کمکم در حال نزدیک شدن به گروههای پایانی در دور پنجم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابتهای خودرویی پدال هستیم و امروز به گروه سدانهای بزرگ لوکس رسیدهایم. در دوئل چهارم این گروه، مرسدس بنز S کلاس در برابر جگوار XJ قرار گرفت که طی این رقابت مجموعاً تعداد ۲۲۷۱ رأی به ثبت رسیده است. از این آراء S کلاس توانست با کسب ۱۹۸۵ رأی، به پیروزی قاطعانهای دست یافته و با ۸۷ درصد از کل آراء راهی مرحلهٔ بعدی گردد درحالیکه XJ تنها ۲۸۶ رأی دریافت نموده است. حال امروز در پنجمین و آخرین دوئل گروه سدانهای بزرگ لوکس، آئودی A8 و لکسس LS به میدان نبرد آمدهاند یعنی خودروهایی که نسل جدید هردوی آنها بهتازگی معرفی شده و بنابراین رقابت جذابی را به نمایش خواهند گذاشت.
مرسدس بنز S کلاس | جگوار XJ | آئودی A8 | لکسس LS |
مرسدس بنز S کلاس | ؟ | ||
لینکلن کانتیننتال | کیا کوریس | کادیلاک CT6 | جنسیس G90 |
لینکلن کانتیننتال | کادیلاک CT6 | ||
بامو سری ۷ | مازراتی کواتروپورته | ||
بامو سری ۷ |
آئودی A8
آئودی در میانهٔ دههٔ ۹۰ میلادی اقدام به معرفی سدانهای کاملاً جدیدی با شیوهٔ نامگذاری جدید نمود. بزرگترین مدل این سدانها که در اصل سدان پرچمدار آئودی بشمار میرفت، A8 نام داشت. نسل نخست این خودرو همراه با نسل اول مدلهای کوچکتر A4 و A6 در سال ۱۹۹۴ بهعنوان جایگزینی برای سدان بزرگ V8 معرفی شد. این نسل که روی پلتفرم D2 گروه فولکسواگن ساخته شده بود تا سال ۲۰۰۲ به تولید رسید. سپس نسلهای دوم و سوم این سدان لوکس آلمانی به ترتیب بین سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ به تولید رسیدند تا اینکه نهایتاً امسال نوبت به معرفی نسل چهارم A8 رسید. این خودرو رسماً در تاریخ ۱۱ جولای امسال طی رویدادی در بارسلونای اسپانیا رسماً رونمایی شد. نسل چهارم A8 مُعَرف زبان طراحی جدید آئودی است که پیشنمایش آن در کانسپت پرولوگ ارائه شده بود. نسل جدید A8 به انبوهی از تکنولوژیهای پیشرفته مجهز شده است که از مهمترین آنها میتوان به قابلیت رانندگی خودکار سطح ۳ اشاره کرد. همچنین آئودی سدان پرچمدار خود را به سیستم الکتریکی ۴۸ ولت هم مجهز کرده که یک سیستم هیبریدی خفیف محسوب میشود. A8 جدید فعلاً با چهار پیشرانهٔ مختلف عرضه میشود که شامل نمونههای ۳ لیتری V6 توربو بنزینی و دیزلی و ۴ لیتری V8 توربو بنزینی و دیزلی میشود. البته همانند نسلهای قبلی، در آینده پیشرانهٔ W12 و همینطور نسخهٔ اسپرت S8 هم ارائه خواهد شد اما فعلاً برای نسل جدید A8 یکی از این چهار موتور مذکور قابل انتخاب است؛ بنابراین برای این دوئل قویترین موتور کنونی A8 را انتخاب کردهایم که نمونهٔ ۴ لیتری V8 توربوشارژ بنزینی TFSI است. این پیشرانه ۴۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. تمامی مدلهای این خودرو بهصورت استاندارد مجهز به سامانهٔ چهارچرخ محرک هستند که نیرو را از یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دریافت میکند. A8 همانند گذشته در دو نسخهٔ معمولی و کشیده (با نام A8 L) به بازار عرضه میشود.
لکسس LS
در اواخر دههٔ ۸۰ میلادی تویوتا تصمیم گرفت بهطورجدی وارد بخش خودروهای لوکس شده و با آلمانیهای کهنهکار این بخش به رقابت بپردازد؛ اما چون برند تویوتا بیشتر با خودروهای اقتصادی شناخته میشد، برای عرضهٔ خودروهای لوکس مناسب نبود. به همین دلیل تویوتا برند لوکس لکسس را تأسیس نمود که اولین محصول این برند، نسل اول همین سدان بزرگ LS بود؛ بنابراین تویوتا برای شروع فعالیت خود در بخش خودروهای لوکس، بالاترین سطح این بخش یعنی سگمنت F را انتخاب کرده بود. LS که در سال ۱۹۸۹ معرفی شد، اعلام جنگی رسمی به مرسدس بنز، آئودی و بامو بود. این ماشین طی سالهای بعد و تا به امروز مقام خود بهعنوان سدان پرچمدار لکسس را حفظ کرده است. این سدان لوکس ژاپنی هماکنون در نسل پنجم خود قرار دارد که مانند آئودی A8 بهتازگی معرفی شده است. لکسس نسل پنجم LS را اوایل سال جاری در نمایشگاه دیترویت رونمایی نمود. LS در طول حیاتش همواره فقط با موتورهای V8 تولید میشد اما در نسل جدید آن که با نام LS500 معرفی شد، برای اولین بار به پیشرانهٔ V6 مجهز شده است. چندی بعد نیز مدل هیبریدی LS500h معرفی شد که از یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی به همراه دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۳۶۰ اسب بخار قدرت استفاده میکند؛ بنابراین فعلاً در لیست موتورهای نسل جدید LS پیشرانهٔ هشت سیلندر وجود ندارد. به همین دلیل ما نیز در این دوئل قویترین مدل کنونی LS یعنی مدل LS500 را انتخاب کردهایم که همانطور که اشاره شد در زیر کاپوت آن یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو قرار دارد. این پیشرانه ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و به گفتهٔ لکسس عملکرد یک موتور هشت سیلندر را با مصرف سوخت یک موتور شش سیلندر ارائه میکند. LS500 در حالت استاندارد بهصورت دیفرانسیل عقب عرضه میشود اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد.
مشخصات فنی
آئودی A8 4.0 | لکسس LS500 | |
پیشرانه | ۴ لیتری V8 | ۳.۵ لیتری V6 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۴۶۰ اسب بخار | ۴۲۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۶۰ نیوتن متر | ۶۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۱۰ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | عقب/چهارچرخ |
شتاب ۰-۹۶ | ۴ ثانیه | ۴.۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۵ ثانیه | ۱۳.۷ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۲۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۲.۷ لیتر (ترکیبی) | ۱۱.۰ لیتر (ترکیبی) |
وزن | ۲۱۷۰ کیلوگرم | ۲۱۳۰ کیلوگرم |
طول | ۵.۳۰ متر | ۵.۲۳ متر |
فاصلهٔ محوری | ۳.۱۲ متر | ۳.۱۲ متر |
حجم صندوق بار | ۵۱۰ لیتر | ۴۸۰ لیتر |
قیمت پایه | ۹۹,۰۰۰ دلار | ۷۵,۰۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9857876]
:::فرشاد:::
۱ آبان ۱۳۹۶قطعا A8 رو انتخاب میکنم چون شیکتره، مدرنتره، زیباتره. . . اختلاف قیمت زیادشون هم نمیتونه وسوسم کمه برم سمت LS500
:::فرشاد:::
۱ آبان ۱۳۹۶تو این کلاس اول S کلاس رو انتخاب میکنم، بعدش سری ۷.
یه مورد عجیب و تو ذوق زن A8 اینه که سر اگزوزش تقلبیه :/ یعنی در واقع پشت این سر اگزوزی که میبینین، لوله اگزوز قرار نداره، فقط دکوره.
AMIR SCHUMACHER
۱ آبان ۱۳۹۶.
دوست عزیز آئودی A8 اصلا سراگزوز نداره که بخواد تقلبی باشه !!!
