجوری نوشته میشه) رو داریم خیلی مهم تر از درگه????
امین
۲۷ مهر ۱۳۹۹??عاشقت شدم ?? نوربرگرینگک (نمیدونم چطور نوشته میشه)?? اون مهمه نمدونم چیه ولی خههه لی مهمه??
مدافع حقوق موتور احتراق داخلی
۲۸ مهر ۱۳۹۹الان رفتم دیدم نوربرگ رینگ درسته
Nurber نه صبر کن … nurbergring نههه این نیسستتت … nurburgring اها اینه
چه اسم مزخرفی داره