آئودی به گسترش مدلهای RS خود تمایل زیادی دارد و طبق گفتههای استفان وینکلمن، این موضوع شامل تعدادی از شاسی بلندهای RS نیز خواهد شد.
وینکلمن در خلال مصاحبه خبری در زمان معرفی سدان RS3 جدید به کار اند درایور گفته که از فقدان شاسی بلندها در بخش آئودی اسپورت آگاه بوده و تأیید کرده خانوادهای از این مدلها در راه هستند.
ما سبد محصولات بزرگی نداریم. ما باید خودروهای کار درستی را در کلاسهای در حال رشد داشته باشیم؛ بنابراین ما در حال کار روی کراس اوورها هستیم و در آینده آنها را خواهید دید.
تنها شاسیبلند آئودی که نسخهی RS آن تولید شده مدل Q3 است و دو خودرویی که بیش از همه مدل پرفورمنس خواهند داشت احتمالاً Q7 و مدل آیندهی Q8 خواهند بود. چنین مدلهایی به آئودی اجازه خواهند داد تا به مصاف رقبایی چون مرسدس-ای ام جی GLE63 و ب ام و X5M و X6M برود.
به لطف جایگاه ویژه آئودی در گروه فولکسواگن، این برند از پیشرانههای وسیعی سود میبرد. محتملترین پیشرانهای که در خودروهای یاد شده بکار خواهد رفت نسخهی ۸ سیلندر ۴.۸ لیتری توئین توربوی پورشه کاین توربو و توربو S خواهد بود. این پیشرانه قدرت حدود ۶۰۰ اسبی داشته که برای شاسی بلندهای اسپورت آئودی بیش از حد نیاز به نظر میرسد.
KING 918 (محمدرضا)
۷ فروردین ۱۳۹۶درسته سبد محصول زیاد بزرگی نداره ائودی اما خودش هم انگار تمیلی نداره …….
خیلی وقته که از تولید r8 میگذره ولی هیچ برنامه ایی برای جا نشین r8 یا یه خودرو در کلاس بالاتر نداره انگار از رقابت تو کلاس های دیگه دوری میکنه ……….
البته تولید suv ها و کراس اوور ها کمک میکنه به تولید مدل های پیشرفته و سریع ……………..
Madjid
۷ فروردین ۱۳۹۶.
R8 قراره برای آئودی مثل ۹۱۱ برای پورشه باشه ، پورشه حدود ۶۰ ساله داره ۹۱۱ رو بدون جانشین تولید می کنه. R8 نسل هاش عوض میشه اما قرار نیست براش جانشینی بیاد.
Madjid
۷ فروردین ۱۳۹۶.
آئودی روز به روز در حال پیشرفته ، خط تولید خودش رو گسترش داده و کیفیت محصولات و خدماتش هم روز به روز در حال افرایشه .
احتمال اینکه آئودی یک روز بز گترین لوکس ساز جهان لاشه به نظر من خیلی قویه.