مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور دوم، قسمت پنجم، دومین دوئل از گروه کوپههای متوسط
نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک ATS کوپه و شورلت کامارو
مجموع آراء: ۱۰۹۸
آراء شورلت کامارو: ۸۶۸
آراء کادیلاک ATS کوپه: ۲۳۰
پیروز دوئل: شورلت کامارو با کسب ۷۹ درصد از کل آراء
کادیلاک ATS کوپه | شورلت کامارو |
شورلت کامارو | |
فورد موستانگ | آئودی A5 |
؟ | |
مرسدس بنز C کلاس | دوج چلنجر |
؟ |
فورد موستانگ
تاریخ معرفی: دسامبر ۲۰۱۳
نسل کنونی: ششم
پلتفرم: –
امتیاز از کاربایر: ۳.۲ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱۳,۲۴۱ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۵,۳۵۷ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۸۱,۸۶۶ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۴۲,۴۲۸ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۷۲ درصد
حفاظت از کودکان: ۳۲ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۸ درصد
سیستمهای ایمنی: ۶۱ درصد
امتیاز کلی: سه ستاره
آئودی A5
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۶
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: MLB گروه فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۴ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۶۱,۶۱۹ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۳۳,۷۷۰ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۲۱,۳۰۱ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱۳,۵۹۲ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۹ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۷ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۵ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۵ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
فورد موستانگ GT | آئودی RS5 | |
پیشرانه | ۵ لیتری V8 | ۲.۹ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | توئین توربو |
قدرت | ۴۶۰ اسب بخار | ۴۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۷۰ نیوتن متر | ۶۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۱۰ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۸ ثانیه | ۳.۹ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۱ ثانیه | ۱۲.۴ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۲.۴ لیتر (ترکیبی) | ۱۲.۴ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | – | ۱۹۷ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۶۱ لیتر | ۵۸ لیتر |
وزن | ۱۷۶۰ کیلوگرم | ۱۸۳۷ کیلوگرم |
طول | ۴.۷۹ متر | ۴.۷۲ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۲ متر | ۲.۷۶ متر |
حجم صندوق بار | ۳۹۵ لیتر | ۳۴۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر | ۴ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۲۶,۶۷۵ دلار | ۴۳,۷۷۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۳۶,۱۸۵ دلار | ۷۰,۸۷۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10105889]
ارش
۲۲ شهریور ۱۳۹۷به آئودی رای میدم هندلینگ بهتر و سیستم چهار چرخ.
یانکی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷راجب 3 ستاره ایمنی موستانگ نکته ای هست که بگم 1 کمترین نمره برا محافظت از کودک گرفته دلیش اینه که عقب ایزو فیکس نداره چون که عملاً عقبش برا گذاشتن کودک استفاده نمیشه.همین نکته 1 ستاره کم کرده.وگرنه فکر نکنید ماشین نا امن دقیقن مقاومت بدنه و اجزا استاندارد هستن .نکته بعدی گزینه اروپا از تکنولوژیهایه ایمنی کمتر استفاده شده.آخر هم بگم که صدایه موستانگ
Saeed
۲۲ شهریور ۱۳۹۷منم با اینکه بر حسب علاقه شخصی به آئودی رای دادم اما فکر کنم باید قبول کرد فنی با اختلاف کم موستانگ میچربه زورش و خوب طرفداراشم خیلی هستن.بعید میدونم آئودی بتونه بیاد بالا.
محمد
۲۲ شهریور ۱۳۹۷دقیقا
سلیقه خودرویی ایرانیها به سلیقه آمریکایی ها نزدیکتره تا اروپایی ها
البته که آئودی اینجا مزیتهای زیادی داره از ۴ چرخ محرک تا کابین به وضوح باکیفیت تر و گیراتر
منم به آئودی رای دادم اما موستانگ هم از رقبای سرسخت این کلاسه
.