اون قسمت های دو طرف سپر در واقع اصلا سوراخ نیستن. قسمتی از سپر با کروم به صورتی هنرمندانه به شکل مستطیل طراحی شده جوری که شما فکر کردی روی سپر سوراخ شده !!
عکسش هست ، پایین میذارم. ان شاللله زودتر تایید بشه.
این A8 که شما در تصویر میبینی در هر طرف یک اگزوز دو لول داره که دقیقا پشت همون نقاط کروم کاری شده قرار گرفتند و سرشون به سمت پایین کج شده.
اگزوزی که از سپر بیاد بیرون بیشتر واسه ماشین اسپورت خوبه واسه همین رولزرویس فانتوم 2017 سراگزوزتقلبی داره. ( بازم میگم آئودی آ8 اصلا سراگزوز نداره که بخواد تقلبی باشه)
دلیل استفاده از اگزوز تقلبی یا اگزوز های رو به پایین برای ماشین های لوکس و فوق لوکس اینه که از اگزوز این ماشین ها در هوای سرد قطرات آب به بیرون پرتاب میشه که به دوده آغشتست و شلوار کسی از پشت ماشین رد بشه رو کثیف میکنه.
AMIR SCHUMACHER
۱ آبان ۱۳۹۶اگزوز های Audi A8 مدل 2018
http://s9.picofile.com/file/8309852892/audi_a8_exhaust_system.jpg
دقت کنید که روی سپر اصلا سوراخ نیست.
:::فرشاد:::
۱ آبان ۱۳۹۶حالا که با دقت بیشتری دارم مقایسه میکنم، بر خلاف نگاه اولم که A8 خوش چهرهتر دیده شد، به نظرم LS500 هم به همون اندازه زیبا و جذابه و شایدم بهتر از A8 و نمیشه قاطعانه یکیشون رو زیباتر دونست. به هر حال نقطه ضعف اصلی طراحیشون رو ابعاد بیش از حد بزرگ پیش رادیات میدونم.
HORSE
۱ آبان ۱۳۹۶صد درصد پرفورمنس اؤدی بالاتره ولی طراحی کاملا به میل فرد بر میگرده و اصلا نمیشه گفت کدوم بهتره.
Volvo
۱ آبان ۱۳۹۶واقعا لکسس ارزنده تره
به نظرم هم زیباتره
هم محیط داخلیش رو هم که میتونید برید ببینید که کسانی که بررسی کردند چیزی جز wow و امیزینگ نگفتند.
پیشرانه هم که اگه عالی نباشه بسیار خوبه
قابلیت اعتماد هم در ضدر خودروسازی جهانه
نماد خودروسازی و هنر طراحی ژاپنه
گیربکس ده سرعته و پیشرفته داره
2 لیتر مصرفش کمتره
و قطعا ارزش بیشتری در درازمدت داره
25 هزار دلار هم ارزونتره اما کیفیتش چیزی کمتر نداره
پس لکسس
AMIR SCHUMACHER
۱ آبان ۱۳۹۶.
من به ” کوه تکنولوژی ” رای میدم.
بلاشک آئودی ارزنده تره
به نظر من زیباتر و با وقار تر از لکسوسه. طراحی LS بیشتر برای ES خوبه.
نسل جدید A8 یک کوه تکنولوژیه ، فقط یکی از این تکنولوژی ها رانندگی خودکار سطح 3 هست که لکسوس ازش بی بهرست
سود خودروساز روی هر ماشین یک عدد حساب شده و مشخصه و هیچ خودروسازی حق نداره یک دلار بیشتر از مشتری بگیره.
از این گذشته مشتری که میخواد برای ماشین 100/000 دلار پول بده مثل ما نیست که از روی 6 تا عکس و 8 تا عدد تصمیم گیری کنه. نقاط قوت A8 رو کسی میفهمه که به قصد خرید در موردش تحقیق و بررسی کنه . از نزدیک ببیندش و سوارش شده باشه.
24000 دلار اختلاف قیمت آئودی و لکسوس در واقع اختلاف ارزش ای دو ماشین و هزینه هست که براشون شده.
کیفیت داخلی آئودی از همین عکس ها مشخصه که چقدر از لکسوس بالاتره.
نمیدونم چطور گیربکس رو یک مزیت حساب کردید ؟! آخه تعداد دنده چه ربطی به بهتر بودن گیربکس داره؟!!
آئودی هم مقالش رو همین دیشب پدال گذاشت که از نظر قابلیت اعتماد بسیار عالی بود و در بین برند های لوکس رتبه ی دوم رو داشت.
لکسوس نسبت به سال قبلش یک پله سقوط داشت.
مصرف آئودی 2 لیتر از لکسوس بیشتر نیست. 1/7 لیتره که به نظر من رُند کردن این عدد به سمت 1/5 عادلانه تره تا 2 .
از طرفی آئودی 40 اسب بخار قدرت بیشتر ، 60 نیوتن متر گشتاور بیشتر ، 1 ثانیه شتاب بهتر ، 30 کیلومتر سقف سرعت بیشتر و 30 لیتر حجم صندوق بار بیشتر نسبت به لکسوس داره.
پس آئودی.
سپهر
۱ آبان ۱۳۹۶چقدر تعصب الکی دارین
Volvo
۱ آبان ۱۳۹۶یه جا میفرمایید از عکس مشخصه کیفیتش بیشتره آئودی ، یه جا میفرمایید از رو عکس نمیشه
یه جا میفرمایید اعداد رو رند میکنید و شتاب رو یک ثانیه اختلاف میبینید در حالیکه فرقشون نیم ثانیه است تو صد تا.
این دست از مغلطه کاری حتی تو یه کامنت براستی به نظرم ارزش کامنتتون رو میاره پایین
نکنه هنوز فکر می کنید ماشین سنگین تر امکاناتش بیشتره؟؟؟
موتور 4 لیتری 8 سیلندر رو با 3.5 لیتری 6 سیلندر مقایسه می کنید و می فرمایید که 40 اسب بخار بیشتر داره و به به و چه چه میکنید ولی وقتی به گیربکس میرسیم میفرمایید چیزی نیست
برعکس شما من فکر نمی کنم 24000 دلار اختلاف ارزش این دو خودرو باشه و لکسوس ارزشش بیشتره
گیربکس رو هم میتونید هماهنگیش رو با موتور شش سیلندر ببینید که چطور ابنقدر رقابت رو نزدیک کرده .
منکر توانایی آئودی نیستم اما شما برای بالا بردن آئودی دست به تخریب لکسوس زدید.
لکسوس هیچ کمبودی نداره با توجه به اختلاف قیمتشون
25 درصد اختلاف قیمت کم نیست.
کیفیت داخلی لکسوس هم می تونید برید review ها رو ببینید.
شادزی
AMIR SCHUMACHER
۱ آبان ۱۳۹۶.
دوست عزیز شما منظور من از رابطه ی بین وزن و امکانات رو که قبلا گفته بودم هنور هم نفهمیدید. شما فکر کردی چرا رولزرویس فانتوم و شورلت ایمپالا با وجود سایز تقریبا یکسان حدود 1/000 کیلوگرم اختلاف وزن دارند؟!
به نظرت “بخشی از” وزن زیادتر رولزرویس به دلیل امکانات بیشترش نیست؟؟؟
معلومه که هست.
منظور من هم این بود. امیدوارم فهمیده باشی.
.
اولا که LS و A8 اختلاف وزن ندارند که به چشم بیاد.
ثانیا حرف تو دهن من نذارید ، اختلاف وزن A8 و LS (هرچند ناچیز) رو هیچ وقت به اختلاف امکانات نمیشه ربط داد. اختلاف وزن بیشتر به دلیل موتور بزرگتر آئودیه
نمیدونم شما چه ضعفی در گیربکس آئودی نسبت به لکسوس کشف کردید که دنیا ازش بی خبرن !
فکر کنم تنها چیزی که باعث شده اینطوری قضاوت کنید بیشتر بودن عدد 10 از 8 هست!!!
