پس از دیدن کانسپت پرولوگ در بیش از دو سال پیش، مشتاقانه منتظریم ببینیم که محصولات جدید آئودی که توسط March Lichte و تیمش طراحی میشوند، چه ظاهری خواهند داشت. اولین خودروی این سری جدید، نسل بعدی سدان پرچمدار A8 است که برای معرفی تا پایان سال جاری برنامهریزی شده است و نوید ارائهٔ زبان طراحی جدیدی را برای این برند اینگولشتاتی داده است. پسازآن سال آینده نسل جدید سدان A6 معرفی خواهد شد و به دنبال آن نسل آیندهٔ سدان کوپهٔ A7 رخ نشان خواهد داد.
پروتوتایپهای نسل جدید آئودی A7 تابهحال چندین بار تحت آزمایش دیده شدهاند و هرچند تا حد زیادی توسط پوششهای استتاری پنهان شدهاند اما همچنان الهام گیری از کانسپت پرولوگ در طراحی آن قابلتشخیص است؛ بنابراین از روی تصاویر جاسوسی A7 جدید رندری طراحی شده که تا حدودی چهرهٔ احتمالی این سدان کوپهٔ آلمانی را نمایان میسازد.
آنچه نسل کنونی A7 را از تمامی محصولات آئودی متمایز میکند، طراحی عقبی متفاوت آن است اما گزارشها نشان میدهند که همهچیز در نسل جدید این خودرو تغییر خواهد کرد و قسمت عقبی A7 جدید کشیدهتر خواهد بود چراکه گفته میشود برخی از خریداران با طراحی نسبتاً غیرمعمول عقب A7 مشکل داشتهاند و همین امر موجب شده که آئودی این قسمت را در نسل جدید تغییر دهد.
اما از طراحی که بگذریم، نسل جدید آئودی A7 به جهت ساختهشدن بر روی پلتفرم MLB مشترک با A8 و A6 جدید، مقدار قابلتوجهی وزن کم کرده است؛ اما A7 جدید نهتنها سبکتر و سریعتر خواهد بود که مصرف سوخت کمتری هم خواهد داشت و در پیچها نیز چابکتر عمل خواهد نمود. این پلت برای اولین بار در نسل جدید Q7 مورداستفاده قرار گرفت.
تصاویر جاسوسی از نمای داخلی نسل دوم A7 وجود ندارد اما احتمالاً A7 در این قسمت شباهتهای زیادی با نسل جدید A8 خواهد داشت که بهزودی رونمایی میشود. آنچه که تاکنون از کابین نسل جدید A8 میدانیم این است که برای اولین بار صفحه آمپر تمام دیجیتال (با نام مستعار کابین مجازی آئودی) در این سدان لوکس ارائه خواهد شد؛ بنابراین انتظار میرود این صفحهنمایش در نسل جدید مدلهای A7 و A8 هم ارائه گردد.
بهاحتمالزیاد قرار است آئودی نسل جدید A7 را در نیمهٔ دوم سال ۲۰۱۸ رونمایی کند و آغاز فروش آن نیز تا پیش از پایان سال برنامهریزی شده است. بعدازآن در سال ۲۰۱۹ مدل اسپرت S7 به این خانواده ملحق خواهد شد و سپس نهایتاً مدل پرچمدار RS7 خانوادهٔ نسل جدید A7 را تکمیل خواهد کرد.
he
۲۵ بهمن ۱۳۹۵چقدر خوشگله
این تو ایران هم میاد ؟
Bavaria
۲۵ بهمن ۱۳۹۵بین همه آئودی ها ، A7 رو از همه بیشتر میپسندم?
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۵ بهمن ۱۳۹۵من R8 رو بیشتر از همه ی ماشین های جهان میپسندم ?
جدا از R8 ، همیشه به محصولات آئودی علاقه دارم.
این سری از A7 واقعا قشنگ و شیک شده.
همیشه عاشق اصالت طراحی آئودی بودم. یک ماشین آلمانی دقیقا باید همین باشه.
یاد اون قیمتی از تاپگیر که با مکلارن ، فراری و آئودی مسابقه میدادن بخیر. یک تیکه از روی سنگ ریزه ها رفتن ، سنگ ها از زیر لاستیک در میرفت و میخورد به بدنه ی ماشین. بعد از پایان مسابقه بدنه ی مکلارن و فراری کلی صدمه دیده بود اما هیچ اثری از اون سنگ ها در روی R8 نبود.
Bavaria
۲۵ بهمن ۱۳۹۵آره واقعا کیفیتش از اون دوتا بالاتر بود
.
اگه اشتباه نکنم حتی شیشه جلوی فراری در اثر برخورد سنگ ترک ورداشت
.
ولی در نهایت با وجود آخر شدن فراری توو امتیازات، هر سه تاشون فراری رو انتخاب کردن?
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۵ بهمن ۱۳۹۵واقعا نمیدونم فراری چی داره که همه انتخابش میکنن !!!
بزرگترین آرزویی که دارم اینه که بتونم یک بررسی کامل و همه جانبه از فراری ، لامبورگینی، پورشه ، کوروت، مکلارن ، LFA ، داشته باشم. ببینم فراری واقعا چی داره؟ چقدر پول برندش رو میگیره ؟ چرا همه میگن فراری؛ 911 چقدر به ایده آل ها نزدیک شده؟ کوروت و کامارو و … چرا اینقدر خوش قیمتن؟ مکلارن چرا اینقدر سریعه؟ آیا لامبورگینی اون الهه ای هست که تو رویاهام ساخته بودم؟ و … .
اینا سوالاتی هستن که همیشه دوست دارم جوابشون رو بگیرم. همه ی فیلم های ماشینی رو زیر و رو کردم ولی هنوز قانع نشدم. فکرم نمیکنم روزی قانع بشم. باید بیخیالش شم.
Bavaria
۲۵ بهمن ۱۳۹۵امیدوارم در یک مجله معتبر، شغل تستر ماشین نصیبت بشه?
.
من که فکر میکنم اون ماشین هایی که نام بردی، توو کلاس خودشون بهترینن و انتخاب بینشون بیشتر سلیقه اییه
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۵ بهمن ۱۳۹۵نه رفیق ، خودم شغل دارم
واسه انجام این کار یک مقایسه تو آخر هفته کافیه.
موفق باشی ??
mojtabaaston
۲۵ بهمن ۱۳۹۵نسخه قبلیش جذاب تر بود مخصوصا 2014
نت
۲۵ بهمن ۱۳۹۵پشتش یه کم کشیده تر بود قشنگتر بودa7.پشتش نسبت به جلوش که کشیده هست کوتاه شده
مهدی
۲۵ بهمن ۱۳۹۵هیوندا مثل اینه یا این مثله هیوندا
Ace
۲۵ بهمن ۱۳۹۵.
هیوندای آرزو داره یه روزی مثل این باشه.
درستش اینه.