مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور اول، قسمت نوزدهم، اولین دوئل از گروه سدانهای بزرگ لوکس
آئودی A8 | لینکلن کانتیننتال |
؟ | |
مرسدس بنز S کلاس | مازراتی کواتروپورته |
؟ | |
بامو سری ۷ | کادیلاک CT6 |
؟ |
لینکلن کانتیننتال
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶
نسل کنونی: دهم
پلتفرم: CD4 فورد
امتیاز از کارانددرایور: ۳.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۲,۰۱۲ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۴,۴۷۸ دستگاه
آئودی A8
تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷
نسل کنونی: چهارم
پلتفرم: MSB گروه فولکسواگن
امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۳,۱۲۷ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۵۷۶ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
لینکلن کانتیننتال | آئودی A8 55 TFSI | |
پیشرانه | ۳ لیتری V6 | ۳ لیتری V6 |
تنفس | توئین توربو | توربوشارژ |
قدرت | ۴۰۰ اسب بخار | ۳۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۴۰ نیوتن متر | ۵۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته اتوماتیک | ۶ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۳ ثانیه | ۵.۵ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳.۸ ثانیه | ۱۴.۰ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۳۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۲.۴ لیتر (ترکیبی) | ۹.۸ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | – | ۱۷۵ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۶۸ لیتر | ۷۲ لیتر |
وزن | ۲۱۳۵ کیلوگرم | ۱۹۵۰ کیلوگرم |
طول | ۵.۱۱ متر | ۵.۱۷ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۹۹ متر | ۳.۰۰ متر |
حجم صندوق بار | ۴۸۰ لیتر | ۵۱۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۶,۱۵۵ دلار | ۸۴,۷۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۶۴,۵۰۰ دلار | ۸۴,۷۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10086164]
رضا
۳۱ مرداد ۱۳۹۷افراد ظاهربین آیودی را انتخاب میکنن ولی لینکن از نظر فنی و قیمت کاملا سرتر هست به نظر من لینکن هم ظاهر بهتری داره
Madjidiano Rolambo
۳۱ مرداد ۱۳۹۷یقینا کارشناسان مجله ی “کار اند درایور” که بعد از کلی تست و بررسی به لینکلن از 5 نمره ، 3/5 و به آئودی از 5 نمره 4/5 دادن افراد ظاهر بینی نبودن
تمام چیزی که شما از روش نظر میدی 4 تا عدد و دو تا عکسه که بعید میدونم همونا رو هم درست خونده باشی
موتور 3 لیتری لینکلن 12 و خورده ای لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف داره ! بعید میدونم هیوندای و کیا این مصرف رو داشته باشن … تو اروپا ماشینی مثل کانتیننتال با این مصرف سوخت و آلایندگی پول بنزین و مالیاتش سر به فلک میکشه ، باید بذاریش گوشه ی پارکینگ از فضای صندوق عقبش به عنوان انباری استفاده کنی
تو امریکا هم مطمئن باش کیفیت بالاتر و مصرف کمتر ائودی اختلاف قیمتش رو ظرف چند سال جبران میکنه
Elmiraj
۳۱ مرداد ۱۳۹۷موتور ۳ لیتری لینکلن به دلیل 185 کیلوگرم وزن و تولید ۶۰ اسب بخار نیروی بیشتر ۱۲ لیتر می سوزونه ، نه تکنولوژی پایینتر فورد از فولکس واگن !!!!!
.
.
یه بار دیگه به اعداد نگاه کن …..
رامتین
۳۱ مرداد ۱۳۹۷در هر حال پیروز این دوئل، آئودی شده. زیاد موضوع را کش نده.
Madjidiano Rolambo
۳۱ مرداد ۱۳۹۷تازه مصرف شهریش 15 لیتر در هر 100 کیلومتره!!!
اتفاقا دقیقا دلیلش “تکنولوژی پایین تر” که نه ، “تکنولوژی بسیار پایین تر” هست.
نصف امکانات لینکلن آپشنه ، حتی سامانه ی چهارچرخ متحرک
ائودی یک دانشگاه متحرکه از بس که تکنولوژی توش به کار رفته ؛ با همه ی اینا وزنش 1950 کیلوئه
یه ماشین 46 هزار دلاری که تکنولوژی خاصی هم نداره چرا باید بیشتر از 2 تُن وزن داشته باشه؟
Amir Machine
۳۱ مرداد ۱۳۹۷البته که مصرف 12.5 لیتری برای یه موتور 6 سیلندر زیاده ولی اینطور هم نیست که ماشینهایی با چنین مصرفی و یا حتی بیشتر تو اروپا عرضه یا استفاده نشن.
مثلاً همین الان مصرف مرسدس GLE63 بیشتر از 15 لیتره یا آئودی S8 قبلی صدی 13 میسوزونه. البته میدونم این ماشینها هشت سیلندرن و قدرت بیشتری نسبت به لینکلن دارن ولی من صرفاً مصرف سوخت رو ملاک قرار دادم.
اگه بخوایم لینکلن رو با ماشین همسطح خودش مقایسه کنیم هم میشه لکسس LS500 با موتور 3.4 لیتری V6 رو نام برد که مصرف اونم 11.2 لیتره و خیلی با لینکلن اختلاف نداره.
در کل بنظر من «بذاریش گوشه ی پارکینگ از فضای صندوق عقبش به عنوان انباری استفاده کنی» توصیف منصفانهای برای لینکلن نیست. البته این ماشین در حد بزرگی و شکوه نام کانتیننتال نیست ولی بااینحال هنوز هم رقیب شایسته و ماشین قابلاحترامیه.
این ماشین تقریباً تمامی ویژگیهای یه سدان فول سایز لوکس رو با قیمتی کمتر از 70 هزار دلار ارائه میکنه که حتی از جنسیس G90 هم ارزونتره.
البته از طرف دیگه آئودی A8 هم ماشین فوقالعادهایه فقط کاش زودتر موتورهای قویتر مخصوصاً 12 سیلندر براش ارائه بشه.
درکل برای من که هم علاقۀ شدیدی به ماشینهای آمریکایی دارم و هم واقعاً عاشق آئودی هستم، انتخاب بین این دو ماشین خیلی سخته.
Madjidiano Rolambo
۳۱ مرداد ۱۳۹۷👍🏻👍🏻👍🏻
به نظر من این ماشینی که اینجا قرار گرفته نه لیاقت اسم لینکلن رو داره نه لیاقت اسم کانتیننتالو
شاید بهتر بود با برند فورد عرضه میشد
نسبت به قیمتش ماشین خوبیه اما همین قیمت و سطح پایین چیزیه که واسه لینکلن افت داره
چه معنی میده لینکلن کانتینتال که از سال 1939 (!!!) جزو مدعیان همیشگی این سگمنته از جی نوده تازه به دوران رسیده ای که عمر شرکتش به 5 سال نمیرسه این همه ارزون تر باشه؟
لینکلن باید کانتیننتال رو اینقدر قوی و خوب درست می کرد قیمتشم میذاشت 100 هزار تا که در حد تاریخ پر عظمتش باشه ،
mehran911
۳۱ مرداد ۱۳۹۷قوانین این کلاس رو آلمانی ها تعیین میکنن
اینکه لینکلنه اگر سری ۷ bmw هم بود باز انتخابم آئودی بود
A8 یک سدان لوکس و کاربردی به تمام معناست
آئودی از نظر تکنولوژی با لینکلن قابل قیاس نیست فقط سیستم تعلیقش دنیاییه برای خودش
.
نمی دونم چرا همه سعی میکنن این کلاس رو با سوپر اسپرت ها مقایسه کنن کسی قرار نیست درکلاس سدانهای بزرگ لوکس رکورد نوربرگرینگ بزنه
.
