آئودی

تماشای شتاب‌گیری جذاب آئودی R8 2019

بیش از دو ماه است که آئودی R8 2019 معرفی شده و البته متعاقب این امر شاهد استفاده از پسوند جدید “پرفورمنس” بجای کلمه‌ی “پلاس” هستیم. با نامی جدید و برخی بهبودهای صورت گرفته در پرفورمنس این سوپرکار آلمانی، قطعاً تماشای شتاب گیری R8 2019 جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت.


تکنولوژی سیستم تعلیق این خودرو بازنگری شده و هم‌اکنون تمایز بیشتری بین حالت‌های رانندگی این خودرو وجود دارد. سه حالت رانندگی در زمین‌های خشک، خیس و برفی نیز به R8 2019 اضافه شده‌اند.


اما پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی مدل پرفورمنس قدرت ۶۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۸۰ نیوتون متری دارد که قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۹ اسب بخار و ۲۰ نیوتون متر افزایش یافته‌اند.


خب این تغییرات در جاده چگونه خود را نشان خواهند داد؟ شتاب گیری این خودرو را در ویدئویی که منتشر شده تماشا کنید. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این سوپرکار مجهز به لانچ کنترل برابر با ۳.۲ ثانیه می‌باشد.


از نظر طراحی ظاهری شاهد تغییرات زیادی در R8 نیستیم اما بازنگری‌های صورت گرفته نیز مناسب بوده‌اند. مهم‌ترین تغییر این خودرو در نمای جلو بوده که جلوپنجره‌ی پهن‌تری در آن نصب شده است و روی آن نیز سه ورودی هوای تخت به چشم می‌خورند. همچنین یک ورودی هوای کناری برای ایجاد ظاهری گیراتر اضافه شده است.


در نمای عقب نیز تغییراتی رخ داده که یکی از آن‌ها نصب دو خروجی اگزوز بزرگ است. دیفیوزر عقب نیز بزرگ‌تر از قبل است. در داخل کابین نیز شاهد تریم های جدید هستیم.


فروش آئودی R8 2019 در آلمان و سایر کشورهای اروپایی از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    توقع شتاب گیری بهتری داشتیم اونم با لانچ کنترل ۳.۲ ثانیه یعنی شتابی در حد BMW M۵

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. Reza

      ۱۰ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      شاید راننده ماهر نبود

      1. حسن

        ۱۰ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (379 ديدگاه)

        شاید هم این ماشین توانایی عملکرد بهتر رو نداره

        موافقم 3
        مخالفم 1
  2. OMID

    ۱۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2171 ديدگاه)

    چه صدای بم خفنی داشت

    1. M

      ۱۰ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      فوق العاده است این قلب V10
      اما من صدای تپیدنشو تو سینه هوراکان ترجیح میدم

      موافقم 1
      مخالفم 3
  3. Omid622

    ۱۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    واقعا با این رینگ جذابیتش چند برابر شده
    کلا آئودی رینگهای زیبای داره
    مگه نه

  4. Khosrow

    ۱۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    چه کاریه اوراکان رو ترجیح میدم به این قطعا ..

    موافقم 1
    مخالفم 4
  5. Behrouz anzali

    ۱۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (128 ديدگاه)

    ماشین زیبایی هست عاشق صداش هستم . پلاسش بیاد فکر کنم کمی از هوراکان نداشته باشه .حیف که ما در ایران بی نسیب هستیم از اینا. بخاطر اینکه ویران خودرو و سایپا خیلی وقت پیش نسخه این ماشینو از رده خارج کردن بجاش دنا باقلب v10 پلاس میدن بیرون.

  6. Alireza

    ۱۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (639 ديدگاه)

    جلوش کمی شبیه کامارو شده
    من قیافه نسل اولشو واقعا دوس داشتم این یکی خیلی به دل نمینشینه

  7. میلاد

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    سلام
    اینو که بهش نمیگن تست شتاب میگن تست جاده یا تست پیچ
    تست شتاب یعنی تو مسیر مستقیم تا نهایت سرعت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا