مرحلهٔ مقدماتی، گروه پنجم، سدانهای میان سایز پرفورمنس، دوئل دوم
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس AMG GT63 S و پورشه پانامرا توربو S
مجموع آراء: ۱۵۶۸
آراء پورشه: ۷۷۷
آراء مرسدس: ۷۹۱
پیروز دوئل: مرسدس AMG GT63 S با کسب ۵۱ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
پورشه پانامرا توربو S | مرسدس AMG GT63 |
مرسدس AMG GT63 | |
بامو M8 گرن کوپه | آئودی RS7 |
؟ | |
بامو M5 | مازراتی گیبلی تروفئو |
؟ | |
کادیلاک CT6-V | جگوار XJ R |
؟ | |
مرسدس E63 AMG | آئودی RS6 |
؟ | |
کادیلاک CT5-V بلکوینگ | دوج چارجر هلکت |
؟ |
بامو M8 گرن کوپه
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۹
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: ظاهر چشمگیرتر از نسخهٔ دودر، پرفورمنسی در حد سوپراسپرتها، امکان دود کردن لاستیکها با حالت محرک عقب
نقاط منفی: سواری خشک، فقدان بازخورد مناسب فرمان، احساس ناجور پدال ترمز به خاطر سیستم ترمز باسیم
چکیده: M8 گرن کوپه یک شاتل مجلل است که میتوان پابهپای بهترین خودروهای اسپرت پیش برود اما پشت فرمان چندان جذاب و سرگرمکننده نیست
آئودی RS7 اسپرتبک
تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹
پلتفرم: MLB گروه فولکسواگن
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: بدنهٔ زیبا و جسورانه، پالایش شگفتآور سواری، کابین لوکس، پیشرانهٔ باورنکردنی
نقاط منفی: سنگینتر از نسل قبلی، گرانتر از RS6 که کاربردیتر است، فرمان فاقد احساس
چکیده: آئودی RS7 با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و پیشرانهای هیجانانگیز، بسیار سریع و راحت است اما بااینوجود هنوز هم یک خودروی رانندهٔ واقعی نیست
مقایسهٔ مشخصات فنی
M8 کامپتیشن گرن کوپه | آئودی RS7 اسپرتبک | |
پیشرانه | ۴.۴ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۶۲۵ نیوتن متر | ۶۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۵۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۷ ثانیه | ۳.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۸ ثانیه | ۱۱.۳ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۰۵ کیلومتر/ساعت | ۳۰۵ کیلومتر/ساعت |
شتاب جانبی | ۱.۰۲ جی | ۰.۹۵ جی |
توقف از ۱۱۰ | ۴۴.۸ متر | ۴۶.۰ متر |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۷۶ لیتر | ۷۳ لیتر |
تولید آلایندگی | ۲۴۴ گرم/کیلومتر | ۲۶۰ گرم/کیلومتر |
وزن | ۱۹۸۵ کیلوگرم | ۲۲۴۴ کیلوگرم |
طول | ۵,۱۰۳ میلیمتر | ۵,۰۰۹ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۲۷ میلیمتر | ۲,۹۲۸ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۴۰ لیتر | ۵۳۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۱۳۱,۹۹۵ دلار | ۱۱۵,۰۴۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۱۴۴,۹۹۵ دلار | ۱۱۵,۰۴۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
ممد ژانگولر
۱۰ خرداد ۱۴۰۰خیلی سخته
من که متاسفانه رو مجبوری به bnw رای دادم
بنده خدا آئودی 😓
NAVID۰۰۹۸
۱۰ خرداد ۱۴۰۰این دو خودرو را از نزدیک کنار هم دیدم .
سری ۸ bmw خوبه ولی گیرایی یه bmw خاص را نداره و بیشتر در رنگبندی میتونه خودش را نمایان کنه ، مثلاً رنگ مشکی خیلی گنگ و زیبا جلوهاَش میده !
اما آئودی RS7 به جرئت میتونم بگم سگ داره ، سگش هم گاز میگیره بد هم گاز میگیره که هیچگاه از ذهن پاک نمیشه ، اما نمیدانم چرا در دنیای خودرو و حتی در فروش اون عظمتی را که داره نتوانسته نمایش بده ، ولی خیلی خیلی خیلی چشمگیر و زیباست و تمام رنگها هم چشمنوازه !!!