محاسنی که آئودی داره در این کلاس اهمیت بیشتری دارن
(Ali (Chevy nova
۳۱ مرداد ۱۳۹۷مهران
خبر تقلب بنز رو تو ساىتهاى خودروى خوندى؟
mehran911
۳۱ مرداد ۱۳۹۷کدوم سایتها
اونا تازه از خواب بیدار شدن خبر قدیمیه واسه ۳ ماه پیشه
.
اونا رو ولش کن
شنیدم جنرال موتورز به فلاکت افتاده و داره به ترامپ التماس میکنه
.
ولی بدون شوخی بعد این همه وقت هنوز برنگشته شروع کردی ?
net
۳۱ مرداد ۱۳۹۷رضا .ایودی a8 در حال حاضر زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان هست که برای اولین بار توانسته بنز سری اس و بی ام و سری هفت رو شکست بده-خخخخخ رو چه حسابی میگی لینکن بهتره
(Ali (Chevy nova
۳۱ مرداد ۱۳۹۷لىنکلن قدرت و گشتاورش عالىه
ظاهرشم معرکست
من لىنکلن رو انتخاب مىکنم
(Ali (Chevy nova
۳۱ مرداد ۱۳۹۷محاسن لىنکلن
قدرت بالاتر
گشتاور بالاتر
قىمت مناسب تر
حداکثر سرعت و شتاب بهتر هست
(Ali (Chevy nova
۳۱ مرداد ۱۳۹۷اىنم عکس کانتىننتال 1960
https://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/LINCOLN-Continental-5746_6.jpg
http://a2goos.com/data_images/galleryes/lincoln-continental-mark-iii/lincoln-continental-mark-iii-04.jpg
ارش
۳۱ مرداد ۱۳۹۷چرا قدرت آئودی رو 340 اسب بخار نوشتین در صورتی گه آئودی با قدرتهای 460 اسب بخار و 600 و 680 اسب بخار هم عرضه میشه لطفا مشخصات فنی آئودی رو درست گنید.
Just bentley continental
۳۱ مرداد ۱۳۹۷داداش به قیمت هم نگاه بندازی بد نیست همینشم ۲۰ هزار دلار گرون تره.
ارش
۳۱ مرداد ۱۳۹۷داداش اسم continental لىنکلن گولت نزنه ها این continental او نcontinental بنتلی نیست ها بنتلی ماورای این لگن آمریکاییه بنتلی continental تو ابرها سیر میکنه از یه سرزمین دیگه اومده جادوییه اما این خخخخخ ولش ارزش سخن هم نداره ماشین نیست که…
(Ali (Chevy nova
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ارش
فعلا ماشىنهاى دىزلى المان تو کره جنوبى اجازه تردد نداره چون الاىندگىشون بالاست
خبرش رو پدال هفته پىش گذاشت
حتما بخونش
Kamy R
۳۱ مرداد ۱۳۹۷نمای خارجی که سلیقه ایه . ولی بمیرمم حاضر نیستم داخل آئودی رو با لینکلن عوض کنم . اختلافشون خیلیه
سید
۳۱ مرداد ۱۳۹۷آئودی زیباتره…رای من آئودی
امیر
۳۱ مرداد ۱۳۹۷با احترام به عزیزان طرفدار لینکلن که خودمم خیلی دوستش دارم برنده قاطع آئودی هستش.a8 به عنوان کوه تکنولوژی توصیف شده میتونید ویژگی های شگفت انگیزش رو در سایت های مختلف ببینید.طراحی زیبا و ساده ی آئودی حس فوق العاده ای به وجود میاره.شاهکاره شاهکار…
(Ali (Chevy nova
۳۱ مرداد ۱۳۹۷جناب امىر حرف شما درسته
اىنجا بحث سره 2 چىزه
1. قدرت و گشتاور
2. تکنولوژى
براى ىکى مثل من قدرت و گشتاور اهمىت داره و براى کسى مثل شما تکنولوژى
امیر
۳۱ مرداد ۱۳۹۷نظر شما محترمه اما آئودی هم در آینده S8 رو معرفی خواهد کرد که قدرت و شتاب بسیار بالایی خواهد داشت.دیگر برتری آئودی اینه که با وجود ابعاد بزرگتر سبکتر از لینکلن هست و مصرف سوختش به مقدار قابل توجهی کمتره.همچنین بعضی ویژگی هاش در مدل چهار نفره برای سرنشینان عقب حتی از sکلاس هم بالاتره.البته یک مورد دیگر سلیقه هست که برای شما لینکلنه و این هم مهمه.