چون 10 از 8 بیشتره پس گیربکس لکسوس هم بهتره !!!?
گیربکس آئودی این غول 2200 کیلوگرمی رو ظرف فقط 4 ثانیه به 96km/h میرسونه.
احتمالا شما یادت نمیاد ولی 10-15 سال پیش سوپراسپرت های فراری بودن که همچین شتابی داشتن. الان یک سدان فول سایز و لوکس به این شتاب رسیده.
من در بحث مشخصات فنی رقابت نزدیکی ( اونطور که شما میگید ) نمیبینم. وقتی میشد گفت نزدیک که اختلاف شتاب کمتر از 0/5 ثانیه و قدرت و گشتاور خیلی نزدیک هم باشن. نه این که 60 تا اختااف داشته باشن.
بازم میگم ، در اروپا و امریکا قیمت خودروها از روی باد معده و یا طمع خودروساز تعیین نمیشه ! همه چی حساب کتاب داره.
آئودی دیـوانـه نیست که قیمت آ8 رو جوری تعیین کنه تا مشتری های خودش رو به سمت S class و سری7 فراری بده. برعکس ، آئودی A8 برای حفظ مشتریان آئودی بعلاوه ی جذب مشتریان بنز ، BMW ، لکسوس ، کادیلاک و … قیمت گذاری شده.
اونجا بازار 100درصد رقابتیه و خودرویی که به اندازه ی قیمتش ارزش نداشته باشه هیچ مشتری نخواهد داشت.
مطمئنا A8 و LS به اندازه ی ارزش و توانایی هاشون قیمت گذاری شدن.
نه ارزش آئودی بیشتر از 99/000 دلاره و نه ارزش لکسوس کمتر از 75/000 دلار.
تعصب رو بذاریم کنار
والسلام .
ارمان
۱ آبان ۱۳۹۶نگاه ها جالبه و نظر من واقعا بیشتر شبیه ولوو هست تا امیر هر دو خودرو ورای تصورات مصرف کننده هستند و ایرادی به هیچکدون وارد نیست اما انتخاب منطقی با منطق بنده لکسوس خواهد بود با این همه رای ندادم و نمیدم اما اگه حرف خرید در میون باشه لکسوس بدون هیچ کمبودی به اندازه یه تویوتا کرولا ارزون تره دوستان و عزیزان مخصوصا امیر عزیز در نظر داشته باشید این که دو جنس همسان رو یکی از رقبا بتونه محصول رو به صرفه تر در بیاره خودش یه هنره یعنی داره با زبون بی زبونی میگه ما دسترسی بیشتری به منابع داریم و میتونیم ارزون تر تمومش کنیم این تو دنیای رقابت یه امتیاز همون امتیازی که (کی اف سی) رو از مرغ سوخاری سر کوچه جدا میکنه.
AMIR SCHUMACHER
۱ آبان ۱۳۹۶.
آرمان جان حرف شما درسته.
اما به نظر من قیمت بیشتر A8 به معنای صرفه ی کمترش نیست.
منابعی که در اختیار آئودی و فولکس واگن هست رو فقط میشه با دوران اوج General Motors مقایسه کرد.
کاری که آئودی انجام میده یعنی پیشقدم شدن در تکنولوژی و ارائه ی یک محصول بدیع و متفاوت ، بسیار پرخرج و پرزحمته. مشابه این تجربه رو لکسوس در مورد LFA داشت که قیمتش 400/000 دلار شد. چون LFA از زمان خودش جلوتر و با سایر محصولات لکسوس و تویوتا متفاوت بود.
چرا هایپرکارهایی مثل لافراری ، P1 و 918 اینقدر گرونن ؟
چون جلوتر از زمان حرکت میکنند و در استفاده از تکنولوژی پیشقدم میشن.
ارزش واقعی A8 شاید بالای 130/000 دلار بوده و آئودی تونسته 99/000 دلار درش بیاره.
” پیشرفت از طریق تکنولوژی ” که آلمانیش میشه Vorsprung Durch Technik . آئودی این عبارت رو سرلوحه ی کارش داره .
همیشه تکنولوژی برتر بوده که آئودی رو از رقبا متمایز کرده.
.
کسی که ثروت کافی داره و میخواد امکانات و تکنولوژی هایی که سال 2025 قراره در نسل بعد Lexus LS استفاده بشن رو الان و در سال 2017 داشته باشه ، به عبارت دیگه میخواد 10 سال از زمان جلوتر باشه ، میره سراغ آئودی و A8 و البته پول بیشتری هم میده.
کسی هم که نه ، به اندازه ی صاحب آئودی پول نداره ، یا اصلا نمیخواد 99/000 دلار برای ماشین خرج کنه و همین امکانات و تکنولوژی های لکسوس براش کافیه میره سراغ Lexus و پول کمتری هم پرداخت میکنه ، .
Volvo
۱ آبان ۱۳۹۶دوست گرامی
یه جوری می فرمایید چون از تکنولوژی های جدیدتر استفاده کرده انگار دارید با فیات کرایسلر مقایسه می کنید! طرف حساب شما تویوتا و به نوعی ژاپنه
در مورد اینکه شما می فرمایید
“گیربکس آئودی این غول 2200 کیلوگرمی رو ظرف فقط 4 ثانیه به 96km/h میرسونه.”
خب دوست گرامی رقیبش هم 4.5 ثانیه است با موتور کوچکتر ! و وزن مشابه !
مسئله اونجاست که شما نکات خوبی رو بیان می کنی اما دقیقا همین نکات رو میشه برای لکسوس هم محسوب کرد
در مورد سیاست قیمت گذاری هم چون رشته دانشگاهی من بوده می تونم بگم دیدگاهتون ذرست اما ناقصه .
سیاست فروش ، بازاریابی ، میزان فروش ، برند و سایر موارد هم تو تعیین قیمت نقش دارند
مثلا لکسوس قیمت پایینتری داره چون نیازی نداره فریاد بزنه لوکسه !
لکسوس رو کل دنیا میشناسه . مدیران لکسوس میخوان فاصله با بنز کم کنند و به نوعی فروش رو افزایش بدند.
سال 2016 لکسوس 330 هزار واحد در امریکا فروخته و آئودی 210 هزار واحد
مطمئنا 100 هزار واحد رقم کمی نیست
لکسوس قیمت رو اقتصادی تر زده تا سدان فول سایز لوکس رو بیشتر جا بندازه .
