سرمایه‌گذاری سنگین آئودی برای رقابت در بازار لوکس‌ها

شنبه 13 دی 1393 - 12:20
مطالعه 2 دقیقه
toyota engine 2 litre
آئودی می‌خواهد فراتر از دو رقیب هم‌وطن خود یعنی مرسدس بنز و ب‌ام‌و قرار بگیرد. بنابراین از اکنون تا سال 2020 برنامه‌ریزی فشرده و سنگینی را تدارک...
تبلیغات

آئودی می‌خواهد فراتر از دو رقیب هم‌وطن خود یعنی مرسدس بنز و ب‌ام‌و قرار بگیرد. بنابراین از اکنون تا سال 2020 برنامه‌ریزی فشرده و سنگینی را تدارک دیده که شامل معرفی بیش از 60 مدل جدید می‌شود.

به گفته بلومبرگ، آئودی به عنوان بازوی سازنده خودروهای لوکس در گروه فولکس واگن، بودجه ای 24 میلیارد یورویی (تقریباً معادل 29 میلیارد دلار) را برای تولید مدلهای جدید صرف خواهد کرد. این شرکت با مدیر طراحی جدید خود، قصد دارد محصولات متمایز و برجسته ای را به تدریج وارد بازار کند. کوپه لوکس پرولوگ اولین محصول این طراح به شمار می‌رود که به تدریج، زبان طراحی آن روی محصولات بیشتری مشاهده خواهد شد.

کارخانه جدید آئودی در مکزیک برای تولید مدل کراس آور Q5 و همچنین کراس آور کوچک Q1 از سال 2016 راه اندازی خواهد شد. آئودی همچنین مدل Q7 را با پیشرانه الکتریکی E-Tron را به استقبال تسلا مدل X خواهد فرستاد.

آئودی با فاصله 43 هزار دستگاهی فروش در سال 2014 نسبت به ب‌ام‌و در جایگاه پایین‌تری قرار گرفته است. فولکس‌واگن با تقویت آئودی حتی راه را برای غلبه بر تویوتا به عنوان خودروساز شماره یک جهان باز خواهد کرد. آیا چنین سرمایه‌گذاری سنگینی می‌تواند برای آئودی مثمرثمر باشد و این شرکت را در جایگاهی بالاتر از ب‌ام‌و قرار دهد؟

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.