Madjidiano Rolambo
۳۱ مرداد ۱۳۹۷درسته
آ8 با موتور 4 لیتری TFSI تو راهه
Hamid...Audi
۳۱ مرداد ۱۳۹۷توی سدان لوکس و فول سایز قدرت و گشتاور مهمه؟!!!!
حتما ماشین بازم هستی؟!!!
(Ali (Chevy nova
۳۱ مرداد ۱۳۹۷اره
شدىد هم ماشىن بازم
Mohammadreza
۱ شهریور ۱۳۹۷در سدان که هیچی در suvهای بزرگ هم که ساختار بدنه روی شاسی دارن هم گشتاور و اسبدبخار مهمه که اگه نبود مرسدس برنمیداشت موتور amg gt رو روی جی واگن بذاره
مانی
۳۱ مرداد ۱۳۹۷تو سدان فول سایز پرمیوم به ۰.۲ثانیه اینقدر اهمیت میدی؟
me84
۳۱ مرداد ۱۳۹۷.
آئودی تکنولوژیهای بیشتر و کاراتری داره بخاطر جدید بودنش.
لینکلن کانتیننتال صندلیهایی داره که از نظر راحتی و تنظیمات تو خیلی از ماشینای چند برابر بیشتر از قیمت خودش هم وجود نداره. راحتی و قابلیت تنظیمات صندلیهاش و با سوپرلوکسهایی مثل بنتلی مقایسه میکنن فقط و فقط با 64500 دلار.
(Ali (Chevy nova
۳۱ مرداد ۱۳۹۷دقىقا
تو پدال بود فکر کنم 1/5 پىش طى مطلبى از کانتىننتال گفته علاوه بر صندلىهاش بى صدا ترىن برف پاکن ها رو هم داره
ایمان
۳۱ مرداد ۱۳۹۷رتبه بندی بدون تعصب این گروه به ترتیب :
S کلاس ، A8 ، سری ۷ ، کانتیننتال ، کواتروپورته و CT6
رتبه بندی تعصبی این گروه به ترتیب :
سری ۷ ، کانتیننتال ، کواتروپورته ، S کلاس ، A8 و CT6
Just bentley continental
۳۱ مرداد ۱۳۹۷فک کنم جاشو برعکس گفتی??
ب ام و سلطان
۳۱ مرداد ۱۳۹۷just Bentley
یعنی سری هفت و ای کلاس باید آخر باشن!
خدایا ما را هم اینقدر متنفر بفرما
Just bentley continental
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ببخش داداش دقت نکردم???
Ahmad
۳۱ مرداد ۱۳۹۷خوبه سازمان سنجش میزان تعصب هم تو پدال راه افتاد.حالا این رتبه بندی شما از روی تعصب نبوده آیا
ایمان
۳۱ مرداد ۱۳۹۷پیرو کامنت خودم میخواستم بگم بنده یک ماشین باز دیوونه هستم و بشدت ماشین رو دوست دارم و روزی حداقل ۵ ساعت اخبار مربوط به خودرو رو میخونم و اصلی ترینشون هم سایت ” پدال ” هست پس برای یک عاشق دنیای خودرو تعصب روی چند برند عادی هست ولی سعی میکنم زیاد تعصبی نظر ندم به جزء فراری ? BMW ? فورد
مثلاً در بعضی دوئل ها که این سه برند حضور داشتن همیشه بهشون رای ندادم چون لیاقت رقیبشون بیشتر بود
نظر شخصی : هرکس عاشق دنیای خودرو باشه باید همه ماشین ها رو دوست داشته باشه ولی یکی کمتر و یکی بیشتر
Saeed
۳۱ مرداد ۱۳۹۷لینکن فقط تو بحث قدرت و شتاب بهتره اونمخیلی کم.والا به نظرم تو هیچ زمینه ای از جمله طراحی ، تکنولوژی …(کهتو این کلاس خیلی مهمه) حریف آئودی نمیشه انصافا.فکر کنماگر کسی دنبال شتاب صفر تا صدو اینا باشه دنبال این ماشینا نمیرهچون قرار نیست با اینا تخت گاز بری.اینماشینا اولین فاکتوراش تکنولوژی زیبایی پرستیژ هست.