اما آئودی سهم خودش از بازار رو میدونه و قیمت رقابتی نزاشته
شما نظراتتون بسیار خوب اما در جهت علاقه مندیتون هست و من احترام میزارم
آئودی پشتوانه فولکس واگن رو داره و لکسوس تویوتا
اما مطمئن باشید لکسوس بسیار قابل اعتمادتره ! به گفته تمامی وبسایت های دنیا
شادزی مهرافزون
Moh
۲ آبان ۱۳۹۶بله ماشین ارزنده ایه لکسوس و در قیاس با کادیلاک، لینکلن، جنسیس حتی شاید جگوار سرتر باشه تو یه سری موارد، اما دیزاین تو این کلاس راه و رسم خودشو داره ، چیزی که المانیا خوب بلدن، واقعا فکر میکنید که کسی که تو این کلاس ماشین انتخاب میکنه از چجور دیزاینی خوشش میاد، دیزاین روبا بنتلی و رویز و می باخ مقایسه کنید، متوجه میشید که کدوم برند تو مسیر درست طراحی ماشین لوکس داره حرکت میکنه، طراحی لکسوس خیلی زیباست ، اما منو یاد ال سی میندازه، خیلی اسپورت و با خطوط منحنی، تو این کلاس اسموت بودن مهمه، طراحی داخلی و تکنولوزی و پرفورمنس هم که دیگه مثله روز روشنه، اعتماد به نفسی که دوستان تو ایران به لکسوس دارن و ازش حمایت بی چون و چرا میکنن خود مدیران این کمپانی هم ندارن، خیلی جالبیم ما
تک ماشینی که میتونه جایگاه بنز اس روتهدید کنه همین ای هشت هستش،
محمد
۱ آبان ۱۳۹۶با احترام اتفاقا رای من به لکسس هست
تو رنج زیر ۱۰۰هزار دلار،اختلاف ۲۵هزار دلار پول کمی نیست اون هم واسه انتخاب بین این دو چون انتخاب بین آئودی و مثلا پژو ۴۰۵ نیست و لکسس هم دستش خالی نیست تو این رقابت و خودروی شیک و لوکسیه با قیمت مناسبتر که یعنی ارزش خرید بیشتر
با ۲۵ هزار دلار اختلافشم یه ماشین خوب دیگه حتی شاسی بلند میشه خرید گذاشت کنارش
Amin
۱ آبان ۱۳۹۶از این نگاه رو به پایینی که به لکسس هست واقعا متنفرم چون غالبا ناشی از کم اطلاعاتیه،همیشه تو رقابت لکسس با المانیا دوستان جوری صحبت میکنن که انگار ماشین المانی از یه سیاره دیگه اومده و لکسس داره تمام زورشو میزنه که بگه منم هستم،در حالی که تو خیلی از زمینه ها لکسس واقعا قوی تره
DEADPOOL
۱ آبان ۱۳۹۶هردوتاشون تازه رونمایی شدن نسل جدیدهستن فقط لکسس چندماه زودتر اینکارو کرد هردو شون یکی هستن به نظرم ولی من لکسس رو بیشتر میپسندم
ارش
۱ آبان ۱۳۹۶نگاه به لکسوس پایین نیست لکسوس خودش رو ثابت کرده اما نگاهها به ائودی خیلی رو به بالاست چون ائودی اون بالا بالاهاست 13 دوره قهرمانی پشت سرهم در مسابقات لمانز نشان از تکنولوژی بسیار پیشرفته آئودی داره کاری که تویوتا هنوز موفق به انجامش نشده.
ارمان
۱ آبان ۱۳۹۶استاد ارش عزیز همچین خیلی هم ربطی به داستان نداره ها یعنی تو بیای بگی اعودی چون تو لمانز خوبه کلا خوبه و بی ام و که تو موتور اسپورت خیلی جددی عمل نمیکنه به درد نمیخوره یه چیزی میگید که ادم تو بر عکسش میمونه یا مثلا بگیم رنو به مکلارن موتور میده پس مکلارن هیچی برای اراعه جلوی رنو نداره !! هدف های سرمایه گذاری در کمپانی های مختلف اینقدر پیچیدست که حتی نمیشه در موردش حدس زد شک نکن که تو lmp1 هیچ کدوم از تیمهای اعودی تویوتا و پورشه بودجه و تعداد نیروی انسانی یکسانی ندارن و اهداف و دستاورد ها کاملا فرق میکنه.
شاهين
۱ آبان ۱۳۹۶انتخاب واقعا سخته.هیچکدوم از این دو بزرگوار ماشین های کمی نیستن.من ظاهر لکسس رو بیشتر میپسندم و قبول دارم که فنیه آعودی بهتره.اما اختلاف قیمت زیادی دارن و احتمالا تو رنج قیمت آعودی فقط بنز اس کلاس رو میخرم.با کمال احترام.انتخاب من لکسس
ارش
۱ آبان ۱۳۹۶بازم میگم آئودی در سال 1937یعنی 80 سال پیش رکورد سرعت 402 کیلومتردر ساعت رو ثبت کرده میدانید یعنی چی؟اونوقت بوگاتی و کونیخ زگ در هزاره جدید به این سرعت رسیدن رای من به آئودی هست به این دلایل سابقه فوق العاده درخشان عملکرد فنی عالی و هندلینگ مثال زدنی.تویوتا با تمام خصلت های خوبش هنوز کارداره تا به آئودی برسه من طرفدار برند آئودی نیستم من از بی ام و خوشم میاد یا اگه آئودی با فراری روبرو بشه به فراری رای میدم ولی آئودی خیلی شاخه خیلی.
HORSE
۱ آبان ۱۳۹۶اقا فرشاد ۲۵ هزار دلار یک سوم قیمت لکسس هستش اونقدرم کم نیست که اختلافی ایجاد نکنه تو انتخاب!
آرمین
۱ آبان ۱۳۹۶به نظر میاد آئودی چراغای عقبشو از سری 7 کپی کرده باشه خیلی شبیه شده مخصوصا که اون نوار کرومی را تا چراغا و مابین چراغا امتداد داده ولی باید قبول کرد طراحی آئودی سنگین تر و مردونه تره ولی طراحی لکسس اسپرت تر و جوون پسند تر و این یک سلیقه شخصی میتونه باشه که از لحاظ روانی خریدار چه روحیه و چه رنج سنی داشته باشه ولی اگه کسی هندلینگ و طراحی زیبا و موندگارتر براش مهم باشه میره سمت آئودی ولی اگه امکانات ،تعلیق فوق العاده نرم و بی نظیر براش اهمیت داشته باشه به سمت لکسس گرایش پیدا میکنه این یک قانون کلی هستش که شما پرستیژ خودروهای آلمانی رو منظورم این چهار برند(بنز،آئودی،پورشه،بی ام و) فقط میتونین با سه برند مقایسش کنید این برندها که ذکر میکنم:کادیلاک ، مازراتی و بنتلی
#ali.m#
۱ آبان ۱۳۹۶بنتلی؟?
sam
۱ آبان ۱۳۹۶مشخصاتو میخوندم میخواستم بزنم آئودی، قیمتو که دیدم لکسس رو انتخاب کردم 24 هزار تا اختلاف خیلیه به نظرم ارزش خرید بالایی داره بااین قیمت…
Hamid...Audi
۱ آبان ۱۳۹۶دوست عزیز A8 تو نسخه پایه امکانات خیلی بیشتری نسبت به لکسس داره.
با تجهیزات برابر قیمتاشون اختلاف آنچنانی نداره.
Amin
۱ آبان ۱۳۹۶به لکسس رای میدم،طراحی ائودی اونقدری که لازمه برای این سگمنت چشمگیر نیست
A8 فناوری های نسبتا جدید تری توش به کار رفته اما تو مدل پایه ۲۵ هزار دلار قیمتش بالاتره که به نظرم ارزششو نداره
Ls ولی یه جورایی به نظرم نماد لکسوسه برا همین نهایت تلاششون رو کردن رو این خودرو،فقط طراحی شیشه کاری و چرم داخل کنار در این ماشین تقریبا ۴ سال زمان برده! نهایت هنر و احساس ژاپنیو میشه تو این ماشین دید،به زودیم ls f رونمایی میشه با موتور ۴ لیتری v8 توئین توربو و ۶۰۰ اسب بخار
sina
۱ آبان ۱۳۹۶اختلاف قیمت بیشتر از اختلاف مشخصات هستش لذا لکسس.
Hamid...Audi
۲ آبان ۱۳۹۶از شما که عضو ثابت خبر های این سایت هستین بعیده…
مقایسه قیمت های پایه؟
اونم تو ماشین فول سایز لوکس؟
sina
۲ آبان ۱۳۹۶حمید عزیز
قیمت لکسس برای تیپ های مختلف بین 72 تا 84 هزارتا متغیره
این قیمت برای اعودی از 84 هزارتا شروع میشه برای نسخه 3 لیتری (قدرتش 333 اسب بخار هست) و قوی ترین نسخه اش هم همینه که بالا تو جدول هستش.
باز هم معتقدم اعودی اگه بهتر هم باشه به اندازه این قیمت بهتر نیست.
نظر شما هم محترمه
Hamid...Audi
۲ آبان ۱۳۹۶خب آخه هیچکدوم هنوز عرضه نشدن.بعد ای۸ تو همین نسخه پایه امکانات بیشتری نسبت به ال اس داره.
نظر شما هم محترمه
Alitalia
۱ آبان ۱۳۹۶آئودی خیلی خوبه ولی واسه من LS یه چیز دیگست
Kian70
۱ آبان ۱۳۹۶آئودیA8
Mohamad
۱ آبان ۱۳۹۶افتخارات و اسم و رسمی که LS داره رو آئودی نزدیکاشم نمیتونه بشه
از طرفی از نظر برندینگ لکسس خیلی قوی تر از آئودیه… حقیقتا قیمت سر و سام آور آئودی در مقایسه با لکسس دلیل قانع کننده ای نداره
آئودی
۱ آبان ۱۳۹۶برندینگ بالاتر از آئودیه!!!!!