و یه نکنه هم اینکه اینها اسب دارن، ما هم اسب داریم،
هی روزگاررررر
اینها خدا دارن، ما هم ایشالا خدایی داشته باشیم
Saeed
۲۲ شهریور ۱۳۹۷بله.کلا ایرانیها خاطرات خوشی از ماشینهای آمریکایی دارن و طرفداراش زیادن تو ایران.یه مقاله بود که گروه بندی کرده بود سلیقه های خودرویی رو بر اساس جامعه آماری تو دنیا. البته خیلی جامع نبود و کلی بود.آمریکاییها،استرالیا،غرب آسیا شامل ایران و عربهارو بر اساس موقعیت جغرافیایی و علایق تو یه گروه گذاشته بود که طرفدار ماشینهای پرقدرت با ظاهری خشن و بزرگ به لحاظ جثه ای و تراکها و… هستند.تقریبا اروپا و آسیای شرقو تو یه گروه گذاشته بود که طرفدار ماشینهای با ابعاد گاها معمول ،استیشن ،دارای فاکتور آلایندگی مناسب،کم مصرف هستند و یه گروهمچینیها که عمدتا طرفدار خودروهای لیموزین و کشیده هستند فارغ از قدرت و….
البته باید اینم اشاره کرد مقایسه این دوتا منطقی نیست چندان، چون آئودی یه ماشین لوکسه در حالیکه موستانگ نه.بازار هدف و طیف مشتریهاشون متفاوته. کسیکه پرستیژ،برند،لوکس بودن براش مهمه میره سمت آئودی ناخوداگاه و کسی که عشق ماشین هست و با خود ماشین حال میکنه و قیمت براش مهمه میره سمت موستانگ.چون اختلاف قیمتیشونم وحشتناکه .
علی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷با این که فورد موستانگو خیلی دوست دارم و جاش تو قلب منه متاسفانه یا خوشبختانه به ائودی رأی دادم با توجه به کیفیت ساخت داخل و خارج و همچنین قرار دادن تکنولوژی های روز دنیا در کنار زیبایی و ظرافت خاصی که داره.(((( ای کاش روبروی هم قرار نمیگرفتن )))).
با تچکر
علی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷تازه رقیب مستقیم آئودی باید موستانگ GT350 میاوردن
اون وقت اختلاف بیشتر دیده میشد
کیان
۲۲ شهریور ۱۳۹۷خب مقایسه وقتی ائودی دو برابر قیمت داره تقریبا واقعا عجیب میشه.
مشخصا موستانگ خودروی محبوب تری و شناخته شده تری هست، سلیقه مردم ما هم اینه که امریکایی خیلی میپسندن.
در کل اگر فاکتور قیمت و بذاریم کنار میشه مقایسه کرد.
mahdy
۲۲ شهریور ۱۳۹۷و البته پرستیژ بالاتر
همچنین اطلاعات تخصصی که راجع به هر دو خودرو داده شده آئودی به وضوح برتره
(Ali (Chevy nova
۲۲ شهریور ۱۳۹۷مقدار فروش جهانى موستانگ کافىه براى نظر سنجى
emad1990
۲۲ شهریور ۱۳۹۷فینال بین 3پونی کار امریکاییه
F22RAPTOR
۲۲ شهریور ۱۳۹۷با وجود اینکه rs5رو خیلی خیلی دوست دارم
ولی به هیچ عنوان نمیتونم چشم رو ماستانگ ببندم
هردوشون عشقن
(Ali (Chevy nova
۲۲ شهریور ۱۳۹۷داداش
مقدار فروش موستانگ نمىذاره چشمى روش بسته بشه
كامي
۲۳ شهریور ۱۳۹۷اولا که میگن تعداد فروش ، نه مقدار فروش
دوما فروش بالاتر موستانگ نسبت به ار اس ۵ واسه خاطر قیمتشه .. وگر نه فروش موستانگ از بوگاتی هم بیشتره
(Ali (Chevy nova
۲۳ شهریور ۱۳۹۷کامى
بحث نکن
موستانگ برد
چه تو نظر سنجى چه تو فروش جهانى
Radin
۲۲ شهریور ۱۳۹۷آئودی خیلی خوبههههههه قطعا آئودی
سورنا
۲۲ شهریور ۱۳۹۷موستانگ قیمتش نصف آئودیه !!
ولی موستانگ بیشتر به دل میشینه جذابیتش بیشتره
امیر
۲۲ شهریور ۱۳۹۷آئودی برتری نسبی داره اما خیلی بعیده که غرش V8 موستانگ و وحشی گری یک ماسل کار رو داشته باشه،به موستانگ رای میدم
مهمان
۲۲ شهریور ۱۳۹۷خیلی حیفه که تو کل عمرت یه بار هم پشت موستانگ نشینی ، کاش بشه حداقل یه بار….