به شخصه ، انتخابم فقط و فقط GT بنز هست با اون رنگ مشکی مات و رینگهای پکوپهن خفنش ، عاشقشم ، یعنی میمیرم براش ، عاشقشم شدید فقط کسی نیست ما را به عقد هم در بیاورد ، حاجآقا نمیاد کار خیر بکنه ، پیشنهاد دادیم ، با چُماق از دفتر ثبتازدواج بیرونمون انداختن🚫 !
اما در کل میگم ، این سبک کلاس خودرویی باید قانون میشد بین خودشون که فقط مشکی تولیدش میکردند که گنگش حفظ بشه !
Reza
۱۱ خرداد ۱۴۰۰عاشق هردو شونم ولی از روی اجبار به BMW رای میدم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ خرداد ۱۴۰۰برام جای تعجبه پانامرا که جلو بود چجوری شکست خورد!
توی این دوئلم با احترام من آئودی رو انتخاب میکنم،مشخصاتشون تقریبا یکیه اما آئودی خیلی قشنگ تره…
Farzad
۱۰ خرداد ۱۴۰۰و با چه اختلاف ناچیزی ! ما ایرانی ها عشق بنز هستیم دیگه کاریش نمیشه کرد . البته انتخابم پانامرا بود .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ خرداد ۱۴۰۰فقط موندم چرا چارجر باید با اینا بیوفته! اینا تقریبا یه ماشین لوکسن اما چارجر اسپرته! توی فاینال یه کم کمک ماشین بازا احتیاجه…
hssn
۱۰ خرداد ۱۴۰۰همونجوری که M5 کامپتیشن به چارجر باخت
ملت بنز دوستمونو نمیشه کاریش کرد…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ملت بنز دوست اما بدون بنز!
RezaRs
۱۰ خرداد ۱۴۰۰خیلی غم داشت حرفت آبتین
BenzSLR
۱۰ خرداد ۱۴۰۰بابا از بنز فقط اسمشو شنیدن به خیلیا آرمشم نشون بدی نمیشناسن :)
AHMET 2002
۱۰ خرداد ۱۴۰۰کل نسیب و بهره ما از بنزم ۱۹۲۴ و ۹۱۱بودش ولی
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ خرداد ۱۴۰۰🙏👌
Ninja
۱۰ خرداد ۱۴۰۰منم بخاطر قیافه به بی ام و رای دادم ولی بی ام و از لحاظ فنی و قیمت یذره بهتره
مهدی
۱۰ خرداد ۱۴۰۰طراحی و قیمت؟
طراحی بنظر آئودی خیلی سرتره چه داخل چه خارج البته که طراحی سلیقهیی هست اما قیمتم که باز آئودی قیمتش کمتره ! هرچند قیمت RS6 معقول تره و ارزش خریدش بیشتره نسبت به RS7
Ninja
۱۰ خرداد ۱۴۰۰اره تنها راهی که به بی ام و رای بدی اینه طراحیشو بیشتر دوست داشته باشی
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ خرداد ۱۴۰۰منم آئودی رو بیشتر دوست دارم….
Ninja
۱۰ خرداد ۱۴۰۰رقابت خیلی نزدیکی بود از بعضی لحاظ بی ام و با اختلاف خیلی کم بهتر بود قیمتش با اختلاف کمی بیشتر از سرعت و باک بنزین ترمز بود حجم صندوق هم ائودی بالاتر با اختلاف متوسط تا اینجای کار فکر میکنین من به ائودی رای میدم ولی به بی ام و رای دادم برای اینکه زیبا تر و با ابهت تره طراحی داخلیش مثل اسپرت بودن مرسدس پروجکت وان و راحتی میباخ هست با کمی ارفاق به دلیل وزن کم تر فکر کنم خیلی چابک تر از ائودی باشه تو پیست و مهم تر از همه نوعی ماسل کارع و لاستیک عقبم میشه دود داد بیشتر کارایی ام 8 تنو پیست مشخص میشه نه تو خط مستقیم
•Mohamad•
۱۰ خرداد ۱۴۰۰میدونم که آئودی می بازه ولی من بازم RS7 رو بیشتر دوست دارم 🙂
سهند
۱۰ خرداد ۱۴۰۰رای من آئودی است.