افتخارات بالاتر از آئودیه!!!!!!!!!!!!!
چرا خودتو و راحت نمیکنی بگی یه طرفدار بی منطق ژاپنی هستی
رامکال
۱ آبان ۱۳۹۶اونجا یک حرف عجیب و خنده دار زدی
میخوام اینجا پاسختو بدم.
میگی کار ژاپنی ها بی نقص است و کسی نمیتوند ازشون ایراد بگیرد!!!
در حالی که اون فولاد ساز متقلب ژاپنی است.
پس اینکه تقلبش روی فلان خودروساز تاثیر کم یا زیاد گذاشته باشد دلیلی بر انکار کار دیگری نمیشود!!!!
در ضمن نمیدونم داستان تلویزیون پاناسونیکمون رو که توی این سایت چند بار اعلام کردم میدونی یا نه ولی همین امروز صبح دوباره سوخت.
این هم از جنس ژاپنی که قرار است 500 سال (بلا نسبت) عمر بکند.
از کولرگازی های میتسوبیشی که کمپرسور سوزوندند هم حال ندارم چیزی بگم همینطور از ویدئو سیدی “سونی” که الان نزدیک 1 ساله به خاطر خراب شدن بخش سیدی/دیویدیش ازش استفاده نکردم بخش ضبط صوتشم که از همون سال اول توش نوار میذاشتی دکمه رو میزدی معلوم نبود چه دردش شده و……….. ووووووووووووووهههههعع
این جمله که جنس ژاپنی ندارد برای من فقط خنده بر روی لب میارد.
حقیقت تلخ است.
cfz
۱ آبان ۱۳۹۶لگزوز بهتره
عارف
۱ آبان ۱۳۹۶ابتدا یاد بگیرید اسمش رو درست تلفظ کنید بعد
شاهین
۱ آبان ۱۳۹۶نه اگزوز بهتره
Mohammadreza
۱ آبان ۱۳۹۶ظاهر ls زیبا تره ولی طراحی داخلی ائودی بیشتر به دل میشینه
ولی در مجموع لکسس بخاطر قیمت بصرفه تر و استهلاک شدیدا کمش
Mohammadreza
۱ آبان ۱۳۹۶از ماشانیای لکسس LX و LS رو خیلی دوس دارم
هردوتاشونو به هر ماشینی ترجیح میدم
Rouzbeh
۱ آبان ۱۳۹۶فک کنم شتابه ال اس رو اشتباه زدید چون تو نسخه تک دف شتابش ۴.۵
Mohamad
۱ آبان ۱۳۹۶با یه نگاه اجمالی به طراحی هر دو ماشین به شاهکار بودن طراحی لکسس پی میبریم که واقعا روح داره این طراحی و با آدم حرف میزنه… طراحی داخلیشم یه اثر هنریه. این داشبورد با اون شیارهای آمیخته با چوب در سمت راست نهایت مخلوط کردن سنت و مدرنیته و فرهنگ ژاپنی را به رخ میکشه. خیلی وقتها تعصب اجازه نمیده که اینا دیده بشه
واقعا منم قبول دارم که زیبایی یه امر سلیقه ای اما انتظار دارم دوستان یه خرده ریزبینانه تر و عمیق تر به طراحی ها نگاه کنن و بحث ملیت خودروها را بزارن کنار. لکسس رو اسم LS قسم میخوره چیزی نیست که با یه نگاه بشه در مورد نتیجه گیری کرد.
اینجا کسی اگه از دیزاین و طراحی خودرو سر رشته ای داره بیاد و بگه طراحی کدوم یکی از اینها بیشتر زمان برده و چرا آدم احساس میکنه که لکسس روح داره و با یه موجود زنده طرفیم؟!
AMIR SCHUMACHER
۱ آبان ۱۳۹۶.
طراحی لکسوس برای این کلاس یه ذره شلوغ و بچگانست.
وقار کافی رو نداره.
پدرام
۱ آبان ۱۳۹۶ببخشید شما چقدر در مورد طراحی اطلاعات دارید و یا رشته دانشگاهیتون چیه!؟
علی
۱ آبان ۱۳۹۶برای اظهار نظر کردن هیچ احتیاجی به داشتن مدرک تحصیلی مرتبط نیست
وقتی به صنعت خودرو علاقه مندی کاملا اجازه اظهار نظر داری
Mohamad
۲ آبان ۱۳۹۶طراحی لکسس بچگانه ست!
طراحی لکسس اغراق آمیزه!
طراحی لکسس خط و خطوط تیز زیاد داره!
—————–
اجازه بدید اینطوری به داستان نگاه کنیم
سه حالت داره:
1- ما میفمیم ولی اونا (هزاران متخصص لکسس) نمیفهمن!!
2- اونا میفهمن ولی ما خیلی بیشتر میفهمیم!!!
3- ما توهم زدیم که میفهمیم اما اونا کارشون رو بلدن چون اگه بلد نبودن نه لکسسی در کار بود نه فروشی نه هیچ چیز دیگه ای!
#جوگیرنباشیم
#ادعانکنیم
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱ آبان ۱۳۹۶حرف شما درسته محمد جان.
طراحی داخلی ls هنرمندانه هستش،ولی اینکه کدام بیشتر زمان برده من به شخصه نمیدونم،دیگه فانتوم نیست که بگیم 24 ساعت برای چرم دوزی دور غربیلک فرمون وقت میزارن.
لکسس طراحی خارجیش کمی بیش از حد اغراق آمیز شده،جوری که انتظار یک طراحی داخلی عجیب و خارق العاده رو به فکر مشتری میندازه که خیلی اینطوری نیست،ولی آئودی واقعا اصالت آلمانی داره.ساده-جدی و کارآمد.
طراحی کنسول مرکزی لکسس هم خیلی جالب نیست به نظرم.
هر دو خوبن، ولی من آ8 رو دوست دارم.فنی هم که آئودی تاپ اسپید بالاتر-حجم صندوق بار بیشتر-شتاب بهتر.البته خب طبیعیه با توجه به نوع انجین ها آئودی قدرت بالاتری داشته باشه،که من از این مورد صرف نظر کردم.
از لحاظ حجم استفاده از تکنولوژی های نوین هم آئودی قطعا بالاتره.
#ali.m#
۱ آبان ۱۳۹۶جلوی ائودی یه خورده گیج میزنه .انگار یه کروموزومش زیادیه .یا شایدم کمه نمیدونم .
شاهین
۱ آبان ۱۳۹۶طراحی آئودی واس این به چشم شما بد میاد چون بجز سری ای سری اس هم همین شکلی ساخته میشه ولی یکم اسپرت تر
لکسوس همین ی مدل سدان لوکس رو داره بعد انتظار داری ناب نباشه؟!
آئودی سری s . a . rs بعضی مدلاشون شبیه به هم هستن عکسشو دارم اصن نمیتونی تشخیص بدی توی ظاهر.اما توی باطن ی چیز دیگس
حمیدرضا
۱ آبان ۱۳۹۶میخاستم به لکسوس رای بدم ولی حجم تکنولوژی داخل ائودی باعث شد رایم بچرخه ولی در دنیای واقعی لکسوس خیلی قابل دسترس تره
Hamid...Audi
۱ آبان ۱۳۹۶آئودی A8 یه عشقه. یه ماشین با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا.
بدون خوندن مشخصات و متن A8.
Saman
۱ آبان ۱۳۹۶قطعن لکسس :-) نیازی به سنجش پارامترهای دوام و کیفیت و استهلاک و مخارج ناچیز و قابلیت اطمینان نیستش چون در این زمینه ها لکسس رفرنس محسوب میشه. طراحی خارجی و داخلی لکسس بسیار زیبا و سنجیده هست لکسس LS را به بوئینگ هم ترجیح میدم :-) آئودی A8 هم طراحی خوبی داره ولی نمای جانبیش شبیه فورد فایو هاندرد هستش که قبلن تولید میشد.