(Ali (Chevy nova
۳۱ مرداد ۱۳۹۷تفکر خودتون رو تحمىل به دىگران نکنىد
شما براتون قدرت اهمىت نداره
برا خىلىها حتى تو سدانهاى فول ساىز قدرت مهمه
اگه مهم نبود اىنهمه سدان فول ساىز با قدرتهاى بالاى 500 اسب وجود نداشت
در ضمن 60 اسب قدرت بالاتر و 40 نىوتن گشتاور بالاتر اونقدر کم هم نىست که شما دارى مخصوصا کم جلوه مىدى
پىکان 60 اسب موتورش قدرت داره و جسه 1300 کىلوىش رو تکون مىده و لىنکلن دقىقا اندازه قدرت ىه پىکان از ائودى قوى تره
مبحث طراحى هم سلىقس
Saeed
۳۱ مرداد ۱۳۹۷عزیزم انقدر خون خودتو کثیف نکن از کارو زندگی خودتو انداختی زیر پست هر کی از آئودی خوب گفته میای با عصبانیت کامنت میزاری.من نظر شخصیمو گفتم .جذابیت دوئلم به تفاوتوسلیقه هاس .قرار نیست کسی کسیو قانع کنه .به زندگیت برس .آفرین عمو جون.
Radin
۳۱ مرداد ۱۳۹۷قطعا لینکلن چون از لحاظ فنی بهتره از لحاظ ظاهری هم زیبا تره ارزونترم هست
ارش
۳۱ مرداد ۱۳۹۷چرا مشخصات آئودی رو با قدرت موتور ۴۶۰ اسب بخار ننوشتین؟؟؟???عادلانه نیست این مقایسه؟ آئودی سالاره مقایسه اش با لینکلن خیلی مضحکه?
F22RAPTOR
۳۱ مرداد ۱۳۹۷اگه مبحث بی پولی مطرح نبود آئودی
ولی خب از کنتیننتال هم نمیشه گذشت
قیمت ارزون موتور قوی تر ظاهر خاص
هر دو عالی و دوست داشتنی
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ببینم همین کانتیننتال بود که تو جوایز کیفیت ابتدایی جی دی پاور تو کلاسه خودش بهترین شده بود؟؟؟
پس اگه اینطوره لینکلن خودروی بسیار با کیفیتی هستش.
و فورد هم به عنوان مادر این خودروساز تونسته 8 جایزه بگیره.((2018))
جالب بود برام که شورلت از سال 2010 تا 2018 تونسته65جایزه بگیره و در حال حاضر با کیفیت ترین خودروساز شناخته میشه.
در کل هم بخوایم محاسبه کنیم ((اگه اشتباه نکنم)) آمریکایی ها بیشترین جوایز رو از جی دی گرفتن.
((اینو برای کسایی گفتم که معتقدند جی دی پاور بسیار معتبره و همچنین کسانی که اعتراض به بی کیفیت بودن خودروی آمریکایی میکنن))
پس اگه بخوایم بدون تعصب و از روی آماری که بعضی دوستان خیلی قبول دارن نظر بدیم تو اینجا لینکلن خودروی قابل اطمینان تر و با کیفیت تری هستش.((هرچند من خودم به آئودی رای دادم بنا به دلایلی))
تموم شد و رفت.
