مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور آخر، قسمت پنجم، چهارمین دوئل از گروه سدانهای کامپکت لوکس
نتایج دوئل قبلی بین بامو سری ۳ و کادیلاک ATS
مجموع آراء: ۱۲۶۵
آراء بامو سری سه: ۸۰۲
آراء کادیلاک ATS: 463
پیروز دوئل: بامو سری ۳ با کسب ۶۳ درصد از کل آراء
آئودی A4 | جنسیس G70 |
آئودی A4 | |
مرسدس بنز C کلاس | آلفارومئو جولیا |
آلفارومئو جولیا | |
بامو سری ۳ | کادیلاک ATS |
بامو سری ۳ | |
آئودی A5 اسپرتبک | فولکسواگن آرتئون |
؟ |
آئودی A5 اسپرتبک
تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: MLB گروه فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۴.۲ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۶۱,۶۱۹ دستگاه
فروش نُهماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۴۵,۵۶۴ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۹ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۷ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۵ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۵ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
فولکسواگن آرتئون
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷
نسل کنونی: اول
پلتفرم: MQB گروه فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۴.۲ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: – از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۹,۷۹۸ دستگاه
فروش نُهماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۱۷,۶۵۱ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۶ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۵ درصد
سیستمهای ایمنی: ۸۲ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
آئودی A5 اسپرتبک | فولکسواگن آرتئون | |
پیشرانه | ۲ لیتری I4 | ۲ لیتری I4 |
تنفس | توربوشارژ | توربوشارژ |
قدرت | ۲۵۵ اسب بخار | ۲۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۷۰ نیوتن متر | ۳۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۸ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۳ ثانیه | ۵.۸ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۰ ثانیه | ۱۴.۴ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۸.۷ لیتر (ترکیبی) | ۹.۶ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | ۱۴۰ گرم/کیلومتر | ۱۶۴ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۵۸ لیتر | ۶۶ لیتر |
وزن | ۱۷۰۴ کیلوگرم | ۱۶۵۵ کیلوگرم |
طول | ۴.۷۳ متر | ۴.۸۶ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۲ متر | ۲.۸۳ متر |
حجم صندوق بار | ۴۸۰ لیتر | ۵۶۳ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۳,۵۷۵ دلار | – |
قیمت پایه بریتانیا | ۳۰,۶۲۸ پوند | ۲۹,۹۹۵ پوند |
قیمت موردبررسی | ۴۰,۵۷۰ پوند | ۳۵,۷۴۹ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10170889]
sina
۳۰ آبان ۱۳۹۷زیباترین سدان آئودی همین ماشینه ??
علی
۳۰ آبان ۱۳۹۷ولی ناموسا پژو 508 جدید هر جفتشون لوله میکنه
شاهین
۳۰ آبان ۱۳۹۷از نظر طراحی بله خیلی بهتره از جفتشون مخصوصا طراحی داخلی
F22RAPTOR
۳۰ آبان ۱۳۹۷من بیشتر آئودی رو میپسندم
استایل خاصی داره
مهدی
۳۰ آبان ۱۳۹۷هردو خیلی جذاب هستن0فولکس آرتیون طراحی لوکس تری داره و آئودیa5 حس اسپرت بودن ویک سدان شیک.اما درپایان انتخاب منa5
me84
۳۰ آبان ۱۳۹۷.
به آئودی رای دادم چون با قیمت تقریبا یکسان اما تو سگمنت لوکس قرار داره و یه کمی هم فنی و قابلیت اطمینان بالاتری داره. اما واقعا دلم موند پیش آرتئون. خیلی طراحی زیبایی داره بخصوص با این رنگش.
Omid
۳۰ آبان ۱۳۹۷ارتئون دو دیفرانسیله
Efk
۳۰ آبان ۱۳۹۷منم ائودی رو انتخاب می کنم چون تجربه بهم نشون داد برند و پرستیژ ماشین واقعا به من یکی خیلی میچسبه
مثلا ی c200 در مقایسه با ی سانتافه به من لذت خیلی بیشتری داد لامصب کاریزمادارن
اینجام همونه با اینکه ارتئون ماشین بزرگتریه ولی برند ائودی ازخریدش پشیمونت نمی کنه
سام
۳۰ آبان ۱۳۹۷هر دو ماشین از یک گروه خودرویی هستند و انتخاب بین آنها بسیار سخت است.با این وجود،من به آئودی A5 اسپرت بک رأی می دهم.
حسن
۳۰ آبان ۱۳۹۷هر دوتا از هر نظر عالی هستند هم قیافه و هم امکانات و کیفیتشون.راستش رای دادن خیلی سخته من ده بیست سی چهل کردم به فولکس رای دادم.
محمد رضا
۳۰ آبان ۱۳۹۷ارتئون با قدرت بیشتر مصرف بیشتر و وزن کم تر شتاب ضعیف تری ارایه میده
وقتی میگم برند خیلی مهمه منظورم همینه چیزی که توی یه برند لوکس تستفاده میشه فرق میکنه با برند غیر لوکس حتی اگر مالک هر دو برند یک شرکت باشه
منطقا برای کاهش هزینه ها واین که ارتئون پرچم دار سدان های فولس هست باید از یه موتو استفاده میکردن .ولی هیچ وقت متریالی که برای یک برند لوکس استفاده میشه توی یک برند خیر لوکس استفاده نمیکنن
مهدی
۳۰ آبان ۱۳۹۷هردوشون خیلی شیک وجذابن
سلیمانی
۳۰ آبان ۱۳۹۷ائودی انتخاب منه و بهش رای دادم.
ولی تو تهران ولی ائودی و گلف جواب نمیدن به علت حساس بودن قطعاتش به بنزین یورو هزاری ما. برا همین اگه به خرید فکر کنم یویوتا کمری جدید برمیدارم. با تشکر
Aرmآn
۳۰ آبان ۱۳۹۷هر دو عالی اما اینجا آئودی بهتره
مانی
۱ آذر ۱۳۹۷مگه موتور دو ماشین یکی نیست با تنظیمات متفاوت؟؟؟؟
چرا آئودی با وزن یکمی بیشتر(فقط ۵۰ کیلو)
اینقدر تو شتاب و مصرف سوخت بهتر از فولکس هست؟؟؟
ح.ع
۴ آذر ۱۳۹۷میدونم بین آئودی و آرتئون با موتورهای 4 سیلندر انتخاب آرتئون به صرفه تره ولی بخاطر قوس گلگیرهای های اسپورت تر به آئودی رای مید.خدا منو ببخشهِِ
مرتضی محمدی
۱۲ آذر ۱۳۹۷با سلام و عرض ادب
لطف می کنید آخرین محصول شرکت آئودی را بفرمایید که چی هست؟
بی زحمت اگه میشه به ایمیل بنده ارسال شود
با تشکر از سایت خوب شما