حسین
۱ آبان ۱۳۹۶انصافا لکسس خیلی شیک تر و با کلاس تره
مشخصاتشم به نظر من بهتره
چون قدرت لکسس 6سیلندر 3500سی سی فقط40اسب بخار از آئودی 8سیلندر 4000سی سی کمتره که اونم به خاطر وزن کمتر لکسس خیلی قابل توجه نیست
اما
واقعا طراحی لکسس چشم نوازه
قیمت کمتر لکسس هم واقعا وسوسه کننده است
واقعا حیفه توی این دوئل لکسس حذف بشه
چون توی این سگمنت این لکسس خیلی قدره خیلی
پدرام
۱ آبان ۱۳۹۶معمولا پدال همیشه مقایسه های کامل انجام میده ولی این بار یه مشکل اساسی داره چرا در بخش فنی نباید موتور 3.0 لیتری ۶ سیلندر سوپرشارژ ائودی مقابل لکسس قرار بگیره واقعا جای تعجب دار? ولی به جاش موتور ۸ سیلندر قرار گرفته لازم میدونم مشخصات موتوری رو که گفتم ذکر کنم این موتور ائودی که با موتور لکسس حداقل اختلاف از نظر حجم و سیلندر رو داره دارای ۳۳۳ اسب بخار و شتاب ۵.۵ ثانیه ای هست.!!!!!!!!!!!
مورد دوم خیلی جالبه دوستان هنوز نمیدونن ائودی چی دار لکسس چی داره در مورد تکنولوژی صحبت میکنن خیلی جالبه!!!!! یا در مورد طراحی!!! یه سوال داشتم دوستانی که در مورد طراحی نظر میدن چقدر اطلاعات در مورد طراحی دارن یا کجای دنیا میان بگن چون لکسس بدنش شلوغه پس خوب نیست!!!!!!!!!!!
و اما خوش حال میشم بدون دلیل پدال برای قرار دادن موتور ۸ سیلندر به جای ۶ سیلندر رو!!!!
Hamid...Audi
۱ آبان ۱۳۹۶اون موتور 6 سیلندر سوپر شارژر بعد از 2016 روی هیچ ماشینی گذاشته نشده به جاش یه موتور 3 لیتری توربو با 354 اسب قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور استفاده میشه.
بعدشم قدرت بالاتر تو موتور لکسس به دلیل بوست بالاتر توربوئه و استهلاک بالاتری داره.
بعدشم شما یه بار برو تکنولوژی های A8 رو بخون میفهمی چیا داره که لکسس ندارد.
پدرام
۱ آبان ۱۳۹۶پیشنهاد منم اینه صبر کنید لکسس کامل تکنولوژی هاشو معرفی کنه بعد میبینیم
و اینکه استهلاک در مورد لکسس اصلا قابل قبول نیست?
Hamid...Audi
۲ آبان ۱۳۹۶دیگه امروز همه در مورد توربو و مزایا و معایبش اطلاع دارن.بنزین با کیفیت با اوکتان بالا، سرویس های زود تر از موقع، مراقبت فیزیکی و دمایی از توربو و … هزینه هایی هستن که باید قبول کرد واسه جفتشون وجود داره.و اینکه نسبت قدرت به حجم موتور بالاتر لکسس به خاطر بوست بالاتر توربوی لکسسه و خواه یا نا خواه فشار بیشتری به موتورش وارد میشه و این دقیقا یعنی استهلاک بالاتر.چیزی که غیر قابل قبوله ادعای بعضی دوستانه که به صورت غیر مستقیم میگن کیفیت ساخت موتور لکسس بالاتر از آئودیه.
امیر دهقان
۱ آبان ۱۳۹۶ممنون از نظر شما دوست عزیز
در رابطه با سوال شما باید گفت همونطور که تو متن هم گفته شده برای هردو ماشین قویترین موتور موجود انتخاب شده. یعنی در دنیای واقعی و بازارهای جهانی هم لکسس LS فعلاً باید با همین موتور شش سیلندر با موتورهای هشت سیلندر آئودی، مرسدس و بامو رقابت کنه.
بنابراین در دوئل ما هم قویترین موتور حال حاضر لکسس LS در برابر قویترین موتور حال حاضر آئودی A8 قرار گرفته.
پدرام
۱ آبان ۱۳۹۶تشکر از جواب شما ولی چرا قوی ترین در نظر گرفته شده در حالی که به نظر بهتر میاد موتور هایی با مشخصات نزدیک بهم قرار بگیرن
علی
۱ آبان ۱۳۹۶انصافا لکسوس بمراتب بهتره
#ali.m#
۱ آبان ۱۳۹۶Ls طراحی معرکه ای داره مخصوصا قسمت جلوش و جلو پنجرش که از ائودی خیلی بهتره .
تو بحث شتاب اختلاف خیلی ناچیزه
ما ایرانیا از بس ماشینای سنگین و کند مثل سمند و پراید سوار شدیم یه حسی درمون هست که نمیخوام اسمشو بزارم عقده ولی واقعا تا 0/1ثانیه شتاب بیشتری میبینم سریع میگیم اون ماشین بهتره .
دست خودمونم نیست .
واسه یه سدان لوکس تو این اندازه 4و4.6ثانیه خیلی عالیه
من اینو نقطه قوت یا ضعف نمیدونم .
از طرفی من قرار نیست سوار جایزه ای لمانز ائودی بشم که این چیزا واسم معیار باشه.
یا سرعت 400کیلومتری که فلان سال بهش رسیده
رای من لکسس به دلیل طراحی بهتر .
علی
۱ آبان ۱۳۹۶ای کاش لکسوس این طراحی رو برای es یا gs انجام می داد و ls رو با یک طراحی تشریفاتی تر به بازار می فرستاد
به نظر من این مدل لکسوس مثل یه قطعه هنریه ولی برای این کلاس مناسب نیست و زیادی اسپرته
تو این سگمنت به نظر من بعد از s class آئودی بهترینه
#ali.m#
۱ آبان ۱۳۹۶جالبه توی کانال دقیقا پایین دوئل لکسس و ائودی ،
پدال مطلبی گذاشته به اسم (چراغ های خلاقانه ائودی a8)
واقعا ما ایرانیا هر جا زورمون برسه تقلب میکنیم .
دستتون درد نکنه واقعا .
پدرام
۱ آبان ۱۳۹۶دقیقا علی جان میخواستم همینو بگم واقعا جای تاسف داره که حتی نمیتونیم خودمون رو کنترل کنیم برای تقلب
M3csl
۱ آبان ۱۳۹۶علی و پدرام عزیز.درود ب شرفتون.خوشحالم ک غیر از خوانندگان آماتور یه سری حرفه ای و آدم حواس جمع اینجا حضور دارن.همیشه ائودی با معمولیا مقایسه میشه و ب ام و با قدرترین ها.رقیب کواتروپورته اصولاً و قانونی استون مارتین و پورشن اما با ب ام و بیچاره مقایسه میشه!!!! اما ائودی نور چشمی با لکسس!!!؟؟
Hamid...Audi
۲ آبان ۱۳۹۶دقیقا دیروز دوئل آئودی تی تی با ب ام و ام۲ برگزار شد که آئودی تی تی برنده شد.
#توهم_توطئه
Hamid...Audi
۱ آبان ۱۳۹۶قبل از اون پست هم آئودی با اختلاف جلو تر بود.
AMIR SCHUMACHER
۱ آبان ۱۳۹۶.
واقعا که … . ???????
فکر کنم شما به اندازه ی کافی بزرگ نشدید.
این دوئل ها رو زیادی جدی گرفتید
بالا به آئودی توهین کردی که ناقص الخلقست و کروموزوم هاش کمه ! . فدای سرت ، اما احترام این سایت رو حفظ کن حداقل
چه حرفایی که پشت سر این سایت مظلوم زده نمیشه
واسه خودروسازی که هیچ اهمیتی به ما و وجود ما نمیدن و فقط پول براشون مهمه به هموطن خودتون چی ها که نمیگید.