بی ام و بر خلاف m5 در m8 چندان خوب نبوده.
ماکان
۱۰ خرداد ۱۴۰۰سلام . من بی ام و M8 کامپتیشن را به همراه آلپینا B8 خیلی دوست دارم .
Farzad
۱۰ خرداد ۱۴۰۰نمیخری ؟
( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER
۱۰ خرداد ۱۴۰۰سلام انشاالله اگر به ایران بیاید میخرد :))
Farzad
۱۰ خرداد ۱۴۰۰😂😂
ماکان
۱۰ خرداد ۱۴۰۰با تشکر از ایشان ، ایشان خودشان جواب بنده را بجای بنده دادند .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ خرداد ۱۴۰۰😂👌
مُحَمَّد رُستَمی نِژآد
۱۰ خرداد ۱۴۰۰انشالله ماشالله هیچ وقت نمیتونی بخری تو ایران 😂
ماکان
۱۰ خرداد ۱۴۰۰خیلی ببخشید اگر که من تا آخر عُمر خودم به هیچکدام از خواسته های خودرویی ام در ایران نرسیدم ، آنوقت حرف شما درست هستش . ولی اگر رسیدم آنوقت شما هستید که باید حرف های من را بپذیرید . در ضمن اینی که می بینید داخل ایران قوانین فعلاً جوری هستش که همه جور ماشینی به صورت قانونی و آزاد وارد نمی شود ، یکی از مهم ترین دلایلش این است که تا الآن مقامات و مسئولان کشور مدیریت صحیح را در اداره کردن کشور ، در حد لازم بلد نبودند . البته خود مردمی هم که کم و زیاد جزء دسته های پایین تر محسوب می شوند ، حد اقل در حد 10 درصد در این مسئله مقصر هستند و دلیلش هم این است که همه مردم می توانستند حد اقل تا 1سال کامل هیچگونه خودروی داخلی را نخرند و صبر کنند و تحمل کنند تا بعدش بلکه راحت تر قوانین کشور جوری شود که همه نوع خودرویی وارد ایران شود . هیچ قانونی در هیچ جای دنیا برای همیشه مطلق نیست .
ماکان
۱۰ خرداد ۱۴۰۰البته هیچ قانونی هم در هیچ جای دنیا برای همیشه مطلق نیست .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ خرداد ۱۴۰۰فعلا که ۴۰ساله قانون همون قانونه،تا ببینیم با ورود چینیا کار به کجا میرسه….
امیر
۱۰ خرداد ۱۴۰۰من به ب ام و رای دادم چون خیلی این ماشین رو دوست دارم.
Sina10
۱۰ خرداد ۱۴۰۰دوستانی که خیلی مسخره پادشاه بدون رقیب این کلاس یعنی M5 کامپتیشن رو حذف کردن باعث این کلاس تقریبا بی معنی بشه ، و به نظرم M8 گرن کوپه بهترین جایگزینه
جالب تر اینکه بامو قدرت بیشتر ، وزن کمتر ، آلودگی کمتر و و مصرف سوخت برابر رو همزمان داره و بسیار بسیار سریعتره ، طراحیش هم که عالیه
با احترام به RS7 که بسیار ماشین زیبا و جذابیه رای من M8 گرن کوپه
ولی یه سوالی که جوابش رو هیچ کسی دقیق بهم نداد این بود که چرا دوئل M5 و چارجر تکرار نشد؟
چجوری وقتی که M3 به الفا باخته بود دوباره دوئلش رو تکرار کردین و گفتین اون دفعه چون دوئل نبود پس حساب نیست ولی برای M5 تکرار نشد؟
اینو یکبار پرسیدم و جواب صحیحی ندادین
البته که این دوئل ها چیزی از ارزش M5 کم نمیکنه ، تازه نسخه CS اش توی دوئل نبوده و اون زمان نیومده ، هر جور فکر میکنم باید دوباره تکرار میشد که نشد
البته که دوئل ها ارزش خودرویی رو تعیین نمیکنن ، اگه به نظر سنجی باشه ۹۰ درصو مردم دنیا کراس اوور دوست دارن ولی ایا کراس اوور بهتره؟ قطعا نه
امیر دهقان
۱۰ خرداد ۱۴۰۰سلام
به منظور احترام نهادن به خواست مخاطبین، احتمالاً در جدول رقابتهای این گروه تغییراتی صورت خواهد گرفت و بامو M5 بازخواهد گشت
سهند
۱۰ خرداد ۱۴۰۰متشکریم.
