بیش از دو ماه است که آئودی R8 2019 معرفی شده و البته متعاقب این امر شاهد استفاده از پسوند جدید “پرفورمنس” بجای کلمهی “پلاس” هستیم. با نامی جدید و برخی بهبودهای صورت گرفته در پرفورمنس این سوپرکار آلمانی، قطعاً تماشای شتاب گیری R8 2019 جذابیتهای خاص خودش را خواهد داشت.
تکنولوژی سیستم تعلیق این خودرو بازنگری شده و هماکنون تمایز بیشتری بین حالتهای رانندگی این خودرو وجود دارد. سه حالت رانندگی در زمینهای خشک، خیس و برفی نیز به R8 2019 اضافه شدهاند.
اما پیشرانهی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی مدل پرفورمنس قدرت ۶۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۸۰ نیوتون متری دارد که قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۹ اسب بخار و ۲۰ نیوتون متر افزایش یافتهاند.
خب این تغییرات در جاده چگونه خود را نشان خواهند داد؟ شتاب گیری این خودرو را در ویدئویی که منتشر شده تماشا کنید. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این سوپرکار مجهز به لانچ کنترل برابر با ۳.۲ ثانیه میباشد.
از نظر طراحی ظاهری شاهد تغییرات زیادی در R8 نیستیم اما بازنگریهای صورت گرفته نیز مناسب بودهاند. مهمترین تغییر این خودرو در نمای جلو بوده که جلوپنجرهی پهنتری در آن نصب شده است و روی آن نیز سه ورودی هوای تخت به چشم میخورند. همچنین یک ورودی هوای کناری برای ایجاد ظاهری گیراتر اضافه شده است.
در نمای عقب نیز تغییراتی رخ داده که یکی از آنها نصب دو خروجی اگزوز بزرگ است. دیفیوزر عقب نیز بزرگتر از قبل است. در داخل کابین نیز شاهد تریم های جدید هستیم.
فروش آئودی R8 2019 در آلمان و سایر کشورهای اروپایی از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.
ایمان
۱۰ دی ۱۳۹۷توقع شتاب گیری بهتری داشتیم اونم با لانچ کنترل ۳.۲ ثانیه یعنی شتابی در حد BMW M۵
Reza
۱۰ دی ۱۳۹۷شاید راننده ماهر نبود
حسن
۱۰ دی ۱۳۹۷شاید هم این ماشین توانایی عملکرد بهتر رو نداره
OMID
۱۰ دی ۱۳۹۷چه صدای بم خفنی داشت
M
۱۰ دی ۱۳۹۷فوق العاده است این قلب V10
اما من صدای تپیدنشو تو سینه هوراکان ترجیح میدم
Omid622
۱۰ دی ۱۳۹۷واقعا با این رینگ جذابیتش چند برابر شده
کلا آئودی رینگهای زیبای داره
مگه نه
Khosrow
۱۰ دی ۱۳۹۷چه کاریه اوراکان رو ترجیح میدم به این قطعا ..
Behrouz anzali
۱۱ دی ۱۳۹۷ماشین زیبایی هست عاشق صداش هستم . پلاسش بیاد فکر کنم کمی از هوراکان نداشته باشه .حیف که ما در ایران بی نسیب هستیم از اینا. بخاطر اینکه ویران خودرو و سایپا خیلی وقت پیش نسخه این ماشینو از رده خارج کردن بجاش دنا باقلب v10 پلاس میدن بیرون.
Alireza
۱۱ دی ۱۳۹۷جلوش کمی شبیه کامارو شده
من قیافه نسل اولشو واقعا دوس داشتم این یکی خیلی به دل نمینشینه
میلاد
۱۷ دی ۱۳۹۷سلام
اینو که بهش نمیگن تست شتاب میگن تست جاده یا تست پیچ
تست شتاب یعنی تو مسیر مستقیم تا نهایت سرعت.