#ali.m#
۳۱ مرداد ۱۳۹۷کابین ائودی بینظیره .اصلا ادمو محو میکنه .
یه ماشین تمام عیاره .
ولی یه نگاه به لینکلن بندازید، هیچ ماشین زیر 200هزار دلاری اینقدر شکوه و عظمت نداره .
(نظر شخصی خودم و خیلیای دیگه)
لینکلن کلیشه هایی که امروز در صنعت خودرو باعث شده بنز ،بی ام و ،لکسس ،3برند لوکس پرفروش امریکا باشن رو کنار گذاشته .
و سعی کرده ماشینی با ویژگی های دهه ی 60 و70میلادی طراحی کنه.
گرچه میتونست بهتر باشه .
فروشش هم که از ائودی بیشتره خیلی هم بیشتره
پس رای من کانتیننتال .
omid
۳۱ مرداد ۱۳۹۷حاجی فکر نمیکنم تو خودت ده سالت باشه که اینجوری حرف میزنی . علی اقا تو پدال ثابت شدس
ارش
۳۱ مرداد ۱۳۹۷آره خیلی ثابت شده ست مخصوصا اینکه با اسمهای مختلف میاد پیام می ذاره تعصب بچگانه اش هم که ثابت شده ست دیسلایکهای هزارتایی هم از ثابت شدنهای زیاده اصلا بین همه معروف شده.هممون خوب میشناسیمش.
(Ali (Chevy nova
۳۱ مرداد ۱۳۹۷تقلب کاره امثال شماست
با سند حرف بزن و گرنه همه حرفهات کشکه
سید
۳۱ مرداد ۱۳۹۷بیخیال رفقا…سعی کنیم بهم احترام بذاریم
Omid
۳۱ مرداد ۱۳۹۷حالا یه نفر کوچیک باشه بیاد اینجا چه اشکالی داره؟
نه سالگی واسه بهترین شدن تو یه زمینه ای دیره یعنی باید قبل از نه سالگی حرفه ای بشی پس اینجا جای کوچیک تر ها هم هست . پس اینجا جای بزرگتر ها نیست چون با توجه به سنت تا حالا تو سایت بزرگتر ها نرفتی به اینجا همچین لقبی میدی
حمیدرضا
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ائودی خیلی تکنولوژی داخلش به کار رفته و من اینو دوست ندارم ادم رو از رانندگی خالص دور میکنه برای همین به لینکلن رای دادم با این که میدونم از همه نظر ائودی گزینه بهتری هست
AMG 63
۳۱ مرداد ۱۳۹۷انتخاب A8 هم منطقى تره ، هم به صرفه تر هم تکنولوژى بیشترى رو در اختیارت قرار میده .
کاوه
۳۱ مرداد ۱۳۹۷زیبایی آئودی نغسگیره اما لینکلن فقط سه رخش قشنگه و از جلو و عقب ضایعس. ماشین بهتر مطمئنن آئودی است اما اختلاف بیست هزار دلاری هرکسی در تردید قرار می دهد.
فرامرز
۳۱ مرداد ۱۳۹۷لینکلن تو قیمت پایه از نظر قیمتی همرده آئودی آ۴ هست نه آ۸. اگه قیمت مطرح نباشه ۱۰۰٪ آئودی ولی با لحاظ قیمت من از بین این دو خودرو لینکلن رو با مدل پایه انتخاب میکنم.
Mohamad
۳۱ مرداد ۱۳۹۷لینکلن، مصرف سوخت و کابینش ناامید کننده ست
اما قیمت گذاری و مشخصاتش وسوسه کننده
بر همین اساس فضای پرداختن بهش رو دو قطبی کرده. در مقابل آئودی سرحالتر و کاملا بروزتر جلوه میکنه و البته من فکر میکنم تنها نقطه ضعفش قیمت گذاریش باشه.