SRT
۱۰ خرداد ۱۴۰۰سلام پس نظر بقیه مخاطبا چی میشه ب نظرم برتری چارجر واضح بودو هست و نیازی ب تکرار اون نیست
محمدرضا
۱۰ خرداد ۱۴۰۰اینجا ایرانه صاحب سایت تشخیص داده m5 برگرده.پس حرف نباشه😁
سهند
۱۰ خرداد ۱۴۰۰نه اینطور نیست بی ام و کاملا برتره
اگر قیمت را در نظر نگیریم (آن هم به دلیل کیفیت بسیار کمتر) ماشین های آمریکایی نسبت به ماشین های آلمانی برتری خاصی ندارند.)
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ خرداد ۱۴۰۰این یعنی چی که بامو برمیگرده؟یعنی نظرات چارجر کشک!که اینطور…
نظر نظره،از نظر یه جوون چارجر لذت بیشتری داره تا بامو…
البته بهتر برگرده اون موقع مشخص میشه کی برنده ست!😉
Farzad
۱۰ خرداد ۱۴۰۰خیلی هم عالی تشکر از آقای دهقان .
SF90 STRADALE
۱۰ خرداد ۱۴۰۰پرونده این گروه همون دور اول با حذف M5 کامپتیشن بسته و با حذف پانامرا توربو S تبدیل به جوک شد
برای تلطیف فضا از گرد و خاک مجدد SF90 استراداله در پیست و جاده خبر بزارین تا یک شوک به الکتریکی های تازه به دوران رسیده وارد بشه
فراری با SF90 استراداله و پرفورمنس جادویی این ماشین ، جایی برای ماشین های آینده خودش باز نگذاشت
مهدی
۱۰ خرداد ۱۴۰۰الان هر دو ماشین 134 رای دارن
من به بی ام و رای دادم ولی به نظرم هر دو ماشین عالی هستن و من هر دو رو خیلی دوست دارم
ائودی خیلی خوشگل هست و مشخصاتش شبیه به بی ام و هست و من با احترام به ائودی به بی ام و رای دادم
ولی واقعا شتاب بی ام و قابل تحسین هست و شتابش اندازه SVJ هست
BenzSLR
۱۰ خرداد ۱۴۰۰بی ام و
taha malek
۱۰ خرداد ۱۴۰۰چلنجر تو این گروه چیکار میکنه دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟///
SRT
۱۰ خرداد ۱۴۰۰اگه منظورت چارجره که،گروه برای سدان های میان سایز پرفورمنسه،پس جای درستی هست.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ خرداد ۱۴۰۰البته یکم زیادهروی شده،مثلا همین بنز و بامو توی سطح لوکسی قرار دارن اما چارجر اسپرته و همینطور معمولی…
محمد مختاری آذر
۱۰ خرداد ۱۴۰۰خوب قطعا بی ام و بهتره هم از نظر پرفورمنس و هم از نظر زیبایی
GT
۱۰ خرداد ۱۴۰۰رأی من بی ام و هست، به نظرم جذاب تره، کلا از RS7 خیلی خوشم نمیاد
زیزیگولو
۱۰ خرداد ۱۴۰۰قطعاً بی ام و M8
Amirreza
۱۰ خرداد ۱۴۰۰طراحی سری ۸ عالیه ولی طراحی آئودی شگفت انگیزه ، خیلی قشنگ و زیباست و البته من کابینشم بیشتر دوست دارم و کلا هم از برند آئودی بیشتر از بی ام و خوشم میاد البته این باعث نمیشه که نگم سری ۸ فوق العادس اما رای من آئودیه
رضا+رحیمی+فر
۲۵ خرداد ۱۴۰۰حضرت rs7 اوف