شاهین
۲۴ شهریور ۱۳۹۷بله پشت موستانگ نشینی و بعد بگی کیفیت نداره!!! پس بدون همه این ها نشستن فقط ما ننشستیم ببینیم چیه
سپیدرود
۲۲ شهریور ۱۳۹۷همیشه آلمان به ایمنی اشخاص اهمیت زیادی قائل میشه?
هرجفت عالی هستن ,واقعأ
سپیدرود
۲۲ شهریور ۱۳۹۷البته نه اینکه خودرو سازهای آمریکایی اهمیت قائل نمیشنا!!!
منظورم اینکه کمپانیهای آلملنی یا اروپایی همیشه تو ایمنی جان اشخاص خیلی بهتر عمل میکنن
sina
۲۲ شهریور ۱۳۹۷با نصف قیمت همه چی شون برابره لذا موستانگ
ب ام و سلطان
۲۲ شهریور ۱۳۹۷پراید با یک صدم قیمت بنز بهتر از بنزه!
شما دیگه چرا شما رایتو بده منطق شما ماوراییه
Amir Machine
۲۲ شهریور ۱۳۹۷این یعنی چه که تا حرف قیمت میشه سریع اسم پراید رو میارین؟
این چه مقایسه مسخرهایه؟
اینجا عملکرد موستانگ با نصف قیمت کاملاً با آئودی برابره، حالا بنظرت عملکرد پراید هم با بنز برابره؟!!!
یا نکنه موستانگ رو مثل پراید و آئودی رو مثل بنز میدونی؟
این منطق شماس که ماوراییه
Hemichan
۲۲ شهریور ۱۳۹۷امیر جان مثه اینکه منظورشون اینه اگه آئودی ماشین ارزونتری بسازه درنهایت چیزی مثل پراید از آب درمیاد ..
پس ماستنگُ عشقه
(Ali (Chevy nova
۲۲ شهریور ۱۳۹۷بعضى ها که تو بحث کم مىارن اسم پراىد رو مىکشن وسط
مانی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷منظورش اینه کیفیت سواری آئودی بهتره
هم چنین کیفیت متریال آئودی خیلی بهتره
و اینکه مقایسه یه ماشین پرمیوم با یه ماشین معمولی کارِ چندان صحیحی نیست
همونطور که مقایسه آئودی ای۸ با رلزرویس فانتوم چندان صحیح نیست
ahmad
۲۲ شهریور ۱۳۹۷قطعا ائودی ، از امریکایی اصلا خوشم نمیاد .
(Ali (Chevy nova
۲۲ شهریور ۱۳۹۷چه اهمىتى داره؟؟؟
فروششون کم مىشه؟؟
محبوبىتشون کم مىشه؟؟
مانی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷داداش اگه اینجوریه که نظرات من و شما هیچ اهمیتی نداره
خوب یجور دیگه بگو
شاهین
۲۴ شهریور ۱۳۹۷ایرانی جماعت بجز المانی و ژاپنی چی دیدن که بخوان از امریکایی خوششون بیاد هنوز دستشون به گوشت نرسیده میگن بی کیفیت هستن. بی کیفیت هم نباشن میگن پر مصرفن و الکی گنده هستن. در اصل لیاقت میخواد که هنوز برامون زوده
متین
۲۲ شهریور ۱۳۹۷راستش اگر در نهایت بخوام بین کامارو و موستانگ یکی رو انتخاب کنم قطعا از کامارو بیشتر خوشم میاد چون دیگه که تو آمریکا خودرو ی عضلانی آمریکایی ای به غیر از دوج چلنجر وجود نداره ، که البته این طبیعیه چون هم باید تو اروپا فروش داشته باشند هم حتی اگر تو آمریکا هم بخواند بفروشن باید ظاهر و تکنولوژی اروپایی ها رو داشته باشند
محمد
۲۲ شهریور ۱۳۹۷البته که موستانگ ,با این همه سال تولید و همیشه هم جزو بهترینها و پرفروشترینهاباشی حتما مزیت داره به بقیه همکلاساش
متین
۲۲ شهریور ۱۳۹۷اگر بخوام بین این دو ماشینیرو انتخاب بکنم قطعا آئودی رو انتخاب می کنم چون هر چند فورد ارزون تره اما آئودی از نظر سطح تکنولوژی یه چیز دیگست و با این ها قابل مقایسه نیست اما فورد تفاوتش اینه که اقتصادی تره و به صرفه تر اما خودم اگر پول آئودی رو داشتم آئودی میخریدم اما اگر همه ی جوانب رو در نظر بگیریم فورد هم امکانات مناسبی داره هم قیمت مناسب و در حال حاضر پر فروش ترین خودری اسپرت هم هست