سام
۳۱ مرداد ۱۳۹۷من در این دوئل به لینکلن رأی می دهم.خودرویی بسیار زیبا،پر ابهت و و زین….
حسن
۳۱ مرداد ۱۳۹۷قطعاً آئودی بهتره، ولی ای کاش تو دوئل ها سعی می شد که توازنی از لحاظ قیمتی وجود داشت! تو رنج قیمتی 50 تا 60 هزار دلار واقعاً لینکلن رقیبی نداره با پرستیژ و راحت و لوکس باشه.
جواد
۳۱ مرداد ۱۳۹۷آمریکا خدایه علمو دانش! مهد تکنولوژی! آرمانشهر علماو دانشمندان! ابرقدرت بلامنازع دنیا!
.
اما تو بحث خودرو!
اول آلمان
دوم ژاپن
سوم آمریکا!
Saman
۳۱ مرداد ۱۳۹۷نحوه منحصر بفرد باز شدن دربهای لینکلن می ارزه به کل کمپانی دیزل گیتی قائودی :D مبلمان و چیدمان جلو و عقب لینکلن بینظیر و بسیار زیبا هستش کیفیت سواری و راحتی لینکلن مثال زدنی هست و در پدال هم در مورد راحتترین سدانها مطلب گذاشته شد که لینکلن برتر از a8 بودش و لینکلن کانتنینتال سومین سدان لوکس فول سایز امریکاست که آئودی a8 خوابش را هم نمیبینه :-) و در سال 2018 فقط ۵۰۰ تا فروخته که نسبت به بازار عظیم امریکا خنده آوره :D خودروهای امریکائی از جمله لینکلن خصوصیاتی دارن که رقابت باهاشون مشکله مانند راحتی کیفیت سواری و سیستم فنربندی خاص و قیمت ،که از آئودی در این موارد انتظاری نمیره خودم شخصن در دوبی سرنشین یک آئودی a5 یکی از آشنایان بودم و به نظرم سواری کوبنده ای داشت و چندان راحت نبود ولی جالب اینجاست که آئودی a8 حتی در مقابل رقیبان مستقیم وطنی خودش هم کم میاره :در تمام تستها آئودی a8 در مقابل sکلاس و سری هفت با فاصله رتبه سوم شده :D
Madjidiano Rolambo
۳۱ مرداد ۱۳۹۷این “قائودی” که گفتی نمایانگر اوج هنر طنزت بود ؛ نه؟
چند ساعت فکر کردی همچین تیکه ی “خُنُک” و مضحکی به ذهنت رسیده؟!!
این همه ذوق و استعداد در بذله گویی رو حروم کردی اگه مثل عبید زاکانی یک دیوان یا منظومه ای چیزی تالیف نکنی !
net
۳۱ مرداد ۱۳۹۷خخخخخ ایودی a8 کجا لینکن کجا ،نباید ایودی رو با لینکن مقایسه میگردن.ایودی a8در حال حاضر زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان هست و به راحتی بنز سری اس و بی ام و سری هفت رو شکست داد
net
۳۱ مرداد ۱۳۹۷واقعا کلاس ایودی اوردن پایین به عنوان زیباترین و بهترین سدان فوق لوکس جهان که با لینکن مقایسه کردن.پدال چرا همچین مقایسه ای انجام دادی
net
۳۱ مرداد ۱۳۹۷اگر به جای لینکن بنز سری اس و بی ام و سری هفت بود بازم به راحتی ایودیa8برنده بود از همه لحاظ
Mor
۳۱ مرداد ۱۳۹۷لینکلن نصف آعودی قیمت داره ولی فقط 20 درصد پایین تره پس بصرفه تره چون با 40 هزار تا پول خیلی کارا میشه رو ماشین کرد به حرفای امثال مجید ترول گوش ندین
سامان اذری
۱ شهریور ۱۳۹۷چرا تو دوئل لکسوس ال اس با a8 مدل 8 سیلندر ائودی رو اوردند ؟؟؟