چند بار در این سایت بر ضد لکسوس و در دفاع از خودروسازان آلمانی حرف زدم و کامنتام بی هیچ دلیلی حذف شد ، هیچ دلیلی براش پیدا نکردم ، نه توهین تو کامناتام بود و نه عبارت غیراخلاقی و … . اون موقع تبلیغات تویوتا هم خیلی زیاد بود تو سایت.
سر همین قضیه خداشاهده هر وقت خواستم اعتراضی به این سایت و دستاندرکارانش بکنم موقع تایپ کردن دستم لرزید و گفتم اگر به احتمال یک درصد اشتباه کنی و الکی به این بنده های خدا تهمت بزنی پس فردا چطور میخوای جواب بدی . سعی میکردم یه دلیل دیگه برای حذف کامنتام پیدا کنم.
بعدا هم مشخص شد برام که در مورد پدال بی انصافی میکردم
خوبه آئودی وارد ایران نمیشه و در ایران فروش نداره وگرنه معلوم نیست چی ها که گفته نمیشد.
این دوئل ها فقط بستری برای تبادل اطلاعات و لذت بردن از دنیای خودروست. همین
این جمله بالای 100 بار در پدال تکرار شده ، نمیدونم چرا نمیفهمید
“این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی می باشد”
واقعا که بچه اید.
اَه … .
پدرام
۱ آبان ۱۳۹۶امیرجان همونطور که شما لکسس رو طراحیش رو خط خطی میدونی یه فردی هم ممکنه اصلا با طراحی ائودی کنار نیاد و اینگونه ببینه پس توهین نیست.!!!
مورد دوم شما یه دلیل بگو چرا دقیق روز مقایسه لکسس و ائودی باید گیف چراغ های ائودی قرار بگیره !!!
و اما مورد اخر چرا باید در حالی که ائودی موتور ۶ سیلندر توربو داره موتور ۸ سیلندر توربو در این مقایسه بیاد!؟؟؟
چرا!؟
AMIR SCHUMACHER
۱ آبان ۱۳۹۶.
دوست عزیز بزرگترین مشکل اینه که شما زحمت 2 دقیقه مطالعه رو به خودت نمیدی
همین بالا نوشته ، برای هر خودرو ” قوی ترین” موتور موجود انتخاب شده.
همین موتور قوی یکی از عواملیه که باعث شده قیمت A8 اینقدر بره بالا و دوستان حداقل یک چیز برای برتری دادن LS به A8 داشته باشند ( = قیمت کمتر) .
وگرنه همونم نبود.
قیمت A8 با اون موتور میشد 83000 دلار و مصرفش 1 لیتر کمتر از لکسوس.
پدرام
۱ آبان ۱۳۹۶متاسفانه متنی رو که گفتید پیدا نکردم ولی قبلش خونده بودم که قوی ترین موتور هر دو در نظر گرفته شده در صورتی که این صد در صد به نفع ائودی هست در مورد برتر دونستن فقط تعصب بیجا باعث شده موفقیت های لکسس رو ندونید یا فراموش کنید ولی اگر بخوام یه اشاره کنم به همین جدول جدید کانسومر ریپورتس کافیه?
#ali.m#
۱ آبان ۱۳۹۶دوست عزیز مجید اولا در مورد اون مطلب داخل کانال ک گفتم
اگه پایینش گرافیک چراغ لکسس رو میذاشت هم من اعتراض میکردم.
ولی در مورد شما اینطور فکر نمیکنم.
دوما شما نمیتونی ب من بگی بزرگ شدم یا نه این بی احترامی رو بار ها ب خیلیا کردی
من فقط یه اعتراض کردم که شما به خاطر تعصب یا هرچیز دیگه نمیتونی قبول کنی .بحث سر این دوئل نیست .واقعا نمیدونم شما چرا منظور منو نگرفتی .
و البته این شمایی که همه چیزو جدی گرفتی من میگم انگار ی کروموزمش کمه شما میگی بچه گانه و مسخرست .
هردوی اینا یک معنی میده هیچ کدوم هم توهین نیست .
شما ماشین هارو خیلی جدی گرفتی
اعراب صدر اسلام هم اینقدر حتی رو قبیلشون تعصب نداشتن ک، شما رو ماشین داری .
اخه به هموطن خودم چی گفتم مگه؟
این کار تقلبه شاخ و دم هم نداره .هم وطن و غیر هم وطن هم نداره .
Amir Schumacher
۱ آبان ۱۳۹۶.
گفتی در دوئل تقلب میکنین.
باور کن حاضرم تمام رای های آئودی رو هم بدن به لکسوس ولی به کسی تهمت زده نشه.
من عاشق آئودیم و حاضرم آئودی تمام دوئل های این سایت رو با 99 درصد اختلاف رای ببازه اما فروشش هر سال یک دونه بیشتر ازچیزی بشه که قرار بوده.
دیروز سایت رو باز کردم دیدم فضا مناسب نیست ، سریع صفحه رو بستم و رفتم پی کار و زندگیم. امروزم میتونستم همون کار رو بکنم.
بابت حرفی هم که زدم متاسفم.
یادم نمیاد این حرف رو به خیلیا زده باشم. منظورت به کیه دقیقا؟
#ali.m#
۱ آبان ۱۳۹۶در مورد این جمله:”واقعا که بچه اید.
اَه … .”
نمیدونم شما فکر کردی کی هستی که همه رو بچه میدونی سن رو حدس میزنی . همه رو کج فهم میدونی به طرفدار های امریکایی میگی بچه به کسایی ک اعتقاد دارن بنز در سطح بالاتری از ائودی قرار داره میگی بچه ی 12ساله .
جامعه ب احترام نیاز داره سعی کن احترام بزاری
Amir Schumacher
۱ آبان ۱۳۹۶.
جواب شما رو همین بالا دادم.
متاسفانه شما داری دروغ میگی.
هیچ وقت به طرفداران ماشین امریکایی نگفتم بچه.هیچ وقت. من با هر کسی مثل خودش رفتار میکنم.
به دوستان علاقمند به ماشین امریکایی هم احترام میذارم.
کسی رو کج فهم ندونستم.
اون بحث بنز و آئودی و 12 سال هم اصلا منظور من چیزی که شما الان داری اونجوری که دلت میخواد بازگو میکنی نبود. همون موقع هم که من اون حرف رو زدم هیچ کس ناراحت نشد چون همه متوجه منظورم شدن و فهمیدن قصد بی احترامی نداشتم.
عارف
۱ آبان ۱۳۹۶به حرف شما میگن توهم توطئه علی جان
DEADPOOL
۱ آبان ۱۳۹۶اینقد جوش نزنین تقلب همه جاهست درخانواده فولکس واگن هم که الا ماشالا هست?
رامکال
۱ آبان ۱۳۹۶البته درجریانی که الان ماشاله از فولاد سازای جاپنی تا کیسه هوا سازاشون دارن تقلب میکنند.
تازه نیسان که قطعات تاریخ مصرف گذشته گریبانشو گرفته همین امروز اخبار یه چیزایی داشت در موردش میگفت
میتسوبیشی هم فراموش نشود.