sina7
۲۲ شهریور ۱۳۹۷هر جفتشون عالین
تو ظاهر که جفتشون دلبری میکنن
خیلی هم شبیه هستن تو عملکرد
ولی به قیمت که رسیدم سریع رای رو دادم به موستانگ?اصن جای بحث نمیذاره
ali a
۲۲ شهریور ۱۳۹۷بحث قیمت که بیاد وسط موستانگ وگرنه طراحی بیرون و داخل و کیفیت و هندلینگ و لذت سواری آئودی سره
Hemichan
۲۲ شهریور ۱۳۹۷جدا از قیمت مناسب
بحث دوام موتور و سفارشی سازی باشه فورد کلا تو یه سطح دیگه ای قرار داره
پس فورد
هر چند آئودی طراحی جالب و لوکسی داره و تو اروپاییها شاید بهترین موتور رو داشته باشه
متین
۲۲ شهریور ۱۳۹۷اگر بخوام جواب این نظر سنجی رو بدم ، من حتما خودم به آئودی رای میدم چون طراحی ظاهری ، برندش و مخصوصا تکنولوژی و امکانات آئودی از فورد موستانگ خیلی بالاتره هر چند گرون تره تره اما حتی هندلینگش که تو ماشینای کوپه ویژهگی مهمیه از فورد موستانگ بهتره اما اگر همه ی جوانب ، مخصوصا قیمتش رو اگر بخوایم در نظر بگیریم فورد موستانگ بهتره چون هم اقتصادی تره ، هم امکاناتش نسبت به قیمتش بیشتره ولی من اگر پول داشتم می رفتم یه آئودی می خریدم (در ضمن ، فورد موستانگ رو نمیشه یه ماسل کار آمریکایی خطاب کرد.)
F22RAPTOR
۲۲ شهریور ۱۳۹۷بله یه پونی کار آمریکائیه
مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷اینجا شتاب موستانگ روسریع ترزده ولی غیرممکنه ازآئودی سریع ترباشه.درگ های همین خودروهارودیدم توسط مجله معتبر که موستانگ طوری عقب افتاد که انگارچندصداسب ضعیف تربود.قطعا این شتاب۳/۸رونداره موستانگ اونم باموتور۴۵۰اسبی.این شتاب شاید مال نسخه های خیلی قوی ترشه.
امیر دهقان
۲۲ شهریور ۱۳۹۷شتاب و بطورکلی مشخصات فنی هردو ماشین از سایت کارانددرایور گرفته شده و کاملاً صحیحه.
شتاب موستانگ GT با گیربکس 10 سرعتۀ اتوماتیک در این سایت 3.8 ثانیه ذکر شده اما با گیربکس دستی این عدد به 4.3 ثانیه میرسه.
https://www.caranddriver.com/reviews/2018-ford-mustang-in-depth-review-engine-and-transmission
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/acceleration-2018-mustang-1526397100.png?crop=1xw:1xh;center,top&resize=800:*
محمد رضا
۲۲ شهریور ۱۳۹۷جالب اینجاست که توربوی ایودی فقط لذت راننگیو کم کرده
وگرنه موستانگ با مصرف کاملا مساوی شتاب بهتری ارایه میده
علاوه بر این افراد کمی توی کل جهان این شانسو دارن که یه خودروی ۵لیتری داشته باشن
مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷مسابقه درگ بین موستانگ gt2018و همین آئودی توآپارات هستش ازیه مجله معتبر.آئودی شتابش وحشتناکه وبافاصله موستانگ روشکست میده.یااین اعداد شتاب موستان اشتباهه ویا فقط روی کاغذه چون درواقعیت rs5خیلی سریع تره
دانیال روشنی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷یا شاید شما نمیخوای قبول کنی.
زیادی نظراتتون یکطرفست و میخواید به بقیه تحمیل کنید
سروش
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ی زمانی عاشق موستانگ بودم و هستم ولی الان کامارو غولی شده واسه خودش مخصوصا طراحیش
madjidiano rolambo
۲۲ شهریور ۱۳۹۷یه ماشین هزار تا چم و خم داره که شاید این جدول و مطالبی که در این صفحه آمده فقط 10 درصد اونا رو پوشش بده
تجربه ی مالکیت و سواری درازمدت واسه من در اولویته
از طرفی آئودی یه برند لوکسه و شخصیت خودش رو داره و کادیلاک و لینکلن مقایسه میشه
فورد هم با فولکس و فیات
تجربه ی مالکیت و سواری این ماشینا رو ندارم اما عقل آدم میگه یه کالای 100میلیونی هرگز کیفیت کالای 400 میلیونی رو نداره
انتخاب من :
اگه یه کارگر تو آمریکا باشم?? فورد
اگه رئیس یه شرکت در آمریکا باشم ?? آئودی
مطمئنم از هر دو هم با توجه به پولی که خرج کردم راضی خواهم بود … هر چقدر پول بدی همونقدر تو کاست آش میریزن
مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷آقامجید نظر شما چیه.همونطور که گفتم توی واقعیت rs5 اونقدر سریع تر حس میشد که انگار موستانگ gt۲۰۱۸بیشتر از۲۰۰اسب ضعیف تر بودش.حالا چطوراینجااین اعداد روزده؟؟؟
madjidiano rolambo
۲۲ شهریور ۱۳۹۷موستانگ با گیربکس 6 سرعته ی دستی و 10 سرعته ی اتومات عرضه میشه
اونی که شما میگی احتملا گیربکس دستی داشته که شتاب 0 تا 100ش بین 4.5 تا 5 ثانیست
واسه موستانگ با گیربکس 10 سرعته ی اتومات همین عددی که اینجا نوشته رو فورد اعلام کرده ولی به نظر من موتور با تنفس طبیعی (نه توربو که گشتاورش رو بلافاصله در اختیارت بذاره) و محور عقب (نه چهارچرخ متحرک) و وزن 1760 کیلویی که این نسخه ی اتومات داره بسیار بعیده که شتابش زیر 4 ثانیه باشه
شتاب 3/8 واسه موستانگ مثل همون شتاب 2/3 واسه دیمنه که ممکنه هزار بار هم که تلاش کنی نتونی بهش برسی
مطمئن باش هیچ کس آئودی رو به خاطر چند دهم ثانیه شتاب بیشتر به فورد ترجیح نمیده … برتری های آئودی و کلاً هر برند لوکسی نسبت به یک برند معمولی چیزی بسیار فراتر از عدد و رقم هاست … البته همه چیز به پول ??????????? و عمق جیب طرف برمیگرده و شخصیتی که دوست داره ماشینش داشته باشه … همینطور که شخصیت سمند و تویوتا با هم فرق میکنه شخصیت آئودی و فورد هم با همدیگه فرق داره.
ماشین لوکس و خاص رو هر کسی نمیتونه بخره و مشتری های مخصوص خودش رو داره
اینا رو گفتم که وقتی یه ماشین لوکس با یه ماشین معمولی مقایسه میشه و میبینی مشخصات فنیشون در جدول خیلی شبیه همه زیاد تعجب نکنی
ارادت ویژه
نوید جهرمی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷جواب خوب و منطقی. دمت گرم
نوید جهرمی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷جواب خوب و منطقی. دمت گرم
این اسب امریکایی واقعا آفرین داره با همچین محصول کاملی ک ساخته
madjidiano rolambo
۲۳ شهریور ۱۳۹۷????????????
دانیال روشنی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷آمار میگن میزان رانده شدن خودرو های اسپورت توی کمترین حالت ممکنه درمقایسه با سگمنت های دیگه.