Mohammadreza
۱ آبان ۱۳۹۶پدال لطفا تعداد جواب هایی که میشه برا یه کامنت گذاشت رو محدود کن چون الان که من دارم مینویسم 24-25تا کامنت زیرکامنت اول به عنوان جواب گذاشته شدن
این قضیه همیشه هم اتفاق می افته یعنی برا اینکه بتونی کامنت دوم رو بخونی باید دو متر بیای پایین
و همیشه هم بگو مگویی بین دو سه نفره
و این لیست بلند بالای بگو مگو بین دو سه نفر باعث میشه که بقیه انگیزه ای برا کامنت گذاشتن نداشته باشن
Hemichan
۱ آبان ۱۳۹۶آئودی چقد رولزرویسه
بزرگه
نت
۱ آبان ۱۳۹۶زیباترین و لوکسترین و مدرنترین سدان جهان در حال حاضر ایودی a8 هست.ایودیa8 به راحتی بنز سری اس و بی ام و سری7 و لکسوز ls رو شکست داد.اگر ایودی a8 مثل هیوندای گرنجور2017 نسل قبلی سقف سانروف بزرگ براش تعبیه کرده بود زیباتر میشد واقعا تعجبم چرا لوکسترین سدان جهان ایودیa8 سقف بزرگ سانروف نداره
نت
۱ آبان ۱۳۹۶ایودی با تولید a8 دید مردم جان را نسبت به این برند تغییر داد.a8از عقب و جلو خیلی کشیده وبزرگ و جادار وزیبا هست.الکی نیست a8 به عنوان لوکسترین و مدرنترین و زیباترین سدان جهان انتخاب شده واقعا حقشه.طراحی داخلی و بیرونی خیره کننده و لوکسی داره.اگه سقف بزرگ سانروف داشت خیلی قشنگتر میشد
نت
۱ آبان ۱۳۹۶چراغ عقب ایودی a8 که مثل گرنجور به هم متصل شده خیلی قشنگه.چراغ جلو و جلو پنجره ایودی فوق العاده زیبا و مدرن هست
Hemichan
۱ آبان ۱۳۹۶آئودی با اسکی رفتن از روی گرنجور نگاه مردمِ جان را به خودروهای لوکس تغییر داد ٭ دکلمه شود به همراه چندتا شمع٭
علی
۱ آبان ۱۳۹۶در بخش فینال آئودی رقابت سخت و سنگینی با اس کلاس داره.
رامکال
۱ آبان ۱۳۹۶رای من آئودی.
سیستم جادویی جدیدش.
طراحی زیبا ساده و شیکش.
موتور بهترش.
فناوری بیشترش.
فروش بهترش در اروپا /چین / و دنیا.
همینطور مشکل فلزات تقلبی هم ندارد خدا رو شکر.
همین امروز برای بار دوم تلویزیون پلاسمای پاناسونیکمون سوخت . این هم از شاهکار دیجیتال ژاپنی والا کره ایی ها این قدر پرمدعا و توخالی نیستند که اینا ادعا میکنند.
اون از ویدئو سیدی سونیشون که اونجوری شد اینم از پاناسونیکشون که خون به دلمون کرده.
رامکال
۱ آبان ۱۳۹۶سیستم جادویی جدیدش=سیستم تعلیق جادویی جدیدش.
#ali.m#
۱ آبان ۱۳۹۶فلزات کمتر از استاندارد رو همین امروز پدال مطلبشو گذاشت .که تکذیب شده
شما هنوز درگیرشی؟
ب قول معروف درسته که.حقایق جمع حقیقت هاست ولی شقایق جمع شقیقه ها نیست .
شقیقه رو به چیز دیگه ای ربط ندیم ?
رامکال
۱ آبان ۱۳۹۶درسته این ضرب المثل اون قدر در مورد شما صادق است که همونطور که اشاره کردید کاملا به کارتون میاد?
مثل تئوری توهم توطئتون .
دوما اگر به مغزتون خوب فشار بیارید میبینید که خودروسازان پاک و منزهتون از تقلب اون فولاد ساز شکایت کردند ولی یکی از دوستانتان ناگهان با فراموشی نام و ملیت آن کارخانه به این خبر که فلان خودروساز اعلام کرده که ………………. بسنده کرده و دچار فراموشی مطلق شدند.
دوما برای بار دوم است که تلویزیون پاناسونیک پر مدعا دارد به ما خسارت میزند این به غیر از دیگر لوازم ژاپنی که دارند این بلا رو سرمون میارن.
آن هم با ادعای بسیار که گوش فلک رو هم کر میکند.
فعلا هم تکذیب از سوی همونهایی بوده که میتونستند در ابتدای سفارش فلز مربوطه مشکل رو کشف کنند … پس این تکذیبیه برای من هنوز معتبر نیست.
قبل از اینکه خنده رو بر لبانتان جاری کنید خوب بود مشکل زنگ زدن برخی از تکه های بدنه تویوتا رو به یاد میاوردید که مربوط به همین چند وقت اخیر میشد .
در پایان پیش از پاسخ دادن خوب جستجو کنید تا همون ضرب المثل شامل حالتون نشه.
Mohamad
۲ آبان ۱۳۹۶نخر دوست عزیز
ژاپنی نخر تا ضرر نکنی!
مجبورت کردن مگه
رامکال
۲ آبان ۱۳۹۶محمد جان دوست عزیز
اولا اگر با گفتن حقیقت باعث ناراحتیتون شدم غذر میخوام.
دوما به طور خلاصه و جمع و جور پاسختون رو میدم.
اون زمان ها اولا یک آمریکا بود که ورود کالاهاش ممنوع بود.
چین و تایوان یا اصلا فناوری تولید بعضی چیزها رو نداشتند و یا اونقدر بی کیفیت و بدنام بودند که معمولا کسی سمتشون نمیرفت.
کره هم تقریبا چنین وضعی رو داشت.
پس میموند آلمان و ژاپن که بازار رو بین خودشون تقسیم میکردند.
محمد جان گل پسر همه اون مواردی که اعلام کردم وسایل شخصی خودمون نبودند بلکه بخشیش مربوط به دوستان و آشنایانمون هم میشد در ضمن موارد اتفاق افتاده بیش از این حرفاست.
در مورد زمان حال هم با اجازت نه تنها من دیگه تا اونجایی که بتونم سمتشون نمیرم بلکه روز به روز بازار الکترونیکی ها دارد در دست کره ایی ها میافتد!!!
که شنیدن این حقیقت برای شما خوشایند نیست.
پس از برداشته شدن تحریم ها هم به تعداد افرادی که دارن از لوازم شرکت”بوش” استفاده میکنند افزوده میشه برعکس بعضی شرکت ها که چند سال پیش مجبور شد نمایندگیشو تعطیل کند.
#ali.m#
۲ آبان ۱۳۹۶اینجا بحث سر تلوزیون یا کولر که شما بالا تر گفتی سوخته نیست .
پس بازم داری شقیقه رو به چیز های بدی ربط میدی?
والا ما توی بوشهر یه ازمایشگاه میشناسیم 5ساله داره کولر گازی میتسوبیشی استفاده میکنه
هرکدمش رو اون زمان خرید 4یا 5میلیون تومن نمیدونم گمرکی بود یا نه ولی 24ساعته هم روشنه به خاطر دمای هوا اخ نگفته تو این 5سال
شما بهتره یکم بیشتر خرج کنی جنس اصل بخری .
و بیشتر دقت کنی .
در مورد توهم توطئه هم این یه اعتراض بود به ی عمل غیر حرفه ای ک از این سایت بعیده انجام بده .
و از حق نگذریم انگار مخاطب واسش کلا ارزشی نداره.چون تغییری ندیدم تو کانال .
فقط نمیدونم چرا کسایی ک بهشون هیچ ربطی نداره میان نظر میدن و مخالفت میکنن .از جمله شما
رامکال
۲ آبان ۱۳۹۶عجیبه که کامنت حاوی توهین ایشون باقی میموند!!!
در حالی که من فقط همون خط توهین آمیز ش رو به خودش برگردوندم.
پدرام
۲ آبان ۱۳۹۶شما مثل اینکه نیاز به خوندن دوباره فراخوان دارید دوست عزیز فراخوان تاکوما مربوط به مدل های به روز نبود مربوط به مدل های قدیمی بود?
Achtung
۲ آبان ۱۳۹۶لکسوس که باید با هیوندا سنتنیال مقایسه بشه چون بی اصالت معمولی و گرون هستن .آ۸ رو میشه با سری ۷ و اس کلاس یا مازراتی کواتروپورته مقایسه کرد که کلن لوکس و با تکنولوژی و طراحی پیشرو هستند
پدرام
۲ آبان ۱۳۹۶ببخشید از شما اجازه نگرفتن و با ائودی مقایسه کردن ببخیشد واقعا من از طرف پدال از شما معذرت خواهی میکنم