ماهیت یه خودروی اسپورت ، بیشتر لذت بردن هست نه انجام کار های روزانه . منظور اینه کسی که دنبال این لذته ، آیا آئودی چیزی بیشتر ارائه میده که بیش از دو برابر هزینه کنیم؟
مزیت های دیگه موستانگ ،هزینه سرویس های کمتر ،افت قیمت خیلی خیلی کمتر،قابلیت تیونینگ بیشتر موستانگ،صدای بی نظیر موتور تنفس طبیعی نسبت به توربو،…
همیشه پول بیشتر دال بر بهتر بودن نیست
madjidiano rolambo
۲۳ شهریور ۱۳۹۷ارزش و هزینه ای که واسه یه ماشین اگه 50 هزار دلار باشه اگه فروشنده با 40 هزار دلار بفروشه ضرر میکنه و اگه با 60 هزار دلار بفروشه کسی نمیخره و بازم ضرر میکنه
شرکتایی به بزرگی و عظمت آئودی و فورد هرگز دوست ندارن ضرر کنن،
ارزش ماستنگ و RS5 همین قدریه که قیمتاشون هست
Ali Keyhani
۲۲ شهریور ۱۳۹۷موستانگ برام جذاب تره A5 پس رای من موستانگ
مسعود
۲۲ شهریور ۱۳۹۷با توجه به مصرف و مشخصات فنی موتور تقریبا یکسان و فاکتور قیمت کمتر ماستنگ قطعا انتخاب عاقلانه فورد هست
محمد مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷انتخاب عاقلانه موستانگ چون هم قیمتش بهتره و هم موتورش قوی تره
حمیدرضا
۲۲ شهریور ۱۳۹۷دلیل فروش کم موستانگ در اروپا حجم بالای موتور و همچنین ایمنی پایینشه وگرنه میتونست بهتر خودش رو به مردم بشناسونه و فروشش رو بیشتر کنه دوما کلا اروپایی ها برندهای خودشون رو سوار میشن حتی فروش ژاپنی ها در اروپا کمتر از جاهای دیگست فقط یکم کیا و هیوندای خودشون رو خوب جا انداختن
(Ali (Chevy nova
۲۲ شهریور ۱۳۹۷البته
فروش موستانگ تو المان رو اگه ببىنىد متوجه مىشىد تو صدر هست و به خاطر فروش بالاش تو اروپا نمونه فرمون راستش هم تولىد شد
پورشه
۲۳ شهریور ۱۳۹۷فروش اون را در آلمان ببینی میبینی که در صدر هست
بازم جمله عجیب و غریب در صدر چی هست حتما طبق یه پست کار شده نه چندان راست در سه سال پیش کدوم فروش بالا موستانگ از 105 هزار تا فروش در کل دنیا 2016 رسید به 80 هزار تا در 2017 امسالم احتمالا کمتر بشه لینک هم بخوای هست کلا اصلا عددی حساب نمیشه در مقابل مدلهای حتی لوکس آلمانی من نمیدونم قلمبه تعصب و روی کدوم یک از شماها باید گذاشت رقابت شدیده
(Ali (Chevy nova
۲۳ شهریور ۱۳۹۷باشه
فعلا موستانگ رقابت رو برد
فروش 10/000/000 موستانگ هم ىادت نره
javad
۲۲ شهریور ۱۳۹۷بین شیش تا ماشین باقی مونده تو این سگمنت
همشون عالی هستن و نمیشه حذف شدن یکیشون رو قبول کرد
دانیال روشنی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷اختلاف قیمت بیشتر از چیزیه که بشه توجیهش کرد
دو برابر قیمت !بابت قدرت بیشتر ؟گیربکس سریعتر؟سرعت یا شتاب بیشتر؟مصرف کمتر؟
قطعا موستانگ
متین
۲۳ شهریور ۱۳۹۷خوب تو این بحث فورد موستانگ چون یک نوع پونی کار هستش و فقط برای لذت بردن ساخته شده و اینکه آمریکایی هست بیشتر مردم بهش علاقه دارند حتی اگر قیمتش هم بالا تراز آئودی بود باز از نظر بعضی ها موستانگ یه چیز دیگست! ولی اگر بخواد در مبحث کیفت با کوپه های اروپایی رقابت کنه باید بیشتر تلاش کنه!
متین
۲۳ شهریور ۱۳۹۷و با اینکه آئودی قیمت دو برابر داره اما هر دو حدودا به اندازه ی هم از فروش ماشین سود می برند این یعنی این که آئودی تو قیمت خودش و فورد تو قیمت خودش هر دو ارزش خرید دارند فقط آئودی هزینه ی ساخت بیشتری داره که بخاطر کیفیتش باشه
Behnam
۲۳ شهریور ۱۳۹۷با قیمت آ ئو دی میشه یه موستانگ gt350 شلبی خرید اون موقعه رقابت دیدنی میشه ? نه الان …